Auteur Topic: Ontwikkelingen in het BB-Huis  (gelezen 113647 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #60 Gepost op: 2-09-2005, 22:19:00 »
Luieren in de zon

Ook in het BB huis is het mooi weer en dat laten de bewoners niet over zich heen gaan. Sommigen liggen lekker in de zon te luieren. De dames zijn zich in de badkamer aan het optutten. Het was vandaag een latertje met opstaan. De bewoners zijn nog onder de indruk van wat zich gisteren allemaal tijden de live uitzending heeft afgespeeld. Wil je op d ehoogte blijven tot de laatste minuut? Blijf dan de bewoners volgen via onze streamverslagen op het forum.


Het lid van Joost


Dido en Joost hebben een discussie over geslachtsorganen. Dido beweert dat ze het lid van Joost heeft gezien. Joost gelooft haar niet. Ze bewijst dat ze wel degelijk zijn geslacht heeft gezien door zijn jongeheer te beschrijven. De twee besluiten uiteindelijk de discussie nooit meer voort te zetten. Dan springt Joost bij Dido in de jacuzzi, met zijn kleren aan. Dido probeert Joost te ontdoen van zijn broek, maar hij spartelt tegen. Er volgt een worsteling. “Scoor je punten mee!”, roept Chantal.

Hoezo, wil je met me seksen?”


Ingrid en Menno lijken de laatste tijd steeds vaker elkaars gezelschap op te zoeken. Ook nu bevinden de twee zich samen in de slaapkamer. “Ik dacht dat je gisteren wel naast me zou liggen”, zegt Ingrid. “Ja, er wordt wel over ons geluld hè. Nou als dat zo is, kan ik net zo goed naast je gaan liggen vannacht”, vindt Menno. “Is er nu verder iemand in de kamer eigenlijk?", wil Ingrid weten. “Hoezo, wil je met me seksen?”, grapt Menno. Of meent hij het misschien toch iets serieuzer dan hij wil doen voorkomen…

Wordt er over mij geluld?

Vandaag bijkomen was wel even nodig volgens Ralph. Hij praat erover met Nathalie. “De vermoeidheid zat diep.”
Niet zo gek, want hij fietste zo’n 150 kilometer achter elkaar. De Bewoners waren bezorgd om hem. Nathalie is opgelucht dat het nu weer goed met hem gaat en dat zijn breakdown voorbij is. “Als je iets hebt, zeg het voortaan dan gewoon”, geeft ze aan. Ralph antwoordt: “Doe ik toch.” Maar daar is zijn ex het niet mee eens: “Heb je eerst ook niet gedaan.” “Nee”, lacht hij; “Toen zat ik op de fiets!” Hij informeert naar hoe het met haar gaat. Nathalie vindt het wel lekker gaan. "Volgens mij kan ik wel met iedereen opschieten. Wordt er over mij geluld verder?” Ralph: “Ja, zullen ze tegen mij zeggen!” Nee, daar gaat Nathalie niet van uit. Ralph: “En wat dan nog?”

Lieskes charme-offensief
Lag Lieske vanmiddag nog heel intiem met Roel in bed en stond ze van de week nog gezellig met Rikkert onder de douche, tijdens het avondeten lijkt ze meer oog te hebben voor Menno. Terwijl ze over zijn rug wrijft, laat ze weten dat ze hem nooit zou nomineren. Is Lieske bezig met een charme-offensief onder de mannelijke Bewoners nu ze gisteren, vooral bij de dames, veel krediet heeft verspeeld?

Een kleine hindernis

Er zijn nogal wat discussies over de bestellijst. Het blijkt namelijk moeilijker dan gedacht om dertien mensen tevreden te stellen. Het schijnt vooral te gaan over het bestellen van sigaretten en alcohol. De niet-rokers vinden dat de rokers maar shag moeten roken, aangezien dat goedkoper is. Maar de rokers denken hier heel anders over. Dido neemt het woord: “Ik wil best ook shag roken, maar ik vind wel dat er een slof sigaretten bij moet zitten voor de rokers. Want ook voor de rokers is het luxe. Anders kunnen wij wel op noodrantsoen blijven.”
Uiteindelijk stemt iedereen ermee in. En zo lijkt ook deze, kleine, hindernis vlot genomen.

