Auteur Topic: Boer Zoekt Vrouw  (gelezen 29459 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #20 Gepost op: 29-10-2018, 22:38:54 »
Ik vind het niet zo boeiend dit jaar, helaas. Wim en Marnix zouden nog wel eens zonder vrouw kunnen eindigen. Michelle krijgt gelukkig wat tegengas nu. Zou Steffi dan toch niet voor Herold gaan? Bij Jaap is het wel duidelijk volgens mij.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #21 Gepost op: 30-10-2018, 15:25:44 »
Ik vind het niet zo boeiend dit jaar, helaas. Wim en Marnix zouden nog wel eens zonder vrouw kunnen eindigen

Zou Steffi dan toch niet voor Herold gaan?
Mariët denkt dat dat laatste zo geëdit is om ons dat te laten denken, maar dat Steffi uiteindelijk toch voor hem gaat:

https://www.telegraaf.nl/video/2736423/hier-trappen-we-niet-in-boer-zoekt-vrouw


Wim is echt hopeloos, maar dat dacht ik meteen al. Door die sneren van Paula gebeurt er daar in ieder geval nog iets. Geen idee waarom ze heeft geschreven, maar mooi dat ze er nog bij is.



Vreemd dat er hier amper discussie is over het best bekeken reality programma van Nld. Ondanks dat bijna iedereen het saai vindt zakken de kijkcijfers nog niet echt in.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2018, 15:27:24 door Amethyst »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #22 Gepost op: 31-10-2018, 11:19:07 »
Ik kijk nog elke zondag trouw, maar vraag me steeds meer af waarom nu eigenlijk. Op de een of andere manier boeit dit seizoen me niet. Ik merk dat het me niet uitmaakt voor wie ze nu kiezen en waarom. Is de magie van Boer zoekt vrouw uitgewerkt?

Ik heb trouwens ook het idee dat het aan de cameravoering ligt. Om een voorbeeld te geven: die hele scène met Wim en zijn twee dames in het water was van zo'n grote afstand gefilmd dat het moeilijk is om je er betrokken bij te voelen.

Mijn voorspelling:
- Wim kiest voor Marit. Paula is toch wat te direct voor hem (en bovendien was ze ook al een beetje op hem afgeknapt na zijn gebrek aan sportiviteit en assertiviteit). Of Marit blijft, durf ik niet te garanderen. Het zou zomaar kunnen dat Wim met lege handen achterblijft.
- Marnix kiest voor Janneke, omdat Bertine teveel tegengas geeft.
- Jaap kiest voor Petra vanwege de fysieke match tussen hen beiden (al denk ik niet dat de relatie uiteindelijk iets gaat worden)
- Michelle kiest voor Maarten, omdat hij eindelijk laat zien meer te zijn dan zijn mooie ogen.
- Steffi kiest denk ik voor Roel, omdat Harrold wel erg aanwezig is en constante grappen ook vermoeiend worden

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #23 Gepost op: 2-11-2018, 22:52:43 »
Ohjaa dit heb ik ook gezien.

Ik vond het zó zielig voor Marilyn toen ze twee weken terug werd weggestuurd door Jaap. Ik wilde haar echt een knuffel geven toen ze zo in snikken uitbarstte  ::hug:: ::hug::

Tof dat Bertine helemaal zichzelf blijft, ook al is dat niet altijd makkelijk, zoals ze zei. Ik vind Marnix nou niet bepaald sympathiek, eigenlijk vind ik dat Bertine beter verdient :P we gaan zien hoe het afloopt!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #24 Gepost op: 4-11-2018, 23:57:28 »
Wim hoeft niet meer te kiezen. Zat er wel aan te komen. Vraag me zelfs af of hij met Marit wel op stedentrip gaat.

Ik denk dat Michelle voor Ruud gaat (maar Maarten is zo schattig, en zo knap), Steffi toch voor Harrold gaat, Jaap voor Petra? en Marnix toch voor 'gewoon Janneke'?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #25 Gepost op: 5-11-2018, 10:44:59 »
^^ Mooi dat er toch nog andere trouwe kijkers zijn. Ik vond de uitzending van gisteren eigenlijk veel saaier dan die van vorige week. Maar als je ondertussen wat anders doet is het nog steeds prima vermaak, dus ik blijf wel kijken.


Marit baalde er denk ik van dat Paula haar voor was. Dat wordt pijnlijk volgende week.

Raar trouwens dat Paula's exit niet in beeld was. Ook haar terugblik op de site doet het nog steeds niet:

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2018/hoe-kijkt-paula-terug-haar-tijd-wim

ik denk niet dat ze van BZV heel blij met haar waren.  :-\\


Het viel op dat Steffi zei dat ze wist wie het in ieder geval *niet* ging worden.
« Laatst bewerkt op: 5-11-2018, 12:14:57 door Amethyst »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #26 Gepost op: 11-11-2018, 21:21:10 »
Goeie keuze van Michelle. Ik zat vorige week helemaal verkeerd met de voorspellingen zie ik ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #27 Gepost op: 25-11-2018, 14:17:46 »
Wat latereactie, maar wat is dat met die mannen die geen keuze kunnen maken en na hun keuze zeggen dat die ander ook heel dichtbij zat.

