Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022999 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2760 Gepost op: 21-05-2011, 14:04:21 »
ik was net de herhaling van koffietijd aan het kijken... gelukkig heeft mijn laptop het overleefd... ach ach... 't is wat
ach jah de wereld kan natuurlijk niet vergaan als het tijd voor koffie is :P.
dan neemt het een pauze ::hypocriet::.

Mijn nieuws van de dag is dat ik mn 20000ste bericht heb verzonden hiero.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2761 Gepost op: 21-05-2011, 14:07:39 »
mijn nieuws is er niet van op de hoogtes ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2762 Gepost op: 21-05-2011, 14:13:57 »
Dan lig ik nog iets op jou voor, alleen heb ik daar vanaf maart 2003 (minus anderhalf jaar....) over gedaan.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2763 Gepost op: 21-05-2011, 17:17:44 »
Dan lig ik nog iets op jou voor, alleen heb ik daar vanaf maart 2003 (minus anderhalf jaar....) over gedaan.
::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2764 Gepost op: 27-06-2011, 16:06:32 »
Citaat
bron: nos.nl

Auteur 'Suzanne Vermeer' overleden
 

Toegevoegd: maandag 27 jun 2011, 11:43
 Update: maandag 27 jun 2011, 12:13

 
Schrijver Paul Goeken is vorige week overleden. Onder het pseudoniem Suzanne Vermeer was hij één van de succesvolste thrillerauteurs van de afgelopen jaren.

Goeken publiceerde verschillende thrillers onder zijn eigen naam. Toen hij met het boek 'All Inclusive' een andere weg insloeg, werd door de uitgever besloten dat hij een pseudoniem zou krijgen.

In 'All Inclusive' stelde de schrijver de misstanden in de vakantiewereld aan de kaak. Steven Maat van A.W. Bruna Uitgevers: "Het verhaal was te goed om te laten liggen. We wisten zeker dat we veel lezers zouden aanspreken, maar het was een heel ander verhaal dan Pauls eerdere thrillers. Het boek onder zijn eigen naam uitgeven, was daarom eigenlijk geen optie."

Noorderlicht

Met ruim 17.000 verkochte exemplaren en een Bestseller 60-notering was het eerste boek van Suzanne Vermeer meteen een groot succes. Ook de boeken die daarna verschenen deden het goed: 'Cruise' werd genomineerd voor de NS Publieksprijs en 'Bella Italia' staat op dit moment op plaats 2 in de Bestseller 60.

Het boek 'Noorderlicht' zou in januari 2012 worden uitgegeven. Maat: "We hebben ongeveer de helft ervan gelezen en het restant zullen we binnenkort ontvangen. 'Noorderlicht' komt er in ieder geval. Dat zijn we verplicht aan Paul."

Het was al bekend dat de naam Suzanne Vermeer een pseudoniem was, maar van wie bleef een goed bewaard geheim. Vorig jaar september claimde schrijver Ernest van der Kwast dat hij achter het pseudoniem zat.

Daardoor zou hij de eerste eerste schrijver zijn die in één jaar twee keer voor de NS Publieksprijs was genomineerd: een keer met zijn eigen 'Mama Tandoori' en een keer met 'Cruise' van Vermeer. De actie van Van der Kwast was een publiciteitsstunt.

Gran Canaria

De hoofdredacteur van Crimezone.nl, Sander Verheijen, was net als de uitgever wel op de hoogte van Goekens geheim. Na zijn dood besloten ze samen om bekend te maken wie Suzanne Vermeer was. "Iedereen mag weten dat Paul meer was dan de auteur van de vijf thrillers die hij onder zijn eigen naam publiceerde", zegt Verheijen.

Goeken, die op het Spaanse eiland Gran Canaria woonde, kreeg in januari te horen dat hij kanker had. Hij laat een vrouw en drie kinderen achter.

Paul Goeken is 48 jaar geworden.
Hij was vroeger ook zwemleraar, de mijne oa, toen ik 3 was heeft hij me leren zwemmen, ik zat eerst bij een ander van die zwemschool, maar vond les niet leuk, wilde alleen maar met mijn moeder zwemmen enzo

toen zei hij  "breng die schreeuwlelijkerd maar naar mij"
en heeft me zo zwemles gegeven

hij was echt een geweldige leraar en kon deze koppige schreeuwlelijkerd eindelijk overhalen om onderwater te zwemmen, iets was ik nooit wilde doen :P

hij gaf mij altijd de bijnaam "superman" omdat ik een duikbrilletje had die op zo'n doek voor je ogen leek :P

we hebben hier toevallig zowel boeken van hem, als van "Suzanne Vermeer"

RIP Paul
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2765 Gepost op: 2-07-2011, 19:18:07 »
Eigenlijk nieuws van gisteren:

Toen ik 5 juni terug kwam van vakantie, kreeg ik de schrik van mijn leven, bij het openmaken van een belasting-envelop. In plaats van een nihil-aanslag, moest ik bijna 1700 euro betalen.

Ik wist onmiddellijk dat dat een fout moest zijn, maar de beste optie leek me om eerst (maar dan wel onder protest) te betalen.

Dat heb ik gedaan, maar tegelijk heb ik zowel een klacht ingediend over de manier waarop mensen van het call-center me te woord stonden, als een bezwaarschrift ingediend, en daarbij de klacht doorgespeeld aan de Nationale Ombudsman.

