Auteur Topic: [CL] Dag 9: Tunnelvisie  (gelezen 20417 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #120 Gepost op: 2-02-2020, 18:24:49 »
Ik ga voor Vermoljoen of Kaaasje denk ik  ::jaja::

En ik gok dat ik straks dood ben  ;D
Frankje Lapi

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #121 Gepost op: 2-02-2020, 18:32:28 »
Op basis van mijn schema tot dusver en de tijd die ik tot nu heb gehad om te deduceren, kom ik eropuit dat dit de vier overgebleven wolven zijn:

B&W
Jann
Sander
Vermoljoen
Sky might be falling but remember you can fly

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #122 Gepost op: 2-02-2020, 18:34:18 »
Omdat ik de overvallers niet te veel informatie wil geven, ga ik niet exact delen op wie ik ga stemmen. Ik heb op dit moment 2 namen in mijn hoofd.

1) brtdm:
- dacht dat hij enkel kon winnen als hij in leven zou blijven, maar heeft zich vanaf dag 0 in de kijker gewerkt door actief de leiding te nemen over de (redelijk onbelangrijke) burgermeesterstemming. Een rol op de achtergrond lijkt me beter te passen bij het idee om in leven te blijven
- zijn ziener-plan
- wil weten op wie iedereen gaat stemmen

2) L Lawliet:
- is zelf de eerste dagen op erg de achtergrond, terwijl dit zijn argument is mij tot vaste klant van zijn verdachtenlijst te bombarderen.
- hanteert nu een zeer aanvallende stijl, waarbij er eerder op de man dan op de bal gespeeld wordt. Kan  een slimme afleidingstactiek zijn.

Kijk, dat zijn best wel overtuigende argumenten richting brtdm.... Het spel niet/nauwelijks kennen maar wel burgemeester willen worden klopt niet echt met elkaar
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #123 Gepost op: 2-02-2020, 18:35:50 »
ik denk dat dit de 4 wolven zijn
brtdm
vermoljoen
jann
kaaasje
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #124 Gepost op: 2-02-2020, 18:37:41 »
Dit wordt wel een hele interessante stemming. Iedereen zegt wat anders. Genoeg om te analyseren morgen, denk ik.


Kijk, dat zijn best wel overtuigende argumenten richting brtdm.... Het spel niet/nauwelijks kennen maar wel burgemeester willen worden klopt niet echt met elkaar

Wie zei dat ik burgemeester wilde worden? Ikke niet in ieder geval.. Om mezelf maar eens te quoten van dag 0:

Ik weet zeker dat we anders vroeg of laat de Directeur gaan elimineren, in de hoop iets meer te weten te komen. En uiteindelijk schieten we daar waarschijnlijk niks mee op.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 18:41:17 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #125 Gepost op: 2-02-2020, 18:37:45 »
ik denk

brtdm
vermoljoen
belg
MV

alleen is belg+brtdm niet echt logisch gezien bovenstaand bericht van belg.... ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #126 Gepost op: 2-02-2020, 18:38:38 »
Laten we dan Vermoljoen eruit stemmen want daar zijn we het allemaal over eens.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #127 Gepost op: 2-02-2020, 18:39:27 »
Laten we dan Vermoljoen eruit stemmen want daar zijn we het allemaal over eens.
ik wil morgen voor vermoljoen gaan eerst brtdm eruit ;D
chipsverslaafde <3

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #128 Gepost op: 2-02-2020, 18:41:17 »
Waar hebben we meer informatie aan als het een overvaller blijkt te zijn:

Vermoljoen of brtdm?
Wit is ook een kleur!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #129 Gepost op: 2-02-2020, 18:42:09 »
ik wil morgen voor vermoljoen gaan eerst brtdm eruit ;D
zou het kunnen zijn dat je last hebt van tunnelvisie? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #130 Gepost op: 2-02-2020, 18:47:10 »
zou het kunnen zijn dat je last hebt van tunnelvisie? ::hypocriet::
ben er gewoon super erg van overtuigd dat hij het is ::rofl::
als hij het niet is dan ben ik het hellemaal kwijt.
chipsverslaafde <3

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #131 Gepost op: 2-02-2020, 18:47:47 »
B&W
Jann
Sander
Vermoljoen
^ Die vier verdachten die ik noemde heb ik gereduceerd uit het feit dat dit de enige vier zijn die het nooit met Robbie oneens zijn geweest, en nooit met elkaar. Het enige noemenswaardige is dat Sander op Vermoljoen heeft gestemd, maar dat een compleet random solostem en is nooit beargumenteerd geweest, dus dat heb ik juist als verdacht opgevat.

Guys, ik ben er 90% zeker van dat dit de overgebleven wolven moeten zijn. En al zou er eentje fout zijn, dan nog zijn de andere drie waarschijnlijk goed.

