Auteur Topic: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen  (gelezen 2204 keer)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #20 Gepost op: 12-12-2025, 13:42:29 »
Hij knikt zelfs niet één keer, maar meerdere keren na dit antwoord. Zo lijkt het in eerste instantie.

Wat wel een grappige feitje is, de laatste vier kandidaten zaten hier al naast elkaar.  ;)
« Laatst bewerkt op: 12-12-2025, 13:47:31 door Mol1991 »
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 12-12-2025, 13:53:43 »
Ik maak het niet ingewikkeld, ik heb gewoon een andere interpretatie.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #22 Gepost op: 12-12-2025, 14:24:10 »
Ja dat is zo grappig, “ik interpreteer een kilometer de lucht in op basis van 1sec. gif en dus kan iemand de mol niet zijn”  ::rofl::
In ga ook even interpreteren: De ja knik is in zijn onderbewuste een bevestiging naar Rocky dat ze hem doorheeft, "inderdaad ik ben niet verbaast (ja je hebt me door!)”. Zijn onderbewuste schreeuwt "Ja ik ben de mol, vraag me niets!”. Dus hij is voor mij de mol.

Ik zou graag een gifje zien van iedereen net nadat Nathan is gekozen

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 12-12-2025, 14:26:42 »
Tip, als je zelf nou eens de opdracht opnieuw bekijkt met een open blik Mollem, zie jij ook wat wij bedoelen. Dit is niet alleen door het gifje bij mij zeker niet. Wat ik de net ook zelf gedaan heb de opdracht opnieuw bekijken en dan zie je veel dingen die je in eerste instantie niet zag bij Kim, Merel, Loes en ook bij Nathan.
« Laatst bewerkt op: 12-12-2025, 14:31:57 door Mol1991 »

Online Airysuit

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 12-12-2025, 14:27:16 »
Ja dat is zo grappig, “ik interpreteer een kilometer de lucht in op basis van 1sec. gif en dus kan iemand de mol niet zijn”  ::rofl::
In ga ook even interpreteren: De ja knik is in zijn onderbewuste een bevestiging naar Rocky dat ze hem doorheeft, "inderdaad ik ben niet verbaast (ja je hebt me door!)”. Zijn onderbewuste schreeuwt "Ja ik ben de mol, vraag me niets!”. Dus hij is voor mij de mol.

Ja vanuit mijn nathan tunnel zou ik ook eerder deze conclusie trekken haha. Maar je weet maar nooit idd met zulke korte stukjes reactie. Lichaamstaal kan een stuk complexer zijn dan dat.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #25 Gepost op: 12-12-2025, 14:34:59 »
gelukkig snappen sommigen de ironie  ::tandpastasmiley::

zoals dit

Tip, als je zelf nou eens de opdracht opnieuw bekijkt met een open blik Mollem, zie jij ook wat wij bedoelen. […]

heerlijk  ::tandpastasmiley:: dank 91

« Reactie #26 Gepost op: 12-12-2025, 16:15:09 »
Loes na het fantasie-verhaal door AM   ;D

Shout out naar FS: https://www.realitynet.org/forum/?topic=75896.msg2604861#msg2604861

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 12-12-2025, 16:16:53 »
Die dacht vast heb ik iets gemist. De makers houden toch niks achter voor mij  :P ik ben de mol mensen, hoezo weet ik dit niet  ;D

Ik weet dat niet zo is of kans super klein is, maar het lijkt hier net dat Kim, Anne-Marie en Nathan dit zien. Die kijken natuurlijk na Jurre, omdat hij praat.
« Laatst bewerkt op: 12-12-2025, 16:47:44 door Mol1991 »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 12-12-2025, 16:56:20 »
Loes na het fantasie-verhaal door AM   ;D

Shout out naar FS: https://www.realitynet.org/forum/?topic=75896.msg2604861#msg2604861

Ja vreemd dat dat dan zo duidelijk in de uitzending zit. Ze willen heel graag dat Loes verdacht wordt

« Reactie #29 Gepost op: 12-12-2025, 17:35:30 »
Die dacht vast heb ik iets gemist.

Dat, of ze staat versteld van de levendige fantasie van AM en de geloofwaardige manier waarop ze de groep zit voor te liegen. Loes is trots op haar.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 12-12-2025, 17:39:46 »
Ze heeft meerdere keren dat ze in de camera kijkt. Maar voorbeeld zou het een tactiek van haar zijn om een oud mol na te doen, dan zou mij het totaal niet verbazen als ze Jan Versteegh beetje nadoet. Hij is van alle oud mollen de beste voorbeeld voor haar en keek ook wel af en toe in de camera.

