Auteur Topic: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Aan tafel  (gelezen 9494 keer)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Aan tafel
« Reactie #100 Gepost op: 3-12-2025, 22:49:30 »
Ik zag het echt niet zo snel staan vandaar, maar heb alle pagina’s even snel op haar naam gefilterd, misschien heb ik één gemist of staat niet in dit topic, maar ergens anders. Maarja niet erg.

Oké ik verdenk Anne-Marie niet hoor, maar het is wel even opvallend, ook zonder tekst uitleg.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 3-12-2025, 22:54:39 »
Heel raar dat Rik dit toeliet uberhaupt

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 3-12-2025, 23:01:20 »
Waarom? Het spel met de zure drankjes was officieel nog niet begonnen. Dan mag jij van mij part nog verplaatsen tot iedereen een plek gevonden heeft.

Of er zit meer achter en dacht oh de mol Anne-Marie moet nog snel van plek wisselen.  ;) grapje van mij, maar je weet het nooit haha.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 3-12-2025, 23:02:53 »
Haha ja zo kan je t idd ook zien.

Vond t iig weer onmols moment van AM juist.

Edit: en opvallend moment weer van Kim.. die koste wat t kost aan de andere kant wilde.. zelfs voor n leeg glas. Helaas voor mol Kim
« Laatst bewerkt op: 3-12-2025, 23:05:18 door FS »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 3-12-2025, 23:05:15 »
Haha ja zo kan je t idd ook zien.

Vond t iig weer onmols moment van AM juist.
Ik ook hoor, ik zoek hier totaal niks achter. Ik zette dit alleen hier, omdat ik dacht dit nog niet in dit topic stond.

« Reactie #105 Gepost op: 3-12-2025, 23:06:58 »
Waarom is dat raar? Kim moest sowieso nog van plaats wisselen want ze zat op de oude plek van Loes waar geen drankje stond.

Wie weet boodt AM haar haar plek wel aan omdat ze bij nader inzien liever niet een 2e keer daar wilde zitten?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 3-12-2025, 23:08:56 »
Ja ik dacht dat de regel was dat zodra je zit je zit.

Kennelijk niet. Ook goed hoor. Ik speel dit nooit  ::rofl::

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 4-12-2025, 07:51:34 »
Ik heb nog een opvallende moment van Kim, wat mij gelijk opviel.
Tijdens het pittig eten, kijkt ze vanaf de start best moeilijk vind ik, misschien houdt ze niet echt van dit eten of wat voor reden dan ook of wilde ze dat de rest nog ging twijfelen tussen haar en Loes, dus tussen €0,- en €500,- in de pot. Door het moeilijk kijken, snap ik dat je als kandidaat misschien ook even naar haar kijkt. Dit komt voor mij best Mols over, alleen is dit gewoon gigantisch mislukt als ze het is.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 5-12-2025, 17:35:27 »
Zit er misschien een aanwijzing in het feit dat de 2 gerechten Italiaans waren en niet Portugees. Waarom Italiaans eigenlijk? 🧐

Heeft er iemand een connectie met Italie?
De naam Lavezzi is Italiaans maar mss iets anders?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 5-12-2025, 18:07:34 »
Misschien moeten we even naar de films en series kijken van de drie actrices. Misschien heeft iemand van hen in Italië iets opgenomen. Anders zou ik het ook niet weten.

Wat ook nog kan: Merel en Kim waren volgens mij beide ook even bij het ander Jublieum seizoen aanwezig, die in Italië was opgenomen.
« Laatst bewerkt op: 5-12-2025, 18:26:15 door Mol1991 »

Online Delightz

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 5-12-2025, 18:26:15 »
Merel en Kim waren volgens mij beide ook bij het ander Jublieum seizoen aanwezig, die in Italië was opgenomen.
Nee hoor, beiden waren daarbij niet aanwezig.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 5-12-2025, 18:28:18 »
Nee hoor, beiden waren daarbij niet aanwezig.
Kim sws wel hoor, vanwege een bepaalde opdracht, toen kwamen er meerdere oud mollen terug, zoals Inge en Kees ook  ;) maar volgens mij later ook Merel bij een opdracht. Ze deden zelf niet mee, maar waren wel even aanwezig dus ook in Italië.

