Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1022748 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #820 Gepost op: 4-08-2006, 15:17:20 »
Verdachten mishandeling boxer gearresteerd

Uitgegeven: 4 augustus 2006 10:06
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2006 14:45

VENRAY - De politie heeft donderdagavond in Venray twee verdachten aangehouden voor de diefstal, verwaarlozing en mishandeling van een hond. De boxer werd woensdag gevonden en moest worden afgemaakt. Het dier was achter een auto vastgemaakt en meegesleurd.

De verdachten zijn een vrouw van 21 jaar en een man van 20 jaar uit Polen, meldde een woordvoerder vrijdag. Ze hebben verklaard dat ze de hond aan de trekhaak hadden vastgelegd en dat waren vergeten toen ze wegreden.

Een buurtbewoonster tipte de politie over de verdachten. De politie gaat verder met het onderzoek naar de precieze toedracht en hun rol. Het duo is vastgezet en zal vrijdag verder worden verhoord.

Gestolen

De politie vond de boxer woensdag in een leegstaande woning in Venray. De hond had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. Het beest had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten. De hond bleek begin juli te zijn gestolen in Grubbenvorst.

Groep Wilders gaat kamervragen stellen naar aanleiding van de mishandeling. De partij is van mening dat dergelijke misdrijven zwaarder bestraft moeten worden.

Bron: nu.nl
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #821 Gepost op: 5-08-2006, 14:07:03 »
Toen we rond de middag thuis kwamen, zat er hier in de wijk bij de eendjesvoerplaats een vrouw hartverscheurend te huilen met een man die haar vast hield en ook huilde.
We zijn maar doorgelopen want er waren al best wat mensen bij en we dachten eigenlijk dat de vrouw gewoon van het trapje gevallen was ofzo.

We hoorden in de verte ook al een ambulance met toeters en bellen aankomen, maar later bleek dat er zelfs 3 bij geweest waren.
Toen we daarnet naar de speeltuin gingen keken we direct op de eendjesvoerplaats en toen kwam net Forensisch onderzoek van de politie aanrijden. En toen Lise even later ging kijken, stond er ook gewoon politie en GGD enzo.

Het schijnt dus toch wel iets heftigs te zijn. Maar op internet is verder nog niets bekend. We zijn dus toch wel benieuwd wat zich hier heeft afgespeeld.
Kindje verdronken daar in het water of wéér een familiedrama ofzo?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #822 Gepost op: 5-08-2006, 14:30:24 »
Toen we rond de middag thuis kwamen, zat er hier in de wijk bij de eendjesvoerplaats een vrouw hartverscheurend te huilen met een man die haar vast hield en ook huilde.
We zijn maar doorgelopen want er waren al best wat mensen bij en we dachten eigenlijk dat de vrouw gewoon van het trapje gevallen was ofzo.

We hoorden in de verte ook al een ambulance met toeters en bellen aankomen, maar later bleek dat er zelfs 3 bij geweest waren.
Toen we daarnet naar de speeltuin gingen keken we direct op de eendjesvoerplaats en toen kwam net Forensisch onderzoek van de politie aanrijden. En toen Lise even later ging kijken, stond er ook gewoon politie en GGD enzo.

Het schijnt dus toch wel iets heftigs te zijn. Maar op internet is verder nog niets bekend. We zijn dus toch wel benieuwd wat zich hier heeft afgespeeld.
Kindje verdronken daar in het water of wéér een familiedrama ofzo?
Ik vrees het eerste..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #823 Gepost op: 5-08-2006, 14:38:19 »
Toen we rond de middag thuis kwamen, zat er hier in de wijk bij de eendjesvoerplaats een vrouw hartverscheurend te huilen met een man die haar vast hield en ook huilde.
We zijn maar doorgelopen want er waren al best wat mensen bij en we dachten eigenlijk dat de vrouw gewoon van het trapje gevallen was ofzo.

We hoorden in de verte ook al een ambulance met toeters en bellen aankomen, maar later bleek dat er zelfs 3 bij geweest waren.
Toen we daarnet naar de speeltuin gingen keken we direct op de eendjesvoerplaats en toen kwam net Forensisch onderzoek van de politie aanrijden. En toen Lise even later ging kijken, stond er ook gewoon politie en GGD enzo.

Het schijnt dus toch wel iets heftigs te zijn. Maar op internet is verder nog niets bekend. We zijn dus toch wel benieuwd wat zich hier heeft afgespeeld.
Kindje verdronken daar in het water of wéér een familiedrama ofzo?
Het doet erg denken aan een schietpartij ofzo

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #824 Gepost op: 5-08-2006, 16:00:53 »
Weten doen we nog steeds...
Politie en Forensisch Onderzoek waren om half 3 weg. Zo'n 3,5-4 uur na het "gebeuren".

Op de site van de PZC (prov. krant) en Omroep Zeeland is nog niets bekend. En ook nu.nl heeft niets staan.