Bron : Mediawatchers  ::bravo::



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #61 Gepost op: 2-09-2005, 22:21:46 »
Tanja hekelt Lieske!

Tanja heeft een hekel aan Lieske. “Ik kan niet tegen haar gelach. En na gisteravond al helemaal niet meer. Die uitspraak 'Het is veel geld voor een student’ vind ik zo gierig
en zo nep. Sodemieter toch op. Het is veel geld voor iedereen. En niet alleen voor een student. Die hebben het beter dan wie dan ook. Ik had voor de groep gekozen. Hoe egoïstisch kan je zijn, dat je de groep geen eten gunt. Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook. Daarom is mijn vriendinnengroep niet zo groot. Mijn vriendinnen zijn echt en eerlijk.
Ik ben blij dat ik haar in het dagelijks leven niet hoef tegen te komen. Het zit mij heel hoog.
De enige spanning die ik met iemand heb in dit huis is met haar, en dat merkt ze ook. Het zal heel lang duren voordat ik dit misschien vergeet. Ik zou mezelf achterbaks vinden, als ik met haar zou lachen of praten. Dan zou ik mezelf opvreten. Ik kan haar wel schieten"!
Menno: “We zitten hier in ieder geval nog twee weken samen. "Tanja: " Misschien moet ik er wel uit, na deze uitspraak, maar dat maakt mij niets uit.”


Circus Valium

Joost en Nathalie bereiden een circusact voor. Joost, alias Frans Vlok, zal vanavond in het bijzijn van alle Bewoners de benen van Nathalie, alias Rita-Lynn, doorzagen. De protheses van Rob spelen een grote rol bij deze truc. Een lading ketchup zorgt voor een bloedstollend effect.



Tanja wil in Playboy

Chantal doet haar badjas een stukje open als ze de Tuin inloopt waar Tanja zit, en sluit ‘m meteen weer. Tanja lacht: “Zo, da’s genoeg, de rest is voor de Playboy!”
Maar daar moet Chantal niet aan denken, zegt ze. Tanja heeft daar een ander idee over: “Nou, als de Playboy mij een aanbieding doet… Mijn broertje zegt steeds dat ik het niet moet doen, maar als ze toch al alles zien bij de bevalling, wil ik ook wel ‘ns mooi op de foto. Zonder dikke buik enzo.” Ze heeft ook een bedrag in haar hoofd: “Voor minder dan 50.000 euro doe ik het niet.” Chantal vindt dat nogal een bedrag: “Zo da’s eruit! Kunnen ze besparen op de echte sterren!”
Ze hebben er lol om. Maar Tanja maakt zich wel echt een beetje zorgen om wat haar broertje Roel erover denkt: “Hij wordt gek als ie dit hoort, want hij zei nog zo: ‘Als je maar niet in de Playboy gaat.’ Sorry Roel…”
Zal Tanja's droom werkelijkheid worden?

Joost lijkt nerveus

Werd vanmiddag al duidelijk dat Dido en Joost een leuke act in petto hebben voor de Bewoners, nu is de tijd daar. En Joost lijkt nerveus. Voor de spiegel in de badkamer oefent hij de opening van Circus Valium. “Hooggeëerd publiek…”, begint hij. “Welkom bij circus Valium.” Het is duidelijk. Joost wil vanavond niets aan het toeval overlaten. Zullen de andere Bewoners zijn act kunnen waarderen?



« Laatst bewerkt op: 3-09-2005, 00:55:06 door Nîcky »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #62 Gepost op: 2-09-2005, 22:28:47 »
"Hoe egoïstisch kan je zijn, (...)"
Moet zij nodig zeggen. Ze denkt zelf meer aan haar eigen gerief dan aan het belang van haar kind.

