Auteur Topic: Reality Song Contest Sofia- spring 2020  (gelezen 489175 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #20 Gepost op: 3-03-2020, 19:46:16 »
Ik heb me ook ingeschreven en heb toch maar 5 willekeurige landen gekozen, dan krijg ik niet zo een land waar ik niks kan van vinden.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #21 Gepost op: 3-03-2020, 20:13:57 »
Vraagje: moet het nummer een videoclip hebben?

Moet normaalgesproken niet, maar is wel leuk.
Bij twee redelijk gelijkwaardige nummers kies ik vaak voor degene met de mooiste clip. Maar de muziek zelf is wel het belangrijkste.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #22 Gepost op: 3-03-2020, 20:24:58 »
Ik vraag me iets af: geven jullie een land minder punten als je van de artiest wel eens eerder iets hebt gehoord?

Ik heb twee landen met muziek die ik zelf héél mooi vind. Maar ik twijfel of ik het wel moet insturen op het songfestival.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #23 Gepost op: 3-03-2020, 20:42:20 »
Iets heel bekends is meestal niet in je voordeel hier ;)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #24 Gepost op: 3-03-2020, 20:48:26 »
En als je in aanmerking wilt komen voor de winst dan moet je iets Westers insturen, liefst Engels, door een man gezongen, catchy pop deuntje, diversiteit scoort over het algemeen niet :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #25 Gepost op: 3-03-2020, 20:51:14 »
Seriously ::)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2020, 21:03:33 »
Iets heel bekends is meestal niet in je voordeel hier ;)
Ga er maar niet vanuit dat ik nu van plan ben liedje uit de top 40 in te sturen hoor ::rofl:: Maar meer : mocht jij toevallig de artiest al kennen, neem je dat dan mee in je puntentelling?

En als je in aanmerking wilt komen voor de winst dan moet je iets Westers insturen, liefst Engels, door een man gezongen, catchy pop deuntje, diversiteit scoort over het algemeen niet :-X
Haha, ik heb dat wel soortvan mogen ervaren, ‘t is en blijft mijn hoogte score tot nu toe: 3e plaats

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #27 Gepost op: 3-03-2020, 21:08:21 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2020, 21:26:33 »
Aangezien ik al eens gewonnen heb, kan ik natuurlijk ook gewoon een verschrikkelijk lied insturen dat wekenlang in ieders hoofd blijft.  >:D


Zullen we anders nog een voorbeschouwing doen met de memorabele momenten van voorgaande seizoenen? Ik noem een Hotto Dogu en een Laura Omloop.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2020, 21:29:46 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #29 Gepost op: 3-03-2020, 21:31:09 »
Ik vraag me iets af: geven jullie een land minder punten als je van de artiest wel eens eerder iets hebt gehoord?
In principe niet, maar soms weet ik niet goed of iets echt bekend is of dat het gewoon voor mij heel bekend is ::rofl::

Aangezien ik al eens gewonnen heb, kan ik natuurlijk ook gewoon een verschrikkelijk lied insturen dat wekenlang in ieders hoofd blijft.  >:D
Ik sluit ook absoluut niet uit dat ik dit doe ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #30 Gepost op: 3-03-2020, 21:35:07 »
En als je in aanmerking wilt komen voor de winst dan moet je iets Westers insturen, liefst Engels, door een man gezongen, catchy pop deuntje, diversiteit scoort over het algemeen niet :-X
Behalve bij mij en dan krijg ik de Toondoofprijs. ::)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #31 Gepost op: 3-03-2020, 22:43:49 »
ik heb bij een paar nummers wat ik zelf helemaal te gek vindt maar twijfelt of jullie het ook leuk vinden :-\\
chipsverslaafde <3

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #32 Gepost op: 4-03-2020, 00:24:09 »
Ik heb twee landen met muziek die ik zelf héél mooi vind. Maar ik twijfel of ik het wel moet insturen op het songfestival.
Daar zit ik dus ook mee... heb nu sowieso al twee landen gekozen als "laatste redmiddel" maar ga wel nog even zoeken naar nummers die door meer mensen dan alleen ik worden gewaardeerd...

Ik bedoel: ik wil niet weer laatste worden  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #33 Gepost op: 4-03-2020, 03:45:11 »
Ga er maar niet vanuit dat ik nu van plan ben liedje uit de top 40 in te sturen hoor ::rofl:: Maar meer : mocht jij toevallig de artiest al kennen, neem je dat dan mee in je puntentelling?
Ik persoonlijk niet te veel. Loreen heb ik vorig jaar gewoon punten gegeven omdat ik het een goed nummer vond. Maar volgens mij is het niet hoog geëindigd ;)

Oh, en een origineel land (geen Engels in dit geval) waarbij je toch iets tofs vindt verhoogt ook zeker je kansen ::jaja::  Stiekem ben ik nog steeds overtuigd dat als mijn nummer vorige editie toevallig uit Bulgarije kwam in plaats van Amerika en andersom dat ik gewoon had gewonnen vorig jaar ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #34 Gepost op: 4-03-2020, 09:57:27 »
Ik vraag me iets af: geven jullie een land minder punten als je van de artiest wel eens eerder iets hebt gehoord?

Ik heb twee landen met muziek die ik zelf héél mooi vind. Maar ik twijfel of ik het wel moet insturen op het songfestival.

Bij mij maakt het niet uit. Als ik het nummer goed genoeg vind voor punten krijgt die dat ook, ik haal er geen punten af voor artiest.

Ik zou gewoon insturen waar jij achter staat. Doe ik ook altijd. Soms pakt het goed uit en soms helemaal niet. Dat is ook een beetje het spelletje.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #35 Gepost op: 4-03-2020, 10:10:44 »
Ik zou gewoon insturen waar jij achter staat. Doe ik ook altijd. Soms pakt het goed uit en soms helemaal niet. Dat is ook een beetje het spelletje.

Dit heb ik ook wel echt ervaren. Ik zal (denk ik) nooit iets insturen wat ik zelf niks vind. Maar bijvoorbeeld vorige editie kreeg ik een Spaanstalig land, waarmee ik over het algemeen zeer weinig heb qua muziek. Dan is het de uitdaging om dan net datgene te vinden wat ik wel tof vond en dat werd ook redelijk gewaardeerd. ::bravo:: Maar soms vind ik zelf iets fantastisch en blijk ik toch de enige te zijn, maarja, dan ben ik weer een ervaring rijker en jullie hebben die mooie muziek toch maar wel even gehoord. ;D
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #36 Gepost op: 4-03-2020, 12:44:36 »
Iets instrumentaals mag zeker niet?  ::rofl::

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #37 Gepost op: 4-03-2020, 12:50:43 »
dat is technisch gezien geen landstaal (en ik weet ook niet of dat punten oplevert  ;))
klaar voor de strijd

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #38 Gepost op: 4-03-2020, 12:57:19 »
Eh, meestal vind ik instrumentale muziek juist wel fijn :)
..moet ik alleen niet vergeten om me in te schrijven ;D

dat is technisch gezien geen landstaal (en ik weet ook niet of dat punten oplevert  ;))

en wat nu als 1x in het nummer ineens iemand "DJ Khaled!" er doorheen schreeuwt?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #39 Gepost op: 4-03-2020, 13:03:00 »
Misschien is er wel een taalloos-(ei)land ergens? Dan mag het vast! ::hypocriet::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10