Auteur Topic: [MO18] Aflevering 1 opdracht 1.2 [Juneau - Nugget Falls] Onderhandelingstopic!  (gelezen 10176 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Oké, jongens, luister. Ik heb hier lang op gewacht.

Het zit namelijk zo. Een aantal van jullie vroegen me al eerder waarom ik niets had gezegd tijdens opdracht 0, om jullie te helpen met mij te raden. De reden is; ik kreeg een speciale opdracht mee. Namelijk; als ik jullie niet zou helpen met de opdracht en me gedeisd zou houden, dan zou ik al één naam te horen krijgen van één van de kandidaten die sowieso niet de mol is. Uiteraard heb ik voor die optie gekozen, dat zullen jullie snappen.

Ik ben bereid om jullie, de mensen aan de onderhandeltafel, te vertellen wie diegene is, als jullie mij die vrijstelling gunnen. Ik kan alvast een tipje van de sluier oplichten, diegene doet niet mee aan deze onderhandeling. Het is overigens wel iemand die (voor zover ik kan inschatten) redelijk verdacht overkomt.

Dus ja, ik laat het aan jullie. Ik vind dat we sowieso iemand de vrijstelling moeten geven, om geen geld te verliezen. En ik denk dat ik de enige ben bij wie iedereen aan deze tafel er baat bij heeft.
Sky might be falling but remember you can fly

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik geloof je verhaal niet SpacyColours ::sorry::

Dat zou zo oneerlijk zijn dat ik me niet kan voorstellen dat de spelleiders dat zouden doen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Waarom zouden we dat verhaal geloven Spacycolours? Heb je bewijs dat het echt zo is bedoel ik  :)
Lomperik..

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Waarom zouden we dat verhaal geloven Spacycolours? Heb je bewijs dat het echt zo is bedoel ik  :)
Ik wil best een screenshot maken van de PM. Alleen gaat dat nu een beetje lastig omdat jullie dan meteen de naam al kunnen lezen. ::rofl::

Ik vind het op zich ook wel oneerlijk, maar daarom ben ik bereid die informatie met jullie te delen. Dan staan wij in elk geval quitte wat dat betreft, en hebben jullie ook meer voordeel dan de mensen die niet aan deze tafel staan.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik vind het echt een bizar verhaal SpacyColours. En daar geloof ik dan ook niet echt in. Zoveel zekerheid is killing voor het spel imo dus kan me niet voorstellen dat ze zoiets zouden doen.

Edit: als het een hint was geweest had ik me er nog iets bij kunnen voorstellen. Maar waarom zouden ze zomaar een naam geven?
« Laatst bewerkt op: 10-04-2018, 18:07:48 door Kaaasje »

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Het is ook wel heel toevallig dat die persoon niet meedoet met deze onderhandeling en (volgens jou) een verdacht persoon is :P

Ik wil het screenshot wel zien. De naam kun je wel een zwarte streep overheen zetten toch? Kan heel snel op Paint. ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het is ook wel heel toevallig dat die persoon niet meedoet met deze onderhandeling en (volgens jou) een verdacht persoon is :P

Ik wil het screenshot wel zien. De naam kun je wel een zwarte streep overheen zetten toch? Kan heel snel op Paint. ::jaja::

 ::jaja:: ::jaja::
Lomperik..

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Sorry maar ik ga geen screenshot maken van de PM want ik wil niet dat jullie er eventueel nog meer informatie uit zouden kunnen halen. Maar het is graag of niet. Ik weet in elk geval wel zeker dat ik een beter aanbod heb dan jullie, dus als we geld willen verdienen met deze opdracht, is het voor iedereen het voordeligst om op mij te stemmen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Geen PM is zeker een 'no go'. Dit verhaal is mij iets te ongeloofwaardig om op verder te gaan.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Sorry maar ik ga geen screenshot maken van de PM want ik wil niet dat jullie er eventueel nog meer informatie uit zouden kunnen halen. Maar het is graag of niet. Ik weet in elk geval wel zeker dat ik een beter aanbod heb dan jullie, dus als we geld willen verdienen met deze opdracht, is het voor iedereen het voordeligst om op mij te stemmen.

Met andere woorden: mooi verzonnen  ::ok::
Anders zou je gewoon wel alle 'info die wij niet mogen weten' ook met zwarte strepen afdekken ;)
Lomperik..

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Sorry SpacyColours, maar ik geloof er ook niet in.

Verder hebben Nys-Fan en ik dus een voorstel gedaan allebei:

Heyy mede-onderhandelaars  :)
Graag zou ik maar meteen ter zake komen en zeggen dat ik graag de vrijstelling wil. Als jullie me dit gunnen, dan ga ik deze alvast niet inzetten in de eerste rondes om iedereen toch nog min of meer gelijke kansen te geven om verder te geraken in het spel. Aangezien niemand als eerste wil afvallen, wil ik die kans voor iedereen even groot houden en niet verkleinen door al iemand dan een vrijstelling te laten inzetten. Helaas zijn er al andere voordelen zomaar verdeeld, ben ik geen voorstander van maar toen was ik op vakantie dus ik kon er niets tegen beginnen.