Zal Tanja's droom werkelijkheid worden?
Hopelijk niet.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #63 Gepost op: 2-09-2005, 22:30:17 »
Mee eens Daedalus  Tanja denkt alleen aan haar zelf!! ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #64 Gepost op: 3-09-2005, 00:30:58 »
Grote hilariteit

De vrijdagavond in het Huis is een groot succes. Het circus van Frans Vlok en Rita-Lynn, ook wel bekend als Joost en Dido, is een groot succes. Vooral de act waarbij de ‘benen’ van Rita-Lynn worden doorgesneden zorgt voor grote hilariteit onder de Bewoners. Met dank aan Rob natuurlijk, wiens kunstbenen goed van pas kwamen. En na nog meerdere ‘goocheltrucs’ te hebben verzorgd is het succes compleet. En dat is na alle hectiek van de live-show gisteravond een welkome afwisseling.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #65 Gepost op: 3-09-2005, 00:50:07 »
Hoezo eigenlijk steeds Bron: Mediawatchers? Die berichtjes komen rechtstreeks van de officiële BB-site.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #66 Gepost op: 3-09-2005, 10:56:25 »
Shurendy heeft nog een vriendin
Shurendy, de werkeloze Groningse steigerbouwer die de vader is van de Tanja’s baby, blijkt al enige tijd samen te zijn met een andere vrouw, zo vond het weekblad Story eerder deze week uit. De enkele jaren oudere vrouw, van half- Egyptische afkomst, heeft twee kinderen. De Antilliaan en zij hebben een knipperlicht-relatie: het is vaker uit dan aan, maar ze lijken niet zonder elkaar te kunnen. Daarom zegt hij ook: „Het is niet duidelijk hoe het tussen Tanja en mij verder zal gaan." Shurendy, die zich in de live-uitzending duidelijk in een bepaalde rol gedwongen zag, zal nu toch echt eens wat keuzes moeten maken …

Ralph wist dat Nathalie meedeed

Linda hoort in het bubbelbad Nathalie en Ralph uit over hun selectie voor BB. Ze stelt dat Ralph niet gezegd heeft: "joh toevallig, ik ook", dus het is wel duidelijk dat hij na Nathalie kwam. Het blijkt dat Nathalie tegen Ralph heeft verteld dat zij zich had opgegeven. Ralph heeft zich daarna ook opgegeven, maar wil zich verder niet uitlaten of dat wel op zijn eigen iniatief was. Volgens Joost mag hij de waarheid niet vertellen. Vanaf 2 augustus mochten ze in ieder geval tegen niemand iets vertellen. Ralph zegt: ik ben gewoon mezelf. Nathalie legt zich erbij neer: "We komen er wel uit, al is het hierna." Als Linda even weg loopt is er een moment dat Ralph en Nathalie samen in het bubbelbad over blijven.

Stelletjes in het huis?

Chantal heeft de ontwikkelingen in het huis eens goed bekeken ontwaart een gevecht tussen Roel en Rikkert om Lieske. Ze ziet allemaal kleine oorlogjes tussen die twee en denkt dat Liesje fysiek aangetrokken is tot Roel, maar verstandelijk tot Rikkert. Het gaat niet lang meer duren voordat iemand zijn slag kan slaan. Volgens Ingrid moet er gewoon wat meer alcohol vloeien, dan komt het vanzelf. Chantal denkt ook dat er wat broeit tussen Ingrid en Menno maar wil niet prijsgeven waarop ze dat baseert. Menno zegt nog een heel leuk meisje in zijn hoofd te hebben dat hij 2 maanden geleden is tegengekomen dus dat er, wat hem betreft, niet zo snel iets gaat gebeuren. Over Dido en Linda wordt niet gesproken, die zijn nog niet verdeeld kennelijk.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #67 Gepost op: 3-09-2005, 17:26:16 »
Rob redt Joost van splinter

