Ja, ik moet vertrouwen hebben in m'n eigen speurwerk, ook al is het misschien ver gezocht of niet meer van toepassing omdat ze ouder is of dat ze heel zeker was van haar zaak, maar die houding tijdens executies in vergelijking met seizoen 18 is toch wel heel erg anders, dat kan niet ontkend worden.
Ja, ze leek ook echt ontspannender bij de executies, dat verschil zag ik ook duidelijk. En wanneer ze op haar scherm wachtte tot die groen werd of groen was geworden, leek haar reactie heel erg geacteerd. Maar dat laatste leek misschien zo, want in aflevering 7 leek ze wel enorm zenuwachtig. En toen ik woensdag wat dingen terugkeek leek ze bij de testen toch wat meer zenuwachtig over te komen dan ik dacht.
Maar minder zenuwachtig overkomen, kan meerdere redenen hebben:
- Voorbeeld wat wouterv zei ze kan als kandidaat al snel zeker zijn van haar mol Merel
- Je hebt dit al eerder meegemaakt en bent dus meer aan gewend geraakt, dus minder spanning
- Ze is ouder geworden
Maar meerdere mensen hebben dit gezien of dankzij jouw bericht, dat ze inderdaad meer ontspannender lijkt, dat is één van de redenen waarom veel mensen haar nog als mol zien. En natuurlijk ook door de eventuele molacties van haar en verborgen hints. Dat zie je ook bij de poll er is op dit moment, maar 19 stemmen verschil tussen Loes en Nathan.

Ik geloof zelf steeds minder in Loes als mol, omdat er nu ook duidelijk bewijs is dat Merel veel minder op Loes zat dan we in eerste instantie dachten en vooral op Nathan zit.
En ik heb een bepaald trekje wat elk jaar terugkomt rond de ontknoping, wat nu toe altijd de waarheid sprak. Als ik goed zit wordt ik pas gespannen, paar minuten voor de ontknoping, zit ik fout wordt ik al gespannen rond de maandag dus 5 dagen voor de ontknoping. Ik zat maandag nog meer op Loes dan op Nathan, ik was die dag enorm gespannen, dinsdag ging ik al meer richting Nathan en woensdag ben ik overgestapt naar Nathan, nu voel ik geen enkele spanning meer. Dus als ik na dit moet luisteren is Nathan de mol.
Alleen heb ik wel heel erg bij Nathan, dat ik nog niet zo enthousiast ben over hem als mol. Maar hopelijk veranderd zaterdag dit. Om die reden hoop ik stiekem nog heel erg dat Loes het is.