Auteur Topic: [Kandidaat] Nora Akachar  (gelezen 54315 keer)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Nora Akachar
« Reactie #120 Gepost op: 30-01-2025, 19:57:48 »
Klopt, Nora kan eigenlijk onmogelijk de Mol nog zijn. Tenzij de nieuwe regisseur en hoop shit over zich heen wenst te krijgen, maar dat geloof ik niet.
Dus: dikke streep door Nora.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024, Winnaar De Mol Pool 2025
  • Forumlid
  • Wie zoekt, die vindt
« Reactie #121 Gepost op: 30-01-2025, 20:58:05 »
Ik ga het wel serieus nemen dat Roos in het spel Nora verdenkt de mol te zijn. Roos is categorie Rik van de Westelaken... ooit winnaar van dit spel.
Nora ga ik zeker niet afstrepen. We zitten hier te kijken naar één van de beste TV-programma's, die zo iets kan monteren dat je er dik intuint.
Nora kan in de volgende afleveringen ineens flink geld wegspelen en dan zal iedereen weer anders over haar gaan denken.
Maar goed, iedereen mag denken wat ie wil over Nora.

Nora kan zeker wel de mol zijn.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2025, 21:00:44 door ThaStayFan »

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 30-01-2025, 21:58:32 »
Vier afleveringen totaal niet mollen en dan ineens de Mol zijn? Dan jaag je de kijkers weg, want waarom zouden die voortaan nog kijken als je het halve seizoen naar een niet mollende Mol moet gaan zitten kijken?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

« Reactie #123 Gepost op: 30-01-2025, 22:15:07 »
We weten bv nog niet wat er met de kaarsjes en de taarten is gebeurd. Dat niet alle acties open en bloot in beeld komen wil niet zeggen dat er niet is gemold. We zien het in de terugblik.
Ik schrijf haar zeker nog niet af.
Ik denk dat Maaike ook op haar zit, die heeft ws eea kunnen zien. En Roos is niet gek.

Online Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #124 Gepost op: 30-01-2025, 23:45:45 »
Nora doet al 4 afkeveringen niks en dus ook niks mols.  Stel dat ze uiteindelijk wel de mol blijkt te zijn dan heeft ze 4 afleveringen niets gemold,en hebben we 4 afkeveringen niets gehad om te speuren en dat is voor mij genieg reden om te stellen dat nora geen mol is

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 30-01-2025, 23:56:18 »
Precies! Je kunt het niet maken om de kijker vier afleveringen lang helemaal niks van Mol-acties van de Mol te laten zien en de boel uitsluitend vol te stouwen met nep-mollerij. Doe je dat als regisseur wel, dan maak je het programma gewoon kapot. Ik weiger vooralsnog te geloven dat de beste man dit doet.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #126 Gepost op: 31-01-2025, 11:30:49 »
Het scenario waar we over praten hebben we in het verleden al een keer gehad met een desbetreffende mol en een herhaling lijkt me echt uitgesloten. Dat zou het failliet van het programma zijn. Nora kan echt de mol niet meer zijn, laten we het daar gewoon op houden.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 31-01-2025, 11:41:43 »
Zelfs de mollen die een potleegtrekopdracht hadden (veiling, höfdihuis) hadden nog molacties in de afleveringen daarvoor.
Enkel in de aflevering met die opdracht molden ze niet omdat het geld er toch uitging. (en dat was in S7,S12 en S17 telkens aflevering 4)

Kortom: 4 afleveringen zonder molacties om dan opeens de pot leeg te trekken, kan gewoon niet.
klaar voor de strijd

Offline johan1973

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 31-01-2025, 12:15:51 »
In de allereerste opdracht met tuk tuk zat ze in het groepje waar 0 euro werd gescoord.
Op de centrale markt (avond) zat ze in de groep die heel weinig heeft binnengehaald.
En in het spookhuis zat ze in het groepje dat heel weinig binnenhaalde.

Het seizoen is nog niet op de helft...
Dus Nora is zeker nog niet uit te sluiten.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 31-01-2025, 20:52:49 »
Bij die laatste 2 voorbeelden is zij net degene die geld binnenbrengt maar stijn en bridget (2x) verpesten het zonder haar invloed.
klaar voor de strijd

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 1-02-2025, 00:10:34 »
Kortom: 4 afleveringen zonder molacties om dan opeens de pot leeg te trekken, kan gewoon niet.
Zou alleen kunnen als je nog meer moeite doet in de finale om molacties te verkopen dan in het seizoen met Renée Fokker  :D

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 1-02-2025, 00:35:08 »
Zou alleen kunnen als je nog meer moeite doet in de finale om molacties te verkopen dan in het seizoen met Renée Fokker  :D

even off-topic: ik heb recent nog eens naar alle molfinales gekeken en ik vind persoonlijk dat Renée Fokker zwaar onderschat wordt.