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #28 Gepost op: 25-11-2018, 20:01:58 »
'Het scheelde niks'

Ik zou dan heel hard wegrennen geloof ik  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #29 Gepost op: 25-11-2018, 20:42:13 »
Marnix is de zoon van De Kneet  ::oink::

(Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al lang)
« Laatst bewerkt op: 25-11-2018, 21:02:31 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #30 Gepost op: 25-11-2018, 22:06:42 »
huh ?  kneteman, wielrenner ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #31 Gepost op: 25-11-2018, 23:17:20 »
 ::jaja:: vlg de roddelpers van twitter
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #32 Gepost op: 26-11-2018, 17:21:38 »
huh ?  kneteman, wielrenner ?

Is al wel een tijdje bekend hoor. Hij heeft alleen niet de mentaliteit van z'n vader ge-erfd, de dood of de gladiolen. Zeg gewoon tegen Janneke dat je haar leuk vindt, maar dat je niet verliefd bent, dan weet zij ook waar ze aantoe is. Maar ja, als je zoveel met jezelf bezig bent, zie je natuurlijk niet wat er in een ander omgaat. Marnix zoekt helemaal geen vrouw, hij zoekt een slavin.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #33 Gepost op: 26-11-2018, 18:30:31 »
Boer zoekt slavin(k)

Ik zou kijken  ::ok::
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #34 Gepost op: 26-11-2018, 18:51:10 »
;D

Ik vind hem helemaal niet lijken :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #35 Gepost op: 26-11-2018, 19:05:40 »
Ik vond het wel een leuke aflevering eigenlijk! Marnix blijft me irriteren: dat hij zijn vrouwen op die manier de hele tijd moet kwetsen, dat gaat nergens over. Janneke is een hele leuke vrouw, al vroeg ik me wel af waarom ze in hemelsnaam niet zelf is opgestapt?

Marit en Wim zijn nu hartstikke verliefd, maar of dat blijft? Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur het steken. Ook de relaties van Jaap en Michelle zijn niet bepaald rotsvast. Tussen beide koppels mis ik echt de chemie; ze hebben het wel leuk en gezellig samen, maar of ze daadwerkelijk met elkaar een toekomst hebben? Alleen bij Steffi is het overduidelijk: die twee zijn voor elkaar gemaakt!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #36 Gepost op: 27-11-2018, 11:45:07 »
Ik denk dat Marit en Wim deze zomer een leuke tijd hadden, maar dat het over is. In de vooruitblik van volgende week kwam hij alleen aanlopen, maar of dat iets zegt... In de regio zijn de meningen verdeeld. Marit is niet te zien geweest op het erf van Wim de laatste tijd (voor voorbijgangers) maar ik heb ook weer iemand horen zeggen dat ze nog wel samen zijn.

Ik snap Janneke ook niet. Ik denk wel dat Marnix de betere keuze heeft gemaakt. Bertine was te zacht voor hem, Janneke durfde wat te zeggen. Maar waarom zij niet weggelopen is vraag ik me ook af. Dat het de zoon van de Kneet was, was al direct na de oproep bekend ;D

Maarten is wel echt verliefd op Michelle, en daar snap ik ook niet zoveel van. Ben je in Athene, gaat ze winkel in winkel uit, en laat ze hem alleen op een terras zitten. En ze blijft alles weglachen.

Jaap is volgens mij gaan twijfelen tijdens de citytrip.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #37 Gepost op: 27-11-2018, 13:03:53 »
In de vooruitblik van volgende week kwam hij alleen aanlopen, maar of dat iets zegt...
Dat shot was iets te opvallend, inderdaad. Toen 'wist' ik dat ze nog samen waren. Wim komt ook zo blij en vol zelfvertrouwen aan gelopen.

Maar straks is de romantiek van BZV weg, en dan?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #38 Gepost op: 27-11-2018, 14:02:11 »
Ha grappig, Marnix de zoon van de kneet. Kneteman komt op mij wel veel aardiger over. Janneke wil alles verwoorden en juist dat is niet Marnix beste eigenschap. En volgens mij wilden ze beiden dat de ander een romantische zet zou doen.
Jaap vind het denk ik allemaal te overweldigend en wil het gewoon rustig aan doen. Het is wel een leuk stel hoor. Maarten en Michelle , dat weet ik niet of dat iets blijvends is. Van zijn kant wel, maar zij is te ongedurig voor hem.
 Marit en Wim, weet ik ook niet, maar voor nu ziet het er wel aardig uit.
Steffi en Roel heet ie geloof ik, geweldig om te zien hoe die met elkaar omgaan  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Boer Zoekt Vrouw 2018
« Reactie #39 Gepost op: 29-11-2018, 13:16:11 »
Ik hou van BZV ::bravo:: zo mooi hoe al die boeren ons laten meekijken in hun liefdesleven, waar van alles gebeurt.


Eens met wat er hier gezegd wordt. Marnix vind ik nog steeds een zak, ik snap niet wat Bertine en Janneke ooit in hem hebben gezien. Steffi en Roel zijn geweldig samen ::love:: Ik ben benieuwd of Jaap nog steeds samen is met Marian. Dat beeld van Wim in de preview kan verraderlijk zijn: is ie nog met Marit, is ie weer alleen, heeft ie iemand anders inmiddels. En bij Michelle komen alle initiatief en liefde vanuit Maarten, zo lijkt het. Allez, we gaan het zien. Ik heb zin in de laatste aflevering!