Ik heb alleen de eerste paar aflevering bijgehouden:
Echt geen overtuigend lijstje
1 Vraagt om ‘a pito’ en reageert nauwelijks op dat de mol misschien sneller was: maybe - Geen topito vinden is juist mols lijkt me
1 Stemt bij speeddate op rian > €1000 - Dat kan hij makkelijk doen als voor hem al iemand op Rian gestemd heeft (of dat zo is weten we niet want we krijgen niet alles te zien)
1 Liegt in auto over stemmen op jeroen, terwijl kees net daarvoor zegt dat hij op jeroen heeft gestemd, omdat hij zeker wist dat hij hem had (ipv babs) - Waarmee geen geld gemoeid is en hij zich meteen als ongeloofwaardige leugenaar neerzet
1 Zijn schilderij levert als enige €500 op - De correcte schilderijen van de andere vier zijn nooit bij Babs en Rian terechtgekomen dus of de andere vier het inderdaad slechter deden kunnen we nooit weten
2 Lang in beeld met geklooi briefjes bij molympische spelen, maar lijkt juist te willen ordenen - Het is absoluut niet waar dat Fons ze juist ordende. Hij gooit ze juist volledig door elkaar en dit is dé reden dat deze opdracht mislukte
2 In reactie op betoog tooske om opdrachten eerst te bespreken: niet meer wisselen van positie, want dat zorgt voor verwarring - Ik weet even niet zo goed op welk moment je hier doelt
2 Waarschijnlijk 3 vragen goed op de berg > €750 - Het kunnen er ook twee zijn
3 Stelt voor om op details van de mariachi’s te letten: kleding, aantal etc - Ik mis even wat je precies onmols vindt, gebrek aan voorkennis? Mollen willen juist hun voorkennis niet laten blijken dus zeggen vaak zoiets dat juist niet klopt
3 Bij doorgaan na eerste vraag pubquiz: ho ho, we hebben nog maar 1 vraag goed nu
3 ‘Moeten we niet even overleggen hoeveel we max willen uitgeven?’ Wil ook na 4 vragen al stoppen - Dit is juist heel mols. In eerste instantie wil hij langer doorgaat, maar als hij merkt dat het goed gaat wil hij stoppen om te voorkomen dat er meer geld verdiend wordt. Hij omschrijft deze strategie zelfs zelf perfect in zijn biecht. Zogenaamd wilde hij testen wie er wilden stoppen en leverde dat hem namen op die de mol zouden kunnen zijn, maar in de test stemt hij doodleuk op Anna die juist wilde doorgaan.
3 Zegt als enige sport ipv bruiloft, wat €400 had opgeleverd - Een goed antwoord geven terwijl de rest al overtuigd is van het verkeerde antwoord is natuurlijk iets wat een mol graag doet. Kun je mooi even "zie je wel" roepen
3 Justin klikt bij testvraag op hotelkamer en was daar samen met fons - Er zijn sterkere aanwijzingen dat Justin op Anna zat dan dat hij op Fons zat. Maar hij zal vast ook een paar vragen op Fons hebben gezet (wie niet) en die laten ze dan natuurlijk graag zien bij de afvaller
4 Raadt 6 voorwerpen goed > €600 - Dit deed hij inderdaad goed (ik kwam zelfs tot zeven goede voorwerpen) maar natuurlijk wel nadat hij flink wat geld per goed antwoord heeft weggebeld