Auteur Topic: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??  (gelezen 34912 keer)

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #60 Gepost op: 7-05-2004, 19:10:15 »
Ikzelf spreek nie zo goed duits, laat staan schrijven. Ik denk in ieder geval dat die persoon die je juist "uitgekafferd" hebt, er nu al enorm veel spijt van heeft en terug naar zijn film en muziekhobby zal grijpen. Allé, da zou ik toch doen...
Hij/zij heeft het inderdaad wel te slim willen spelen   ::niet-ok::
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Paterke Karel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zalig hij die het water aan de onderkant bijt.
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #61 Gepost op: 7-05-2004, 20:14:15 »
Waar gaat da naar toe !!!
En wij brave zielen maar proberen om op een eerlijke manier aan da adreske te geraken .

Ik zien er toch nog steeds geen graten in , zenne.

87 25 492 wa is da allemaal .

Het zal wel aan mij liggen zekers.

NMKI ILK

Doei

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #62 Gepost op: 8-05-2004, 00:03:00 »
ip nummers van pov vergelijken met het ip nummer waarvandaan de email is verstuurt
als die niet in een internetcafe is verstuurt is de kans groot dat je ontdekt wie het gedaan heb

Citaat
rond ons subdomein, en dat ligt er serieus modderig bij, het staat weeral half onder water.

pompen of verzuipen dus  ;D
« Laatst bewerkt op: 8-05-2004, 00:06:20 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #63 Gepost op: 8-05-2004, 12:51:34 »
Oeioei Jeroentje, nu klapt ge Pekinees hoor, daar begrijp ik niks van.
En om nu van alle Internetcaféekes het adres te gaan opzoeken in de Gouden Gids, daar ga ik mij nu ook weer niet mee bezighouden,hoor.
Maar Testje, die weet daar alles van, die is daar mee bezig, en dat is een topspeurder en een echte pitbull, die laat niet los tot hij het gevonden heeft.
Neenee, dat komt wel goed, we vinden die snoodaard wel...

Tussen haakjes, ik heb goed nieuws van mijn Tante Nonneke van 87, ze is er weer helemaal bovenop. Zo goed zelfs dat ze het testament van 25 bladzijden dat ik vorige week voor haar heb geschreven al helemaal heeft gelezen. En maar goed dat ze niet gestorven is,want ze was niet akkoord met wat er stond.
Ze wou namelijk een speciale donatie doen van 492 euro aan Zuster Portasia, dat is naar het schijnt de potdove concierge van het klooster der Promoliaten,ge weet wel waar ze destijds is ingetreden na dat liefdesdrama.
Die 492 euro moet dienen om voor die Zuster Portasia een deftig hoorapparaat te kopen, want zoals ge weet, die zusters in die kloosters ,die zijn geen 25 meer hé...

Allez enfin, nu kan ik opnieuw beginnen schrijven aan het Testament van mijn Tante Nonneke van 87, maar gelukkig moet ik alleen bladzijde 25 wat aanpassen, dat van die 492 euro voor Zuster Portasia er bij in zetten en dan terug laten aftekenen door mijn Tante Nonneke van 87.
Jaja, zo blijft een mens bezig hé...

Offline Paterke Karel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zalig hij die het water aan de onderkant bijt.
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #64 Gepost op: 8-05-2004, 18:24:28 »
Seg Blondie,

hetgeen ik mij afvraag,

die 87 jaar met 25 bladzijden van 492 euro : zijn die van blijvende aard of mag ik die schrappen ???

Met zwoele groeten

Uw hitsige abt

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #65 Gepost op: 8-05-2004, 19:51:41 »
Allez toe, mijnheer pastoor Karel, zo vrijpostig !
Wat gaan Uw parochianen daar van denken als ze U zo bezig horen ?
Nu moet ik zeggen dat ik wel geflatteerd ben van al Uw complimentjes, ik bloos er zelfs een beetje van.
Maar ge beseft toch wel dat dat platonisch moet blijven, want ik ga niks beginnen met U, als ik niet met U kan trouwen hé, ha neen !

Maar om het nu eens over Uw cijferkes te hebben.
Die 87 kunt ge vergeten, want mijn Tante Nonneke verjaart morgen en dan wordt ze er 88, dus dat probleem is al opgelost.

Maar die 25 en 492 zou ik toch maar scherp in het oog houden, want daar is iets mee volgens mij.
Waarom zou mijn Tante Nonneke daar anders altijd over beginnen ?...

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #66 Gepost op: 8-05-2004, 20:29:07 »
Mevrouw de blondine (ex-Helpdesk),

Als medewerkster van PoV weet u misschien uit eerste hand van Mijnheer Baziel wat er met die cijfers moet gebeuren...

Heeft het soms te maken met één of ander boek ?
Heeft het soms te maken met een ip-adres ?
Heeft het soms te maken met een strijkijzer van 79 euro ?
Heeft het soms te maken met een omzetting naar letters ?
Heeft het soms te maken met een forumbericht ?
...

