Ja. En dat we er met 75% naast zaten op dit forum is ook wel verklaarbaar. Goed acteerwerk + wat minder molacties en je stuurt zo een heleboel ervaren mollenvangers het bos in. Dat in combinatie met de montage die geheim hield dat de finalisten Elisabet verdachten. Ze hebben ons mooi tuk gehad.
Op een enkeling na, hebben veel mensen haar afgeschreven na aflevering 3/4. Voor mij persoonlijk raakte ze toen ook op de achtergrond. Haar gestampvoet bij de sleutel, haar pret met Martijn bij het slapen en natuurlijk de stranddisco. Iedereen voor 1000 euro het bos ingestuurd, dat heeft ze geweldig gedaan

Ondanks dat ze daarna gewoon vrolijk weer verder ging (diner, paintball, avatar) gingen bij mij de bellen pas echt weer rinkelen bij het schilderij van de mol.
Ik vind het trouwens uitstekend om niet te weten hoe de kandidaten de test invullen. Zo moet je het gewoon doen met wat je ziet "net als de kandidaten". En we zien Elisabet ook torentjes omgooien, vertragen, een kaart verliezen, een boobytrap openen etc.

Ik ben deze reeks heen en weer geslingerd tussen Elisabet, Kaat, Eva en Axel en ondanks het grote vermoeden op het laatst, heb ik nooit met 100% zekerheid kunnen/durven tunnelen. Dat met die toffe groep, die mooie twist en al die geweldige opdrachten maakt het voor mij nu al een top 3 aller tijden. En dan heb ik de terugblik nog niet eens gezien