Auteur Topic: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??  (gelezen 34911 keer)

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #40 Gepost op: 3-05-2004, 00:31:48 »
Xandragon, lieveke, ge gaat nu toch niet willen dat ik U in Uw meelbuske ga komen vertellen wat ge moet doen om mij een berichtje te sturen ? Hebben ze U dan nooit uitgelegd hoe emeel marcheert ? Da's niet zo moeilijk,hoor, en als ge dat echt wilt wil ik U zelfs eens een privé-lesje komen geven, maar dan moet ge wel zorgen voor een Internetpriseke ( L&J : stopcontact )dat ik daar mijne pasgestreken opvouwcomputer kan aanhangen.
En ik heb het toch al gezegd : het staat ergens zwart op wit te staan, ge moet het maar aflezen.
En het is zelfs niet moeilijk, ge moet gewoon goed luisteren naar wat ik U allemaal vertel...

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #41 Gepost op: 3-05-2004, 15:35:10 »
Ge moogt Tinkerbell zeggen hoor... Kwestie van het informeel te houden.

En dat het "ergens" staat dat wist ik al. Het is meer in de richting van :"het staat op het forum" of "het staat in de verhalen" of "het staat in de uitleg" of "je moet met de letters combineren", dat ik wou weten.

Hopelijk wil je me wel helpen, tenslotte ben je toch van de "help"desk, hé.
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #42 Gepost op: 3-05-2004, 16:05:42 »
Kunt ge en passant eens vragen aan uwen baas Mireille of dat die laatste lettertjes wel correct zijn; want ik weet daar geen soep van te maken, zenne...
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #43 Gepost op: 3-05-2004, 19:08:47 »
Awel Tinkerdragon, ge hebt overschot van gelijk, ik ben van de helpdesk GEWEEST ! Maar dat was in den tijd toen ik nog bij de NMBS zat en de reservaties voor de Thalys en den Amsterdammer mocht doen, en nog niet in een onderwatergelopen krocht van een kruipkelder de verloren voorwerpen moest sorteren !
Ik moet zeggen, sindsdien heb ik een knakske gekregen, is mijn motivatie niet meer wat ze geweest is...
Maar soit, ik zal nog eens over mijn goed hart strijken, met mijn spiksplinternieuwe stoomstrijker van Rowenta van 79 euro in de Macro en jullie uit de geplette aardappelen halen.
Maar vandaag gaat dat niet meer, want ik heb daarstraks te horen gekregen dat mijn Tante Nonneke van 87 heel slecht is en ze heeft mij gevraagd om haar testament te komen schrijven.
Dat kan ik natuurlijk niet weigeren, en omdat ik nog voorzitster ben geweest van de Vooruitziende Vrouwen,afdeling Wippelgem heb ik een tijdje geleden al iets in die zin op papier gezet. Niet dat het veel werk was, want een Tante Nonneke, daar valt niet veel te rapen, dat geld gaat allemaal naar dat klooster van de Promolidioten.
Maar toch, alles moet correct uit de voeten gedaan worden want anders hangt binnen de kortste keren de administratie van de erfrechten aan Uwe velo.

Maar als dat achter de rug is, ga ik jullie echt waar helpen.

En voor mijne kleine hartendief, de Knudde doe ik toch nog rap een specialleke sé.
Ik heb het al wel een paar keer gezegd, maar ik zal het nog eens vertellen.
Als ge puzzelt met letters moet ge er sommige weglaten, niet min of niet meer.
Alleen bij de weekraadsels moet ge dat niet doen, daar hebt ge ze allemaal nodig. En die van deze week zijn even juist als die van de vorige weken...

Zegt nu nog eens dat ik jullie niet help...

