Auteur Topic: Biechten  (gelezen 6221 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechten
« Reactie #40 Gepost op: 26-10-2018, 13:31:35 »
Wat een heerlijke biechts om te lezen ::bravo::

Bjorrn, nogmaals, sorry. Lucy heeft nog iets weggelaten: Ik heb een screentje vervalst maar dat had je al door neem ik aan.

Ik heb nu geen tijd om uitgebreid te reageren, dat zal ik later doen.
Wel wil ik even dit zeggen, met name tegen Hans: neem alsjeblieft bedrog in een spel niet persoonlijk op. Draag irl de haat die je in het spel voelt niemand na.
Ik vind D*N een fantastische vent, heel sociaal en met humor en fijn. Maar in een forumspel matchen D*N en ik nooit echt en hebben we elkaar regelmatig afgemaakt. Dat staat ons contact irl absoluut niet in de weg. Ik hoop dat iedereen vriendjes blijft met elkaar, ook tijdens een forumspel.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Biechten
« Reactie #41 Gepost op: 26-10-2018, 15:16:06 »
Hans en D*N zijn nog gewoon vriendjes hoor, geen zorgen ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Biechten
« Reactie #42 Gepost op: 26-10-2018, 15:52:57 »
Hans en D*N zijn nog gewoon vriendjes hoor, geen zorgen ;D
::jaja:: ::love::

Dan ben ik helemaal met je eens hoor, Swifty. En haat is wel een erg groot woord, ik heb niemand in het spel ooit echt gehaat. Toen Dennis en ik elkaar zagen op het widm-weekend, was het alsof er niks gebeurd was, dus helemaal top! :) En daarnaast: D*N heeft deze serie ook echt wel gemaakt, blijkt ook maar weer eens uit z'n leuke biechten. Heel leuk om alle biechten van iedereen te lezen. Ik was, twijfelaar die ik ben, pas laat overtuigd van wouterv als mijn duopartner, maar blijkbaar twijfelden sommige anderen daar nog langer over. Ik heb veel te danken aan wouterv, die met zijn slimheid mij al snel had gevonden en benaderd, anders was ik wellicht niet zo ver gekomen. Muchas gracias! ::bravo::


Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechten
« Reactie #43 Gepost op: 26-10-2018, 17:39:02 »
Toch wel leuk om alles te lezen.

Ik had geluk snel 3 hints te hebben. Dit maakte het mij gemakkelijker om Hans snel te vinden.

De troeven en plots zijn wel ingrijpend geweest: zonder Iknow waren D*N en Molino snel weggevallen
en zonder De Kraak waren Robbie en Lan eruit gegaan bij de laatste 3. (dat zou wel een schokeffect geweest zijn :p)

Even @Belg en @Swifty: ik heb niet gelogen in mijn formulier naar jullie. Alles daarin heb ik zo doorgestuurd (misschien wel naïef)

Lucy, mogen wij weten hoe elk duo gematcht was?

en Hans, je was een geweldige duopartner. Ik vond het fijn om samen te werken.
klaar voor de strijd

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Biechten
« Reactie #44 Gepost op: 26-10-2018, 22:17:13 »
Er is niet een specifieke manier om duo’s te matchen. Ik kijk naar overeenkomsten waar ik iets mee kan. Bijvoorbeeld Daisy en Swifty hadden allebei een specifiek favo kinderprogramma, en Belg en Wouter ook. Dus heb ik Daisy en Belg aan elkaar gekoppeld omdat zij allebei iemand in het spel hadden die hetzelfde favo kinderprogramma had. Hans en Wouter had ik vrij snel gematcht ivm twijfelen, en Dennis en Molino was direct een match want musical
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechten
« Reactie #45 Gepost op: 27-10-2018, 00:44:01 »
Leuke biechten iedereen ::bravo::. Mijn biechten zijn altijd een beetje een rollercoaster maar dat hoort erbij, neem je dingen vooral niet persoonlijk op ;D.

Ik heb nu geen tijd om uitgebreid te reageren, dat zal ik later doen.
Wel wil ik even dit zeggen, met name tegen Hans: neem alsjeblieft bedrog in een spel niet persoonlijk op. Draag irl de haat die je in het spel voelt niemand na.
Ik vind D*N een fantastische vent, heel sociaal en met humor en fijn. Maar in een forumspel matchen D*N en ik nooit echt en hebben we elkaar regelmatig afgemaakt. Dat staat ons contact irl absoluut niet in de weg. Ik hoop dat iedereen vriendjes blijft met elkaar, ook tijdens een forumspel.

 ::hug:: ::love::, ik hou ook veel van jou Swiffert ::bravo::.

Ik wou wel samenwerken maar het was voor mij gewoon al heel snel duidelijk dat we geen duo waren en het leek me ook niet geloofwaardig om te doen alsof.

En daarnaast: D*N heeft deze serie ook echt wel gemaakt, blijkt ook maar weer eens uit z'n leuke biechten. Heel leuk om alle biechten van iedereen te lezen.
::love::  :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #46 Gepost op: 27-10-2018, 11:45:05 »
De biechten zijn wel heel leuk om terug te lezen! :D

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Biechten
« Reactie #47 Gepost op: 30-10-2018, 13:29:38 »
Zo bijgelezen ::jaja:: ongelooflijk dat Robbie en Swifty zo lang op elkaar geld ingezet hebben. Wat was nou de juiste verklaring voor die 'S-C-H-O-T-E-L'?
2024: wie is de Mol?

Offline Lan

  • Forumlid
Re: Biechten
« Reactie #48 Gepost op: 30-10-2018, 14:17:59 »
Dat is hoe je 'bord' spelt, en Robbie en ik hebben allebei een bordspelfetish.  :P

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Biechten
« Reactie #49 Gepost op: 30-10-2018, 15:32:19 »
Aah juist :D
2024: wie is de Mol?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechten
« Reactie #50 Gepost op: 30-10-2018, 16:10:29 »
huh? hoezo spel je bord als schotel?
Wit is ook een kleur!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechten
« Reactie #51 Gepost op: 30-10-2018, 18:22:03 »
Schotel is een bord.

En de streepjes doelen op het spellen van het woord schotel.

Super leuk trouwens om al de biechten te lezen. ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Biechten
« Reactie #52 Gepost op: 30-10-2018, 21:33:34 »
Ohja de hints vond ik trouwens erg goed te doen. Naar mijn beleving eerder te makkelijk dan te moeilijk, maar dat is persoonlijk denk ik want Robbie en Swifty denken daar vast anders over ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechten
« Reactie #53 Gepost op: 1-11-2018, 15:31:00 »
Nee hoor, voor ons was het ook duidelijk!  ::trots::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Biechten
« Reactie #54 Gepost op: 1-11-2018, 17:42:54 »
Nee hoor, voor ons was het ook duidelijk!  ::trots::

 ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechten
« Reactie #55 Gepost op: 2-11-2018, 20:57:51 »
Ohja de hints vond ik trouwens erg goed te doen. Naar mijn beleving eerder te makkelijk dan te moeilijk, maar dat is persoonlijk denk ik want Robbie en Swifty denken daar vast anders over ::rofl::.

Meh ik vond de hints zeker niet makkelijk en de kans op verkeerde interpretatie is zoals bleek waarschijnlijker dan het daadwerkelijk juist hebben  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.