Auteur Topic: [Kandidaat] Loes Haverkort  (gelezen 16497 keer)

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #160 Gepost op: Gisteren om 23:15:16 »
Ga maar eens de executies van seizoen 18 terug kijken, echt een mega verschil. Het kan zijn dat ze door ouder worden/ervaring van het spel minder spanning heeft, ofdat ze door haar acteer skills dit nu weg heeft geacteerd, of dat ze zo zeker is van haar mol (Merel), dat ze totaal geen spanning voelt om af te vallen. Ik blijf het een heikel punt vinden, hoe dan ook..

Ik ben volledig met jou eens, want ik zie het verschil ook. Maar dit kan ook zijn door gewenning dat ze het makkelijkere vind. Maar wat ik al zei, ik vond deze aflevering wel haar gespannen overkomen bij de executie.

Wat ik nog wel lastig vind is, dat zij bij sommige dingen voorkennis leek te hebben. Een goed voorbeeld en die noem ik deze keer ook alleen. Dat toen Immanuele rood kreeg, zij best vaak na het scherm keek als enige, het leek dat ze wist dat er nog iets kwam. Waarom zou je anders na een rood scherm blijven staren? Ook toen ze in gesprek was met Merel voorbeeld. Waarom zou een kandidaat dit blijven doen?
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 23:16:57 door Mol1991 »

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: Gisteren om 23:16:30 »
Ze zat zowel in haar eerste seizoen in als dit seizoen steeds met haar handen in of bijelkaar, het enige verschil is dat ze nu vaak haar benen over elkaar heeft. Destijds droeg ze met name skinny jeans en ik kan me wel voorstellen dat die houding dan enigszins ongemakkelijk is.
Het meest belangrijke vond ik de reacties wanneer andere kandidaten een groen scherm kregen, ze keek dan echt zo van ''shiiiiiit, nu heb ik minder kans om door te gaan''. Dat heeft ze nu totaal niet.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: Gisteren om 23:30:23 »
Dan vul ik toch het vakje ongeschikt voor haar in, als blijkt dat ze ook nog eens verschillende keren opvallend de camera in heeft gekeken. Volgens mij is ze echt een kandidaat en hebben ze die momenten daarom ook niet geknipt.
Of juist de beste mol ever, want dan je ook denken van hoe is het mogelijk dat geen enkele kandidaat haar door heeft, als voor de meeste kijkers het zo duidelijk was. Verder geef ik je idd met nog een beetje tegen zin je gelijk.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #163 Gepost op: Gisteren om 23:32:15 »
Ben er ook bang voor, maar ga gewoon strijdend ten onder! :p
Het zou wel vet zijn toch, een mol die niemand verdenkt in het jubileumseizoen? :)

Dat zou zeker vet zijn. En ik zou het ook prima vinden als ze het toch is.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: Gisteren om 23:42:02 »
Of juist de beste mol ever, want dan je ook denken van hoe is het mogelijk dat geen enkele kandidaat haar door heeft, als voor de meeste kijkers het zo duidelijk was. Verder geef ik je idd met nog een beetje tegen zin je gelijk.

Nou ja, ik heb tot nu toe het hele seizoen weinig molacties van Loes gezien dus dat hangt dan echt af van de beelden volgende week. Ik zie het niet.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: Gisteren om 23:46:04 »
Nou ja, ik heb tot nu toe het hele seizoen weinig molacties van Loes gezien dus dat hangt dan echt af van de beelden volgende week. Ik zie het niet.
Uh ik bedoel meer, dat het onwijs knap is als je als mol niet geraden wordt bij de kandidaten.
Dan doe je toch iets goed, lijkt mij.

Ik denk dat de kans super klein is, maar toch blijf ik een klein hoop houden zoals veel Loes verdenkers.

Online evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: Gisteren om 23:47:06 »
Dat is niet per definitie zo. Als je gewoon heel weinig molt, en je daarom door niemand verdacht wordt, ben je niet per se een geweldige mol

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: Gisteren om 23:53:00 »
Dat is niet per definitie zo. Als je gewoon heel weinig molt, en je daarom door niemand verdacht wordt, ben je niet per se een geweldige mol
Ben ik niet helemaal mee eens en plus ik heb dit niet gezegd dat ze een geweldige mol is door dit. Maar zou het wel knap vinden als dit zo is, is Loes daar een type voor is heel ander verhaal dat ze niet geraden is, ik denk het niet. Ik denk als ze de mol is, sommige kandidaten wel haar door zouden hebben.