Dus eigenlijk zoals dit jaar met Ellie en de oud winnaars.
« Laatst bewerkt op: 5-12-2025, 18:30:47 door Mol1991 »

Online Delightz

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 5-12-2025, 18:31:42 »
Ok, maar niet als deelnemer.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 5-12-2025, 18:32:10 »
Ok, maar niet als deelnemer.
I know  ;)

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 5-12-2025, 19:02:36 »
Zit er misschien een aanwijzing in het feit dat de 2 gerechten Italiaans waren en niet Portugees. Waarom Italiaans eigenlijk? 🧐

Heeft er iemand een connectie met Italie?
De naam Lavezzi is Italiaans maar mss iets anders?
'Verdi e morto', afstudeerproject van Anne-Marie. 'Groen en dood' in aflevering 5 met een moord.  ::vergroot::

Online Speurmol

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 6-12-2025, 04:43:30 »
Nathan zegt letterlijk in zijn biecht: "en dan wordt je NOODLOT beslecht", waarna meteen daarna Loes op de stoel gaat zitten met het pittige gerecht (noodgedwongen, omdat Kim heel snel als de muziek is afgelopen die eerste stoel van de rij pakt, Sahil door rent naar de 3e stoel, en dus die 2e middelste stoel overblijft).

Duidelijker kan niet toch? :P

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 6-12-2025, 12:09:57 »
Leuk om te zien, dat bij de uitleg van Rik, zag je twee kandidaten echt sommige screenen hoe reageren ze.
Merel kijkt naar Loes.
Kim kijkt vooral naar de rij Anne-Marie, Jurre en Merel. Vooral met focus naar Anne-Marie lijkt het.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #117 Gepost op: 15-12-2025, 16:33:10 »
Teruggekeken, en het hele topic herlezen; volgende is nog niet aan bod gekomen hier. Als Annemarie zegt dat Kim en Nathan de zure drankjes hebben zou je verwachten dat Nathan gaat ontkennen, of iets doet, zich verdedigen. Maar er is 0 reactie -alleen onder het mom ‘je kent me toch ik blijf altijd rustig’ zegt hij ervoor iets over zijn glas dat zoet is. Het lijkt of hij er in berust.
De mol uit het spel scheelt gegarandeerd geld in de pot, wat dus ook voor Loes kan gelden inderdaad. Maar liever blijf je erin.
Dat Merel Jurre opeens noemt blijft opvallend kandidaats.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 15-12-2025, 17:25:31 »
Teruggekeken, en het hele topic herlezen; volgende is nog niet aan bod gekomen hier. Als Annemarie zegt dat Kim en Nathan de zure drankjes hebben zou je verwachten dat Nathan gaat ontkennen, of iets doet, zich verdedigen. Maar er is 0 reactie -alleen onder het mom ‘je kent me toch ik blijf altijd rustig’ zegt hij ervoor iets over zijn glas dat zoet is. Het lijkt of hij er in berust.
De mol uit het spel scheelt gegarandeerd geld in de pot, wat dus ook voor Loes kan gelden inderdaad. Maar liever blijf je erin.
Het is inderdaad bijzonder vind ik, maar ook wel weer iets wat bij zijn karakter past. Hij is niet zo snel een type die dat ontkent denk ik. Ik vond bij deze opdracht sws al dat hij redelijk wat risico nam wat de kandidaten zouden doen, zoals ook bij de enveloppen. Dus hij had niet helemaal de beste tacktiek tijdens deze opdracht.

Maar nog klein dingetje Kim en Jurre hadden de zure drankjes Nathan niet, dus die hoefde niks te ontkennen.
« Laatst bewerkt op: 15-12-2025, 22:12:27 door Mol1991 »