Auteur Topic: [Kandidaat] Arno Kantelberg  (gelezen 15225 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2022, 10:03:33 »
Nee, kansloos.
Wel, 100% molkandidaat. Hij heeft een ongelooflijke "AIR" over zich.
aub beschuldig nooit iemand autistisch te zijn zonder diagnose.

Veel aanwijzingen naar Fresia als mol, maar Arno gedraagt zich als een mol.

Bij autisme zijn er hersendraadjes fysiek kapot. Dat komt weinig voor. veel meer mensen zitten qua angstenspectrum niet in het midden, hoe groter de afwijking hoe groter het probleem, maar nog steeds geen autisme. Beschuldig nooit iemand van autisme. Dat is de categorie "fysieke beschadiging". Autisten doen hun uiterste best om zich aan te passen;maar hoe dan, zonder draadjes. Mijn bewondering hebben ze.

Er zijn bij autisme geen hersendraadjes fysiek kapot.
 ::)

Maar ik deel met je dat er niet links en rechts met diagnoses gesmeten moet worden. En zeker niet omdat iemand niet in de camera kijkt  ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2022, 10:27:36 »
Arno brengt Hila op de goede foto (cash). Ook niet echt mols. Lekker afstrepen zo.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #42 Gepost op: 9-01-2022, 10:36:11 »
100% niet de mol


als hij wel de mol eet ik al mijn 20 paar sokken op
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #43 Gepost op: 9-01-2022, 10:49:48 »
Wie gaat er nu met twéé handen in een pot honing. En vervolgens de rest zover krijgen in elk geval één hand erin te stoppen, waarmee de hele opdracht zeker weten verklooid is. Hij is degene die het eerste de opdrachten voor zijn neus krijgt, ook de honing. Hij gooit veel pingpongballen weg terwijl zijn handen onder de honing en de taart zitten, waar hij óók met zijn handen in zit. Anderen kunnen die pingpongballen niet meer gebruiken.

Hij krijgt heel makkelijk de voorwerpen in de winkels waarom hij vraagt, het pakje sigaretten ligt al in de buurt, iedereen is zeer behulpzaam. De spullen die hij verzamelt zijn geen spullen die de mol later had willen terugzien in de foto.

Bij de ballonnen even de held uithangen omdat iedereen daarop gefocust is. Hij molt liever als niemand het ziet of als iedereen te hard bezig is met andere zaken.
'Zwijgen is goud', ook een hint naar Arno die gouden ballonnen stukprikt.
Nog iets: hij wilde met Glenn in een team, misschien omdat Glenn hem het minste verdacht?
Arno blijft mijn mol voorlopig.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2022, 13:09:38 door Run »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2022, 12:24:58 »
Hij hielp Hila de juiste foto te kiezen terwijl zij het echt niet zag. Prikte onnodig gouden ballonnen door, legde de voet van Hila netjes goed voor de foto…

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2022, 12:31:39 »
Hij hielp Hila de juiste foto te kiezen terwijl zij het echt niet zag. (...) legde de voet van Hila netjes goed voor de foto…
Omdat Hila hem misschien verdenkt.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2022, 12:52:48 »
Het kan maar ik vind hem te natuurlijk overkomen. We gaan het zien, zou het wel heel
Tof vinden!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2022, 15:37:38 »


  • Bekijk Arno's kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties hier

Mis je nog acties in het overzicht of zijn je nog leuke quotes opgevallen? Meld dit dan in dit topic.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #48 Gepost op: 9-01-2022, 17:00:14 »
Eerder in dit topic waren er wel heel veel aanwijzingen richting Arno. Ik nam het nog aan als tja. Maar nu komen er toch weer wat aanwijzingen bij waardoor ik toch ga twijfelen aan Arno.
  • Bij het pleidooi in aflevering 1 heeft hij het over het zoeken naar de gouden aanwijzing. Laten we nu net in deze aflevering zien dat er sprake is van gouden ballonnen en hij aan het roer staat.
  • De dobbelsteen moet op 1 komen. Arno is bij spraakmakers op Radio 1. Hoezo spraakmakend. Hij is erg stil. Is dit een verwijzing naar de afleveringstitel 'spreken is zilver, zwijgen is goud'? (gouden ballonnen en zijn pleidooi)
  • Hij schreef boeken en zijn boek 'man op z'n best' wordt gezien als de stijlbijbel op het terrein van de mannenmode. Het boek c.q. bijbel op de foto. Dan zijn boek 'het wonder van Eindhoven', reizen door de geschiedenis van de lichtstad. Bij het maken van de foto's door Thomas en Fresia werd er gebruik gemaakt van een licht techniek.