Joost loopt al een paar dagen moeilijk en geeft nu aan waarom. “Ik heb een splinter, maar durf hem er niet uit te halen. Denk dat ik maar even Soda ga bestellen, dan zweert íe er toch vanzelf wel uit?” “Mietje!”, geeft de groep aan en zo komt Joost er niet onderuit om hem ‘operatief’ te laten verwijderen. Terwijl Rob een pincet gaat halen, pakt Joost een bak met water om te weken. “Zo doet het minder pijn”, jammert hij. Rob wordt er gek van: “Wat ben jij een zeikerd!” Ralph staat Joost bij en geeft toe dat het echt wel een grote splinter is. “Hij is nu een beetje ontstoken, dus geef je het de volgende keer een beetje eerder aan?” Joost kijkt wat sip naar zijn voet en gaat er nog even over door. Maar dan is het echt klaar met de splinter-story, want Rikkert wordt er helemaal gek van. “Hou nou je kop dicht, want ik krijg er overal jeuk van”, aldus de krullenbol.

‘Eén-Vierkante-Meter-Schwanz-Bal’

De suggestie van Rob om aan Big Brother een paar spelletjes te vragen heeft een aantal Bewoners geïnspireerd om zelf iets te fabriceren. Zo is Dido al sinds het ontbijt bezig om dobbelstenen te maken. Ze heeft diverse materialen geprobeerd, maar helaas werkten de meeste niet. Alleen een stukje palmboom kon aan haar wensen voldoen. Terwijl Dido de laatste hand aan haar dobbelsteen legt is Ralph druk bezig met het maken van een soort van Backgammon. Joost en Rikkert hebben ondertussen een ‘Eén-Vierkante-Meter-Schwanz-Bal’ speelveld uitgezet. Een soort van hockey, zittend op een bankje, met een krat als goal. Uiteraard zullen wij verslag doen van de komende wedstrijd.

Twee jonge honden...

"Twee jonge honden vechten om één been", zegt Rob terwijl hij kijkt naar Rikkert. "Zo lachen", zegt Nathalie, “als de ene naar de wc gaat, neemt de ander gelijk zijn plek in.” Even voor de duidelijkheid; het gaat hier om Lieske, Roel en Rikkert. “Ik weet wel wat de keuze wordt. Roel! Als ik Lieske was zou ik ook voor hem kiezen, maar dan moet hij nog wel een beetje beter zijn best doen”, geeft Nathalie aan. Dan komt Rikkert er aan en houden de meiden wijs hun mond dicht.

Stickers overal

Vandaag krijgen de Bewoners boodschappen, maar eerst worden alle producten afgeplakt. Joost begrijpt dat wel, maar vindt het allemaal wel apart. “Sticker op je hoofd, sticker op je kont, sticker op je lul, gek word je ervan”, grapt hij.











Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #68 Gepost op: 3-09-2005, 17:27:26 »
Sex on the Beach

De Bewoners hebben het (weer eens) over seks. Dit keer gaat het over gekke capriolen buiten het bed. Dido heeft daarover wel wat te vertellen. Zo lag ze een keer met haar vriendje op het strand. Op het heetst van de strijd keek ze opzij, recht in het gezicht van een wildvreemde jongen, die zichzelf pal naast hen lag af te trekken...Linda draagt ook bij aan het gesprek: zij is een keer met een toenmalige scharrel uit de trein gestapt omdat ze zich niet meer konden inhouden, heeft het vervolgens op dat station met hem gedaan, waarna ze doodleuk de volgende trein weer instapten.


Je bent gewoon een beetje naïef"

Tijdens een gesprek in de Tuin wordt het duidelijk dat de opmerking die Roel gisteravond tegen Dido plaatste haar nog steeds dwarszit. Terwijl ze haar ziel blootgaf maakte Roel een geintje. “Ander onderwerp.” Roel heeft zich wel gerealiseerd dat Dido kwaad was. Ingrid laat weten dat Roel haar had gevraagd of Dido boos op hem was. “Nee, Dido is niet zo snel boos te krijgen”, had Ingrid hem nog gerustgesteld. Niets lijkt minder waar. “Ik vond het echt niet leuk. Ik voelde me zo alleen”, maakt Dido Chantal en Ingrid nog maar eens duidelijk. Chantal is het er mee eens dat de opmerking niet door de beugel kon. “Maar jij bent zo open. Dat maakt je kwetsbaar. Je bent gewoon een beetje naïef. Je lijkt mijn zus wel.” Maar ze neemt het ook een beetje voor Roel op. “Hij is echt erg op je gesteld. Hij zou echt niets doen om je opzettelijk pijn te doen.” Toch lijkt het laatste woord hierover nog niet gesproken.


