Auteur Topic: RealityNet's Most Wanted!  (gelezen 194550 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #600 Gepost op: 22-05-2020, 19:46:48 »
Vooral dat m'n verdachten vrij weinig hebben gepost ;D ze doen onze strategie na >:(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #601 Gepost op: 22-05-2020, 19:48:44 »
Ik denk wellicht dat ik iets gevonden heb. Echter lijkt het mij verstandiger om dit morgenavond pas te delen ::jaja::

Wat mij dus opviel is dat het Raad de Forummer-topic opeens actief is geworden. Dit zou natuurlijk een ideale opdrachten zijn voor dit spel. Speel Raad de Forummer. Diegene die dit weer op gang gebracht heeft is Vermoljoen, waarna Jacco's en vooral B&W druk aan het spelen zijn. Daarnaast vind ik B&W iemand die zich voor dit spel zou opgeven, daarnaast hadden we ook al wat dingen bij hem geplaatst toch? Wat vinden jullie?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #602 Gepost op: 22-05-2020, 19:49:17 »
Ik vind het priem
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #603 Gepost op: 22-05-2020, 19:50:16 »
Tevens was de eerste brief in zwart/wit geschreven terwijl de andere brief weer in kleur was ::vergroot::

#zieikspoken
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #604 Gepost op: 22-05-2020, 20:34:27 »
Ik heb de zeven namen onderaan de brieven van de rovers nog eens nader bekeken.

Een daarvan is Handige Harry. Deze Harry kennen we uit Bassie & Adriaan. En wie heeft deze maand deze kinderserie genoemd? MollenvangR-Art!

Ricardo heeft op 1 mei Ellen Hoog genoemd als wenskandidaat voor WIDM 2021. Eerlijke Ellen? Maar goed hij heeft ook een Dries Mertens genoemd deze maand.

Betrouwbare Barry zou kunnen slaan op Barry Badpak genoemd door SpacyColours zelf! Wat het vermoeden dat Spacy zelf een rover is doet versterken.

Slimme Suzy kan misschien duiden op Suske van Suske & Wiske. Ook deze stripboekenserie is door verschillende forummers, waaronder B&W, genoemd deze maand.

Hongerige Hakim is een andere naam die gebruikt wordt. We kennen een Hakim uit Sesamstraat. LdHmolletje heeft deze kinderserie deze maand genoemd.

En Tactische Tinus is dan misschien Dokter Tinus? Ook een serie. De beste man is huisarts en heeft een fobie voor bloed. mrchipie postte gisteren dat hij naar de huisarts was geweest en Jacco’s postte deze maand een video van het nummer van Bloed, Zweet en Tranen.

Dus zeg het maar. ::hypocriet::
🜃

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #605 Gepost op: 22-05-2020, 20:39:20 »
 ::bravo:: ::bravo::

Voor wie gaan we? B&W?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #606 Gepost op: 22-05-2020, 20:42:31 »
Prima, hem of LdHmolletje wat mij betreft!
🜃

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #607 Gepost op: 22-05-2020, 20:46:16 »
Kies maar. Ik vind beide goed
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #608 Gepost op: 22-05-2020, 20:58:09 »
B&W you are under arrest!

🜃

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #609 Gepost op: 22-05-2020, 22:28:33 »
Het was een zonnige dag in Rotterdam. Geen wolkje aan de lucht, enkel een parachutist.

"FABIANN", riep Tim terwijl hij vlak over de Ahoy Arena zweefde en soepel naast Fabiann neerstreek. "Hier ben ik!"
"Fijn," antwoordde Fabiann. "Misschien moet je nog eens even het Hunters handboek lezen met tips over hoe je ongezien een locatie betreedt. En..."

*Uit de verte klonk een knal van een neerstortend vliegtuig*

"... check dan meteen het hoofdstuk over 'omgaan met het budget' nog eens."
"Ach," zei Tim, "B&W verwacht nooit dat we weten dat hij hier is."
"Dat is waar," zei Fabiann. "Het was ook een heel gedoe om alle artiesten die dit jaar zouden optreden voor het Song Festival alsnog hiernaartoe te krijgen en B&W te laten denken dat hij een privé show gewonnen heeft. Maar hij is zo'n fan, dat hij sowieso gekomen is."
"Hoe bedoel je?" vroeg Tim. "Je hebt toch niet daadwerkelijk al die artiesten laten komen? Het ging er toch alleen om dat B&W hierheen zou komen?"
Fabiann schuifelde met zijn voeten. "Tja, ik dacht... misschien kan ik dan zelf ook wat handtekeningen scoren... ik ben zelf ook nogal fan, moet je weten..."
Tim schudde zijn hoofd. "En dan zeg je dat ik beter om moet gaan met ons budget. Kom, we gaan naar binnen."

Ze liepen de publieksingang binnen. Maar daar werden ze meteen tegengehouden door een bewaker.

