Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 68907 keer)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #480 Gepost op: 21-04-2019, 23:44:12 »
Niet een goed moljaar voor mij. Kaat als mol ingevuld en Axel als afvaller. De hele aflevering dacht ik dat ik het had moeten omdraaien  :-[

Ik zag het vorige week nog niet maar na vandaag zie ik wel een mol in Axel

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #481 Gepost op: 21-04-2019, 23:44:26 »
 :o

...ik ga alles nog maar eens goed terugkijken deze week.
...óf niet!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #482 Gepost op: 21-04-2019, 23:45:15 »
Niet onsympathiek, wel fanatiek. Goede kans dat ze net als Axel  aan het nepmollen is (maar geen zekerheidje bij beiden). Dat hoort erbij. Ik neig steeds meer naar Ba daar stem ik voorlopig maar op. ik zie hem er wel toe in staat om het mol-schilderij te maken (best knap) en vervolgens er voor te zorgen dat het nog voor echt aangezien werd ook. De mol vond het niet voor niets een “grote overwinning”. Maar de twijfel bij mij is groot.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2019, 00:24:21 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #483 Gepost op: 22-04-2019, 00:30:49 »
Ik blijf bij Bas  :)
Ma how, zeg!

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #484 Gepost op: 22-04-2019, 00:41:38 »
Ik blijf ook bij Bas.
Graven, graven, graven...

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #485 Gepost op: 22-04-2019, 00:49:10 »
4 weken Bas ingevuld in de pool, toen 3 weken Kaat en ..... nu weer terug naar Bas. Wel heel jammer van Kaatje  ::bravo::

Vrees echter dat Axel het is. Al is Elisabet nog een grotere vreesmol. (Meestal is m'n vreesmol het dan ook daadwerkelijk trouwens  ::rofl::). Maar, ga vol voor Bas nu en als hij er ook uit ligt volgende week/weken dan is het schluss wat betreft molhoppen wat mij betreft.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #486 Gepost op: 22-04-2019, 00:59:53 »
Waarom is elisabet een vreesmol?  Probeer t eens zo te zien:
Als mol weet je dat er 1 persoon naar Vietnam komt en je gaat er alles op alles voor zetten dat dat jouw bezoek is.
Je gaat daar dus in investeren door steeds maar bezig te zijn over t overleven tot aan t bezoek. Dan acteer je je verbazing en speel je de gedrevenheid, feit blijft dat je geen geld wint.

Ik denk dat je bepaalde gedragingen niet altijd persoonlijk kan noemen omdat ze soms ook deel uitmaken van iemand  zijn spel gedrag.


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #487 Gepost op: 22-04-2019, 01:14:20 »
Lexa lomed

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #488 Gepost op: 22-04-2019, 01:14:26 »
Ja is puur een persoonlijke voorkeur voor een bepaald moltype en karakter. Dat zal per persoon hier op het forum ook verschillen. Subtiele mollen die goed kunnen acteren liggen me meer dan dramatische mollen die te sterk aanwezig zijn. Maar ze zal best een goede mol kunnen zijn. (Ik hoop nu echter op bescheiden Bas). Wat betreft onnodig geld inbrengen of molkansen laten liggen; iedereen die nu nog in het spel zit heeft zich daar schuldig aan gemaakt inderdaad  :D Dat zal ook met het last minute molschap te maken hebben. En het werkt want het is nog altijd spannend voor veel mensen ook hier.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #489 Gepost op: 22-04-2019, 01:37:06 »
Vismemory of silent disco.  In silent disco gaat er te weinig fout. Of wordt de wissel gespot en Wilde elisabet wel mollen . Ik ga voor memory.

Kunst of schoolplein. Duidelijk Kunst, je wilt bij je Eigen Kunst werk zijn om de Anderen te misleiden.

Dan heb je nog brommers, tuktuk, of muurmozaiek. De mozaiek geeft wel info door en is daar mee spin in t web.

Vovinam of rivier. Rivier

Dus op basis van positie zou ik bas of axel  moeten zeggen. Bas die heeft dan echt tnodige uit te leggen, steen, jungle, hoogste prijs schiet op grootste fruit.
En axel ja .nee. Ik weet t niet.