Je maakt het er niet beter op”


De sfeer in de Tuin wordt steeds meliger. “Wat is Rob met een touwtje om zijn nek? Een vuilniszak.” Niet iedereen hoort deze ‘geweldige’ grap. En dus plaatst Roel hem nog een keer. “Wat is Dido met een touwtje om haar nek. Een vuilniszak.” “Je maakt het er niet beter op”, zegt Chantal. Zou Roel echt niet weten hoe met Dido om te gaan?



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #69 Gepost op: 3-09-2005, 17:29:16 »
Dido kwaad op Roel

Dido vertrouwt Rob toe dat ze zich zwaar beledigd voelt door Roel. "Ik had het gisteravond over een toekomstige relatie en dat ik bang ben dat mijn hart weer wordt gebroken", vertelt ze. "Toen zei Roel: 'Ja, boeiend, ander onderwerp.' Nou, daar hou ik niet van. Ik gaf net mijn hart bloot en dan kan het wel als geintje bedoeld zijn, maar dat kan je op zo'n moment echt niet maken. Ik vond hem echt een klootzak!"

Roel wil professor worden

Linda, Ralph en Roel praten over hun opleiding. Ralph heeft een MBO opleiding middenmanagement gedaan en daarna een opleiding van een jaar om brandweerman te worden. Linda studeerde Pedagogisch Werk en heeft de afgelopen 5 jaar met verstandelijk gehandicapten gewerkt. "Die zitten elke avond voor de buis naar ‘hun’ Linda te kijken", weet ze.

Ralph wil graag meer weten over de universitaire studie van Roel. "Ik heb psychologie gestudeerd aan de Erasmus Universiteit", vertelt Roel. "Ben je dan nu doctorandus?" vraagt Linda. "Ja dat klopt. En als je nog 4 jaar onderzoek doet naar een bepaald onderwerp en daar een proefschrift over schrijft dan kun je Doctor worden. Blijf je dan nog 10 jaar voor een universiteit werken en worden je artikelen ook nog regelmatig gepubliceerd dan kun je Professor worden. En dat is mijn doel." Linda en Ralph zijn onder de indruk; "Tjonge, dat zoek je ook niet direct achter jou." "Nee", zegt Roel. "Al die leraren op de middelbare school dachten dat het niks met me zou worden. En nu kom ik bij ze terug met mijn papiertje van de Erasmus Universiteit! Ik heb gewoon de mazzel dat ik iets heb gevonden dat me heel erg interesseert".

Rikkert in zak en as
Rikkert zit een beetje in de put. Hij vindt Lieske leuk, maar wist meteen al dat het niks zou worden. Dit omdat hij 'geen misbruik wil maken van haar'. De andere Bewoners met wie hij om tafel zit, begrijpen dat niet zo goed. "Ga d'r zoenen", stelt Joost voor. Maar Rikkert ziet dat echt niet zitten. Een andere reden ervoor is dat hij in het zuiden des lands woont, en Lieske in Groningen. "Het zou toch nooit werken." Dan speculeren de anderen verder over de vermeende zoen tussen hen.
Rikkert ontkent dit echter in alle toonaarden.




Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #70 Gepost op: 3-09-2005, 17:33:03 »
Linda draagt ook bij aan het gesprek: zij is een keer met een toenmalige scharrel uit de trein gestapt omdat ze zich niet meer konden inhouden, heeft het vervolgens op dat station met hem gedaan, waarna ze doodleuk de volgende trein weer instapten.
Mietjes, ik deed het tenminste gewoon in de trein :D
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #71 Gepost op: 3-09-2005, 17:42:34 »
Samen wakker worden

Menno ligt nog half te slapen als Ingrid zijn kamer binnenkomt en naast hem gaat liggen op de plek van Rikkert. “Kom hier anders altijd liggen”, stelt Menno voor. “Ja, dat zou wel gezellig zijn, dan kan Rikkert naast Lieske liggen", antwoordt Ingrid. Terwijl ze een beetje aan het babbelen zijn streelt Menno liefkozend over de arm van Ingrid en vraagt dan: “Wat vind je van mij?” Ingrid blijft stilletjes, lacht wat ongemakkelijk en lijkt niet van plan iets te zeggen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #72 Gepost op: 3-09-2005, 18:03:36 »
Ingrid en Menno een stel?

