Auteur Topic: [MO20] MolTalk  (gelezen 91318 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #40 Gepost op: 8-03-2020, 18:07:58 »
Ja, wat zal ik zeggen over de groep. In ieder geval heel anders en diverser dan de kandidatengroepen die in eerdere seizoenen zijn samengesteld. Het heeft zijn positieve kanten en minder positieve kanten. Persoonlijk vind ik de mix goed, hoewel ik sommige opmerkingen wat te ver vond gaan.

Een chaotische groep is zeker een mooie beschrijving, en daar hielp de vierde opdracht ook erg bij mee.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #41 Gepost op: 8-03-2020, 19:15:01 »
Bedankt voor de tweets, Gupp! Blijf ze insturen! ::ok:: Ook prangende vragen voor onze gasten zijn altijd welkom! ::jaja::

Ja, wat zal ik zeggen over de groep. In ieder geval heel anders en diverser dan de kandidatengroepen die in eerdere seizoenen zijn samengesteld. Het heeft zijn positieve kanten en minder positieve kanten. Persoonlijk vind ik de mix goed, hoewel ik sommige opmerkingen wat te ver vond gaan.

Een chaotische groep is zeker een mooie beschrijving, en daar hielp de vierde opdracht ook erg bij mee.
Zeer begrijpelijk. D*N omschrijft de groep zelfs als pitbulls. Never a dull moment in ieder geval. ::tandpastasmiley::

Wat vind je van India als locatie? :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #42 Gepost op: 8-03-2020, 19:18:56 »
Een mooie locatie, zeker voor een spel als WIDM. Ik denk D*N genoeg inspiratie heeft gekregen voor leuke en diverse opdracht. Zo'n land zorgt toch voor wat extra dan reguliere landen in mijn optiek.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #43 Gepost op: 9-03-2020, 09:43:03 »
Sorry ik zie dit nu pas  ::rofl::

Leuk dat ik te gast mag zijn!  ::ok:: en ik vind het ontzettend leuk dat er veel mensen betrokken worden bij de opdrachten. Hoewel de kraamopdracht misschien iets te chaotisch was  ::rofl::

En erg jammer dat Tim uit het spel ligt!
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #44 Gepost op: 9-03-2020, 10:05:57 »
Iets te chaotisch is wellicht nog iets te licht uitgedrukt. Op een gegeven moment postte HIDM wel 5 - 10 keer hetzelfde bericht met de Kruidvat logo's. En ik maar kijken of er niet wellicht een hint in verstopt zat, want je weet maar nooit en wie doet dit nou midden in de nacht ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #45 Gepost op: 9-03-2020, 18:48:54 »
Leuk dat ik te gast mag zijn!  ::ok:: en ik vind het ontzettend leuk dat er veel mensen betrokken worden bij de opdrachten. Hoewel de kraamopdracht misschien iets te chaotisch was  ::rofl::
Wat vind jij van de kandidatengroep dit seizoen? :)

Iets te chaotisch is wellicht nog iets te licht uitgedrukt. Op een gegeven moment postte HIDM wel 5 - 10 keer hetzelfde bericht met de Kruidvat logo's. En ik maar kijken of er niet wellicht een hint in verstopt zat, want je weet maar nooit en wie doet dit nou midden in de nacht ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: Wie weet? ::vergroot::

Wat was je absolute hoogtepunt van... nou ja, aflevering 1? ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #46 Gepost op: 9-03-2020, 18:56:35 »
Heb je even, er is zoveel te kiezen als hoogtepunt ::rofl::

Ik denk echter dat het hoogtepunt was dat ik geselecteerd werd. Er waren twintig inschrijvingen, terwijl maar twaalf personen deel mochten nemen aan het spel. En dan hoor je bij de twaalf kandidaten. ::jaja::

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #47 Gepost op: 9-03-2020, 19:14:08 »
Ik vind de kandidatengroep fantastisch, echt allerlei verschillende mensen bij elkaar gezet. De ietwat warrige LdH, de aanvallende Sanmol, de Benjamin van de groep Vermoljoen, het Pokemon-trio en alle anderen. Perfecte mix! Echt super  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #48 Gepost op: 9-03-2020, 21:25:31 »
Frank, had jij je eigenlijk ingeschreven voor dit seizoen?