4 joeri, te veel testosteron en had paar keer echt makkelijk kunnen mollen , maar haalt als laatste in keten het geld binnen (escapeboot, tunnels)

3 bas . Teveel geld binnen gehaald, met name de paintball in de jungle. Past wel super in de mol omschrijving van zichzelf gebleven.

1/2 axel. Blijft verdacht, maar haalt gewoon geld binnen bij tunnels, Waar hij zelf al aan gaf voor een dilemma te gaan. Zijn exit is wel erg beeld gelijk aan een mol uit een molshoop

2/1 elisabet. Heb haar afgeschreven op het feit van het slapen met de slang. De wissel bij de silent disco is niet haar verdienste ( bij herbekijken).  In de tunnels verspeelt ze 2 k en ook haar bezoek kost 1 k.

Vanwege de positie kies ik voor Axel.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #490 Gepost op: 22-04-2019, 01:51:50 »
Axel.

Wacht, Bas staat overduidelijk op de 2e plek?!  ::oink::

Dankzij Bas werd in de auto bij vraag 1 niet een fout schilderij gekozen dat Axel aanwees.

Ook drong hij erop aan om bij vraag 2 voor het juiste schilderij te gaan terwijl wederom Axel de aandacht van Elisabet en Bas probeerde af te leiden doordat hij zich op een verkeerd schilderij richtte.

Ja, hij drong er weliswaar op aan om het schilderij te kiezen dat niet van de mol was, maar voor de rest deed hij bij deze opdracht ook wel een aantal belangrijke dingen goed...

En ik kan me bij de tunnelopdracht ook geen mogelijke molactie van hem voor de geest halen.

« Laatst bewerkt op: 22-04-2019, 02:01:50 door Saskiaax95 »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #491 Gepost op: 22-04-2019, 01:54:17 »
Elisabet ::zwaai::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #492 Gepost op: 22-04-2019, 06:51:38 »
Mijn eerste indruk: Axel weer zichzelf verdacht aan het maken, met dat tijdrekken in de tunnel. Nepmollen als overlevingsstrategie, naar mijn smaak veel te uitgebreid in beeld gebracht. Elisabet die snel uitgeschakeld wordt, en zo verder geen controle meer heeft over de opdracht. En Joeri, tja. Dat wordt weer kruimels zoeken om bij hem iets verdachts te vinden. Bij de quiz alweer in een onmolse positie, en komt bij de tunnels 30 seconden voor tijd boven met het hoogste bedrag.

1. Mister Bas. (Een prachtige Mol trouwens, geen reden om hier teleurgesteld over te zijn!)

<heel lang niets>

2/3. Axel / Elisabet. Hebben allebei hun afzonderings-moment gehad. Axel bij de Paintball, en Elisabet bij de tunnels. Axel zou daar nog evt. het schilderij hebben kunnen maken.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2019, 07:18:08 door Newbie2 »

Online Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #493 Gepost op: 22-04-2019, 11:06:43 »
Na er een nachtje over te slapen en al enkele afleveringen teruggekeken te hebben zijn er nog 3 mollen voor mij  ::schaam::

Joeri is het niet. Maar Bas, Elisabet en Axel hebben al veel laten verkeerd lopen.
- Elisabet (5% kans)
- Axel (45% kans)
- Bas (50% kans)

Op basis van acties moet ik voor Axel kiezen, maar op basis van molpotentieel denk ik Bas. Alleen zitten Vovinam en de paintballopdracht mij dwars... Is het dan toch Axel? Maar hij stuurde soms zo weinig  de groep aan en als ie het deed, was het zo opvallend... Toch maar op Bas gestemd zonder overtuiging.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #494 Gepost op: 22-04-2019, 11:18:36 »
Elisabet ::jaja::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #495 Gepost op: 22-04-2019, 11:52:30 »
Laatste poging tot het kiezen van de juiste mol: Axel

Joeri geen een keer verdacht, nu ook weer super gedaan.
Elisabeth wel opvallend dat ze bij de tunnel flink molt.
Bas heeft eerdere afleveringen wel veel geldzaken op zich staan.

We gaan het zien  8)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #496 Gepost op: 22-04-2019, 11:56:16 »
Bas.

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #497 Gepost op: 22-04-2019, 12:41:05 »
Nog steeds Axel.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #498 Gepost op: 22-04-2019, 12:44:23 »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #499 Gepost op: 22-04-2019, 13:51:48 »
De Axel tunnel bevalt mij nog wel ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human