Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 259907 keer)

Offline skip030

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #1080 Gepost op: 3-03-2024, 15:01:24 »
Zo moeilijk was het blijkbaar niet.... Fons kreeg een heel hoog kaartenhuis voor elkaar. Hmmmm hoe zou dat toch komen.... oefening wellicht ::trots:: ::joehoe::

Ben dat helemaal met je eens, dit oefen je als mol. Maar we hebben Sor natuurlijk niets zien bouwen...

Offline skip030

• Forumlid
« Reactie #1081 Gepost op: 3-03-2024, 15:11:00 »
Same here. Ik zou een mol Sor of Anna ook leuk vinden hoor. Alleen dan is het topic wie-verdenkt-wie failliet, dat zou ik toch jammer vinden.

Was dat niet al heel lang failliet? Ik hecht er nooit echt waarde aan, omdat het al zo vaak is gebeurd dat bijvoorbeeld de eerste afvaller de mol noemde, of een latere afvaller (noemde Soy of een andere afvaller vorig jaar ook niet Jurre's naam?).
Wat ik trouwens echt heel stom vind, doe het eerlijk of laat de verdenkingen gewoon weg.

Offline skip030

• Forumlid
« Reactie #1082 Gepost op: 3-03-2024, 15:21:02 »
Even gecheckt, maar Soy noemde inderdaad Jurre al in aflevering 7 (Jurre+Ranomi). Terwijl Ranomi toen alleen Soy noemde.
Dus toen Soy afviel, had volgens wie-verdenkt-wie Jurre afgestreept moeten worden, want anders was Ranomi afgevallen.

Dit is dus waarom ik nooit iemand uitsluit op basis van de verdenkingen. Het klopt gewoon te vaak niet.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #1083 Gepost op: 3-03-2024, 15:25:29 »
Bij aflevering 7 is dat topic ook heel zwak. Het is heel sterk als je focus hebt. In de eerste afleveringen dus. Zoals Justin die alleen op de vrouwen inzet terwijl tot dan toe er alleen nog maar vrouwen uit waren gegaan, dus dan wordt de focus op wie je inzet wel heel erg groot, terwijl de kans dat je exit bent met nog 8 kandidaten in het spel heel erg klein is.... GA je dan exit, dan kun je wel goed gaan strepen.
De Blondine is de Mol :)

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #1084 Gepost op: 3-03-2024, 15:41:08 »
Even gecheckt, maar Soy noemde inderdaad Jurre al in aflevering 7 (Jurre+Ranomi). Terwijl Ranomi toen alleen Soy noemde.
Dus toen Soy afviel, had volgens wie-verdenkt-wie Jurre afgestreept moeten worden, want anders was Ranomi afgevallen.

Dit is dus waarom ik nooit iemand uitsluit op basis van de verdenkingen. Het klopt gewoon te vaak niet.
Ik zie niet helemaal hoe dit zou bewijzen dat de verdenkingen niet kloppen. Ranomi verdacht gewoon Soy als hoofdverdachte. Maar ze heeft ook altijd duidelijk gezegd dat ze spreidt en zal Jurre daar ook in meegenomen hebben

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #1085 Gepost op: 3-03-2024, 16:32:28 »
Was dat niet al heel lang failliet? Ik hecht er nooit echt waarde aan, omdat het al zo vaak is gebeurd dat bijvoorbeeld de eerste afvaller de mol noemde, of een latere afvaller (noemde Soy of een andere afvaller vorig jaar ook niet Jurre's naam?).

Ik hecht er nog steeds veel waarde aan, maar je moet wel iets dieper kijken dan alleen ‘welke namen noemt de afvaller’. Je moet ook kijken hoe die namen genoemd worden en hoe die ondersteund worden door secundair bewijs om de echte verdenkingen proberen te achterhalen.

De montage probeert die ietwat te verdoezelen (en dat maakt het lastig), maar ze fabriceren geen biechten die er niet zijn (tenminste niet de afgelopen 10-15 jaar, daarvoor is het wat dubieuzer). Mocht dat dit jaar veranderd zijn, dan is het topic inderdaad failliet.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #1086 Gepost op: 3-03-2024, 18:06:37 »
Ik ook niet, ik zie geen snor.

Nooit van latex gehoord?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Pac

• Global Moderator
« Reactie #1087 Gepost op: 3-03-2024, 20:41:47 »
Na een lange zoektocht ben ik om: het is Anna.
...óf niet!

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #1088 Gepost op: 3-03-2024, 21:37:14 »
Ik blijf bij Fons. ::jaja::

Offline svenas

• Forumlid
« Reactie #1089 Gepost op: 4-03-2024, 00:05:06 »
Als het Rosario of Fons is is dat dan het grootste percentage wat dit forum er ooit heeft naast gezeten?

