Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 53030 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #240 Gepost op: 11-01-2018, 10:11:38 »
Vrijdag is Ron Boszhard te zien bij Ivo Niehe, die gaat bij hem langs.
Misschien dat daar nog wat uit te halen is. ::)

De aankondiging is dat ze gaan praten over het drama voor Ron dat hij zo snel weer weg moest. Lijkt me daardoor juist stug dat hij nog terug komt.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #241 Gepost op: 11-01-2018, 10:29:36 »
De aankondiging is dat ze gaan praten over het drama voor Ron dat hij zo snel weer weg moest. Lijkt me daardoor juist stug dat hij nog terug komt.
Of het is om de choque NOG groter te maken.
Wie is de Mol -> AVROTROS <- TV Show
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018, 10:31:27 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #242 Gepost op: 11-01-2018, 11:04:30 »
Uit al zijn teneergeslagen TV-interviews kwam wel dat hij eruit komt te liggen maar hij is er niet wrang over. Disappointed maar wel wetende dat hij een eerlijke herkansing heeft gehad. Op dat stukje gaat hij natuurlijk niet in tegen Ivo. Het zal erover gaan dat hij er zo snel uit lag, nou, dat is allemaal waar. En hij zal intussen ook best antwoord mogen geven op hoe hij zich voorbereid heeft als kandidaat en of hij gemolliciteerd had of niet, dat soort kandidaatsvragen. Immers is het officieel dat hij KANDIDAAT is... die officiele status kan er pas af als hij TOCH de 2e aflevering overleeft en dan wordt het pas ECHT niets is wat het lijkt... dan zal hij alles bijelkaar liegen bij Ivo. Maar ik denk het dus niet en dat het zo simpel ligt als ik hierboven zeg.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #243 Gepost op: 11-01-2018, 11:22:04 »
Of het is om de choque NOG groter te maken.
Wie is de Mol -> AVROTROS <- TV Show

Ik zou in elk geval enorm gechoqueerd zijn als hij wel een herkansing krijgt  ;D

Offline clld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #244 Gepost op: 11-01-2018, 11:27:35 »
Of het is om de choque NOG groter te maken.
Wie is de Mol -> AVROTROS <- TV Show

Dus zelfs Ivo Niehe wordt ingeschakeld om de kijkers op het verkeerde been te zetten? Ze pakken wel uit dit jaar! :D
"...peregrini in terra, qui civitatem in coelo quaeritis..."

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #245 Gepost op: 11-01-2018, 12:05:06 »
Natuurlijk weet Ivo er allemaal niks van... hij bedacht een leuk onderwerp voor zijn show want hij kan het dan meteen hebben over Ron's broer en moeder... celebrityfamily. Ron neemt het gesprek alleen maar aan. Zal in de spotlights staan natuurlijk niet afwijzen. En hij kan het immers goed verwoorden zonder te zeggen dat hij er gewoon bij is in Tblisi.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline clld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #246 Gepost op: 11-01-2018, 12:29:09 »
Natuurlijk weet Ivo er allemaal niks van...

Tuurlijk, maar hierboven werd gesuggereerd dat er sprake is van opzet (bewust Ron laten interviewen vanwege het schok-effect) vanwege de link met AVROTROS die beide programma's hebben. Natuurlijk is het goed gebruik om rond WIDM net wat meer in complotten te denken, maar om Ivo Niehe er nou bij te betrekken gaat me wel wat ver.  :)
"...peregrini in terra, qui civitatem in coelo quaeritis..."

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #247 Gepost op: 11-01-2018, 13:23:03 »
Ik wil niet zeggen dat de redactie van de TVshow weet hoe het in elkaar steekt. Maar ze kunnen wel makkelijker afspraken maken over welke vragen er worden gesteld en vooral welke niet
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #248 Gepost op: 11-01-2018, 16:00:22 »
Ik zou het geniaal vinden als Ron de mol blijkt te zijn. Dan is dit rode scherm een ideale dekmantel - als hij in aflevering 2 weer terugkomt heeft hij de rest van het seizoen vrij baan om te mollen omdat veel mensen hem dan al hebben afgestreept.

Toch denk ik dat hij niet de mol is, maar wel terugkomt. Ik kan het me haast niet voorstellen dat zijn avontuur al zou eindigen voordat die goed en wel begonnen is.

Overigens, in mijn optiek zou er een regel moeten komen dat iedereen in de eerste aflevering automatisch doorgaat. Dus dat de eerste test en executie pas aan het einde van seizoen aflevering twee is. Maar goed, dat doet dan wel weer wat af aan de spanning.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018, 16:28:55 door iamamywhoamy »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #249 Gepost op: 11-01-2018, 16:08:00 »
Ik zou het geniaal vinden als Ron de mol blijkt te zijn. Dan is dit rode scherm een ideale dekmantel - als hij in aflevering 2 weer terugkomt heeft hij de rest van het seizoen vrij baan om te mollen omdat veel mensen hem dan al hebben afgestreept. ....... Overigens, in mijn optiek zou er een regel moeten komen dat iedereen in de eerste aflevering automatisch doorgaat. Dus dat de eerste test en executie pas aan het einde van aflevering twee is. Maar goed, dat doet dan wel weer wat af aan de spanning.

Ik pleit er juist voor dat er in aflevering 1 altijd gewoon iemand weg moet. Hou niet van dat softe gedoe dat iedereen allemaal maar doorgaat, dat moet je verdiend hebben vind ik :)
Dat gezegd, vind ik de manier waarop Ron verdwenen is totaal niet fair. Maarja, widm is niet altijd fair.

