Auteur Topic: Boer Zoekt Vrouw  (gelezen 29722 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #60 Gepost op: 13-04-2020, 11:40:57 »
Ik zou die Erik zo in actie willen duwen he, zo raar dat hij zich zomaar laat wegsturen! Hij schrijft op een boerin in Drenthe, hoe had hij het voor zich gezien toen dan? Ze zegt dat ze gevoelens aan het ontwikkelen is, doe daar dan wat mee!

Ik verstond helemaal niks van Milou ;D maar ze had wel gelijk, dit is geen leven voor haar. Ik snap wel dat het voor een boer erg belangrijk is dat er nu geoogst moet worden, het ging bij ons thuis wat dat betreft niet anders. Maar dan had Bastiaan het nog wel anders kunnen aanpakken, bijv beide dames een paar uurtjes bij hem in de trekker erbij of zo.

Geert vindt zijn ogen belangrijker dan zijn brein, erg jammer. En hij lijkt veilig te willen kiezen, niet de vrouw die hij het leukst vindt maar de vrouw die hem het leukst vindt. Geen stabiele basis normaal gesproken.

GJ vond ik wel mooi, met dat tonen van zijn emoties.

Jan doet het op zich goed, beide dames denken dat hij haar leuker vindt dan de ander. Hij neemt ook de tijd voor ieder apart, weet goed te social talken en gaat gelukkig niet in op het geroddel van Vera over Nienke. Maar je krijgt niet echt hoogte van hem.
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 13-04-2020, 12:46:44 »
Ach ja, volgende keer komt Yvon om met ze te praten en die kan vaak wel voor een twist zorgen  ::jaja::
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 13-04-2020, 13:45:53 »
Ik zou die Erik zo in actie willen duwen he, zo raar dat hij zich zomaar laat wegsturen! Hij schrijft op een boerin in Drenthe, hoe had hij het voor zich gezien toen dan? Ze zegt dat ze gevoelens aan het ontwikkelen is, doe daar dan wat mee!

Ik verstond helemaal niks van Milou ;D maar ze had wel gelijk, dit is geen leven voor haar. Ik snap wel dat het voor een boer erg belangrijk is dat er nu geoogst moet worden, het ging bij ons thuis wat dat betreft niet anders. Maar dan had Bastiaan het nog wel anders kunnen aanpakken, bijv beide dames een paar uurtjes bij hem in de trekker erbij of zo.

Geert vindt zijn ogen belangrijker dan zijn brein, erg jammer. En hij lijkt veilig te willen kiezen, niet de vrouw die hij het leukst vindt maar de vrouw die hem het leukst vindt. Geen stabiele basis normaal gesproken.

GJ vond ik wel mooi, met dat tonen van zijn emoties.

Jan doet het op zich goed, beide dames denken dat hij haar leuker vindt dan de ander. Hij neemt ook de tijd voor ieder apart, weet goed te social talken en gaat gelukkig niet in op het geroddel van Vera over Nienke. Maar je krijgt niet echt hoogte van hem.
Heel erg eens met dit alles, Swifty. Erik bleef daar maar stil zitten. Jelte heeft het wat dat betreft beter aangepakt en al in een vroeger stadium aan Annemiek gezegd dat ie twijfelt en waar voor hem de struikelblokken liggen.

De vrouwen bij Geert op de boerderij zijn mooie mensen, denken ook aan elkaar, hebben oprechte emoties en zijn zoekende naar hoe Geert in heel de situatie staat. Vera heeft ook goeie zelfreflectie.

Bij Jan vind ik Vera veel leuker dan Nienke, ik denk dat ik wel op haar lijk ("oh hey, deze kruiwagen heeft twee wielen!"  ;D ). Jammer dat ze beetje smiespelt over Nienke, maar zo is ze tegelijk ook eerlijk over hoe zij de dagen ervaart.

Milou kan zoveel beter krijgen, die moet daar echt niet met Bastiaan gaan zitten. Er heersen veel spanningen daar op de boerderij.

Jacqueline past het best bij Geert-Jan, ik denk niet dat GJ de perfecte man voor Karine is. Heel tof om haar helemaal in haar element te zien toen ze aan het schilderen was in de stal, daar is ze wel even van opgeknapt, denk ik. Geert-Jan hunkert ook echt naar liefde en liefkozing.

