Auteur Topic: [Winnaar] Ruben Hein  (gelezen 129377 keer)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #280 Gepost op: 23-02-2018, 22:19:05 »
Ook toen Art in het park zei dat de mol vlak langs kwam, keek Jan direct naar Ruben.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #281 Gepost op: 23-02-2018, 22:28:26 »
Hmm dit heb ik ook even teruggekeken en volgens mij zoekt Jan hier gewoon steun van zijn maatje Emilio..
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #282 Gepost op: 23-02-2018, 22:31:56 »
volgens mij zoekt Jan hier gewoon steun van zijn maatje Emilio.

Emilio? Die deed niet eens mee!

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #283 Gepost op: 23-02-2018, 22:38:10 »
Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik bedoel daarmee dat ze elkaar aankijken om steun te zoeken, op een; "OMG HEB JIJ DE MOL GEZIEN?!!!" manier. Hoewel ik graag geloof dat Jan hier al op Ruben zat, zie gesprek voor de opdracht, maar hier kijkt hij niet met een 'Ruben is de Mol' blik, zoals hij in de afgelopen executies gedaan heeft.

Edit; nu ik die opdracht toch nog aan het bekijken ben, viel me nog iets op bij het praatje van Art met Ruben. Naast de 'finalisten hint' die te koppelen valt aan de titel 'vooruitzicht' is ook de uitspraak van Art: "Daar gaat Loes." een opmerkelijke uitspraak die ook weer te koppelen valt aan de titel aangezien Loes de volgende aflevering afviel en dus in dit geval Mol Ruben haar uit het spel heeft gewerkt. Lijkt mij eigenlijk sterk dat dit nog niet behandeld is, maar ik weet het niet helemaal zeker.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2018, 22:50:19 door Naty »
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #284 Gepost op: 23-02-2018, 22:49:16 »
Volgens mij begrijp je mij verkeerd.

Ik denk van wel.

Na de treinopdracht wanneer Art het slechte nieuws brengt dat de opdracht is mislukt, kijkt iedereen naar Ruben, behalve Stine.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #285 Gepost op: 23-02-2018, 23:41:49 »
Bij de aflevering Vooruitzicht viel het me op dat Ruben tijdens opdracht 1 wees naar het parkje waar opdracht 2 zich afspeelde. Dat zou je ook vooruitzicht kunnen noemen.

Wisseltruc kan slaan op van alles. Kreupelstraat koppel ik aan het feit dat Ruben enkel over de slechte gelegde straatjes heeft gereden en dat hij strandde op een plaats waar aan de weg gebouwd werd. Het kan ook slaan op het gezegde: Lang genoeg in de Kreupelstraat gewoond hebben, wat kan duiden op de pot die voor het eerst in de plus komt. Maar verder kom ik daar niet uit.

Schijn Werper lijkt me logisch en Zienswijzen is nog enigszins apart, omdat je dat normaal zonder 'n' schrijft. Dat zou dus kunnen beteken dat 'wijzen' een betekenis heeft.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2018, 23:49:05 door Brad Bellick »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #286 Gepost op: 23-02-2018, 23:43:36 »
Ik denk van wel.

Na de treinopdracht wanneer Art het slechte nieuws brengt dat de opdracht is mislukt, kijkt iedereen naar Ruben, behalve Stine.
Even iets anders, maar wel on topic dunkt me, ik heb gemist waarom blauw een hint is naar Ruben als mol. Zou je dat aan me willen uitleggen?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #287 Gepost op: 24-02-2018, 00:07:16 »
ik heb gemist waarom blauw een hint is naar Ruben als mol.

Zijn kleding wordt steeds blauwer. Let maar op! Weg strepen!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #288 Gepost op: 24-02-2018, 00:14:00 »
Zijn kleding wordt steeds blauwer. Let maar op! Weg strepen!
Ok, ik neem dat onmiddellijk van je aan. Maar waarom is dat een hint naar Ruben?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #289 Gepost op: 24-02-2018, 00:18:09 »
Maar waarom is dat een hint naar Ruben?

