Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 68824 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #800 Gepost op: 5-05-2019, 23:44:23 »
Vlaanderen had het goed, dit forum had het fout  ::oink::

Haha ja, geweldig.  ::rofl::

Dus vanaf nu kan iedereen de mol zijn, de verdenkingen van het grote publiek of dit forum zeggen niets meer. Bij de Vlaamse versie dan...  :P

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #801 Gepost op: 5-05-2019, 23:45:32 »
Haha ja, geweldig.  ::rofl::

Dus vanaf nu kan iedereen de mol zijn, de verdenkingen van het grote publiek of dit forum zeggen niets meer. Bij de Vlaamse versie dan...  :P

Eén troost: de Vlaamse versie is ook moeilijker dan de Nederlandse  :D
Graven, graven, graven...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #802 Gepost op: 5-05-2019, 23:51:46 »
Wie is de mol?
Axel 42 (33.9%)
Bas 52 (41.9%)
Elisabet 30 (24.2%)
Totaal aantal stemmen: 124

Deze leggen we even vast ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #803 Gepost op: 5-05-2019, 23:52:27 »
Wie is de mol?
Axel 42 (33.9%)
Bas 52 (41.9%)
Elisabet 30 (24.2%)
Totaal aantal stemmen: 124

Deze leggen we even vast ::vergroot::

Ik maak voor de zekerheid ff een screenshot  ::vergroot:: ::rofl::

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #804 Gepost op: 6-05-2019, 00:20:13 »
Heel mooi! Ik kon niet bevatten dat Elisabet nooit een misschien scherm heeft gekregen. Echt geweldig dit!

En tja mensen er wordt in de montage geknoeid. Hoe meer molseizoen er komen, hoe meer dit gaat gebeuren. Maar ik vind dit echt een perfect seizoen. Prachtig en wat een finale!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #805 Gepost op: 6-05-2019, 00:26:42 »
Heel mooi! Ik kon niet bevatten dat Elisabet nooit een misschien scherm heeft gekregen. Echt geweldig dit!

En tja mensen er wordt in de montage geknoeid. Hoe meer molseizoen er komen, hoe meer dit gaat gebeuren. Maar ik vind dit echt een perfect seizoen. Prachtig en wat een finale!
Er wordt sowieso wel geknoeid, maar ik vind dat tegenover bijvoorbeeld de Nederlandse Mol dit veel minder is. Gilles heeft in zijn interview ook gezegd dat dit een verslag is van een reis, en deze zo eerlijk mogelijk wordt weergegeven. 100% eerlijk niet, want sommige dingen moeten ook weggewerkt worden. Maar ik heb wel het gevoel dat de makers echt gedacht hebben aan de kijkers en deze een zo eerlijk mogelijk beeld hebben proberen voor te schotelen, waarvoor respect.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #806 Gepost op: 6-05-2019, 00:32:06 »
Ja sowieso is de belgische mol echt zoveel beter. Ik had hetzelfde molgevoe toen kees de mol was(vandaar mn naam). De rest heb ik maar half gevolgd, maar volgensmij heb ik dit jaar geen post op dit forum gemist.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #807 Gepost op: 6-05-2019, 00:34:45 »
Er wordt sowieso wel geknoeid, maar ik vind dat tegenover bijvoorbeeld de Nederlandse Mol dit veel minder is. Gilles heeft in zijn interview ook gezegd dat dit een verslag is van een reis, en deze zo eerlijk mogelijk wordt weergegeven. 100% eerlijk niet, want sommige dingen moeten ook weggewerkt worden. Maar ik heb wel het gevoel dat de makers echt gedacht hebben aan de kijkers en deze een zo eerlijk mogelijk beeld hebben proberen voor te schotelen, waarvoor respect.

Ze maken inderdaad niet kandidaten expres extra verdacht.

Maar Axel noemde in aflevering 5 en 7 Bas bij de testbiechten en Bas in aflevering 6 en 7 Axel bij de testbiechten. Ik ben me er vrij zeker van verder dat ze allebei Elisabet nooit genoemd hebben als verdachte gedurende het gehele seizoen. Ingrid zei dat ze het gek vond dat Elisabet en Martijn geen pinda's hadden gepeld vlak voordat ze afviel. Ook in aflevering 2 noemde Ingrid haar expliciet als verdachte bij de testbiecht. Joeri had gezegd dat hij Elisabet sluw vond bij de tesbiecht een aflevering voordat hij afviel (er was al door me heen gegaan dat Elisabet de mol was omdat 2 afvallers iets over haar hadden gezegd, aangezien zij de enige kandidaat was wiens naam 2 afvallers hadden genoemd vlak voordat ze afvielen... maar ik dacht dat ze het gewoon niet zijn kon omdat er geen indicatie was van dat Axel en Bas haar verdachten, terwijl deze mannen wel herhaaldelijk iets over elkaar in de uitzendingen hadden gezegd). Nu blijkt opeens dat zowel Bas als Axel Elisabet verdacht.