Ben heel benieuwd naar volgende week, dan zal er op veel erven spektakel zijn ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 13-04-2020, 13:47:28 door putyourHANSup! »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #63 Gepost op: 21-04-2020, 16:34:13 »
Zo zeg, eindelijk eens een aflevering waarin er veel gebeurde! Dat zag Hans goed, in de laatste zin van zijn post ;D


Erik heeft een beetje peper gekregen maar vond het blijkbaar gezien de afwijzende houding van Annemieke echt te moeilijk om iets te zeggen over mogelijk verhuizen met zijn paarden of zo. Jammer, gemiste kans. Ergens hoop ik dat Erik een poosje later, of desnoods nu pas na de uitzendingen, toch nog eens met Annemieke heeft gebeld om de mogelijkheden te bespreken. Als je elkaar echt leuk vindt...

Milou bij Bastiaan bijvoorbeeld vindt die man blijkbaar zo leuk dat ze de mogelijkheden wil onderzoeken, wat betreft alles opgeven en naar hem toe trekken. Arme Elise, praktisch gezien de beste keuze, maar Bastiaan zag haar deze aflevering eigenlijk niet eens staan...

Geert Jan, tja... ik vind het oprecht mooi als een man zijn emoties durft te tonen. Maar iedere aflevering huilen is wellicht too much. Ik denk dat Jacqueline het beste past, maar dan moet hij wel aan zijn conditie gaan werken (wat op zich geen slecht idee is).

Jan is helemaal gevallen voor Nienke. Gelukkig! Ik trok die Vera niet... voor mij viel ze nogal door de mand toen ze vorige week tegen Jan zei dat zij Nienke niet trok. Dat was niet slim van haar. Die onaardige opmerking paste wat mij betreft niet bij het aardige en zweverige wat ze verder wil uitstralen. Ik vond haar sindsdien een beetje onecht. Nienke past veel beter bij Jan, goeie keuze.

En Vera bij Geert ook al vertrokken. Geert zegt ineens dat hij dat allemaal wel zag aankomen... jaja Geert, ik geloof er niks van. Je vond Vera duidelijk qua uiterlijk veel aantrekkelijker dan Angela, je vond het geflirt heerlijk en je maakt geen enkel moment zelf je keuze, je laat alles afhangen van die vrouwen. Gaat niks worden met Angela, en dat is voor Angela beter lijkt me.

Kortom, alleen bij Jan een succes dit jaar, het zou mij niet verbazen als de rest alleen naar de reünie-aflevering komt.

Volgen jullie de webserie ook? Boer Frans is zoooooo leuk! Wat een heerlijk geflirt bij zijn date!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #64 Gepost op: 7-05-2020, 18:19:21 »
Zijn er nog kijkers? Hoeveel boeren zullen zondag niet alleen zijn bij de reünie?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #65 Gepost op: 7-05-2020, 18:32:55 »
Ik geloof wel in Bastiaan en Milou ondanks de afstand. Maar op korte termijn zijn ze nog wel samen.

GeeJee, Annemiek en Geert zijn alleen en waren van begin af aan kansloos.

Jan en Nienke wordt spannend
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #66 Gepost op: 7-05-2020, 18:54:07 »
Die reis van Geert en de vrouw die overbleef was echt niet om aan te zien. Ze hadden er niet aan moeten beginnen. Die vent durfde gewoon niet toe te geven dat ie eigenlijk alleen met Vera door had willen gaan. En na haar beslissing om weg te gaan een beetje doen alsof ie toch al geen match bij haar voelde. Om vervolgens die ander (sorry, ben haar naam vergeten) nog een tijdje ongemotiveerd aan het lijntje te houden. Wat een zoutzak

Karine vind ik een hele lieve vrouw. Maar ik vind het zo'n belachelijke combi met GJ. Die is veel te kinderlijk voor haar.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #67 Gepost op: 7-05-2020, 21:15:59 »
Ik vond het heel flauw van Geert dat hij het helemaal bij haar legde 'jij kunt mij niet bijhouden, jij dit, jij dat', terwijl hij het al helemaal niet zag zitten voor ze vertrokken.
GJ en Karine leken beter bij elkaar te passen voor de citytrip. Nu is het wel over inderdaad.
Keep calm and eat chocolates!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #68 Gepost op: 9-05-2020, 12:50:17 »
Volkomen eens met Nieky, Jann en Swifty ::jaja::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #69 Gepost op: 9-05-2020, 14:08:19 »
Ineens zie ik een vergelijking van GJ met Bassie. Word je toch gek van, zo iemand de hele dag om je heen?!

Geert wachtte volgens mij op het initiatief van haar om het bed te delen...om het wauw-gevoel te krijgen  :P    ::ohno::

Jan en Nienke: Nienke is er niet klaar voor denk ik of ze klikken toch niet helemaal, want de gesprekken komen niet echt op gang.