Dat laatste had een ''boomerang-effect''. Binnen een week nadat ik de klacht doorspeelde, kreeg ik al een telefoontje van de Nationale Ombudsman, en twee uur daarna belde iemand van de belastingdienst naar mij op. Ze hadden bericht gehad uit Den Haag (Ombudsman), met het verzoek mijn klacht te onderzoeken.

Resultaat: gisteren kreeg ik de toezegging dat ik het volledige bedrag terug mag verwachten op mijn bankrekening. Omdat het een automatisch proces betreft, kon er nog even overheen gaan, maar de toezegging staat op papier. En dat telt voor mij.


Een tip dus, voor degenen die een probleem hebben met een overheidsinstantie (let wel: het gaat alleen om de overheid!): laat er geen gras over groeien, zet in de klacht die je naar die overheidsinstantie stuurt, meteen dat je de Nationale Ombudsman inschakelt, en doe dat dan ook direct.


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2766 Gepost op: 7-07-2011, 14:19:49 »
Ik hoor daarnet dat een deel van de nieuwbouw van het Arkestadion hier vlakbij mij is ingestort. Er schijnen mensen onder het puin te liggen. Hopelijk valt het allemaal mee voor de betrokkenen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2767 Gepost op: 7-07-2011, 15:09:50 »
Ik hoor daarnet dat een deel van de nieuwbouw van het Arkestadion hier vlakbij mij is ingestort. Er schijnen mensen onder het puin te liggen. Hopelijk valt het allemaal mee voor de betrokkenen...

Minstens 1 dode en 14 gewonden lees ik. :\'(
Geniet nooit met mate...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2768 Gepost op: 7-07-2011, 17:43:44 »
Inderdaad... Het is hier in Twente in ieder geval ingeslagen als een bom. Apart trouwens dat ik een paar minuten voor het instorten er nog vlakbij was.
Ich bin ein Bärliner!

Online trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2769 Gepost op: 7-07-2011, 21:58:07 »
Ik zie het niet als een probleem. Van mij mogen ze zelfs een DNA databank maken van heel NL. Als ze die gegevens maar goed beschermen en alleen toegankelijk zijn voor politie.


heden een brief ontvangen :ik mag in augustus mijn p[as of evt. id komen verlengen[het moet tenandere natuurlijk ook,],hoelang mag ik hem laten verlopen,?nu heb ik nog net een chiploze,,....
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2770 Gepost op: 8-07-2011, 00:59:05 »
je moet een geldig id hebben in Nederland. Hoe het in Trialk land is weet ik niet ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2771 Gepost op: 8-07-2011, 01:40:05 »
als je niet wordt aangehouden ( wat zelden gebeurt, behalve als je een crimineel bent), niet uitgaat, niet het land uitgaat, dan kan je hem best een tijdje laten verlopen :P.
Niemand die het ziet ....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2772 Gepost op: 8-07-2011, 02:10:04 »
je moet een geldig id hebben in Nederland. Hoe het in Trialk land is weet ik niet ::ohno::


, idee zeg Trialkland heeft geen grenzen ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ;D ;D ;D ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

iedereen mag er komen palaveren
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2773 Gepost op: 8-07-2011, 09:15:17 »
als je niet wordt aangehouden ( wat zelden gebeurt, behalve als je een crimineel bent), niet uitgaat, niet het land uitgaat, dan kan je hem best een tijdje laten verlopen :P.
Niemand die het ziet ....
je mag ook altijd je rijbewijs gebruiken ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2774 Gepost op: 9-07-2011, 15:04:47 »
Dat we gisteren ja tegen een andere woning hebben gezegd!

We moeten 1 december uit onze huidige woning zijn ivm een renovatie en we wilden heel graag naar iets groters. Dat is nu gelukt, want we krijgen een woonkamer/open keuken van 39,5 m2, 3 slaapkamers (14,5 m2, 9,9 m2 en 9,7 m2) en een grote badkamer van 6,7 m2. Een kleine, smalle tuin, maar we kunnen wel een tafel kwijt en er is ook wel ruimte voor wat waslijnen en dat is voldoende.

Voor ons dus heel groot nieuws ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2775 Gepost op: 9-07-2011, 15:06:09 »
gefeliciteerd cynneke ::ok::

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2776 Gepost op: 9-07-2011, 15:36:01 »
Dat is altijd welkom nieuws ::brunette::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2777 Gepost op: 11-07-2011, 09:31:55 »
Dat is heel mooi nieuws, Cynneke!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2778 Gepost op: 12-07-2011, 12:04:50 »
"Alles kan in Groningen"

Man zit 7 weken dood achter computer   (Bron: NU.nl)

GRONINGEN - Een 63-jarige man uit Groningen heeft 7 weken dood achter zijn computer gezeten.
 
Hij werd maandag gevonden nadat vriendinnen uit Scheveningen, waarmee de man via de netwerksites Hyves en Facebook veel contact had, al een tijd niets meer van hem hadden vernomen, bevestigde de Groningse politie dinsdag.

De ongeruste vrouwen schakelden via Hyves een kennis uit Groningen in, die bereid was om een kijkje bij de woning van de man te nemen.

De kennis trof hem dood achter zijn computer aan. Hij is een natuurlijke dood gestorven, aldus de politie.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2779 Gepost op: 12-07-2011, 13:04:14 »
typisch dat je erbij moet zeggen: alles kan in Groningen ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human