En Loes had echt wel verdachte dingen, zie voorbeeld de lijst van Speurmol daar stonden echt goed dingen op als zij de mol is. En sommige dingen leken bij haar echt met voorkennis te maken, maar dat is blijkbaar niet waar.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 23:54:35 door Mol1991 »

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: Gisteren om 23:53:52 »
Ik heb zojuist nog iets gevonden naar Loes als mol: als ze weglopen van het tafeltje met ipad na de finale-test, beweegt de camera weg van het mollogo op de ipad bij iedereen (bij Kim blijft ie een beetje hangen eerlijk gezegd), behalve bij Loes, daar beweegt de camera juist naar het mol logo toe. Vond het een opmerkelijk edit, echt zo van ''De mol'' met Loes daar weglopend..
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 00:42:18 door Speurmol »

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: Vandaag om 02:22:14 »
Wacht eens even, Liefs uit Londen is gerefereerd in opdracht 4.1, en dit couplet:
Citaat
“ Zij stuurt me kaarten uit Madrid
En uit Moskou komt een brief
Met de prachtigste verhalen
God, wat is ze lief

Gisteren uit Lissabon
Ik mis je en een zoen
Vandaag uit Praag een kattebel
Want er is zoveel te doen
En morgen als de postbode m'n huis weer heeft gevonden
Dan stort ze m'n hart vol
Met al het liefs
Uit Londen  ”
zet me ineens aan het denken. Wat nou als dit letterlijk is gebeurd, mol Loes (uit Moskou waar haar seizoen startte de vorige keer) heeft de kandidaten een brief gestuurd van elkaar, om on-ontdekt te blijven als mol (wat is gelukt dus)!! (misschien heeft ze dit zelfs in Lissabon gedaan ''gisteren uit Lissabon'')
Waarom heeft Merel anders zo'n heel raar briefje van Nathan ineens in haar molboekje zitten, dit gaat tegen zijn goudeerlijke-kandidaat-mol-karakter in, en als gewone kandidaat al helemaal. Of het moet toch een molactie van Nathan zijn, maar mijn theorie vind ik veul leuker :P

edit: Daarnaast, de band heet BLØF (uitspraak: 'bluf'): Bluffen is het geven van een valse indruk van zelfvertrouwen, kennis, kracht of een andere kwaliteit, met als doel om anderen te overtuigen, misleiden of beïnvloeden.
Ok, misschien is dat laatste wat ver gezocht :P

edit2; helaas gedebunkt in Niet de Mol :(
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 13:35:58 door Speurmol »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: Vandaag om 10:49:54 »
Op Instagram hopen nog veel dat Loes het is.
Iemand zegt: er was toch iets gebeurd wat nooit eerder gebeurd was hoorde ik. Misschien dat voor het eerst in 25 jaar niemand op de juiste mol zit.

Kunnen jullie bevestigen als deze zin waar is:
Er was toch iets gebeurd wat nooit eerder gebeurd was.

Volgens mij had ik dit ook gehoord, maar weet niet zeker.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: Vandaag om 10:56:49 »
Ik heb dat uitgezocht.

Rik zegt dat nergens.. het programma zelf ook niet

Thomas Cammaert heeft dit de wereld ingeslingerd en niemand weet waar hij dat op baseert.

Het is wel gezegd over t seizoen van Stijn.

Dus hij zal t daarmee verward hebben

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: Vandaag om 11:02:39 »
Op Instagram hopen nog veel dat Loes het is.
Iemand zegt: er was toch iets gebeurd wat nooit eerder gebeurd was hoorde ik. Misschien dat voor het eerst in 25 jaar niemand op de juiste mol zit.

Kunnen jullie bevestigen als deze zin waar is:
Er was toch iets gebeurd wat nooit eerder gebeurd was.