En Annemiek? Geen idee hoor  ???
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #70 Gepost op: 11-05-2020, 14:19:26 »
Dat was 't dan! Wat heeft Geert(-Jan) nu toch weer allemaal uitgespookt. Ik snap Karine en Angela heel goed ::jaja::

Ik ben benieuwd hoe het over een of twee jaar met Bastiaan en Milou gaat.

Yay voor Jan en Nienke ::bravo::

En leuk om al die andere boeren ook weer voorbij te zien komen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #71 Gepost op: 11-05-2020, 14:52:11 »
Dat was 't dan! Wat heeft Geert(-Jan) nu toch weer allemaal uitgespookt. Ik snap Karine en Angela heel goed ::jaja::

Ik ben benieuwd hoe het over een of twee jaar met Bastiaan en Milou gaat.

Yay voor Jan en Nienke ::bravo::

En leuk om al die andere boeren ook weer voorbij te zien komen.

Heel eerlijk; ik vind dat Geert-Jan met dat bellen niet echt iets fout heeft gedaan. Vragen hoe het met iemand is na een intensieve logeerweek door te hebben gemaakt vind ik niet raar. Het zegt zelfs iets over zijn lieve karakter. Dat hij het heeft verzwegen voor Karina is natuurlijk dom, maar ik heb wel het idee dat Karina het als 'excuus' gebruikte om niet met Gee-jee verder te hoeven. Ze zag dat echt geen seconde zitten na het keuzemoment volgens mij.

Geert is de hork van het jaar. Arme Wendy

Bastiaan en Milou wordt een lastig verhaal. Ze zijn superverliefd, maar ik voorzie problemen als die verliefdheid voorbij is. Ze zijn allebei heel erg standvastig in wat ze willen. Ze lijken nu naar elkaar toe te groeien, maar volgens mij hebben ze allebei een sterke mening/ego dat gaat botsen. Gaat het dan nog goed als de verliefdheid voorbij is?

Jan en Nienke was de meevaller van de aflevering. Jan is leuk hoe verliefd hij is , maar ik zie er nog steeds geen top-match in als ik eerlijk ben
You'll never walk alone

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #72 Gepost op: 12-05-2020, 02:33:01 »
Bij Beau zaten o.a.Marc- Marie, Nynke de Jong en haar broer Jelte, die bij Annemiek op de boerderij  was, na te praten.  Was leuk!
...maar soms even niet :)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #73 Gepost op: 28-02-2022, 15:17:32 »
Heeft er iemand de laatste aflevering gezien? Ik moet zeggen dat ik er nog niet helemaal in ben gekomen na de aflevering van gisteren. Er kwamen teveel boeren / kandidaten langs om ze echt te leren kennen. Wel gênant weer die overvalsituaties waarbij opeens 20 vrouwen voor de neus staan van een verlegen boer!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #74 Gepost op: 28-02-2022, 18:11:33 »
Heeft er iemand de laatste aflevering gezien? Ik moet zeggen dat ik er nog niet helemaal in ben gekomen na de aflevering van gisteren. Er kwamen teveel boeren / kandidaten langs om ze echt te leren kennen. Wel gênant weer die overvalsituaties waarbij opeens 20 vrouwen voor de neus staan van een verlegen boer!

Ja,die eerste is altijd wat rommelig met zoveel boeren.
En inderdaad, die overval van Yvon , ook met de telefoondwang  ::ohno::  Arme boeren  ;)

'Kom Tom'  vond ik wel leuk en dat beeld van Yvon met Tom ernaast in de auto  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #75 Gepost op: 7-03-2022, 12:55:49 »
Wat vonden we hier van Maud  ;D
You'll never walk alone

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #76 Gepost op: 7-03-2022, 18:32:09 »
Wat vonden we hier van Maud  ;D

Zeer aanwezig/overheersend. Zij overrulet hem op alle vlakken. Wat mij betreft geen match dus.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #77 Gepost op: 7-03-2022, 19:08:18 »
Oh my, die Maud! Ergens hoop ik dat ze mag logeren, ze irriteert zo heerlijk. Maar totaal geen match natuurlijk.
Maar mocht ze afvallen, dan is Rob ook een goeie om kromme tenen van te krijgen. Dat hij graag wil zoenen is nu wel duidelijk zeg, pffff.
Keep calm and eat chocolates!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #78 Gepost op: 7-03-2022, 19:33:38 »
Ik geniet weer met volle teugen ::bravo::
Jouke is een leuke vent!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #79 Gepost op: 13-03-2022, 20:37:19 »
Rob is een engerd hoor
You'll never walk alone