Dus dat wordt vanavond maar even Omroep Zeeland kijken en de krant in de gaten houden maandag. We zijn toch eigenlijk wel heel benieuwd wat er nou aan de hand is. Zoiets gebeurt ook niet elke dag (gelukkig).
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #825 Gepost op: 5-08-2006, 23:56:20 »
Vreemde zaak idd ???

...

Een ding is zeker: over 9 maanden hebben we weer een baby-boom in Nederland ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #826 Gepost op: 6-08-2006, 19:21:49 »
Een ding is zeker: over 9 maanden hebben we weer een baby-boom in Nederland ;D
::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #827 Gepost op: 6-08-2006, 22:30:57 »
 ::rofl::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #828 Gepost op: 9-08-2006, 22:59:19 »
Even een update over afgelopen weekend.

Via de tamtam hebben we te horen gekregen dat er iemand zelfmoord gepleegd had. Altijd fijne dingen, zoiets  ::ohno::

Gelukkig in elk geval geen enge dingen zoals moord en doodslag.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #829 Gepost op: 19-08-2006, 22:32:34 »
Indiër is zijn twee penissen beu

Een 24-jarige man uit India met twee penissen neemt binnenkort afscheid van eentje.

De man, die is geboren met de zeldzame afwijking die bekend staat als peniele duplicatie of diphallus, gaat binnenkort onder het mes. Hij besloot daartoe omdat hij wil gaan trouwen.

Er zijn sinds 1609 maar 100 gevallen geweest van mannen met twee piemels. In alle gevallen ging het om één niet ontwikkelde penis. Bij de Indiase man werken allebei de penissen."Zo'n geval is nooit eerder in de vakliteratuur beschreven", aldus de behandelend arts in de Times of India.

[bron: nos.nl]
The British are not impressed.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #830 Gepost op: 20-08-2006, 01:00:28 »
Opgelet: vallende koeien!!
 Op een strand van het eiland Wight is een vrouw op het nippertje ontsnapt aan een vallende koe. Het rund was van een klif gevallen en kwam bijna op het hoofd van de vrouw terecht, zo meldt de lokale pers van het eiland Wight vrijdag.

Neerduikende koe
"Ik draaide me om en ik zag die koe neerduiken naar de plaats waar ik enkele seconden tevoren mijn surfplank had genomen", getuigde de 51-jarige Sally Brown, die in Cowes verblijft. Het dier heeft de val niet overleefd.

"Schat van een rund"
De boerin heeft haar excuses aangeboden aan de toeriste. Het was al de vierde keer dat het landbouwbedrijf op die manier runderen verliest. "Het was echt een schat van een rund, het is een zeer droevig ongeval", getuigde de boerin aan Isle of Wight County Press. (belga)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #831 Gepost op: 20-08-2006, 22:30:31 »
ROTTERDAM - Het lichaam van de sinds juni vermiste Rotterdamse arts Marijke Vervoort is mogelijk gevonden in het Noorse natuurgebied Jotunheimen. Dat meldde het Noorse persbureau NTB zondag. De 26-jarige vrouw verdween 4 juni tijdens haar vakantie in het gebied ten noorden van Bergen.

Volgens het persbureau, dat zich baseert op informatie van de lokale politie, zou een schipper zondag het aangespoelde lichaam van de Rotterdamse hebben ontdekt. De Noorse politie gaat er vanuit dat het gaat om Vervoort. Er worden geen andere vrouwen vermist in het natuurgebied.


De zaak kwam aan het rollen nadat er in de loop van juni in Venray aangifte van vermissing van de vrouw was gedaan. Die had 11 juni terug zullen zijn. Vervoort is in Venray geboren en haar familie woont er nog. Zij werkte bij het Sint Franciscus Gasthuis in Rotterdam.

Zoektocht

De politie zette anderhalve week twintig mensen in om het gebied uit te kammen en getuigen te horen. Op 23 juni gaf zij de zoektocht op. Familie en vrienden van Vervoort hadden de politie geassisteerd. Het reddingshondenteam van de RHWW (Reddings Honden Werkgroep Westervoort) deed begin juli ook een poging de vrouw te vinden, maar keerde na een paar dagen tevergeefs terug.


Echt heftig.. M'n ouders kenden haar
First you go backwards, but then forwards again

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #832 Gepost op: 24-08-2006, 13:32:55 »
Heftig inderdaad!


Ook heftig:
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #833 Gepost op: 25-08-2006, 19:33:11 »
VDB reed vermomd als BOONEN mee in Italiaanse junioreskoers


Met Frank Vandenbroucke hebben we al veel meegemaakt: zijn hond gedrogeerd, zijn vrouw beschoten, in de boeien afgevoerd, maar het enfant terrible van het Belgische wielrennen blijft verrassen. De Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport komt vandaag met een verhaal waaruit blijkt dat VDB vermomd als Tom Boonen in een Italiaanse junioreskoers heeft meegereden. Het lijkt op een komische film, maar het blijkt nog te kloppen ook.

