Auteur Topic: [Mannentopic] Echte discussies over het EK  (gelezen 22597 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #60 Gepost op: 15-06-2004, 11:05:24 »
Sorry moet echt even wat kwijt. Ik hoor Co Adriaaanse, ik hoor Advocaat, ik hoor nog meer rare namen maar ik hoor geen Martin Jol.............Nou en dit vind ik vreemd. Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?  ::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #61 Gepost op: 15-06-2004, 12:29:12 »
Jij bent zo dom, want jij mag helemaal niet in dit topic komen.

Jol is wel aardig, maar ik vind dat Adriaanse meer bewezen heeft. Jol is zeg maar een soort van derde keuze. De kracht van Jol is het beter maken van jonge talenten, terwijl Oranje vol zit met volgevreten vedettes. De kwaliteiten van Jol sluiten niet aan bij een rol bij Oranje.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #62 Gepost op: 19-06-2004, 10:49:30 »
'Advocaat stelt Seedorf, Robben en Bosvelt op'
(vi.nl)
18/6/2004  23:17

De opstelling op de besloten training gisteren was slechts een kwestie van jong tegen oud. De laatste training een dag voor de wedstrijd tegen Tsjechië duidde op een heel andere basiself. Eentje namelijk met Clarence Seedorf, Arjen Robben en Paul Bosvelt.
Bondscoach Dick Advocaat blijft zijn gevolg verrassen en laat zijn tegenstander gissen. Een terugkeer in de basis van Frank de Boer, Paul Bosvelt en Michael Reiziger, waar het donderdag op leek, was slechts een motiverende truc.

'Jong tegen oud tussendoor leek ons wel verfrissend', legde de bondscoach uit. 'De spelers zitten al zo'n tijd bij elkaar. En bovendien haalt het spanning weg. Spelers zien nu niet dat ze niet gaan spelen.' En dat kan goed werken. 'Sommigen huren een psycholoog in, wij doen het zelf.'

De spelers die sneuvelen ten opzichte van het duel met Duitsland zijn Rafael van der Vaart, Boudewijn Zenden en Wilfred Bouma. Seedorf neemt de plaats als schaduwspits over van Van der Vaart terwijl Robben de nieuwe linksbuiten wordt. Philip Cocu zakt een linie en gaat naast Stam spelen. Bosvelt wordt de man rechts op het middenveld.

De vermoedelijke opstelling van Oranje tegen Tsjechië:
Van der Sar; Heitinga, Stam, Cocu, Van Bronckhorst; Bosvelt, Seedorf, Davids; Van der Meyde, Van Nistelrooy, Robben


wat vinden jullie hiervan ?!

Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #63 Gepost op: 19-06-2004, 11:41:29 »
Bosvelt vind ik echt niet geschikt meer voor het Nederlands elftal, hij heeft ook nog helemaal niks bewezen, terwijl Sneijder de vorige keer leuk speelde. Ook snap ik niet waarom Seedorf erin staat, met Seedorf in het team moet het hele team in dienst van Seedorf spelen. Met sterspelers zoals van Nistelrooy lijkt me dat een kansloze missie. De wissels (Makaay, v.Hooijdonk en Sneijder) moeten het zaakje gaan opknappen.  ::ok::

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #64 Gepost op: 19-06-2004, 11:49:14 »
v Hooijdonk moet in de basis. Nadat hij erin kwam tegen de duitsers ging kwam er veel meer dreiging in het spel. Vooral omdat de lange bal (die Nederland eik niet nodig zou moeten hebben) eens een keer aankwam. Als Pierre en Ruud wat beter op elkaar ingespeeld zijn zou het best heel goed kunnen werken.

Bosvelt in de basis is me werkelijk een raadsel. Sneijder deed het de vorige keer idd heel aardig. Net zoals Bouma, die een hele goeie wedstrijd speelde vind ik, maar nu weer buiten de basis word gehouden :-\\

Cocu centraal achterin is ook een belachelijk hersenspinsel van Advocaat ::niet-ok::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #65 Gepost op: 20-06-2004, 00:30:13 »
Ja, wat die kookoekcocu daar nog doet is me ook een raadsel, vorige keer had ie al van die rare passess die niet aankwamen en ook nu was het weer alsof ie niet wist wat ie moest doen in dat veld...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Mannentopic] Echte discussies over het EK
« Reactie #66 Gepost op: 20-06-2004, 11:26:33 »
Het is lullig voor die gast, maar natuurlijk is Advocaat schuldig. Het is nu al een cliche, maar die wissel van Robben was zo fout, want je snijd je eigen keel door. Het leverde namelijk de volgende fouten op:

-Beperkte Bosvelt moest Nedved dekken, waardoor Nedved gelijk de gevaarlijkste man op het veld werd
-Het systeem was weg, was het 4-4-2 of een valse 4-3-3 met valse linkervleugel? Duidelijk was het niet, bovendien als je met 2 spitsen gaat spelen breng dan een van die 3 briljante spitsen die je op de bank hebt zitten ipv vd Meyde
-Door de linkervleugel weg te halen, verklein je mogelijkheden van 3 naar 2 van rechts,centraal en links naar rechts en centraal
-Advocaat wou vd Meyde perse laten staan omdat hij er vaak langs kwam maar door de andere vleugel te halen hoefden de Tsjechen zich niet meer te focussen op de linkerkant en konden hun aandacht verdelen over v.Nistelrooy en vd Meyde.

Het was gewoon de domste fout in jaren, want tbh die scheids was echt niet zo partijdig als iedereen wil doen geloven.