Auteur Topic: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord  (gelezen 6581 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #100 Gepost op: 6-08-2020, 18:31:58 »
Het is wel lekker spannend op deze manier. Als het goed is missen er nog 8 stemmen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #101 Gepost op: 6-08-2020, 18:34:51 »
Genomineerden van vandaag:
KD.
Vermoljoen
Mitchkox (maar heeft de rol van magiër geclaimd)
Kaaasje
Mrchipie
Molcrazy
Sanmol


Ik twijfelde of ik net als de vorige dag op Daisy zou stemmen (en haar dus zou nomineren), maar ik vind dat zij wel een punt heeft mbt de minder actieven, en dat KD dus een goed voorstel doet met de nominatie van Sanmol. Ik ga daar in mee.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #102 Gepost op: 6-08-2020, 18:36:31 »
Helemaal mee eens. Om die reden ga ik dus nu toch maar weer een nieuw persoon nomineren, ook al was ik dat niet van plan...

Sanmol.
Reden voor deze nominatie is dus zijn passiviteit. En die valt me des te meer op omdat hij bij het Songfestival (enige vergelijkingsmateriaal dat ik heb...) juist heel veel postte. Daarom sta ik voor nu meer achter een stem op hem dan 1 van de al genomineerde personen.

Hé hé eindelijk iemand van die domme wolven die mijn naam roept  ::zwaai::. Ik zit hier al een paar dagen op te wachten om te kijken alsof iemand het heeft opgemerkt dat ik voor de eerste nacht inactief ben gaan worden. Wolven worden namelijk actief in de nacht en ik ben geen wolf. Wie mijn naam roept en hier op inspringt is natuurlijk een wolf, want die proberen iemand inactief eruit te werken zodat er geen wolf word gelyncht. Mijn stem gaat naar jou KD.. Je was al verdacht, maar nu nog meer.

Ik twijfelde of ik net als de vorige dag op Daisy zou stemmen (en haar dus zou nomineren), maar ik vind dat zij wel een punt heeft mbt de minder actieven, en dat KD dus een goed voorstel doet met de nominatie van Sanmol. Ik ga daar in mee.

Kunnen we jou ook op het verdachtenlijstje zetten meid.
« Laatst bewerkt op: 6-08-2020, 18:38:36 door Sanmol »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #103 Gepost op: 6-08-2020, 18:38:21 »
Hé hé eindelijk iemand van die domme wolven die mijn naam roept  ::zwaai::. Ik zit hier al een paar dagen op te wachten om te kijken alsof iemand het heeft opgemerkt dat ik voor de eerste nacht inactief ben gaan worden. Wolven worden namelijk actief in de nacht en ik ben geen wolf. Wie mijn naam roept en hier op inspringt is natuurlijk een wolf, want die proberen iemand inactief eruit te werken zodat er geen wolf word gelyncht. Mijn stem gaat naar jou KD.. Je was al verdacht, maar nu nog meer.

Sorry maar wat? Je was bewust inactief? We hebben niks aan inactieve mensen heh Sanmol, als je burger bent zou t fijn zijn als je wat actiever bent  :-X
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #104 Gepost op: 6-08-2020, 18:39:12 »
 ??? ???  ???

Ik zei er niets van omdat ik dacht dat je slachtoffer was van de feeks..  ::schaam::
Ik was een beetje dom.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #105 Gepost op: 6-08-2020, 18:45:14 »
Sorry maar wat? Je was bewust inactief? We hebben niks aan inactieve mensen heh Sanmol, als je burger bent zou t fijn zijn als je wat actiever bent  :-X

Ja, bewust, want ik wou zien wie van de wolven mij onder de bus zou gooien  ::vergroot::. De vorige keer werd ook Kitty (inactief op dag 1) onder de bus gegooid door de wolven, dus ik wou kijken wie dat deze keer zou doen. Bovendien las ik ergens in de pers dat ik heel leuk op de Bahamas had gehad - wie dat nou weer gelekt had.


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #106 Gepost op: 6-08-2020, 18:45:49 »
Ik hoop wel dat Mrchipie nog online komt voor z'n zoveelste dramatische breakdown ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #107 Gepost op: 6-08-2020, 18:57:26 »
Eigenlijk kan ik mij ook wel vinden om Sanmol weg te stemmen. Andere mensen die ik verdacht blijf vinden zijn Kaaasje(volgens mij ben ik helemaal alleen hierin), D*N en KD.

