Sinds mijn overtuigende bewijs voor Loes als mol m.b.t. haar lichaamshouding tijdens executies (in vergelijking met seizoen 18) op pagina 3 van dit topic is er niet veel meer bewijs/discussie nodig denk ik zo

Er zijn nog 2 momenten meer welke ik doorslaggevend vind voor Loes als mol:
-Tijdens (mis)gunnen, probeert Loes Kim & Jurre te laten kiezen voor Merel (die -250 had gegooid), door te zeggen: ''dan wil ze natuurlijk zeggen dat we haar voor de zekerheid niet kiezen, zodat zij haar eigen joker behoudt''. Het proberen te framen van Merel dat zij jokers zou hebben gegooid (en zij hadden met elkaar afgesproken voor de 3 jokers te gaan, welke ze konden afpakken als ze iemand kozen die op de joker had gegooid), maar in werkelijkheid de -250 willen verdubbelen als mol.
-Na de opdracht Gevonden Voorwerpen (zwembad opdracht), komen Annemarie en Kim terug van hun geheime joker opdracht, en verzint Annemarie dat ze ook info over de mol hebben kunnen krijgen. De gezichtsuitdrukking van Loes hierna spreekt boekdelen; ze haalt haar wenkbrauw op, kijkt richting camera, daarna gaat ze haar vingers inspecteren. Een moment daarna kijkt Merel Loes aan (Merel zit op Loes), en lijkt te beseffen dat Loes hier raar op reageert, en kijkt haar aan met een blik van ''zie je wel, Loes is de mol, ik heb je door''
Heb nog een hele waslijst, maar zal die jullie besparen, een paar punten nog:
-Postzegel hints (selo=Loes)
-Luz=licht maar spreek je uit als Loes, veel licht hints, zoals in de laatste opdracht Uittesten ''als je op de knop drukt.. breng je een glimp van mij aan het
licht''
-Vat van gemiddelde leeftijd met 43 erop moest uitgekozen worden, en het was de laatste dag dat Loes 43 was. Ze suggereerde tevens dat ''wij moeten 43 aan hun (het andere groepje) doorgeven, en zij moeten een port proeven die 43 jaar oud is en dan krijgen wij weer een aanwijzing voor de vaten'' (briljante molactie imo)
-In Resultaatgericht de enige, samen met Sahil, die hand niet opsteekt voor test afbreken (beetje half-half, maar zegt ''we zijn niet in de meerderheid'' nadat Sahil zegt ''jij zit te twijfelen'' en alle anderen de hand omhoog hebben)
-In the Line-Up zie je ze duidelijk glimlachen wanneer Jurre zijn scheetjes verhaal begint (en sommige anderen de armen naast hun lichaam doen)
-Liefs uit Lissabon, fout antwoord bij waar haar vorig seizoen is gestart, was Rusland/Moskou ipv Georgië
-Alibi, Op het eind UV-licht bij zich (waardoor de rest er niet mee op zoek kon naar bloedsporen). ''Ontdekt'' moordplek de bibliotheek door maar heel even op het spatje bloed te schijnen met UV licht, en niet verder de kamer in richting kapel. Vragen aan tuinman of Maid in testament staat, dus groep sturen op Maid ipv Kok
-Gevonden Voorwerpen, 'Stroopwafels' suggestie voor Nathan's voorwerp, 'Moet ik niet beide landkaarten meenemen?" waarna Nahan bevestigd
Heb er dus nog veel meer, maar laat het hierbij