Er zijn een aantal mollen waarvan ik vind dat ze nog minder acties hadden (en dan bedoel ik niet Inge/AM als usual suspects maar nog enkele andere)
klaar voor de strijd

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 1-02-2025, 08:18:43 »
Ik vind geld verdienen 'want er was toch weinig verdiend/het gaat er toch weer op' altijd een manco, in het spookhuis scenario zou ik het alleen oke vinden als Nora idd verkleed op Stijn en Bridget heeft geschoten en zo dus zelf het geld wat ze verdiende even hard heeft weggewerkt. Alsnog wat flauw, maar al beter dan 'de anderen zorgden voor mingeld dus kon ik wel geld verdienen'

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 1-02-2025, 11:22:13 »
Ik vind geld verdienen 'want er was toch weinig verdiend/het gaat er toch weer op' altijd een manco, in het spookhuis scenario zou ik het alleen oke vinden als Nora idd verkleed op Stijn en Bridget heeft geschoten en zo dus zelf het geld wat ze verdiende even hard heeft weggewerkt. Alsnog wat flauw, maar al beter dan 'de anderen zorgden voor mingeld dus kon ik wel geld verdienen'

Eens. Tenzij het een soort drietrapsraket is in dezelfde uitzending, waarbij geld verdienen in het eerste deel en geld verkwisten in het laatste deel een doel dient vind ik het een heel slecht excuus.

Volgens mij droppen ze doorgaans ook wel een hint (of zeggen ze het letterlijk) als de mol nog een andere rol speelt binnen een opdracht zoals in dit geval zo'n horrorfiguur met lasergun.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #134 Gepost op: 1-02-2025, 12:36:48 »
Ik zou inmiddels ook niet meer verbaasd zijn als Nora binnenkort afvalt. Niet vanwege onzekerheden die ik bij haar denk te lezen zoals sommige anderen hier, maar omdat haar verhaal vooralsnog niet echt verteld wordt in de edit. De vriendschap (bondje?) en toch ook de verdenking tussen Roos en Nora wordt grotendeels buiten beeld gehouden, meestal wordt zoiets wel getoond als het relevant gaat worden in bijvoorbeeld een finale. In Nora als Mol geloof ik niet meer.

(Overigens eens met Wouter wat betreft Renée, maar dat inderdaad terzijde ;))
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 1-02-2025, 13:01:44 »
Ik zie Nora ook afvallen. In het spookhuis haalde zij individueel €1000 binnen en de kandidaten hebben daar geen invloed op elkaar.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #136 Gepost op: 1-02-2025, 13:24:50 »
Ik zie Nora ook afvallen. In het spookhuis haalde zij individueel €1000 binnen en de kandidaten hebben daar geen invloed op elkaar.

Wat heeft dat te maken met afvallen?

Misschien zit zij op de goede mol? 

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 1-02-2025, 13:47:06 »
Ik hoorde in een WIDMTV podcast een opmerking van een kijker die ongeveer zei 'Als Nora de mol is kunnen we volgend jaar net zo goed gaan dobbelen om erachter te komen wie het dan zou moeten zijn'  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 1-02-2025, 17:13:02 »
Ja, ik las ergens ook al 'dat zou het faillissement van het programma betekenen'. Ik zou dan ook gaan nadenken of ik er nog wel tijd voor vrij wil maken,
want wekenlang kijken naar een niet mollende Mol, waarvan we op het eind een paar dingetjes van het niveau 'krijtje weggooien' krijgen te zien,
dat is te veel gevraagd, vrees ik.

Maar goed, vooralsnog ga ik ervan uit dat ze het gewoon niet is en we kijken naar een kandidaat die haar weg probeert te vinden tussen alle nogal extraverte andere kandidaten.

« Reactie #139 Gepost op: 1-02-2025, 18:00:45 »
We hebben af en toe een mol waar het koeiendik bovenop ligt. Maar meestal is de mol een hele  tijd onopvallend aan het mollen.
Vorig jaar zagen we in de laatste aflevering dat Anna bij twee opdrachten dingen weggooide, achter iemands rug. Konden we als kijker niet zien. Vond iedereen gewaagd. Vonden we een goede mol.
Dus dat je de acties niet (altijd) ziet is bij deze groep misschien Juist Verdacht en een keuze van de regisseur en de redactie, niet van de mol zelf.