Voor mijn gevoel weet niet 100% zeker keek ze ook in de camera toen bij de opdracht van de 9 oud winnaars en volgens mij ook toen ze aan Nathan vroeg als ze beide landkaarten moesten meenemen en hij ja zei.

Het grootste voorbeeld is, bij de vaten opdracht toen de andere groep de juist port moest uitzoeken voor Ellie. Toen zag je duidelijk dat ze in de camera kijkt.
« Laatst bewerkt op: 12-12-2025, 17:46:46 door Mol1991 »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 12-12-2025, 17:40:57 »
Dat, of ze staat versteld van de levendige fantasie van AM en de geloofwaardige manier waarop ze de groep zit voor te liegen. Loes is trots op haar.
Ik was sarcastisch  ;) Ik denk ook eerder het laatste hoor. 

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 13-12-2025, 14:21:51 »
Wanneer in de spiegelruimte tijdens de test gerefereerd wordt aan Pieter Jan Hagens, reageren Jurre, Loes en Merel in de montage voor mijn gevoel op vrijwel dezelfde manier: er ontstaat een frons tussen de wenkbrauwen en het hoofd gaat wat naar achteren. Bij Nathan is een andere reactie in beeld te zien: de wenkbrauwen gaan juist sterk omhoog, terwijl het hoofd verder nauwelijks beweegt. Welke interpretatie je geeft aan dit verschil in reactie, zal van persoon tot persoon verschillen, vermoed ik.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #33 Gepost op: 15-12-2025, 16:35:13 »
De reactie van Merel als Kim het rode scherm krijgt.
Volgens mij beseft ze op dat moment dat ze de test helemaal verkeerd heeft ingevuld!
Merel en Kim hadden in beeld geen bondje, maar lijken elkaar toch goed te kennen, en hebben mogelijk wat informatie gedeeld.

« Laatst bewerkt op: 15-12-2025, 16:39:19 door foxhunter »

Offline Bla

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 15-12-2025, 16:42:24 »
Deze snap ik niet echt, bedoel je dat Merel hem helemaal verkeerd heeft ingevuld?

Waarom zou ze dat nu dan weten?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 15-12-2025, 17:10:13 »
Kan je dit even uitleggen foxhunter?
Kim zat op Merel vanaf de opdracht dat de pot leeg ging, weet niet als Merel dit wist. Als Merel het wist, waarom dacht zij dat zij de test verkeerd ingevuld had? Als zij weet dat ze het niet is.

Ook al zie ik wel, wat jij bedoelt denk ik, door dat ik Loes ook nog wel verdenk.
Merel lijkt hier eerst naar Loes te kijken en dan pas naar Kim.
« Laatst bewerkt op: 15-12-2025, 17:12:28 door Mol1991 »

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #36 Gepost op: 15-12-2025, 20:02:03 »
Merel is echt in dubbel shock. Niet alleen vanwege het verlies van Kim in het spel, het is een complete shock! Ze ziet ook Loes al heel snel met de handen voor de mond en een mol weet dat dat iemand is die iets te verbergen heeft. Winnaar Nathan heeft haar in de luren gelegd en dit beseft ze volgens mij nu.

Nathan heeft Loes wel door, of spreid op twee, maar Merel is vol op Nathan gegaan.
Alleen heeft Kim dan nog net iets beter ingevuld op de verkeerde mol en ligt er uit.
Je ziet de shock, dan de angst en tenslotte de handen voor de mond. Totaal flabbergasted.

Als Nathan schuldig kijkt dan is dat om dat het nepmollen niet bij zijn karakter past; maar alles voor de winst!

« Laatst bewerkt op: 15-12-2025, 20:14:04 door foxhunter »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 15-12-2025, 20:14:41 »
Wat ongelooflijk vergezocht. Natuurlijk is er shock, Kim valt af en de laatste drie zijn eindelijk bekend. Ze reageren bij elke afvaller zo.

« Reactie #38 Gepost op: 15-12-2025, 20:34:05 »
Waarom is Merel dan zo intens gelukkig bij haar eigen goede scherm?
De verdenkingen nu zijn de juiste en niemand zit op Loes.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 15-12-2025, 20:55:19 »
En toen ze groen kreeg, keek ze als eerst na Nathan. Groot bewijs dat ze op Nathan zit of ze hebben een stiekem bondje  ;)