Auteur Topic: RealityNet's Most Wanted!  (gelezen 195859 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #680 Gepost op: 26-05-2020, 21:42:32 »
Overigens was het niet de eerste keer dat er tegelijkertijd twee TimvDons aanwezig waren online...  >:D


Verder zeg ik nog even niks over onze opdrachten. Spacy heeft vast een leuk idee om dat te bespreken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #681 Gepost op: 26-05-2020, 21:42:46 »
Gefeliciteerd Hunters!

Het was af en toe hilarisch, 90% van wat wij deden was jullie niet opgevallen, tot onze verbazing soms! Maar al die opdrachten komen later volgensmij.

Bedankt Spacy! Ik heb er echt mega van genoten  ::bravo::

En bedankt mede rovers, het was altijd heel leuk in de discord groep (soms tot 2 uur in de nacht gechat.)

Maar wie... is de laatste rover  ::vergroot::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #682 Gepost op: 26-05-2020, 21:43:05 »
(Ik ga ervan uit dat de rovers nu al hun grappige ervaringen mogen delen in dit topic?)

Jullie willen echt niet weten wat jullie over het hoofd hebben gezien  ::rofl::

Ik vond het een tof spel! Het was spannend tot het laatste moment (en helaas was Nieky het masterplan voor)
Ik ga proberen vanavond nog de opdrachten te plaatsen. En daarna ben ik erg benieuwd naar ieders feedback! :)

Maar wie denken jullie dat de laatste Rover was? ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #683 Gepost op: 26-05-2020, 21:44:01 »
Ikzelf denk LdHMolletje  ::jaja::

Goed gedaan Hunters  ::bravo:: stiekem was ik voor jullie!
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #684 Gepost op: 26-05-2020, 21:44:21 »
Overigens was het niet de eerste keer dat er tegelijkertijd twee TimvDons aanwezig waren online...  >:D


Verder zeg ik nog even niks over onze opdrachten. Spacy heeft vast een leuk idee om dat te bes6preken.

Wel jammer dat ik had aangeven dat ik was trainen vanavond haha.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #685 Gepost op: 26-05-2020, 21:46:35 »
Gefeliciteerd Hunters ::bravo:: . Wij hebben met de rovers ook gezellige uren in onze discord beleefd.
Så hva gjør vi nå?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #686 Gepost op: 26-05-2020, 21:46:59 »
Jongens, Tim hoort toch echt bij ons. Hij heeft een cijfer in het citaat toegevoegd.

 ::vergroot::



En ik ben zo blij dat ik niet meer hoef op te letten of ik nergens in mijn berichten gebruik maak van alliteratie.
« Laatst bewerkt op: 26-05-2020, 21:53:05 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #687 Gepost op: 26-05-2020, 22:08:27 »
Ik denk ook LdH, die naam werd ook veel genoemd. Die van Brdtm ook. Dus zou anders een rare keus zijn hem het geld te geven.

Jeeeej Hunters  ::bravo::. Topteam

Ik vond het echt een heel erg tof spel! Gaf echt een kick als we iets doorhadden. Snap ook dat het voor de rovers snel lijkt alsof dat ongelofelijk is, maar er wordt zoveel gepost op het forum dat er veel zou kunnen. Aan het eind werd het makkelijker omdat je berichten van langer terug kon kijken en we een idee kregen van het soort opdrachten. In het begin waren we teveel op avatars e.d. gefocust denk ik.
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #688 Gepost op: 26-05-2020, 22:12:19 »
Zeker een leuk spel, hoewel je als hunter soms wel erg gek kan worden ::rofl::

Ik weet niet van hoeveel forummers hun posten van de maand Mei heb bekeken en geanalyseerd ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #689 Gepost op: 26-05-2020, 22:13:42 »
Goed gedaan hunters ::bravo::

Ik ben benieuwd naar de behind the scenes info en de opdrachten. ;D

Een trouwe niet afleidende kijker hier.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #690 Gepost op: 26-05-2020, 22:14:01 »
Er zaten uiteraard ook genoeg opdrachten tussen die erg lastig te spotten waren. En ook al zag je het, dan nog..

Wij kenden al onze opdrachten en konden het soms nog over het hoofd zien.

Maar bij sommige opdrachten hebben we jullie wel goed zitten uitlachen.  ::rofl::


En wij hebben trouwens maar 1 keer zelf de hulp gevraagd van kijkers. Anders kon die opdracht echt niet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #691 Gepost op: 26-05-2020, 22:14:48 »
Oh yeah gewonnen! ::bravo::

Gefeliciteerd mede hunters! ::bravo::

Goed gedaan hoor rovers, jullie hebben het lang volgehouden ::ok:: ::ok::

Gefeliciteerd mensen!

Wat zijn jullie onwijs goed in gokken en in verkeerde conclusies trekken!