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #44 Gepost op: 3-05-2004, 21:13:25 »
O ja, daar schieten we een heel eind mee op... ::)

Maar ja, wat baten kaars en bril als alles klaar en duidelijk is, nietwaar?  8)
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #45 Gepost op: 4-05-2004, 20:15:29 »
Knuddeke, jongske toch, ik zie dat ge serieus in de problemen zit.
 Awel, ik zal U eens direct helpen sé, dat gaat hier niet te lang duren.
Maar dan moet ge wel een beetje positief denken hé, niet zo mismoedig zitten kniezen.
Pakt een voorbeeld aan mij. Ik ben gisteren bij mijn Tante Nonneke van 87 haar testament gaan uit de voeten doen, 25 bladzijden tekst, met de hand geschreven. En dan moest ik nog de hele adressenlijst opstellen voor als het zo ver ging zijn.
En zie, ik ben nog altijd niet depri geworden, want ik kijk steeds vooruit.

Maar soms, lieve Knudde, kan het wel eens heel interessant zijn om ook eens achterom te kijken...

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #46 Gepost op: 4-05-2004, 21:31:57 »
Heb ik net gedaan Mireille maaske, heb ik net gedaan  ;)

Een cursus Russisch ging mss ook wel geholpen hebben, alleen was mijn grootste probleem dat ik het testament van mijn grootmoeder in de afvalemmer gekieperd had terwijl mijn derde hulplijn al was opgebruikt. Dus ik had er niet meteen zicht op waar mijn grootmoeder naar toe wou met haar koeterwaals.

Maar allé, we zijn back in biezieness en we gaan ook eens ons kunsten in het fohlood gaan vertonen zie!
« Laatst bewerkt op: 5-05-2004, 21:41:47 door Knudde »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #47 Gepost op: 5-05-2004, 21:46:09 »
Pffft, ik ben het daar afgetrapt op den chat Mireilleke; uwen baas geeft toch geen antwoord op mijn belangrijkste vraag. Allé, 't is te zeggen: hij heeft al ne keer negatief geantwoord maar vanavond begon ie zodanig rond de pot te draaien dat ik er misselijk van werd. Hij weet zelfs zelf nie meer in welke stad we moeten zijn, stel U voor  ::)

Ik ga mij nu voor den telesevie gaan zetten zie en naar den voetbal kijken. Daar zie ik tenminste wat er gebeurt  8)
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Paterke Karel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zalig hij die het water aan de onderkant bijt.
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #48 Gepost op: 5-05-2004, 22:40:53 »
En hoe was't op den tsjat??? Ik geraak daar niet binnen en blijkbaar heeft de Knudde er ook genoeg van.
Seg Blonde stoot wanneer gade gij eens een tipke van de sluier opheffen en iets concreter zijn over dan adreske voor te gokken.

Ik weet het hier allemaal al maar moet just nog tegen jullie zeggen da ge da schatteke kunt gaan begraven , want de dees is weg naar ginder.

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #49 Gepost op: 6-05-2004, 02:05:33 »
Awel Knudde, lieveke ,ge hebt volkomen gelijk ! Ik heb het ook al gezegd dat mijnheer Baziel een echte tiran is, een barbaar zonder manieren,een hooligan van het zuiverste water!
We zouden er gewoon niet meer moeten tegen klappen tot hij zich tegen ons allemaal verontschuldigd heeft en mij een flinke opslag heeft gegeven !
Wat is't, doet ge mee?
Ik zou er onze goudschat voor geven om zijne kop te zien als hij dat hoort!
Maar ja, da's ook weer waar, ik heb niks te zeggen over de goudschat...
Of toch wel ? Ik heb in elk geval al goed mijn best gedaan om jullie te helpen, maar met wisselend succes,en dat is ontmoedigend.
Maar ja, het leven van een alleenstaande, werkende, geëmancipeerde klassevrouw is zwaar, heel zwaar. Tijdens het winkelen alle aankopen zelf dragen, zelf mijn naaldhakjes moeten uittrekken,dag in dag uit de kuisvrouw controleren, ge kunt U dat niet voorstellen wat een inspanning dat kost.
Of zoals mijn Tante Nonneke van 87 altijd zei : " Onbemind en onbegrepen is de vrouw die staat op haar strepen"
Een wijze vrouw, mijn Tante Nonneke van 87,alleen heb ik nooit begrepen waarom ze is ingetreden in het klooster van die maffe Promoliaten. Maar soit, iedereen vergist zich wel eens in het leven.
En zo gaan we bijna naadloos van mijn Tante Nonneke van 87 naar mijnheer pastoor Karel.