Hallo :)

Ik wil hem ook graag hebben ;D

De reden dat ik mijn executiekaart 'waardeloos' vind is dat het inzetten ervan voor mezelf ook nadelig kan uitpakken en niet alleen voor anderen. Ik zal nog niet precies zeggen wat het is, maar je zou het kunnen zien als zo'n bom die je doorgeeft en die op je eigen schoot ook kan ontploffen. Ik ga niet dreigen met het inzetten ervan als jullie me de vrijstelling niet gunnen maar als jullie dat wel doen, zal ik mijn executiekaart nooit gedurende het hele spel inzetten. Bovendien mogen jullie dan ook wat zeggen over wat ik met de vrijstelling doe (als jullie niet willen dat ik hem de eerste aflevering inzet dan doe ik dat niet, als jullie dat juist wel willen doe ik dat wel). Dit aanbod wordt als jullie mij de vrijstelling gunnen een belofte en daar zal ik mij 100% aan houden.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Als je dat niet wil laten zien, ga ik je niet geloven. ::ohno::
Bovendien geeft dit mij juist meer het gevoel juist niet voor jou te gaan.


Ik wil trouwens uiteraard ook de vrijstelling en vind het prima als daar een voorwaarde aan zit zoals hem niet of juist wel de eerste rondes inzetten.
Ik wil daar ook best mijn joker voor weggeven maar ja daar zijn we eigenlijk met te veel voor.. Dus daar heb ik nog niks goeds op bedacht.


Bovendien ben ik gewoon een hele gezellige leuke enthousiaste speler. Dus jullie willen mij graag in het spel houden. ::jaja:: Dus een vrijstelling voor mij is ook goed voor jullie want dan kunnen jullie langer van mijn aanwezigheid genieten ;D :p
[/sarcasme en eigendunk modus uit]

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Met andere woorden: mooi verzonnen  ::ok::
Anders zou je gewoon wel alle 'info die wij niet mogen weten' ook met zwarte strepen afdekken ;)
Dat vind ik prima, maar dan pas wanneer ik jullie die naam geef. Ik neem aan dat je aan een volledige zwarte PM ook niets hebt.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Dat vind ik prima, maar dan pas wanneer ik jullie die naam geef. Ik neem aan dat je aan een volledige zwarte PM ook niets hebt.

Hoezo de hele PM, er staat toch ook gewoon in dat je een speciale opdracht hebt of niet?  ::rofl::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Geef dan, om te beginnen, de PM waar de opdracht in uitgelegd stond? Daar stond neem ik aan geen naam tussen want dat zou een beetje raar zijn.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Hoewel ik het er zeker mee eens ben dat Kaaasje heel leuk en goed is, zou ik toch wel willen benadrukken dat ik dat zelf allebei ook best wel ben ::jaja:: ;D

Denk dat ik tot nu toe ook positief heb bijgedragen aan de groep en de pot en dat ik in die zin dus ook een waardevolle kandidaat voor de groep ben om erin te houden.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hoi!
Ik ben er ook, haha.

Ik heb even gelezen wat jullie zeiden, ik vind het raar dat Spacy daarmee kwam.
Daar moet ik over zeggen dat ik, nadat ik mijn lijst vergat te sturen, Spacy tegen mij zij dat hij mij antwoord zou geven op mijn vraag.
Ik zal de conversatie even delen.

Mag ik dan die van jou? ::hypocriet::

Zal ik morgen even sturen!

Trouwens, waarom zei jij eigenlijk niets tijdens aflevering 0? Er werd gezegd dat je zelf mocht praten.. had je een andere opdracht?

Wie weet... ::tandpastasmiley::

Als ik je vragenlijst heb, zeg ik het.

Thanks.

Ik bood nog aan of ik subtiele hints naar mezelf kon posten om het jullie makkelijker te maken, maar ze zeiden dat ze het liefst hadden dat ik me stil hield. Dus daar heb ik me maar netjes aan gehouden. :-X


Dit lijkt me veel redelijker dan deze zogenaamde opdracht die Spacy verkondigt.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
@Meezter; tja, ik ging je toen nog niet zomaar alles vertellen natuurlijk. ;)

Ik ga jullie niet nu al informatie geven als ik nog geen enkele garantie heb dat jullie daarna op mij gaan stemmen. Dan maar geen vrijstelling en dan maar geen geld. Of één van jullie moet nog met een overtuigend voorstel komen waar ik iets aan heb. Want HidM en Kaaasje, ik vind jullie allebei heel leuk en hoop oprecht dat jullie lang in het spel blijven, maar die punten gelden voor mezelf nog net iets meer. ::tandpastasmiley::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik zou graag de vrijstelling hebben, maar alleen als jullie 'm mij ook gunnen. Ik ga geen pleidooi houden hiervoor.

Als ik moet kiezen wie van jullie de vrijstelling zou moeten krijgen is dat HIDM, die heeft het hoogste behaald/gemist ratio van jullie allemaal betreft het geld.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
dan maar geen geld.

Dit lijkt me geen optie, als je nu al onderhandelingen gaat verstoren gaat dit helemaal niets goeds opleveren voor de overige.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17