Ow dat zal best. Ik denk dat we ergens in het begin een verkeerde afslag hebben genomen en dan is het moeilijk om de juiste weg weer te vinden. Die twee dagen niks doen heeft me goed gedaan.
Ik zie zelf gewoon vaak dingen die er niet zijn. Het is net widm. Er zijn vaak meer aanwijzingen te vinden voor allemaal mensen die het niet zijn. Waarom denk je dat ik zolang in de Nathan tunnel zat. ;D

.....

Verder, dit is de eerste keer dat dit spel gespeeld is. Qua opdrachten, wij hadden geen idee wat voor opdrachten er konden zijn (en nu nog steeds niet :P) - als je niet weet waar je op moet letten, da's echt lastig hoor.

Ik ben heel benieuwd wat we allemaal gemist hebben (ik geloof best wel veel  ;D)

Als laatste rover zou ik zeggen LdH, eergisteren waren ook Ldh en Brtdm opties, als er een andere rover nog is, was daar het geld heen gegaan lijkt me. Maar goed mij verbaast niks meer. :P

Alvast een vraag voor de review. Bestond die kijkerPM echt en wie zaten er allemaal in?

Ik vond het echt heel leuk om te spelen Spacy ::bravo:: , ook al was ik soms even boos (maar nooit op jou hoor ::hug:: ).

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #692 Gepost op: 26-05-2020, 22:15:31 »
Gefeliciteerd en inderdaad, jullie zijn een kei in gokken en de verkeede conclusies trekken (en op basis daarvan iemand maar arresteren :P ) dat zorgde (o.a bij mij) op onze discord voor de nodige frustraties. Dus mochten er achteraf quotes gaan komen waarin ik loop te zeuren op jullie, ik mag jullie nog steeds hoor  :-*

En zelfs nadat mensen gepakt waren hebben we als team geopereerd en onszelf steeds weer in de meest achterlijke bochten gewrongen om de opdrachten uit te voeren.

@Tim, speciaal voor jou. Op dag 1 had ik ook een pm opdracht. Iets widm feedback :P

Verder hebben jullie volgens mij heel veel gemist(of wel gezien, maar niet gedeeld) en zo af en toe ook wel goede dingen gezien.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #693 Gepost op: 26-05-2020, 22:15:45 »
Gefeliciteerd! Jullie hebben goed gegokt allemaal

Ik heb hier van genoten, ondanks het vele gokken en weinig zeg en speurwerk. trots op daisy haar speurwerk net! ::bravo::

We hebben alles op discord besproken met zn alle inplaats van hier trouwens!

Voor de rest spacy dankjewel ::hug:: ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #694 Gepost op: 26-05-2020, 22:17:58 »
Dat begrijp ik ::jaja::

Het lastige als hunter is, in ieder voor mij, dat je dingen gaat zien die er niet zijn, net zoals het zoeken naar hints bij WIDM ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #695 Gepost op: 26-05-2020, 22:18:45 »
Wij hoopten jullie nog af te leiden met Mollige Marinus.

Heeft niemand het nou uiteindelijk ontrafeld?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #696 Gepost op: 26-05-2020, 22:20:02 »
Even voor de duidelijkheid trouwens, voor mij geldt hetzelfde als wat Kaaasje zegt! Ik had geen contact ofzo met andere kijkers om jullie te dwarsbomen, dus was ook vrij verbaasd dat jullie mij erg verdacht vonden, maar ik snapte het wel uiteindelijk ivm die topics omhoog halen (al die suffe woordslang topics etc die nergens op slaan moesten gewoon echt even weg, maar inmiddels zijn ze er weer  ::))

Spacy, het was echt leuk om te volgen. Complimenten! ::bravo::
Frankje Lapi

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #697 Gepost op: 26-05-2020, 22:20:31 »
Gefeliciteerd! Jullie hebben goed gegokt allemaal

Ik heb hier van genoten, ondanks het vele gokken en weinig zeg en speurwerk. trots op daisy haar speurwerk net! ::bravo::

We hebben alles op discord besproken met zn alle inplaats van hier trouwens!

Voor de rest spacy dankjewel ::hug:: ::bravo::

Probleem met het speurwerk hier openbaar maken is naar mijn een manier om jullie te helpen. Ik kan me voorstellen dat bepaalde info express niet gedeeld is, o.a. dingen die ik opgemerkt heb.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #698 Gepost op: 26-05-2020, 22:21:19 »
@Daisy. Dit had je opzich kunnen weten.  :-X

Maar goed, omdat er toch animo voor is, wil ik wel een officiële KijkersPM starten. :) Dan kunnen de Hunters hier lekker hun gang gaan zonder invloed van buitenaf. Waarbij ik dan wel heel duidelijk wil benadrukken dat Rovers ter aller tijden hun rol geheim moeten houden.

Stuur maar een PB naar mij als je erin wilt! ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Most Wanted!
« Reactie #699 Gepost op: 26-05-2020, 22:22:00 »
jongens we zaten op discord... hoe kan ldh ook rover zijn ::rofl::
chipsverslaafde <3