Ik heb dit jaar bewust heel lang het forum vermeden, maar nu was ik toch gisteren benieuwd wie hier het meest verdacht is. En ik was echt behoorlijk verbaasd, want in mijn omgeving zitten de meeste eerst op Sophie en nu op Maaike, zo hebben we ook de app ingevuld en ik heb zelf nooit op Stijn gestemd. Ik vond en vind dat hij echt niet goed kan liegen, maar misschien speelt hij dit bewust zo. Maarja de kandidaten hebben de mol gekozen natuurlijk. De plekken waar hij stond, vond ik grotendeels toch al verdacht, omdat Sophie daar ook stond.
Nu Sam eruit is weet ik zeker dat Sophie het niet is, maar heb nog wel sterkte twijfels over Maaike als zij het niet is, ook al heeft het forum mij wel laten twijfelen.
Want als Maaike kandidaat is wil je proberen zo ver mogelijk te komen en daar helpt een joker heel erg mee. Het blijft raar vind ik dat ze zo makkelijk overdeed dat Sam niet de joker aan haar wil geven, ze liet het maar zo. Als mol snap ik het, want je hebt geen joker nodig, maar als kandidaat vind ik toch bijzonder dat je het prima vind dat je je joker pas in aflevering 5 krijgt van Sam. Het is wel je maakt je wel beetje verdacht bij de kandidaten en je krijgt zo dat Sam waarschijnlijk slechter daardoor slaapt, maar als kandidaat ben je nooit helemaal zeker en vooral in het begin wie de mol is dus dan heb je een joker nodig. En ik dacht te zien dat ik een verandering in haar gezicht nadat de mol bekend was. Ik vond haar eerst veel zenuwachtigere overkomen van ik snap er niks van (zelf voor dat Rik zei dat er nog geen mol was eerst) en nu lijkt haar gezicht stuk strakker en lijkt meer dat ze een rol speelt.
Ook door opdracht 1 van aflevering 6 met de goede fotograaf zoeken, ja Stijn schept verwarring bij Maaike is het nu een blauwe bril of tas en toevallig had de goede fotograaf een blauwe zonnebril. Ook al leek het meer groen in mijn ogen. Maar Stijn dus Alleen bij Maaike, maar Maaike schepte verwarring bij de groep, dan vind ik dat van Maaike verdachtere.
En daarom is Maaike toch nog steeds mijn mol.