"Sorry," zei hij. "Dit is een privé-show. Enkel B&W mag in het publiek zitten."
"Maar wij zijn Hunters!" riep Fabiann verontwaardigd. "Kijk, dan laten we onze... huh? Tim, waar zijn onze badges?"
"Oeps," zei Tim. "Die hadden we aan Daisy meegegeven, zodat ze ze kon wassen, weet je nog? Die badges moeten natuurlijk wel blinkend zijn. Alleen Daisy heeft even twee snipperdagen opgenomen..."
"Het is goed met jullie," riep de bewaker geïrriteerd. "Ophoepelen!"

"Wat moeten we nu doen?" zuchtte Tim.
"Ik heb een idee!" riep Fabiann. "Gelukkig hebben we altijd een verkleeddoos in de auto liggen, voor noodgevallen als deze. Ik ben zo terug."
"Goh, het zal mij benieuwen..." zei Tim. "Als ik maar niet weer een eendensnavel op moet doen."

Even later kwam Fabiann terug met wat opvallende kleren. Op zijn linkerarm had hij een roze bloes, een wijde broek met glitters, een pruik en een nepsnor. In zijn rechterarm had hij wat veel te wijde sportkleding en wat kussens. Die gaf hij aan Tim. "Zo, en nu hopen dat ons plan slaagt!"

Ze verkleedden zich stiekem in een steegje, en liepen toen naar de artiesteningang van Ahoy.
"We from Russia", zei Fabiann met een zwaar accent tegen een bewaker. "We are late because we drank Vodka, yes? Hohoho!"
"Hurry up!", zei de bewaker. "I think you will have to perform in a few minutes!"

In de kleedkamer kwamen ze de artiesten van Rusland tegen. Fabiann fluisterde iets bij hun lead singer in zijn oor. Het enige dat Tim er van kon verstaan was iets van "next year, 12 points". De lead singer knikte enthousiast.
"Kom, we gaan!" zei Fabiann tegen Tim.
"Wacht... wat moet ik doen?" zei Tim geschrokken.
"Doe maar wat!" zei Fabiann, en ze liepen het toneel op.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Sky might be falling but remember you can fly

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #610 Gepost op: 22-05-2020, 22:34:59 »
 ::) ::)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #611 Gepost op: 22-05-2020, 22:41:32 »
Heerlijk verhaaltje weer! ::rofl:: Jammer van het einde. :(
🜃

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #612 Gepost op: 23-05-2020, 08:45:52 »
Sorry; Ik lag gisteren met knallende koppijn op bed. Ben vandaag nog niet helemaal fit  :-\\
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #613 Gepost op: 23-05-2020, 15:52:55 »
 ::hug::

Vraag aan de spelleiding: krijgen wij het te horen als een rover een keer zijn of haar opdracht niet heeft uitgevoerd?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #614 Gepost op: 23-05-2020, 16:08:21 »
Ja.

Als een Rover zonder goede reden zijn of haar opdracht niet uitvoert, dan ligt diegene automatisch uit het spel en krijgen jullie dat te weten.

Als een Rover wel een goede reden heeft waardoor hij/zij de opdracht niet kan uitvoeren, dan is het een beetje afhankelijk van de situatie wat ik daar mee ga doen, maar in elk geval krijgen jullie dat ook te horen.

Gelukkig is het nog niet voorgekomen en ik ga er ook vanuit dat dit zo blijft. :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #615 Gepost op: 23-05-2020, 16:12:28 »
 ::ok::

Schrapt drie namen vd verdachtenlijst

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #616 Gepost op: 24-05-2020, 16:19:21 »
Volgens mij proberen de gevangen rovers een boodschap door te seinen. Ik ben alleen geen idee of het serieus moeten nemen, of dat het niets is. Ik vrees dat het namelijk alleen maar weer afleid in de zoektocht naar de rovers. Moet ik het delen?
« Laatst bewerkt op: 24-05-2020, 16:22:16 door Daisy »

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #617 Gepost op: 24-05-2020, 17:33:48 »
Was ook een van de dingen die mij was opgevallen  ::jaja::

Ze lijken ons richting Spacy te duwen. Maar daar geloof ik (nog) niet in, en dan wil ik nog eerst de andere rovers. Ik denk dat dit afleiding is.

Wat mij betreft kan het overleg beginnen. Dan hebben we wat meer tijd
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #618 Gepost op: 24-05-2020, 17:36:57 »
Ik bedoelde iets anders. Volgens mij maken ze gebruik van morse code en dan komt er een naam uit.

Maar dat helpt niet in de zoektocht naar de rovers.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #619 Gepost op: 24-05-2020, 18:38:32 »
Oh echt? Wel vet ontdekt!
Of het is een vd hints waar Spacey het over had. Uit de video's word ik nog niet veel wijzer  ::ohno::
You'll never walk alone