Ik hoop stiekem ook dat hij dus alsnog de mol blijkt te zijn, en nu alles aan elkaar blijkt te liegen / verzwijgen in de media.
Ik ga er ook niet van uit hoor, maar als hij het is,... is hij oprecht de meesterlijkste mol tot nu toe, als je 't mij vraagt, nu al.
En ja, dat is dan niet helemaal aan hemzelf te danken, maar ook aan de makers die deze zet bedacht hebben.

Laat zaterdag maar zsm komen :)
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #250 Gepost op: 11-01-2018, 16:17:09 »
Overigens, in mijn optiek zou er een regel moeten komen dat iedereen in de eerste aflevering automatisch doorgaat. Dus dat de eerste test en executie pas aan het einde van seizoen twee is. Maar goed, dat doet dan wel weer wat af aan de spanning.

Volgens mij bedoel je aflevering twee in plaats van seizoen 2.
Overigens ben ik het met je eens, want dan is voor de kijker iedereen mogelijk als mol en niet dat er iemand is die sowieso geen mol kan zijn.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #251 Gepost op: 11-01-2018, 16:30:25 »
Ik vind al langer dat dit een van de matigste aspecten van het hele programma is: als een Mol pas voor het eerst een opdracht saboteert in pakweg aflevering 3, zijn de eerste twee afvallers volkomen willekeurig. Als iedereen noodgedwongen spreidt, heeft de eliminatie niets te maken met een plaats in de volgende aflevering 'verdienen', maar enkel met toeval.

Bij Ron is dat nu natuurlijk helemaal extreem, omdat hij de groep nog niet eens heeft ontmoet en zijn test dus nergens op kon baseren. In plaats van te speuren, moesten de vier kandidaten die de test maakten nu domweg gokken. Voor een programma dat pretendeert nogal intelligent in elkaar te zitten, is dat echt een zwak punt.

Ik mag dus echt hopen dat hij inderdaad terugkeert. Maar algemener gesteld: in welke aflevering de eerste kandidaat ook afvalt, de Mol is het in mijn ogen aan zijn of haar stand verplicht om al vroeg in actie te komen, omdat anders de testen puur gokwerk zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #252 Gepost op: 11-01-2018, 17:12:42 »
Gelezen  op het FOkforum:

Als de vier kandidaten die de opdracht niet gehaald hebben in hun hotel aankomen komt Art in beeld.
Hij zegt: "Als eerste afvallen is het ergste wat je kunt overkomen in WIDM".

Kunt overkomen in de betekenis van je kunt er over heenkomen?

Logischer zou zijn het ergste wat je kan overkomen. ( dat staat overigens wel in de ondertiteling)

Het kan een verspreking zijn maar natuurlijk ook "Een verhaal apart" oftewel een apart verhaal van Art..

Krijgt Ron toch een herkansing?


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #253 Gepost op: 11-01-2018, 17:55:06 »
Scherp!   ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #254 Gepost op: 11-01-2018, 18:04:58 »
Ik mag dus echt hopen dat hij inderdaad terugkeert. Maar algemener gesteld: in welke aflevering de eerste kandidaat ook afvalt, de Mol is het in mijn ogen aan zijn of haar stand verplicht om al vroeg in actie te komen, omdat anders de testen puur gokwerk zijn.

Ik ben het hier niet mee eens, 9/10 keer worden de mol acties achter de rug om gedaan van de kandidaten en de "grote" acties zijn vaak later in de serie. Het is ook gewoon het doel van de mol om niet ontdekt te worden. Je hoort ook van veel winnaars dat ze de mol juist hebben ontdekt buiten de opdrachten om, in dat kader zou het wel eerlijk zijn als Ron terugkomt aangezien hij nu geen kans heeft gehad om andere kandidaten te beoordelen.

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #255 Gepost op: 11-01-2018, 20:23:13 »
ik vind meestal mensen die terugkomen in het spel niet het leukste element. Dan liever een aflevering dat niemand er uit vliegt. Maar voor Ron zou ik wel een uitzondering op zijn plaats vinden. Dit is wel zo'n sneue exit.

Overigens heeft volgens mij nog nooit een topic van een kandidaat die eruit ligt zoveel meer pagina's gehad dan alle andere kandidatentopics  ::rofl::
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #256 Gepost op: 11-01-2018, 22:25:03 »
Volkomen terecht. HUP RON!!! ::tandpastasmiley:: ::regenboog:: ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #257 Gepost op: 11-01-2018, 23:24:46 »
Weet niet zeker of iemand dit al gemeld had maar Ron is volgens mij gefotoshopt in de leader. De rest van de kandidaten/mol bewegen in de leader en zijn daadwerkelijk op die locatie. Die van Ron lijkt gewoon een foto geplakt op bewegende beelden.  Geen terugkeer 

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #258 Gepost op: 12-01-2018, 11:58:14 »
Weet niet zeker of iemand dit al gemeld had maar Ron is volgens mij gefotoshopt in de leader. De rest van de kandidaten/mol bewegen in de leader en zijn daadwerkelijk op die locatie. Die van Ron lijkt gewoon een foto geplakt op bewegende beelden.  Geen terugkeer 

Daar heb je zeker een punt. Ron beweegt - in tegenstelling tot alle andere kandidaten - helemaal niet. Lijkt me een zeer plausibele verklaring.

Edit: Ook Stine staat opvallend stil.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2018, 12:00:13 door Tweestrijd »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #259 Gepost op: 12-01-2018, 12:04:49 »
Daar heb je zeker een punt. Ron beweegt - in tegenstelling tot alle andere kandidaten - helemaal niet. Lijkt me een zeer plausibele verklaring.

Edit: Ook Stine staat opvallend stil.
bij stine zie je haar haar bewegen