Dus ja... om nou te zeggen dat de makers van De Mol ons helemaal nooit bewust op een dwaalspoor willen zetten... dat lijkt me nou ook weer niet waar.  ::)


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #808 Gepost op: 6-05-2019, 00:36:15 »
Zo zie je maar weer. De wie verdenkt wie analyses kunnen lekker het raam uit

 ::zwaai::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #809 Gepost op: 6-05-2019, 00:37:10 »
Zo zie je maar weer. De wie verdenkt wie analyses kunnen lekker het raam uit

 ::zwaai::

We moeten volgend jaar dus vooral goed letten op of er een kandidaat is wiens naam vaak genoemd wordt door de afvallers vlak voordat ze afvallen.  ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #810 Gepost op: 6-05-2019, 00:40:38 »
En de mol geeft nooit toe dat ie de mol is kan ook t raam uit  ::dans::

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #811 Gepost op: 6-05-2019, 00:43:15 »
Ze maken inderdaad niet kandidaten expres extra verdacht.

Maar Axel noemde in aflevering 5 en 7 Bas bij de testbiechten en Bas in aflevering 6 en 7 Axel bij de testbiechten. Ik ben me er vrij zeker van verder dat ze allebei Elisabet nooit genoemd hebben als verdachte gedurende het gehele seizoen. Ingrid zei dat ze het gek vond dat Elisabet en Martijn geen pinda's hadden gepeld vlak voordat ze afviel. Ook in aflevering 2 noemde Ingrid haar expliciet als verdachte bij de testbiecht. Joeri had gezegd dat hij Elisabet sluw vond bij de tesbiecht een aflevering voordat hij afviel (er was al door me heen gegaan dat Elisabet de mol was omdat 2 afvallers iets over haar hadden gezegd, aangezien zij de enige kandidaat was wiens naam 2 afvallers hadden genoemd vlak voordat ze afvielen... maar ik dacht dat ze het gewoon niet zijn kon omdat er geen indicatie was van dat Axel en Bas haar verdachten, terwijl deze mannen wel herhaaldelijk iets over elkaar in de uitzendingen hadden gezegd). Nu blijkt opeens dat zowel Bas als Axel Elisabet verdacht.

Dus ja... om nou te zeggen dat de makers van De Mol ons helemaal nooit bewust op een dwaalspoor willen zetten... dat lijkt me nou ook weer niet waar.  ::)
Daar ben ik het ook met je eens. De Mol is gewoon een spel van bedrog en leugens, en dat wij als kijker dat ook ondervinden vind ik normaal. Maar toch voel ik me als kijker wel eerlijk behandeld. Ik was altijd groot fan van de Nederlandse Wie is de Mol, maar dat kan me gewoon niet meer boeien helaas. Maar smaken verschillen, en ik wil de Nederlandse mol ook echt niet naar beneden halen. Achter de Belgische Mol zit in ieder geval een verschrikkelijk intelligent team, waarvan alles dit seizoen perfect is samengekomen.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #812 Gepost op: 6-05-2019, 00:50:47 »
Daar ben ik het ook met je eens. De Mol is gewoon een spel van bedrog en leugens, en dat wij als kijker dat ook ondervinden vind ik normaal. Maar toch voel ik me als kijker wel eerlijk behandeld. Ik was altijd groot fan van de Nederlandse Wie is de Mol, maar dat kan me gewoon niet meer boeien helaas. Maar smaken verschillen, en ik wil de Nederlandse mol ook echt niet naar beneden halen. Achter de Belgische Mol zit in ieder geval een verschrikkelijk intelligent team, waarvan alles dit seizoen perfect is samengekomen.

Ja, ze doen het zeker stukken beter dan bij WIDM. Maar ik denk dat we de montage ook bij dit programma niet moeten onderschatten.. als ze met de testbiechten al spelen, kan er nog meer zijn waar ze mee spelen. Maar naar mijn mening blijft het een goed programma omdat ze de dingen die ertoe doen (zoals de opdrachten) waarheidsgetrouw genoeg weergeven om de kijkers de mol te kunnen laten ontmaskeren. ;)
Dat het team van dit programma een stuk beter is is zeker te merken ja.  ;D

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #813 Gepost op: 6-05-2019, 08:56:13 »
Ik blijf bij Elisabet  ::ok::

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Woehoeeee

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #814 Gepost op: 6-05-2019, 09:10:46 »
De vraag is nu nog wie de twee andere 'Misschien'-schermen hadden. Ik gok op Kaat en Bruno.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #815 Gepost op: 6-05-2019, 09:11:17 »
Kaat en Eva gok ik

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #816 Gepost op: 6-05-2019, 09:11:44 »
Kaat en Eva gok ik

Geen 1 man?

Zou kunnen

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #817 Gepost op: 6-05-2019, 09:45:57 »
Ik heb er nog nooit zo erg naast gezeten.
Maar het was in ieder geval een uitstekende finale. Ik heb ervan genoten. Erg leuk ook om het eens te zien in Kinepolis.

Ik ben heel benieuwd naar volgende week.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #818 Gepost op: 6-05-2019, 10:05:19 »
De vraag is nu nog wie de twee andere 'Misschien'-schermen hadden. Ik gok op Kaat en Bruno.

Zoals ik in het verborgen aanwijzingen heb vermeld, lijkt het misschien wel Bruno en Eva. bij het voorstelfilmpje waren bruno, eva en elisabet de enige die werden getoond in de molcirkel tijdens aflevering 2. Leek mij een simpele hint, maar het kan nog zeker! Zeker aangezien we Joeri, axel, bas en ingrid kunnen afschrijven als misschien mol.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #819 Gepost op: 6-05-2019, 10:08:45 »
Ja Kees, daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!