Ik wou hier eerst 492 vragen stellen, dan was ik al van plan er maar 25 te stellen maar nu zijn het er maar 5. Misschien maar goed ook.

Groetjes,

Tinkerbelleke
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #67 Gepost op: 8-05-2004, 23:15:53 »
lijkt mij dat er nog wat cijfers missen en dat het een telefoon nummer wordt
een mobiel nummer in belgie bv die van mobistar beginnen met +3249 want die heb ik zelf ook

« Laatst bewerkt op: 8-05-2004, 23:20:02 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #68 Gepost op: 9-05-2004, 11:00:01 »
Mijnheer Baziel heeft mij opgedragen van deze week een beetje openhartiger te zijn tegen jullie. Ik noem dat liever loslippig,en als er nu 1 ding is dat ik heel goed kan, dan is dat wel loslippig zijn,haha !
Dus ik ga er hier al eens direct een lap op geven sé :

Ik zal al eens direct beginnen met het laatste berichtje van Xandragonneke.
Wat een geluk dat ge er geen 492 regeltjes hebt gezet, want dat zou veel werk voor niks geweest. Want van die 5 die ge er nu hebt neergezet is er ééntje juist ! Voila sé, nu moet ge toch wel op het juiste spoor zitten !

En ook voor Jeroentje heb ik een verhelderend moment klaarliggen.
Ge weet Jeroentje, lieveke, dat ik absoluut geen kaas heb gegeten van al die moderne technodingen. Geef mij een GSM en binnen het half uur is dat ding ontregeld, ben ik het kwijt of heb ik het van colère tegen de muur gesmeten omdat iedereen die ik niet wil spreken mij nu opeens begint op te bellen.

Dus daarom, voor eens en altijd : je zoekt geentelefoonnummer, noch één van den Belgacom ( waar ik tussen haakjes ook nog bij de Helpdesk heb gewerkt )noch van zo'n mobiel hebbedingetje dat altijd op de verkeerde moment begint lawaai te maken.

Zeg nu zelf, nu ben ik toch al wel echt loslippig geweest hé ?
Mijn Tante Nonneke van 88 zou fier op mij zijn als ze mij zo zou bezig zien...

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #69 Gepost op: 10-05-2004, 15:14:55 »
Hallo,

Heeft er al iemand de url voor tip 6 ? Lijkt me onbegonnen werk...

Beste Blondine,

Kan jij een tip van de sluier heffen ivm die url ?

Groetjes,

X alias T
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #70 Gepost op: 10-05-2004, 18:09:37 »
De gevonden letters lijken misschien heel erg door elkaar te staan, maar is dat wel zo? Misschien moet je de boel eens opdelen in 2 groepen en als een ritsluiting in elkaar voegen...

Helpt dat? ???
Geniet nooit met mate...

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #71 Gepost op: 10-05-2004, 19:30:40 »
Dat werkt niet  ::ohno:: Heb ik al geprobeerd...
Ik had alle vragen juist. Dat kan je nagaan. Klopt het dat ik twee keer st moest noteren ?
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #72 Gepost op: 10-05-2004, 20:41:10 »
Dat werkt niet  ::ohno:: Heb ik al geprobeerd...

Misschien heb je niet de juiste groepen gemaakt dan. ::) Maak eens op een logische manier 2 groepen... en voeg die dan als een ritsluiting in elkaar. Dat werktt echt hoor. ::jaja::

Ik had alle vragen juist. Dat kan je nagaan. Klopt het dat ik twee keer st moest noteren ?

Ja, dat klopt helemaal... ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #73 Gepost op: 10-05-2004, 20:49:35 »
Same here  :(

Vooraleer mijn tanden nog eens in de opgaves te zetten en dat laatste kortverhaaltje  ;)  bij te lezen, heb ik alweer veel te veel van mijn schone tijd in de laatste url gestopt. Kan Test mss zeggen of we het al dan niet in de 'o.com' moeten gaan zoeken?

Of dat er deze keer ook iets bestaat als achterom kijken, of eerste straat rechts en dan de derde links of zo?
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #74 Gepost op: 10-05-2004, 21:25:39 »
Same here  :(

Vooraleer mijn tanden nog eens in de opgaves te zetten en dat laatste kortverhaaltje  ;)  bij te lezen, heb ik alweer veel te veel van mijn schone tijd in de laatste url gestopt. Kan Test mss zeggen of we het al dan niet in de 'o.com' moeten gaan zoeken?

Zou het zeker hierin zoeken... ::jaja::

Of dat er deze keer ook iets bestaat als achterom kijken, of eerste straat rechts en dan de derde links of zo?

Geen idee wat je hiermee bedoelt. Maar misschien vind je 162738495 wel een leuk nummertje?  ::tandpastasmiley::
Geniet nooit met mate...

