Poll

Wie is de Mol?

Annelotte
24 (15.1%)
Lennart
86 (54.1%)
Sven
49 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 159

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 56352 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #440 Gepost op: 26-04-2021, 15:58:40 »
Annelotte en schot voor de boeg Mol Philip heb ik ondertussen voor 99% uitgesloten. Dan blijven Sven - die ik na aflevering 1 al voorzichtig doorstreepte wegens te verdacht, maar nu toch weer een reëele mogelijkheid vind - en Lennart over. Lennart springt er voor mij nog steeds bovenuit sinds aflevering 2 en werd na aflevering 3 ook mijn hoofdverdachte en daar ga ik nog steeds bij blijven.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #441 Gepost op: 26-04-2021, 19:24:38 »
Ik moest een paar afleveringen inhalen, geen straf, maar ben compleet in verwarring. Was Katrien er nog maar ::rofl::

In ieder geval verdenk ik Sven zo goed als niet maar de rest?. Misschien heb ik te veel info erbij gekregen in zo'n korte tijd. Ik ga dat eerst allemaal maar eens even laten bezinken.
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #442 Gepost op: 26-04-2021, 20:23:19 »
Ik ben echt verbaasd dat Philip zo weinig verdacht wordt hier.

Ikzelf zit namelijk redelijk comfortabel in deze tunnel. Ik heb hem echt nog heel weinig zien door waardoor ik hem kan afstrepen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #443 Gepost op: 26-04-2021, 20:47:42 »
Ik wil Philip best vooruit helpen! Als de knop voor wijzigen aan mag?
Ik garandeer niet dat mijn stem er aan het eind van de week nog steeds staat, maar op dit moment... Die valse noot moest toch heel wat keren worden aangeslagen, wilde die opdracht leuk worden. Ik ben er steeds minder zeker van dat Annelotte daar met Kevin een handje in had. Sven en Lennart zeker niet.

Het lijkt alsof Philip door veel kandidaten wordt verdacht, maar of hij ook hun hoofdverdachte is?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #444 Gepost op: 26-04-2021, 21:04:49 »
Wijzigen kan nu.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #445 Gepost op: 27-04-2021, 00:00:45 »
Lennart
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #446 Gepost op: 27-04-2021, 11:20:09 »
Ik merk gewoon dat ik 100% overtuigd ben dat Annelotte de mol is. Kan er niets meer tegen doen.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #447 Gepost op: 27-04-2021, 11:34:03 »
Lennie-boy.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #448 Gepost op: 27-04-2021, 11:54:03 »
Het voelt te mooi om waar te zijn, maar ik ga ook voor Lennart ::jaja::
...óf niet!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #449 Gepost op: 27-04-2021, 14:04:05 »
Ik moest een paar afleveringen inhalen, geen straf, maar ben compleet in verwarring. Was Katrien er nog maar ::rofl::

In ieder geval verdenk ik Sven zo goed als niet maar de rest?. Misschien heb ik te veel info erbij gekregen in zo'n korte tijd. Ik ga dat eerst allemaal maar eens even laten bezinken.

Hoezo verdenk je Sven zo goed als niet?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #450 Gepost op: 27-04-2021, 14:36:44 »
Overtuigend Annelotte. Lennart en Sven streep ik 100% af.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #451 Gepost op: 27-04-2021, 15:00:35 »
Overtuigend Annelotte. Lennart en Sven streep ik 100% af.
Ik schrijf ze ook alledrie af.  ;D Philip is de mol.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #452 Gepost op: 27-04-2021, 15:16:47 »
Het voelt te mooi om waar te zijn, maar ik ga ook voor Lennart ::jaja::

Bedoel je dan dat zijn acteerspel bij de plunderactie te mooi om waar te zijn is? Dat begrijp ik namelijk wel als je dat vindt. Want dat zou Lennart als Mol echt heel goed spelen. Niet alleen zijn hele houding en gezichtsuitdrukkingen en emoties maar ook dat ie niet direct met zijn (dan ingestudeerde) verklaring komt, maar echt heel goed de timing daarvan aanvoelt.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #453 Gepost op: 27-04-2021, 15:47:30 »
Lennart

Enkel Annelotte streep ik af. Philip of Sven zou kunnen en ook best hilarisch zijn.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #454 Gepost op: 27-04-2021, 16:20:22 »
Ik schrijf ze ook alledrie af.  ;D Philip is de mol.