Beste mijnheer pastoor Karel, ik ben heel blij voor U dat ge zo onnoemelijk slim zijt dat ge dat raadselgedoe van mijnheer Baziel nu al opgelost hebt, maar ik zou toch maar oppassen met mijnheer Baziel, daarmee weet ge maar nooit...

Maar blijkbaar hebt ge nog problemen dus ik zal het nog eens heel superdeluxe duidelijk uitleggen, maar dat is de laatste keer,want ik ben geen kopieermachien hoor !
Je kan ons bereiken op 2 manieren :

1. Via de grote letterkes van de contractjes die we jullie elke week toesturen via Tinternet. Daarvan hebt ge er momenteel nog te weinig, maar volgende week rond dezen tijd gaat ge er te veel hebben. Welke letterkes er te veel zijn heb ik hier al gezegd, maar dat moet ge zelf maar uitzoeken. Ge moet alles maar eens bekijken wat ik in verband daar mee al verteld heb. Heel simpel, gewoon zeer goed lezen wat er staat, niet min of niet meer...

2. Via een andere manier. Die manier probeer ik hier al weken uit de doeken te doen, maar zonder succes.
Dat merkte ik vanmorgen nog bij het binnenkomen toen ik met één snelle oogopslag zag dat er weer niemand mijn onthulling gelezen had. Tant pis, het zij zo, ik kan jullie niet dwingen hé...
Maar vergeet niet dat er nog andere kapers op de kust zijn, en die laten de verse kabeljauw niet van hun brood halen.
Zelfs niet door een blonde meermin als ik.
Enfin, dit gebazel over een blonde meermin brengt vermoedelijk ook geen aarde aan de zeedijk, die zullen jullie wel kunnen missen...

Onthou echter goed de slogan van mijnheer Baziel :
Niets is wat het lijkt...
« Laatst bewerkt op: 6-05-2004, 02:11:36 door Blondine van de Helpdesk »

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #50 Gepost op: 6-05-2004, 08:23:18 »
D'er zit dus nog veel meer tussen de regels dan we er al uitgepeuterd hebben. Blijft dan natuurlijk nog de stelling van het kaf en het koren.

Soit, een nachtje slapen heeft een heldere hemel opgebracht tussen twee depressies door. Zowel Sabientje als Baziel hebben daarvoor gezorgd, Mireilleke. Ik denk dan ook dat die twee samen iets hebben; een gebied van hoge bloeddruk of zo.

Enfin, vanmorgen nog een verhaaltje gehoord over uwen schonen baas:
Baziel ging voor een goed doel leeggoed inzamelen.
Aan een dame met een zuur gezicht die de deur 
openmaakte vroeg Baziel “Madam ejje lege
bierflaschen? ’t Is voer een goe doel.”
“Meneer” antwoordde de vrouw verontwaardigd
“Zie ik er soms uit als iemand die bier drinkt?”
“Sorry madam” replikeert Baziel “Maggen’k ton 
misschien je lege azienflessen meedoen?”

Onberekenbaar, die Baziel... 8)
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #51 Gepost op: 6-05-2004, 08:34:13 »
O ja, Mireilleke, mijn lodder oog heeft opgemerkt dat Cervantes daags na foppertjesdag zich weer gaan bekeren is.
Is dit toeval of heeft ie ook een jobke op uwen afdeling?