Al met al toch punten om hem niet uit te vlakken als mogelijke mol. Hij heeft iets mysterieus.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #49 Gepost op: 13-01-2022, 10:43:00 »
Even iets wat ik niet goed begrijp..

Bij de live stream bleek Arno de meest verdachte bij het stemmen.
Als ik er van uit ga dat die stemmers vaak molloten waren dan klopt dit niet echt met wie wij als meest verdachte zagen.
Daar staat Arno namelijk geheel onderaan als verdachte.

Kan het zijn dat hier gemanipuleerd is met de stemmen?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #50 Gepost op: 13-01-2022, 10:48:35 »
Dat gaan ze sowieso niet manipuleren. De aantallen van ons als molloten zijn niet representatief voor alle kijkers. Plus deze poll is na de livestream geweest. Doordat mensen voor Arno kozen, zakte hij bij mij ook flink.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #51 Gepost op: 13-01-2022, 10:59:34 »
okay, dus de stemmers zijn niet grotendeels molloten maar een gemiddeld publiek.
En omdat die meestal er naast zitten is het voor molloten een reden om juist niet op hem te stemmen?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #52 Gepost op: 13-01-2022, 11:21:36 »
okay, dus de stemmers zijn niet grotendeels molloten maar een gemiddeld publiek.
En omdat die meestal er naast zitten is het voor molloten een reden om juist niet op hem te stemmen?

Nou ja ik dacht: een mol kan zich hierop voorbereiden. Arno leek niet voorbereid en als mol wil je daar juist een sterkere speech geven zoals Everon, Laetitia en Glen deden (in mijn ogen). Daarom streepte ik hem daarna wel af toen ze hem kozen ook.

En iedereen kon stemmen dus ook mensen die amper kijken. En Arno begon dus meer tijd om op hem te stemmen. Daarnaast moest je toen snel beslissen en kon je daarna beter inlezen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #53 Gepost op: 13-01-2022, 11:48:13 »
En Arno begon dus meer tijd om op hem te stemmen.
Ik mag toch hopen dat je pas kon stemmen nadat alle kandidaten waren geweest.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #54 Gepost op: 13-01-2022, 17:06:39 »
Ik heb de live stream gekeken. En ik heb gestemd (op Kim-Lian). Een paar dingen. Niet iedereen blijft je meteen bij. Je kan niet even terug kijken of erover nadenken. Alle pleidooien achter elkaar en sommige kandidaten ken je ook helemaal niet. Na afloop was ik echt de helft van de pleidooien alweer kwijt. Dus wie blijft je bij: de eerste, Arno. Je zit vol in de aandacht en je let op alles. Arno keek steeds weg van de camera, dit komt verdacht over. Dus hij krijgt denk ik sowieso een plusje "kan de mol zijn". Bij mij trouwens niet, omdat ik verwacht dat de mol niet eruit gaat zien alsof hij of zij alles bij elkaar liegt. De pleidooien die ik na afloop nog kon oproepen waren van Arno (geen mol naar mijn idee), Glen (geen mol naar mijn idee), Kim-Lian, Thomas en Suzanne. De laatste drie mogelijk omdat zij het bekendst waren voor mij. Ook Welmoed, zij was als laatste. De rest was me eerlijk gezegd ontgaan. Het stemmen gebeurt vanuit een eerste indruk/ingeving. Daarom verbaasde mij het niet echt dat Arno hoog scoorde. Hij zit het stevigst in de herinnering, en er is iets opgevallen dat verdacht overkomt, ook al realiseert de stemmer niet meteen wat dat verdachte was.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #55 Gepost op: 13-01-2022, 17:31:50 »
dit verklaart het inderdaad, dank voor je uitleg

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #56 Gepost op: 13-01-2022, 19:39:16 »
okay, dus de stemmers zijn niet grotendeels molloten maar een gemiddeld publiek.
En omdat die meestal er naast zitten is het voor molloten een reden om juist niet op hem te stemmen?


Nee, bepaald geen gemiddeld publiek. Wie in augustus naar een live-uitzending van de Mol gaat zitten kijken (op een moment dat velen zelfs nog op vakantie waren), heeft bovengemiddelde belangstelling voor het programma.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #57 Gepost op: 14-01-2022, 16:05:57 »

Nee, bepaald geen gemiddeld publiek. Wie in augustus naar een live-uitzending van de Mol gaat zitten kijken (op een moment dat velen zelfs nog op vakantie waren), heeft bovengemiddelde belangstelling voor het programma.

Ik ga helemaal akkoord met jou Tunnelgraver.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #58 Gepost op: 15-01-2022, 22:56:17 »
Ik kreeg de indruk dat hij geoefend had met katapultschieten, het verschil met de anderen was levensgroot.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2022, 22:57:08 »
Arno miste eerst toch ook heel veel (tot genoegen van Thomas)?