Auteur Topic: [Winnaar] Ruben Hein  (gelezen 129324 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #600 Gepost op: 8-03-2018, 17:31:25 »
Grappig, net op spotify zag ik dat Ruben Hein een guest list heeft. Wie is de mol mega hits. Ik las HINTS  ::rofl::
Meer L

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #601 Gepost op: 8-03-2018, 17:48:27 »
Sommige nummers verwijzen naar opdrachten dit seizoen. Die hint heb ik al eens eerder gezien  ::vergroot::

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #602 Gepost op: 8-03-2018, 21:22:48 »
Circus Hein is trouwens ook zeer bekend ...
 ::vergroot::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #603 Gepost op: 8-03-2018, 21:52:49 »
Ik zie er ook geen hint in  ::rofl:: Ik vind het gewoon heel leuk te zien dat een kandidaat zo enthousiast is en dan ook nog zo’n guestlist heeft. Dat vind ik oa ook zo leuk aan WIDM, dat het overal zo terugkomt. Nog 2 nachtjes  ::joehoe::
Meer L

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #604 Gepost op: 9-03-2018, 00:14:16 »
Aan het einde van een biecht/stukje, is de laatste zin van Ruben (heel expliciet uitgesproken): Wat Is Dit Mooi!

Morgen eigenlijk eens kijken of de zin hierop met "ik" begint. Zou leuk zijn.
Laten we jabberen.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #605 Gepost op: 9-03-2018, 01:30:20 »
Wat me nog steeds dwarszit bij Ruben (ik zit vast gemetseld in de Jan-tunnel)is het moment in onderstaand fragment van de tunnelopdracht:

https://www.dailymotion.com/video/x6fr8z3

Kijk op 1.46. De reactie van Ruben naar de camera. Hij gooit z'n armen in de lucht met een blik van: Ik volg ze wel en hoef niet te mollen, de anderen zitten er toch al vierkant naast. Scheelt mij weer!

 
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #606 Gepost op: 9-03-2018, 07:41:23 »
Ik heb dat moment ook in mijn terugblikoverzicht opgenomen:



Het lijkt inderdaad typisch mols omdat we het herkennen van andere mollen uit aflevering 10. Kees die doet alsof ie aan een touw trekt maar naar de camera knipoogt, Margriet die even haar tong uitsteekt. Toch vind ik Ruben zich deze opdracht juist niet mols gedragen. Het schijnt dat hij amper wat heeft beslist en vooral meeliep. Als Mol wil je ook een beetje eer van je werk en dus invloed uitoefenen. Ook als dat eigenlijk niet nodig is.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #607 Gepost op: 9-03-2018, 08:10:40 »
Volgens mij is dat precies wat hij met dit gebaar uitdrukt, Heinz,
“Ik heb hier niets hoeven doen, ze lopen zelf al verkeerd.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #608 Gepost op: 9-03-2018, 08:15:54 »
Snap ik. Dit moment kan ik als mols zien. Maar een hele opdracht lang geen fluit uitvoeren vind ik onmols, zelfs als de opdracht mislukt.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #609 Gepost op: 9-03-2018, 08:17:10 »
Toch vind ik Ruben zich deze opdracht juist niet mols gedragen.

Ruben speelt een voornaam deel in het verkeerd lopen in het begin. Op z'n laatst nog een paar foute zaken opmerken.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #610 Gepost op: 9-03-2018, 15:30:57 »
Snap ik. Dit moment kan ik als mols zien. Maar een hele opdracht lang geen fluit uitvoeren vind ik onmols, zelfs als de opdracht mislukt.
Deze opdracht was vlak van tevoren bedacht, dus de Mol was zelf verrast toen Art belde. (Je ziet Ruben ook flink peinzen als hij een groep moet kiezen, dat interpreteer ik naar mijn tunnel ::hypocriet::) Ik zie het wel voor me dat hij dan maar besloot niet te veel initiatief te nemen zolang anderen fouten aan het maken waren. Jan is hier volgens mij iedereen de goede kant op aan het wijzen, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling van de Mol ;)

Vooruit, niet de meest briljante Molactie dus, maar niet elke Mol is (helaas) even 'actief' bij elke opdracht.
...óf niet!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #611 Gepost op: 9-03-2018, 22:40:48 »
Nu hebben we het eerder wel gehad over die knipoog van Olcay...
Maar Ruben kan er ook wat van zeg!


 op 23:13 alf 5

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #612 Gepost op: 10-03-2018, 10:31:57 »
Grappig, net op spotify zag ik dat Ruben Hein een guest list heeft. Wie is de mol mega hits. Ik las HINTS  ::rofl::
Geniaal! ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #614 Gepost op: 10-03-2018, 17:43:09 »
Hij heeft bijna elke aflevering dat streepjest-shirt aangehad.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #615 Gepost op: 10-03-2018, 17:44:20 »
Hij heeft bijna elke aflevering dat streepjest-shirt aangehad.
.
Paar keer uitgeleend aan oa Loes  ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #616 Gepost op: 10-03-2018, 18:02:39 »
Nu hebben we het eerder wel gehad over die knipoog van Olcay...
Maar Ruben kan er ook wat van zeg!


 op 23:13 alf 5

Heel erg charmant!  ::rofl::

Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet de mol is, maar ook ik zie weleens verdachte momenten bij hem.
Wat ik wel een tegenargument vind, is dat het erop lijkt dat Ruben door veel mede-kandidaten wordt verdacht. Dat lijkt mij persoonlijk wat vreemd, want als mol moet je onopvallend mollen.

Ik moet ook zeggen: in het begin leek hij mij wat kleurloos, maar dat is de laatste afleveringen behoorlijk bijgetrokken.  :) Maar dan zou ik toch bij zo'n raft-opdracht verwachten dat hij zich volop op de min-kokers zou storten. Dat soort acties mis ik een beetje.

Al met al denk ik dat hij een kandidaat is die af en toe mols gedrag laat zien om verwarring te zaaien. Maar als hij toch de mol blijkt: chapeau voor Ruben en natuurlijk ook voor de Ruben-tunnelaars!  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben Hein
« Reactie #617 Gepost op: 10-03-2018, 20:18:02 »
Ik kijk net afl. 1 opnieuw en het valt me op dat Ruben als eerste zegt: daar is een zebra. Halverwege heeft hij het over 'afstrepen'. Maar verder valt me op dat tijdens treurige momenten, bijv. bij het niet vinden van de kluis, en bij het rode scherm van Ron, rustige pianomuziek is te horen. Van Ruben?

Offline javaso

  • Forumlid
Re: [Winnaar] Ruben Hein
« Reactie #618 Gepost op: 10-03-2018, 22:18:14 »
Gefeliciteerd Ruben met de overwinning! Je hebt het heel goed gedaan. Als enige de mol doorhebben is natuurlijk een geweldige prestatie, zeker als het zo'n gehaaide mol als Jan Versteegh is. En niet alleen winnen, maar ook zo veel mensen op het verkeerde been zetten door ze te laten denken dat jij de mol bent.

Je was dit seizoen ook zeker mijn favoriet, en daarbij maakte het mij niet uit of je nou de mol of een kandidaat was. Je was meer een kandidaat waar ik mij mee kon identificeren, tussen al het 'aanwezige' geweld van vooral Olcay en Jan.

Châpeau Ruben, châpeau!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Winnaar] Ruben Hein
« Reactie #619 Gepost op: 10-03-2018, 22:33:06 »
Fantastische winnaar, as enige Jan op vraag 20. Zo ontzettend terechte winnaar Chapeau Ruben!  ::ok::