De belangrijkste reden waarom Brtdm volgens mij geen wolf kan zijn is omdat Robbie ergens heeft aangegeven dat hij Brtdm verdacht. Ik kan die post nog wel even terugzoeken.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #132 Gepost op: 2-02-2020, 18:50:30 »
brtdm en robbie zijn slim genoeg denk ik om het zo te spelen dat je een keer zegt oh ik verdenk je terwijl ze wolf zijn.
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #133 Gepost op: 2-02-2020, 18:53:50 »
Ik kan ook aardig meegaan in je lijstje, Spacy. Minstens 2 moeten toch wel kloppen. Denk wel 3 en misschien zelfs alle 4 wel.

Ik zal dan mijn stem wijzigen naar Vermoljoen, hoewel ik hier niet volledig zeker van ben.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #134 Gepost op: 2-02-2020, 18:54:21 »
probleem is een beetje dat Sander en Jann nauwelijks iets gepost hebben waar Robbie het mee oneens kon zijn, en dat ze dus ook nauwelijks de tijd hebben gehad het oneens te zijn met elkaar.

Als ik overvaller zou zijn zou ik ook wel eens aangeven iemand te verdenken. Zeker als diegene op dat moment toch niet/nauwelijks onder vuur ligt en de stem voor die dag al vast staat (en het verder niet echt onderbouwd is)


 
Wit is ook een kleur!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #135 Gepost op: 2-02-2020, 19:05:10 »
probleem is een beetje dat Sander en Jann nauwelijks iets gepost hebben waar Robbie het mee oneens kon zijn, en dat ze dus ook nauwelijks de tijd hebben gehad het oneens te zijn met elkaar.

Als ik overvaller zou zijn zou ik ook wel eens aangeven iemand te verdenken. Zeker als diegene op dat moment toch niet/nauwelijks onder vuur ligt en de stem voor die dag al vast staat (en het verder niet echt onderbouwd is)
Daar heb je gelijk in, maar ik ga toch liever uit van de meeste zekerheid en logica die we hebben, dan dat we op de wilde weg mensen gaan aanwijzen die een meesterzet gedaan kunnen hebben. Bovendien vind ik het gevaarlijk om onze burgemeester nu al weg te stemmen, dat kan ook een flinke schot in eigen voet zijn.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #136 Gepost op: 2-02-2020, 19:06:12 »
Feit dat belg enkel twee verdachten durft te noemen zegt mij al genoeg. Ook omdat zijn onderbouwing op mij een benoeming is en geen conclusie. Hij zegt niet te veel informatie los te willen laten, vanwege wolven, terwijl ik denk dat een lijst aan verdenkingen en deelnemers die je niet verdenkt helemaal geen kwaad kan, want uiteindelijk vertel je dan toch niet wat je gaat stemmen, wel wat je mogelijk gaat stemmen. En bovendien ben je dan juist de burgers aan het misleiden, want die weten dan gewoon niet waar ze op kunnen rekenen.

Hij gaat ook lekker makkelijk mee in de huidige verdenking op Brtdm, net als de verdenkingen op Jacco, Tim, Molduck en Lucy. Dat maakt dat ik Brtdm juist minder ben gaan verdenken.

Dus mijn stem gaat natuurlijk naar belg, want voor mij is er nog altijd maar een juiste Belg in dit spel en dat is hij niet.  ::bravo::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #137 Gepost op: 2-02-2020, 19:07:51 »
Ik heb ondertussen ook gestemd, ik ben benieuwd.

Het is wel jammer dat Daisy niet gekeken heeft naar de rol van de burgemeester trouwens. Had wel handig geweest.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #138 Gepost op: 2-02-2020, 19:10:42 »
Daar heb je gelijk in, maar ik ga toch liever uit van de meeste zekerheid en logica die we hebben, dan dat we op de wilde weg mensen gaan aanwijzen die een meesterzet gedaan kunnen hebben. Bovendien vind ik het gevaarlijk om onze burgemeester nu al weg te stemmen, dat kan ook een flinke schot in eigen voet zijn.

Ik denk dat van jouw lijstje Jann en Sander het minst zeker zijn en dat we die dan voorlopig er nog even in moeten laten.
Vermoljoen is wel iemand die we allemaal noemen, hoewel chipie echt overtuigd lijkt van brtdm
Maar dan zou belg het niet kunnen zijn....
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #139 Gepost op: 2-02-2020, 19:12:38 »
Ik denk dat van jouw lijstje Jann en Sander het minst zeker zijn en dat we die dan voorlopig er nog even in moeten laten.
Vermoljoen is wel iemand die we allemaal noemen, hoewel chipie echt overtuigd lijkt van brtdm
Maar dan zou belg het niet kunnen zijn....
de wolf is dan of belg of brtdm
chipsverslaafde <3