Enneuh, terwijl we nu toch bezig zijn: dat vlekje op die landkaart, heeft dat soms iets te maken met leeftijd en drank?

Ik heb trouwens gevonden waarom mijnheer Baziel zoveel miserie heeft met kapotte achterwielen. Ge moet hem eens zeggen dat ze vroeger bij die eerste fietsen, om te voorkomen dat die buishoedmannen hun jas met lange slippers in hun wiel zouden draaien, het groot wiel vooraan hadden en een klein wiel achteraan. En NIET andersom dus! Ge kunt het vergelijken als zoudt gij een buitenmaatje voor uwen beha nemen en daarmee dan op de promenade zoudt gaan flaneren. Daar zouden ook vodden van komen!
Baaidewee: de mensen waar meneer Baziel dat groot wiel heeft achtergelaten hebben gevraagd wat ze ermee moeten aanvangen want ze weten er daar echt geen raad mee...


« Laatst bewerkt op: 6-05-2004, 10:19:37 door Knudde »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #52 Gepost op: 6-05-2004, 12:09:30 »
Awel Knudde, ik heb dat ook opgemerkt dat diene Cervantes zich nog rap gaan bekeren is.
Maar ik zou begot niet weten wat die zijn bedoeling daar mee geweest is. Misschien is hij op sterven na dood en wou hij in vrede heengaan ?
Of misschien heeft hij een heel zondig boek geschreven en wou hij een paar aflaatjes bekomen door zich nog rap, rap te bekeren ?
Maar één ding weet ik zeker, hij heeft niks te maken met ons winkeltje.
Ge kunt nu van mijnheer Baziel zeggen wat ge wilt, maar de mens heeft goeie smaak in verband met zijn personeel, dat moet ge hem nageven.
Zie maar naar mij, zo'n slimme bjoetie als ik, zo vind ge er geen 2 in de Lage Landen.
En dan zou Mijnheer Baziel diene Cervantes in dienst genomen hebben, denkt gij ?
Absoluut niet, daar leg ik mijne kop voor op de blok ( maar dan wel s'morgens heel vroeg, als mijne permanent nog niet gezet is ).
Hebt gij namelijk gezien wat voor een lelijke mens die Cervantes is ? Een mislukte Jezus,waar je zus nog niet wil mee uitgaan.
Veronderstel dat die hier achter de comptoir gaat komen zitten, dat zou toch geen zicht zijn ?
De mensen gaan denken dat het hier een macho hardrockcafé is geworden, in plaats van een deftige schattenjachtbureau.
Neenee, die verrijzenis van Cervantes is toeval,daar hebben wij niks mee te maken...

Maar anderzijds moet ik toegeven dat dat plekske op de landkaart afkomstig is van mij. Of beter ,van mijn Tante Nonneke van 87 want die heeft op het communiefeestje van het dochtertje van mijn zus al haar pistachecrème à la glace gemorst op mijn landkaartje waar ik juist mijnen uitleg aan op het doen was. En ze had nog genen druppel alcohol gedronken, dus daar kon het niet aan liggen, alleen wat plat water, SPA blauw zoals ze zo mooi zeggen bij onze Noorderburen.
Maar ja, op hare leeftijd, kan dat al eens gebeuren hé, dan moet ge daar een beetje rekening mee houden,nietwaar ?...   

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #53 Gepost op: 6-05-2004, 13:23:01 »
Inderdeed Mireille, in ons familie is er nog geen eentje zo oud geworden en ik kijk daar dan ook vol bewondering van op. Zo ontsproten in de loopgrachten van WOI, om bij geboorte dan de wapenstilstand te mogen meemaken, dat moet een hele belevenis geweest zijn. Alleen weet ik nog altijd nie goed waar ik haar nu mijn blijken van appreciatie kan bezorgen.
Uw tante ketst zo danig vlug van hot naar her in het rusthuis dat ik haar maar niet te pakken krijg...
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #54 Gepost op: 7-05-2004, 06:57:39 »
Citaat
2. Via een andere manier. Die manier probeer ik hier al weken uit de doeken te doen, maar zonder succes.
Dat merkte ik vanmorgen nog bij het binnenkomen toen ik met één snelle oogopslag zag dat er weer niemand mijn onthulling gelezen had.