Annelotte is overtuigend de mol uiteraard  ;D ;D.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #455 Gepost op: 27-04-2021, 18:20:39 »
Bedoel je dan dat zijn acteerspel bij de plunderactie te mooi om waar te zijn is? Dat begrijp ik namelijk wel als je dat vindt. Want dat zou Lennart als Mol echt heel goed spelen. Niet alleen zijn hele houding en gezichtsuitdrukkingen en emoties maar ook dat ie niet direct met zijn (dan ingestudeerde) verklaring komt, maar echt heel goed de timing daarvan aanvoelt.
Ik bedoel vooral dat alles zo mooi klopt. Dat hij al een hoofdverdachte was hier, maar dat een aantal goede acties (zoals de domino) niet helemaal te rijmen waren, totdat die veiling kwam. En normaal gesproken zouden we hier op het forum massaal beweren "dat de Mol nooit het hoogste zou bieden", maar nu onze hoofdverdachte het doet lijkt het ons allemaal geweldig vinden.

De aanloop naar die veiling zat bovendien vol mitsen en maren: Lennart moest Annelotte overtuigen bij de domino, moest uit de bomstoelopdracht gestemd worden en daarmee dus offers maken als Mol.
Ondertussen moest hij maar afwachten hoe de Stasi-opdracht zou verlopen, terwijl hij geen invloed had op of er in de dossiers gekeken (hij moest dit in zijn rol zelfs ontmoedigen). En als er dan uiteindelijk bij de veiling iemand anders voor hem zo idioot was geweest om meer dan de halve pot te bieden - of de hele pot, zoals Jasmien blijkbaar beweerd heeft - dan had deze aanloop eigenlijk geen zin of meerwaarde.

Dat het nu toch zo mooi uitkomt vind ik dan wel weer heerlijk - dus ik geloof het graag ;D
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #456 Gepost op: 27-04-2021, 18:48:19 »
Goed punt hoor! Zo had ik er nog niet naar gekeken want Lennart was nog helemaal mijn hoofdverdachte niet voor aflevering 6.

Misschien is het inderdaad te mooi om waar te zijn dat Lennart als Mol altijd heel relaxed heeft kunnen meevaren op de keuze van de groep om geld links te laten liggen als er persoonlijk voordeel in het spel is, wat hij uiteindelijk bij de veiling kon inzetten. Sterker nog: heeft kunnen tegenstribbelen zoals hij in de atoombunker al deed. En misschien is het ook niet zo logisch dat hij als Mol Annelotte uitkoos bij het domino als hij van plan was niet voor de pasvragen te gaan, want zo makkelijk was ze vast niet te overtuigen, ook al is het dus wel gelukt.

Je doet me weer goed twijfelen! ;D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #457 Gepost op: 27-04-2021, 19:17:21 »
Dat is wel een heel vreemde tactiek hoor. Lijkt me ook helemaal niet leuk voor een mol meevaren met de groep. Weinig iniatief tonen.En dan alles laten afhangen van één klapper?  Het is wat vergezocht allemaal. Geld links laten liggen  als er persoonlijk voordeel in het spel is? Wat bedoel je precies? Zou het misschien kunnen dat hij de mol niet is? Als er zoveel bij bedacht moet worden om zijn gedrag enigszins mols uit te leggen. Sorry, zo komt het namelijk wel over.  ???

« Laatst bewerkt op: 27-04-2021, 19:19:14 door Lonneke*L »

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #458 Gepost op: 27-04-2021, 19:22:52 »
Zou het misschien kunnen dat hij de mol niet is?

Dat is precies wat ik doe: twijfelen. Zie Lennart-topic waar we er verder over kunnen praten. :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #459 Gepost op: 27-04-2021, 22:22:00 »
Ik heb besloten om lekker tot het einde in de Annelotte tunnel te blijven.  ::jaja::