Edit: waarom gaan we op Mrchipie dat vind ik dom? Kom beter gezellig mee op Kaaasje. Ik heb goede punten genoemd om op haar te gaan en alleen DRenziboy gaat mee.
« Laatst bewerkt op: 6-08-2020, 18:59:50 door Ricardo »
Så hva gjør vi nå?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #108 Gepost op: 6-08-2020, 18:58:33 »
Hé hé eindelijk iemand van die domme wolven die mijn naam roept  ::zwaai::. Ik zit hier al een paar dagen op te wachten om te kijken alsof iemand het heeft opgemerkt dat ik voor de eerste nacht inactief ben gaan worden. Wolven worden namelijk actief in de nacht en ik ben geen wolf. Wie mijn naam roept en hier op inspringt is natuurlijk een wolf, want die proberen iemand inactief eruit te werken zodat er geen wolf word gelyncht. Mijn stem gaat naar jou KD.. Je was al verdacht, maar nu nog meer.

Doe vooral wat je niet laten kunt, maar na deze wazige uitleg vind ik je alleen maar verdachter. Klinkt mij juist wolf-achtig: een nachtje niet online komen om vervolgens te claimen dat je geen wolf 'kunt' zijn.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #109 Gepost op: 6-08-2020, 18:59:41 »
Eigenlijk kan ik mij ook wel vinden om Sanmol weg te stemmen. Andere mensen die ik verdacht blijf vinden zijn Kaaasje(volgens mij ben ik helemaal alleen hierin), D*N en KD.

Ik ben letterlijk inactief geworden voordat de wolven met elkaar konden praten, dus als je denkt dat ik een wolf ben is dat dom  ::rofl::.

Doe vooral wat je niet laten kunt, maar na deze wazige uitleg vind ik je alleen maar verdachter. Klinkt mij juist wolf-achtig: een nachtje niet online komen om vervolgens te claimen dat je geen wolf 'kunt' zijn.  ::)

Ik was al inactief voordat de wolven met elkaar konden praten. Als je me weg wilt stemmen dan kan dat, maar ik ben echt een burger. Eerst stem je Spacycolours weg die twee maal al een wolf is geweest (dus de kans is vrij klein dat hij dat weer is), en daarna probeer je mij ook nog weg te werken. Je bent een wolf. En een lelijke ook.
« Laatst bewerkt op: 6-08-2020, 19:02:56 door Sanmol »

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #110 Gepost op: 6-08-2020, 19:02:11 »
Ik ben letterlijk inactief geworden voordat de wolven met elkaar konden praten, dus als je denkt dat ik een wolf ben is dat dom  ::rofl::.
En wie zegt dat dit geen tactiek is? Bewijs je onschuld door mee te stemmen op Kaaasje!
Så hva gjør vi nå?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #111 Gepost op: 6-08-2020, 19:05:22 »
En wie zegt dat dit geen tactiek is? Bewijs je onschuld door mee te stemmen op Kaaasje!

In what world is dat een slimme tactiek  ::rofl::. KD. is een wolf vertrouw mij nou maar.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #112 Gepost op: 6-08-2020, 19:07:02 »
Ik heb een nieuwe verdachte gekozen, namelijk Bjorrn (hiermee nomineer ik hem).

Om te beginnen gaf hij eerst aan geen burgemeester te willen zijn, maar zo'n 13 uur later geeft hij aan opeens wel burgemeester te willen zijn.

Citaat
Ik hoef ook niet per se burgemeester te zijn. Verder moet ik ook ff alle rollen checken en wat ze doen, maar we weten nu toch nog niks dus t maakt weinig uit I guess.

Ik stem niet op Covans want die wil te graag  ::zwaai::

Citaat
Als jullie alle kandidaten zo incapabel vinden mag je ook op mij stemmen, dan heb ik tenminste nog iets speciaals aan m'n rol  ::zwaai::

Daarnaast is het niet Bjorrn die SpacyColours heeft genomineerd (dat was KD.), maar gaat hij er wel in mee waardoor er nog meer forumleden zijn die hem daarin volgen. Ook gedraagt hij zich niet helemaal op de voorgrond, maar ook niet helemaal op de achtergrond.

