Gaat specifiek over het forum dit bericht: Ik zou graag waarderen als er voorbeeld na elke aflevering een lijstje komt met verdachte dingen bij elke kandidaat zou staan in zijn of haar topic. Natuurlijk wil ik graag daar mij bijdrage aan leveren, maar dat maakt het wel overzichterlijk voor mensen die pas laat op het forum kijken en bewust na de topic van de kandidaten gaan kijken ipv al de rest te lezen, maar over het algemeen is dit ook overzichtelijker vind ik. Natuurlijk is vaak dit uit een tunnel bekeken, maar dit heb je ook bij de opdrachten topics en afleverings topics dat mensen daar vaak ook hun eigen mol verdedigen.
Het zou fijn zijn, als we dit met z’n alle beetje kunnen doen.

Ik mis gewoon heel eerlijk de lijstjes en die geven mij echt overzicht waarom iemand de mol misschien is. Natuurlijk kun je ook lijstjes maken waarom iemand het sws niet is in jouw ogen.
Je kan ook zeggen na elke aflevering komt bij de kandidaten die er nog in zitten een lijst met verdachte dingen en minder verdachten dingen, dan hou je ten eerste overzicht (wat ik vaak hier toch wel een beetje mis op het forum). Dan mogen mensen erop reageren, maar je kan ook zeggen als moderator dat in de kandidaten topic vooral de lijstjes komen en dat je beter kan reageren in de topics van de aflevering en opdracht zelf. Dat is niet moeilijk te regelen lijkt mij. Er zijn ook overzichten bij follow the money elk jaar, dus dit kan ook bij de kandidaten.