( Ik ga vaak toch wel in dit forum mee, maar ben er nu echt van overtuigd dat het Rosario is )

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #1090 Gepost op: 4-03-2024, 08:03:56 »
Nooit van latex gehoord?

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

De jeugd van tegenwoordig gebruikt daar groenten voor. Is het ook nog eens vegan-friendly.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #1091 Gepost op: 4-03-2024, 14:32:49 »
Als het Rosario of Fons is is dat dan het grootste percentage wat dit forum er ooit heeft naast gezeten?

( Ik ga vaak toch wel in dit forum mee, maar ben er nu echt van overtuigd dat het Rosario is )

De Everon-tunnel was in de finale het kleinst, maar niet met zo'n enorm verschil, dacht ik. Vaak heeft de meerderheid het wel goed (ik blijf nu maar, lekker eigenwijs  ;), bij Sor --> hij heeft wat mij betreft echt wel de meeste verdachte acties)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline bris

• Forumlid
« Reactie #1092 Gepost op: 4-03-2024, 14:49:24 »
De Everon-tunnel was in de finale het kleinst, maar niet met zo'n enorm verschil, dacht ik. Vaak heeft de meerderheid het wel goed (ik blijf nu maar, lekker eigenwijs  ;), bij Sor --> hij heeft wat mij betreft echt wel de meeste verdachte acties)

De ogen hint van Kim heeft veel verpest.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #1093 Gepost op: 4-03-2024, 14:59:43 »
De ogen hint van Kim heeft veel verpest.

Ja, dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu minder actief naar hints speur.

Voor mij kunnen ze zelfs alledrie nog trouwens, maar Rosario staat bij mij echt op 1.
Zo is nu mijn volgorde:

1. Rosario (best bovenaan, en ja: dat komt niet bepaald overeen met 'wie verdenkt wie')
2. Fons (degene met de meest duidelijke acties en hij wordt weinig vertrouwd door de anderen, het lijkt mij dat veel afvallers op hem zaten? dan wordt het lastig)
3. Anna (afgestreept door 1.2 - al heeft ze niet in haar eentje voor die +6000 gezorgd, dus misschien onterecht - en ze heeft verdachte momenten. Van het drietal lijkt zij mij toch het meest kandidaats. Als ze het allemaal  speelt: hulde)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #1094 Gepost op: 4-03-2024, 16:01:33 »

Dat Fresia het niet was wisten we allemaal. Inderdaad de ogenhint waardoor we niet nuchter konden kijken.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #1095 Gepost op: 4-03-2024, 16:42:34 »
Dat Fresia het niet was wisten we allemaal. Inderdaad de ogenhint waardoor we niet nuchter konden kijken.

Gelukkig hebben we dit jaar (of ik heb het niet gezien  ;D) geen enorme afleid-hint te pakken.

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1096 Gepost op: 4-03-2024, 19:03:14 »
Ik hou het op Sor, nadat Jip eruit is gegaan denk ik dat hij de mol is. Die ondeugende ogen van hem geven de doorslag, alhoewel hij een Pinokkio is 😅
...maar soms even niet :)

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #1097 Gepost op: 4-03-2024, 20:37:28 »
Ik ga van Anna naar Fons, omdat ik me ineens herinner dat Rik in de eerste aflevering de mol van dit seizoen 'brutaal' noemde.
Anna heeft vele eigenschappen, maar brutaliteit is er in mijn ogen niet één van.
Rosario is weliswaar plagerig en soms sneaky, maar brutaal? Nee.

Fons heb ik meerdere malen bij Radar zien opereren, en de manier waarop hij daar vaker bezig was/is, kan ik wel onder de kopjes 'heel direct' en zelfs 'brutaal' scharen.
Ik zie dit af en toe nu ook terug, hoewel minder vlotjes en wat meer gedwongen dan bij Radar. Alsof iemand van de productie hem in het oor fluistert: 'Toe joh,  laat die leuke spontane Rotterdamse straatvechtersmentaliteit nu weer even zien'.

Edit: Wel blijf ik nog steeds denken aan de ongelooflijke gelijkenis tussen Anna en de geschminkte persoon met hoge zwarte hoed in aflevering 1. Tja.

« Laatst bewerkt op: 5-03-2024, 12:36:45 door Marisa »

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #1098 Gepost op: 4-03-2024, 20:40:00 »
Gelukkig hebben we dit jaar (of ik heb het niet gezien  ;D) geen enorme afleid-hint te pakken.

Nu wordt ik meestal wel afgeleid ::rofl:: ::rofl::.

Maar als het echt duidelijk is zoals vorig jaar, ontsnap ik toch richting de goede tunnel.

Fons was een geweldige nepmol. Hij heeft dat goed gedaan.

Offline Feodora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1099 Gepost op: 4-03-2024, 21:37:01 »
Ik hou het op Fons. Rosario is mijn wensmol maar lijkt mij door wie verdenkt wie onwaarachijnlijk.