Volgens mij had ik dit ook gehoord, maar weet niet zeker.
Dat zou dus kunnen gaan over het feit dat het nog nooit gebeurd is dat er een mol on-ontdekt is geweest in WIDM, en/of dat gedaan heeft door die briefjes te sturen aan de andere kandidaten door het te laten lijken dat ze afkomstig zijn van elkaar, waardoor iedereen elkaar verdenkt behalve Loes (uit Moskou komt een brief)
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 11:04:52 door Speurmol »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: Vandaag om 11:02:45 »
Oké duidelijk FS. Ja zie inderdaad dat Thomas allemaal filmpjes dit jaar plaatst op instragram wie hij verdenkt.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: Vandaag om 11:07:01 »
Dat zou dus kunnen gaan over het feit dat het nog nooit gebeurd is dat er nog nooit een mol on-ontdekt is geweest in WIDM, en/of dat gedaan heeft door die briefjes te sturen aan de andere kandidaten van elkaar, waardoor iedereen elkaar verdenkt behalve Loes (uit Moskou komt een brief)
Ja. En het was geplaatst onder een foto dat ze aan het dineren waren met de volgende tekst wat toch ook bijzonder is wat ze zeggen.

Loes: Zitten we dan met onze ervaring. De slechtste pot ooit. Hebben we nou zo goed gespeeld of zo slecht?

Merel: Misschien waren de kandidaten heel slecht dit jaar.

Onder deze post staat: De laagste pot ooit… Is de mol zo goed of zijn de kandidaten zo slecht?

Offline Sjenun90

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: Vandaag om 11:15:24 »
Ik ben normaliter een trouwe lezer op het forum, maar na de aflevering van gisteren dacht ik laat ik toch eens een gedachte delen!  ::trots::

Wat in mij opkomt: zou Loes zonder (of met hele beperkte) voorkennis de opdrachten gespeeld hebben? Als tactiek om op dat punt onverdacht te blijven? Voorkennis kan voor een mol een vloek en een zegen zijn en zonder voorkennis loop je denk ik minder risico om op iemands verdachtenlijstje terecht te komen.

Mischien is het inmiddels tegen beter weten in, maar mijn gevoel zegt dat ze het is ::rofl::. En in deze groep met 5 oud-mollen onverdacht blijven in de finale... Ik zou het alleen daarom al fantastisch vinden als het Loes is!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: Vandaag om 11:17:53 »
Ik ben in de war. Als dit de finaletest was komt er geen test meer toch? Dan kan alleen Loes het tweede rood scherm hebben. Of volgt er volgende week nog een test en kunnen ze nog switchen?

nevermind: debunked
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 11:54:09 door Eva. »

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: Vandaag om 11:23:25 »
Ik ben in de war. Als dit de finaletest was komt er geen test meer toch? Dan kan alleen Loes het tweede rood scherm hebben. Of volgt er volgende week nog een test en kunnen ze nog switchen?
Dat zou niet eerlijk zijn, want ze hebben de afleveringen nu ook kunnen bekijken. En met hun ervaring van daar, hebben ze denk ik wel een beeld wie het is.
Nee volgende week gewoon ontknoping en de molacties lijkt mij. Ik denk inderdaad dat Loes de verliezer wordt. Maar het zou zomaar kunnen, dat Merel nog zo erg twijfelde over wie het is, want 75% en 25% is nog best wel weinig zekerheid, wat nou als ze na het studeren nog steeds twijfelde en (on)bewust wat vragen op Loes heeft ingezet hebben, kan Loes nog steeds de mol zijn. Vreemd, maar kan.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: Vandaag om 11:24:50 »
Dat zou niet eerlijk zijn, want ze hebben de afleveringen nu ook kunnen bekijken. En met hun ervaring van daar, hebben ze denk ik wel een beeld wie het is.
Nee volgende week gewoon ontknoping en de molacties lijkt mij. Ik denk inderdaad dat Loes de verliezer wordt. Maar het zou zomaar kunnen, dat Merel nog zo erg twijfelde over wie het is, want 75% en 25% is nog best wel weinig zekerheid, wat nou als ze na het studeren nog steeds twijfelde en (on)bewust wat vragen op Loes heeft ingezet hebben, kan Loes nog steeds de mol zijn. Vreemd, maar kan.

Ik bedoel dat we volgende week te zien krijgen dat er nog een opdracht is geweest en ze daarna in Portugal nòg een test hebben gemaakt, maar daar wijst niets op.

Online Mol1991

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: Vandaag om 11:28:23 »
Ik bedoel dat we volgende week te zien krijgen dat er nog een opdracht is geweest en ze daarna in Portugal nòg een test hebben gemaakt, maar daar wijst niets op.
Oh dat, nee daar geloof ik totaal niet in. Dan moeten ze deze laatste aflevering dubbel zo lang maken, wat niet logisch is. Of ze hebben minder tijd voor de molacties, dat gaan zij ook niet doen.