Het is Ruben die wordt weggestreept! (en ik bedoel dat niet zoals in 'executie')
« Laatst bewerkt op: 24-02-2018, 00:26:55 door Avogadro »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #290 Gepost op: 24-02-2018, 00:29:40 »
In de woordzoeker? En wat heeft blauw worden er dan mee te maken?
Nou ja, het is laat. Misschien moet ik er even een nachtje over slapen

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #291 Gepost op: 24-02-2018, 00:42:50 »
ik vind de groepsfoto hint te duidelijk, zeker na vorig jaar.

Ik niet, het is een precieze wie is de mol hint die ze al jaren zo doen. Daarnaast kun je dit niet zien tot nu dus...
Ik vind dit soort hints overdreven, maar zo laat in de serie zijn ze juist beter omdat ze je dan met de neus op de feiten drukt, althans voor mij.
Ik begeef me hier namelijk op vijandig gebied.  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #292 Gepost op: 24-02-2018, 01:24:52 »
Ook wel weer erg slim dat ie nu een nieuw album gaat uitbrengen nu hij wat extra promo heeft :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #293 Gepost op: 24-02-2018, 10:41:21 »
Het kwam hem zelf iig erg goed uit.
Interview Parool.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #294 Gepost op: 24-02-2018, 16:33:05 »
Dus hij zou liegen als hij zou ontkennen dat WIDM hem publicitair niet goed uitkwam?

Dus hij zou de waarheid spreken als hij zou bevestigen dat WIDM hem publicitair niet goed uitkwam.

Dus zegt hiermee dat WIDM hem publicitair niet goed uitkwam.

Ik kan me er altijd enorm aan ergeren als mensen te veel ontkenningen in hun zin gooien en er dan precies het omgekeerde mee beweren van wat ze lijken te willen zeggen. Zeg verdorie gewoon wat je bedoelt ("WIDM kwam mij publicitair heel goed uit"), in plaats van het drie keer om te keren.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline oudekrijger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #295 Gepost op: 24-02-2018, 21:49:19 »
Over twee weken zien we Ruben tokkelen tussen twee flat gebouwen.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #296 Gepost op: 24-02-2018, 22:03:32 »
Er heeft net een ontploffing plaats gevonden in mijn tunnel, waardoor deze compleet is ingestort  ::schaam::. Volgens mij is hier nog wel wat ruimte over  ::joehoe::

Offline ikwilmolletje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #297 Gepost op: 24-02-2018, 22:07:56 »
Ruben werd verdacht door alle drie de andere kandidaten. Alle kandidaten zeiden min of meer dat spreiden in dit stadium niet meer kan, dus allemaal vol op hun mol. Ruben ging vol voor Jan. Ruben zit er nog in, dus ervan uitgaande dat iedereen ongeveer evenveel fouten heeft in de beantwoorde vragen kun je alleen concluderen dat Ruben de mol is.

Dit is geen spoiler, want ik zat eerder op Stine en Simone en die zijn allebei de afgelopen weken vertrokken, dus ik ben niet aantoonbaar goed in mollen jagen. ;)

 

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #298 Gepost op: 24-02-2018, 22:20:05 »
Het was een harde week voor het selecte clubje dat door bleef hameren op Ruben. Overal hoorde je die over die groepsfototheorie en de NOS cirkels en Ruben gaat naar huis want hij verdient zoveel geld.
Nou mooi niet dus!

Wel enigszins zonde dat Simone niet in de finale staat, want nu wordt het behoorlijk eenzijdig ben ik bang. Een paar mensen die nog geloven dat het Jan is, maar kom op, die heeft echt te fanatiek gespeeld.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #299 Gepost op: 24-02-2018, 22:30:44 »
Respect voor de tunnelaars hier! Het was vast niet makkelijk hier met 70% van het forum in de Simonetunnel...