Mireille, als ik u alstublieft mag vragen, die kelder van die verloren voorwerpen, ligt die in Peking ?

En ivm uw quote : Hebt gij die onthulling misschien onder een pseudoniem (andere naam) gedaan ?

Groetjes,
Tink
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #55 Gepost op: 7-05-2004, 13:18:55 »
Maar Xandragon alias Tinkerbell, jongske toch, waar haalt ge het in Uw knap koppeke dat ik de verloren voorwerpen van de Sinese Spoorwegen zou gaan sorteren zijn ? Ik ben nog nooit in Sina geweest en ik ben ook niet van plan van daar ooit naar toe te gaan. Weet gij wel goed wat ze daar allemaal eten ??
Gebraden hond,aarrgh ! Of gefrituurde hanekoppen, bweikes !
Mijn poezelige maag begint al te keren. En hebt gij al eens goed gezien hoe dat Tsjing TsjangsPleintje van de Wereldse Vrede er bij ligt ? Dat zijn daar allemaal van die klein klinkerkes, als ik daar twee stappen zet dan zitten mijn naaldhakskes vast tussen de voegen ! En het zijn er net nieuwe, van Gucci nog wel ! Ge peinst nu toch niet dat ik dat goed geld dat ik daar aan gespendeerd heb zomaar ga weggooien op een speelpleintje van een paar miljoen Pekinezen ? Niks van, Peking, vergeet het ! Volgens mij hebt gij een beetje te veel VT4 gekeken, naar de Peking Express van die knappe Reinier. Dat is tenminste ne kerel naar mijn hart ! Veel beter dan diene beschilderde, onbeschofte brulaap van een Elias ! Of die halfzachte Hans die niet meer weet van welke parochie hij nu eigenlijk is...

Maar soit, daar ging het hier niet over, ge wou ander dinges weten, wel ik zal ze U zeggen : Luister eens hier Xandragonneke, ik ben verantwoordelijk voor al hetgeen ik hier zeg, en dat doe ik dan ook, maar als er andere mensen, oud of jong, wit of zwart, katholiek of protestant, familie of vreemde daar ergens anders ook uitspraken over doen, dan kan ik dat niet voorkomen hé, we leven in een vrij land, waar er, ondanks dat er een paar dikke leugenaars dat ontkennen, toch nog altijd een vrije meningsuiting bestaat.
En als die daar iets zeggen over Pompen of Verzuipen, sé, en gij hoort ze dat zeggen, dan moet ge dat maar proberen uit te zoeken of dat waar is wat die daar zeggen, zou ik zo zeggen om maar iets te zeggen... 

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #56 Gepost op: 7-05-2004, 14:49:51 »
Mannekes, mannekes, gij zijt toch wel echte kapoenen hé, ik zal jullie eens fameus aan jullie oren moeten trekken, want wat heb ik gehoord van mijnheer Baziel ? !!
Dat er iemand tussen zit die VALS probeert te spelen ! Haha ! Maar diene platte zijn verf heeft niet gepakt, zoals wij natuurlijk al lang wisten, want we hadden dat voorzien !
En we hebben het nog zo gezegd, probeer het niet want het gaat niet lukken ! Maar toch niet kunnen laten hé ?

Zoals ge allemaal hebt gelezen in de spelregels staat daar in dat wij, de organisatoren dus, het recht hebben om ,als wij mensen betrappen die proberen VALS te spelen, die met een flinke trap onder hun kont er uit te gooien.
Nu zijn wij nog niet van de kwaadsten, dus we gaan hem of haar er niet uit gooien, maar als hij of zij een gooi wil doen naar de goudschat zal hij of zij met een flinke handicap moeten starten.
Voila, zo is dat.