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #75 Gepost op: 10-05-2004, 21:42:22 »
Aha! Dat noem ik nog eens de koe bij de horens vatten zie!  ;)

Maar 'zondvloed' ware wel iets duidelijker geweest uiteraard...
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #76 Gepost op: 10-05-2004, 23:10:42 »
Knudde, schatje, ge gaat nu toch zelfs die laatste druppel uit het onderste van de kan willen hé ?
Daarbij, als zondvloed een tip had kunnen zijn, dan hadden we daar wel zondvloed gezet hoor !
Maar nu staat daar dus een andere vloed, dus zult ge het daar mee moeten doen.

En eigenlijk ziin jullie wel straffe gasten. Mijnen allerliefste vriend Test ( het is zo'n schatje, ge moest eens weten... ) die geeft hier 2 keer een tippeke weg en iedereen weet direct de oplossing, en ik lig hier al wekenlang het vuur uit mijn schoenen te lopen voor jullie en mijne beste poeier te verschieten en niemand die reageert.
Begrijpe wie kan...
Want ja, dat is echt wel straf,daar ben ik nu echt van van mijn melk, 162738495 hebben ze allemaal direct door, en als ik wekenlang lig te leuren met het Testament van Tante Nonneke van 88,het klooster der Promoliaten, 25 bladzijden en getal 492 dan doen ze allemaal of hunne neus bloedt...
Het zal zeker weer zijn omdat het een vrouw is, die machos peinzen natuurlijk dat alleen mannen goeie tips kunnen geven.

Of zou het dan toch waar zijn dat mannen maar 1 tip tegelijk kunnen onthouden ?

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #77 Gepost op: 11-05-2004, 09:17:58 »
Ik heb onderts een poging ondernomen om een postduif te lanceren, mijn liefste Mireille Maaske.
Alleen had mijn lanceringsinstallatie daar wat opmerkingen bij van technische aard. Laat ge nen post-it achter voor 't geval dat mijn schonen duif al dan niet aangekomen is?

Blijft natuurlijk de vraag: waarom moesten wij dan met die grote letters zitten puzzelen?

Soit, de vloed is mij inmiddels duidelijk geworden en ik ben momenteel dan ook stilletjes aan het roeien in de hoop Ed en Willem Bever eens te mogen ontmoeten. Mss weten zij nog iets te vertellen...

« Laatst bewerkt op: 11-05-2004, 09:44:49 door Knudde »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #78 Gepost op: 12-05-2004, 01:08:11 »
Helaas, driewerf helaas ! Door een onoplettendheid van Mijnheer Baziel en een stommiteit van de programmakes van mijnheer Gates ( waarom kunnen die nu eens niet overeenkomen ? )zijn de grote letterkes van hoofdstuk 10 achterwege gebleven.
En wie kan het vuile werk weer gaan doen en de excuses gaan aanbieden en de rommel opkuisen ? Ge moogt één keer raden maar als ge iets anders antwoordt dan "Mireille" dan zit ge er fameus naast.
Ikke dus hé, ik heb het weer al aan mijn pas GeVeete been.

Maar allez, die fout van mijnheer Baziel, dat raakt mijn koude kleren niet, daar ga ik mij niet voor verontschuldigen, al staat hij op zijne kop te dansen van colère.

Maar ik moest dus wel de grote letterkes doorgeven aan jullie allemaal en dat zal ik wel doen.
De ontbrekende grote letterkes zijn :

E-E-E-D-O-R-T-T-T

En om het ongemak te compenseren dat door dit foutje van mijnheer Baziel ontstaan is mag ik hier nog enkel extra tips geven :
1. De grote letterkes die ge niet nodig hebt zijn de letters van een meisje met een staart, maar dan zonder zee.
2. Het adres dat jullie zoeken bestaat uit 32 letters
3. Leestekens moeten geschreven weergegeven worden, in de taal waaruit ze ontstaan zijn.
4. Tante Nonneke kan je ergens ontmoeten op de site van Realitynet, en zij vertelt al wekenlang hoe de vork aan de steel zit.25 en 492 zijn daar heel belangrijk bij.

Voila sé, en nu verwacht ik toch wel een aantal berichtjes, anders doen jullie toch echt jullie best niet hoor ...

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re: Wat is dat hier voor een ramp ,zeg ??
« Reactie #79 Gepost op: 12-05-2004, 11:52:09 »
Dat Tante Nonneke hier veel aanwezig was, is iedereen duidelijk. Waar ze dan vertoeft echter niet want als je gaat kijken naar haar laatste berichten, dateren die allemaal van vorig jaar en dan gaan ze nog over de mol. (één uitzondering van dit jaar maar zoals ik zei: ook over de mol).

Ik kan hier maar één conclusie uit trekken : de Blondine is Tante Nonneke ??? (en dus eigenlijk 88 jaar???)

No offense, my dear.
Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.