En Tim, zou je, als je een volgende keer weer zou meedoen als kandidaat, dingen anders doen?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #49 Gepost op: 9-03-2020, 21:31:44 »
Dat denk ik wel. Ik weet niet of ik nog een keer mee zal/mag doen en/of ik wellicht weer terugkeer in mijn oude rol als presentator/organisator?

Echter denk ik, als ik in de toekomst nog eens meedoe, het ook afhangt of ik de mol of kandidaat ben. Beide rollen vergen hun eigen voorbereiding. Daarnaast denk ik dat ik toch meer contact moet zoeken met overige kandidaten. Dit seizoen heb ik, wellicht expres, wellicht onbedoeld, niet enorm veel contact gehad heb met andere kandidaten. Dan kan wellicht mede de valkuil geweest zijn ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #50 Gepost op: 9-03-2020, 22:35:03 »
Ja, ik heb me ingeschreven maar ik wist toch al wel dat ik niet zou worden uitgekozen (heb natuurlijk de vorige editie al meegespeeld), dus dat was meer van voor als er te weinig man was dan kan ik altijd nog meedoen :P

Achteraf ook maar beter want ik heb binnenkort examens  ;D


Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #51 Gepost op: 9-03-2020, 22:39:39 »
Ik heb dus hetzelfde met mijn master thesis, dus in die zin komt het wel uit. Hoewel ik dat natuurlijk gewoon had kunnen combineren met dit spel.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2020, 23:08:08 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #52 Gepost op: 10-03-2020, 18:33:39 »
Dat denk ik wel. Ik weet niet of ik nog een keer mee zal/mag doen en/of ik wellicht weer terugkeer in mijn oude rol als presentator/organisator?
De tijd zal het leren! ::hypocriet::

Wat voor een soort opdracht(en) hopen jullie nog langs te zien komen dit seizoen?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #53 Gepost op: 10-03-2020, 20:43:00 »
Opdrachten zoals een soort weerwolven/wie is de mol in wie is de mol/waarin iemand niet te vertrouwen is   ;D

Die zijn altijd favoriet bij mij en daar kan ik meestal wel veel uit op maken ::jaja::
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #54 Gepost op: 10-03-2020, 21:58:23 »
Ikzelf ben altijd fan van trivia opdrachten, weerwolfopdrachten en Meet the Mol opdrachten ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #55 Gepost op: 11-03-2020, 17:57:05 »
Daar hoop ik ook op! ::bravo::

Dan gaan we er nu even tussenuit voor de reclame!



Fladder vliegensvlug naar de grote vogelshow bij de Avifauna! Vliegtickets boek je razendsnel, op Miek's tickets.nl!





Jann voor elke soort kan! Een waterkan? Een toekan? Zelfs de gehele Balkan! Alles kan bij Jann!





Laatste uitverkoop Kruidvat! Wij moeten helaas onze deuren sluiten wegens een veel te dure reclamecampagne. Nu alles met 80% korting! Op = echt op!





------> Zijn er nog vragen uit het publiek voor Frank en Tim? Stuur ze naar ons op! <------

                       
Sky might be falling but remember you can fly

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #56 Gepost op: 11-03-2020, 17:59:05 »
Mag ik ook vragen stelen aan Frank en visa versa? ???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #57 Gepost op: 11-03-2020, 17:59:34 »
Mag ik ook vragen stelen aan Frank en visa versa? ???
Jazeker! ::jaja::

Stelen niet, maar wel stellen. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #58 Gepost op: 11-03-2020, 18:02:37 »
Jazeker! ::jaja::

Stelen niet, maar wel stellen. ;D

Stomme autocorrectie ::)

Ik zou Frank willen vragen wie hij voorafgaande aan de test van aflevering als mol zag. (Of mag ik dit niet vragen D*N? Omdat dit het spel beïnvloeden? )
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] MolTalk
« Reactie #59 Gepost op: 11-03-2020, 18:04:46 »
Nee dat is waarvoor we een kijkerspm hebben.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human