Denkt er dus allemaal goed aan, wie VALS speelt wordt gegarandeerd betrapt en moet dan maar op de blaren zitten.

Want er zijn er nog die Duits verstaan hoor...
« Laatst bewerkt op: 7-05-2004, 14:52:29 door Blondine van de Helpdesk »

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #57 Gepost op: 7-05-2004, 15:17:34 »
Ge maakt mij toch wel curieus zene... Wat had die mens dan toch uitgespookt ? Hoe kunt ge nu vals spelen met dit spel ?
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Paterke Karel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zalig hij die het water aan de onderkant bijt.
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #58 Gepost op: 7-05-2004, 16:48:40 »
87 25 527
25 87 725
257 87 25

Joost mag het weten .

Maar is dat ook zo ????
« Laatst bewerkt op: 7-05-2004, 16:53:15 door Paterke Karel »

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #59 Gepost op: 7-05-2004, 17:50:05 »
Awel Tinkerbell alias Xandragon, weet gij dat echt niet ?
Dan zal ik, om U een plezier te doen eens haarfijn uitleggen wat die kapoen allemaal heeft uitgevreten om te proberen van ons een poot uit te draaien.

Er heeft dus iemand een emailleke gestuurd naar den Harald, een goeie vriend van Testje. En dat is die knappe kerel die hier aan alle knoppekes draait en alle lichten doet branden.
Nu is die Harald heel toevallig ook de eigenaar van het stukske grond op Tinternet waar dat wij ons websiteke op hebben gebouwd.
En weet ge wat die slimme plezante nu gedaan heeft ? Hij heeft,in schoon Duits dan nog wel, aan den Harald gevraagd welke emailadressen waar ge contactadvertenties naar toe kunt sturen er aan het subdomein goudschat.nkiteam.de zijn toegewezen. Slim hé ?
Maar spijtig genoeg is den Harald een stroeve Duits die gerust gelaten wil worden in zijne privé, daarom dat wij in de spelregels duidelijk verteld hebben dat ge de websitebeheerders gerust moet laten. Omdat anders den Harald wel eens langs zou kunnen komen met zijne bulldozer om ons buroke plat te leggen. En wuift dan maar dag naar de goudschat, want dan is het game over, maar wel ene van het definitieve soort.
Den Harald heeft dus die brave Test eens flink ingepeperd dat het gedaan moest zijn met hem te spammen. En diene Test,ocharme, die wist van niks en viel uit de lucht. Gelijk die helicopter van het 7uur nieuws op de VRT, maar dat terzijde.
Maar we hebben nu wel een probleem, want die slimme plezante heeft een ander emailadres gebruikt dan hetgeen hij gebruikte om zich bij ons te registreren. Waardoor we dus niet weten wie het is. Het enige dat we weten is dat het een film-en muziekliefhebber moet zijn, want dat ander emailadres begon met dvd,dus dat zal dan wel zo zijn denk ik.

Maar ik weet 1 ding zeker : Als we het te weten komen wie het is dan zal het er gaan stuiven, dat beloof ik op het vals gebit van mijn Tante Nonneke van 87 ! Hij zal niet weten waar hij aan begonnen is ! 25 bladzijden straf,doorlopende tekst, met als onderwerp : " Waarom ben ik in Godsnaam zo dom geweest van te denken dat ik Mireilleke (en ook nog een beetje mijnheer Baziel,allez vooruit) te slim af ging kunnen zijn ?"
En daarna ook nog eens 492 toeren lopen,zonder stoppen, rond ons subdomein, en dat ligt er serieus modderig bij, het staat weeral half onder water.

Hij gaat dat nooit meer doen, geloof me vrij, Tinkerbelleke, hij gaat dat zijn hele leven onthouden !

Tussen ( ) spreekt gij soms goed Duits ?