Junior
In het stadje Inverno, ergens in de Po-vallei in de buurt van Pavia (stadje even ten zuiden van Milaan) wordt een amateurkoers van 60 kilometer gereden. In Italië rijden dan alle leeftijdscategorieën van 19 tot 39 door elkaar in één groot peloton. Onder de meer dan 200 deelnemers ene Frank Vandenbroucke die zich onder een valse naam (Francesco del Ponte, geboren op 3 november 1975 in het Italiaanse Losanna) en met de foto van Tom Boonen inschrijft als junior. De experten zien meteen dat die blonde renner met nummer 6 op de groene fiets en met de blauwe trui wel heel veel wegheeft van Frank Vandenbroucke, bijgenaamd Il Bimbo d'Oro. Verder is er een mooie vrouw die hem langs de kant van de weg staat op te wachten. Zoveel klasse, dat moet wel VDB zijn.

Circuit
Vandenbroucke woont inderdaad in die buurt. Wellicht draait hij al een hele tijd onder een valse naam mee in dat circuit van Italiaanse amateurkoersen. Een week voor de koers in Inverno werd VDB ook al gesignaleerd in Cercagno in een gelijkaardige koers, toen met nummer 54, in een witte trui en met een koersbroek van Landbouwkrediet. In zijn kielzog volgt steeds Davide Posca een dokter, die in die periode verhuisd was naar de buurt waar VDB woonde.

Vreemde opgave
In de slotfase valt Vandenbroucke zelfs aan, maar in de laatste kilometer wordt hij teruggepakt. In plaats van met de rest naar rechts naar de aankomst te draaien, slaat VDB naar links af om naar huis te fietsen. Een jurylid maakt na deze vreemde manier van opgeven de volgende opmerking. "Maar waarom zou Vandenbroucke naar hier komen om met onze voeten te spelen?"

Gewoon leven
Inderdaad, waarom zou iemand met 52 overwinningen op zijn palmares, die pas vorige maand ontslagen werd als prof bij unibet.com en sindsdien van de aardbol leek verdwenen, nu zoiets doen? Waarom slaagt iemand die opgesloten heeft gezeten voor dopingbezit er niet in zijn fiets aan de haak te hangen, dat bestaan van bedrog achter zich te laten en een gewoon leven te beginnen? Nee, in plaats daarvan geraakt hij in een diepe depressie waardoor hij zelfs op zijn vrouw schiet. Waarom ontkent Davide Posca, zijn nieuwe dokter, dat hij VDB zou kennen ("Vandenbroucke? Ik weet niet wie hij is, maar het nummer 6 is niet Vandenbroucke"). Waarom rijdt hij met een valse naam en waarom stopt hij op een kilometer van de streep en vlucht hij als een dief weg? Van Frank Vandenbroucke verbaast niks ons nog... (KH)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: VDB doet het weer   8) 8)  In België heeft hij een optrekje op enkele kms van mijn deur,het was daar dat hij op zijn vrouw geschoten heeft. Er wonen hier vreemde figuren bij mij in de buurt hoor  ::) ::)



Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #834 Gepost op: 25-08-2006, 21:55:52 »
Oud-arbiter Blankenstein overleden

John Blankenstein is vanmiddag op 57-jarige leeftijd in Den Haag overleden. De ex-scheidsrechtrer was al geruime tijd ernstig ziek.

In de periode van 1979 tot 1996 was Blankenstein actief in het betaalde voetbal en in 1985 begon hij aan zijn internationale carrière, die in totaal tien jaar zou duren.

Blankenstein, een van de eersten in de voetbalwereld die bekende homoseksueel te zijn, maakte na zijn carrière deel uit van de spelregelcommissie van de KNVB en was tevens hoofd scheidsrechterzaken.




 :o :o Die man heb ik nog een hand gegeven en zien fluiten op de velden!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #835 Gepost op: 26-08-2006, 16:30:54 »
...
The British are not impressed.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #836 Gepost op: 28-08-2006, 21:01:03 »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #837 Gepost op: 28-08-2006, 21:58:55 »

ben je nu bij het rode kruis?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #838 Gepost op: 28-08-2006, 22:56:09 »
Snif is mijn nieuws weg  :\'(

Dit was 'm:

Feyenoord onder curatele gesteld
 Als gevolg van de slechte financiële situatie van de club, is Feyenoord door de KNVB onder curatele gesteld. De club moet nu elk kwartaal de financiële gegevens aan de bond overleggen. Worden eventuele aanwijzingen van de KNVB niet opgevolgd, dan volgt puntenaftrek.

Na drie verliesgevende seizoenen heeft Feyenoord een negatief eigen vermogen van 16,1 miljoen euro. De verkoop van de spitsen Kuyt en Kalou heeft 20 miljoen opgeleverd, maar daarvan zal ook een nieuwe aanvaller betaald moeten worden.

Feyenoord-voorzitter Van den Herik wijt de penibele situatie aan een gebrek aan inkomsten uit Europees voetbal en het falen van de club op de transfermarkt.
 
bron: nos

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #839 Gepost op: 28-08-2006, 23:10:16 »
Als ze hierdoor geen spits halen overweeg ik fan te worden van Sparta ::)