Kaaasje heeft ongeveer hetzelfde profiel, maar doordat zij haar verdachten duidelijker uitspreekt, is ze iets minder verdacht dan Bjorrn. Catshee is voor mij dan weer zo goed als 99% zeker een burger. Ik kan me meestal wel vinden in zijn(?) redenaties.

Wat Sanmol heeft gedaan, vind ik eigenlijk best wel slim!  ::jaja::  We zullen in de toekomst zien of het heeft gewerkt of niet
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #113 Gepost op: 6-08-2020, 19:18:30 »
Ik ben letterlijk inactief geworden voordat de wolven met elkaar konden praten, dus als je denkt dat ik een wolf ben is dat dom  ::rofl::.

Ik was al inactief voordat de wolven met elkaar konden praten. Als je me weg wilt stemmen dan kan dat, maar ik ben echt een burger. Eerst stem je Spacycolours weg die twee maal al een wolf is geweest (dus de kans is vrij klein dat hij dat weer is), en daarna probeer je mij ook nog weg te werken. Je bent een wolf. En een lelijke ook.

Voordat de wolven met elkaar konden praten? Je hebt de vorige dag nog wel gepost, dus je had genoeg gelegenheid dit briljante plan de eerste nacht te bekokstoven. ::)

En de kans dat hij een wolf was, was kleiner omdat hij het al twee keer was geweest? Eeeh, wat?
« Laatst bewerkt op: 6-08-2020, 19:20:18 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #114 Gepost op: 6-08-2020, 19:30:06 »
Ik heb een nieuwe verdachte gekozen, namelijk Bjorrn (hiermee nomineer ik hem).

Om te beginnen gaf hij eerst aan geen burgemeester te willen zijn, maar zo'n 13 uur later geeft hij aan opeens wel burgemeester te willen zijn.

Daarnaast is het niet Bjorrn die SpacyColours heeft genomineerd (dat was KD.), maar gaat hij er wel in mee waardoor er nog meer forumleden zijn die hem daarin volgen. Ook gedraagt hij zich niet helemaal op de voorgrond, maar ook niet helemaal op de achtergrond.

Kaaasje heeft ongeveer hetzelfde profiel, maar doordat zij haar verdachten duidelijker uitspreekt, is ze iets minder verdacht dan Bjorrn. Catshee is voor mij dan weer zo goed als 99% zeker een burger. Ik kan me meestal wel vinden in zijn(?) redenaties.

Wat Sanmol heeft gedaan, vind ik eigenlijk best wel slim!  ::jaja::  We zullen in de toekomst zien of het heeft gewerkt of niet
Op Bjornn krijg je geen meerderheid meer. Stem mee op kaaasje die kan er nog wel uit.
Så hva gjør vi nå?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #115 Gepost op: 6-08-2020, 19:32:29 »
Je zit me wel ineens heel erg te pluggen... Het zou zonde zijn om mij er uit te stemmen Ricardo, ik ben geen wolf.

@Sanmol, dat je inactief hier bent wil toch niet zeggen dat je in een wolven pm niet iets gezegd kan hebben? Ik vind het maar een vaag plan. Te meer omdat er nog meer inactievelingen zijn...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #116 Gepost op: 6-08-2020, 19:54:02 »
Robbie, heb je wel meegelezen? Mitchkox is Magiër. Of heb je andere info?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #117 Gepost op: 6-08-2020, 19:58:52 »
Je zit me wel ineens heel erg te pluggen... Het zou zonde zijn om mij er uit te stemmen Ricardo, ik ben geen wolf.

@Sanmol, dat je inactief hier bent wil toch niet zeggen dat je in een wolven pm niet iets gezegd kan hebben? Ik vind het maar een vaag plan. Te meer omdat er nog meer inactievelingen zijn...

Ik ben niet eens online geweest, dus dan kan ik ook niks zeggen. Maar stem maar weer op mij laat weer eens zien hoe dom jij bent in dit spel.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #118 Gepost op: 6-08-2020, 20:00:29 »
Ik heb geen tijd gehad om bij te lezen vandaag, dus ga Ik maar even enkel af op wat ik vanmorgen postte, nl dat ik mitchkox verdacht vond.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 3 - De Verkeerde Moord
« Reactie #119 Gepost op: 6-08-2020, 20:01:50 »
@Sanmol: of je een wolf bent of niet, je bent sowieso onbeschoft, gezien je reactie naar Kaasje in het stemtopic. ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.