Menno en Ingrid lijken steeds meer moeite te hebben van elkaar af te blijven. Terwijl Ingrid aan de keukentafel zit komt Menno achter haar staan en begint haar op zijn gemak te masseren. Ingrid geniet zichtbaar. Even later als Menno staat af te wassen pakt Ingrid een theedoek en zoekt zo overduidelijk zijn gezelschap op. Hoe dan ook. Menno en Ingrid zijn de afgelopen week erg naar elkaar toegegroeid.




Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #73 Gepost op: 4-09-2005, 10:40:19 »
Ranzigheid ten top

De nieuwe overdaad aan drank en voedsel maakt de ruimte vrij voor andere behoeftes. Er vinden nog net geen handtastelijkheden plaats maar de bewoners kunnen alleen nog maar over seks praten. Dit wordt vormgegeven in allerlei vraag- en antwoord spelletjes. Ze lijken te vergeten dat er duizenden mensen meekijken. Voor alle details kan je op het forum de live verslagen lezen van de streamers.

Studentenslet

Ondanks dat vrijwel iedereen deelnam aan de seksgesprekken is Lieske opeens de gebeten hond. Tanja (die er anders zelf ook niet vies van is) noemt Lieske een sloerie en een slet. Chantal en Ingrid proberen het iets anders te verwoorden. Ze geven aan dat Liesje moet oppassen met wat ze zegt in het huis omdat alles wordt uitgezonden en tegen haar gebruikt kan worden. Ze gedraagt zich alsof ze met haar studentenmeiden zit te kwebbelen en daar moet ze mee oppassen. Ze wekt ze de indruk dat ze met haar 19 jaar al een heel leger kerels heeft afgewerkt en Chantal betwijfelt of dat zo is. Ook schets Lieske een beeld van studenten alsof ze alleen maar met seks en drank bezig zijn en dat zal haar niet door iedereen in dank afgenomen gaan worden. Lieske houdt zich groot en het gesprek wordt afgesloten met een hug van Chantal.

Menno is een gluiperd
Ingrid heeft duidelijk aan Menno laten blijken dat ze hem wel zag zitten. Chantal heeft echter uitgevonden dat Menno weliswaar wel wat voor Ingrid voelde, maar tegelijk ook voor Dido. Later in de slaapkamer vraagt Dido aan Ingrid: "Ben je boos op mij?". De teleurgestelde Ingrid antwoordt negatief en brengt Dido op de hoogte van het feit dat Menno er een wedstrijdje van maakt om te kijken wie van de twee als eerste zal toehappen. Beide dames komen tot de conclusie dat ze nu echt helemaal klaar zijn met Menno, dat ze absoluut geen onderdeel willen zijn van een wedstrijdje en dat die gevoelens er voor hem toch al nooit waren, maar dat ze gewoon af en toe wel zin hadden in een knuffel van hem. Voor Dido is Menno nu verleden tijd, ze is helemaal klaar met hem. Ingrid houdt de deur nog op een kier. Nadat beide dames hebben besloten dat er tussen hen beiden niets aan het handje is, komen ze tot de conclusie dat Menno inderdaad de gluiperd is zoals velen al dachten.



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #74 Gepost op: 4-09-2005, 10:44:41 »
Knotsen en peuken

De bestelling van de Bewoners is afgeleverd in het Washok. De Bewoners stormen erop af. Eindelijk weer eten in overvloed! Ze slaan druk aan het uitpakken. Er mist een belangrijk onderdeel van de bestelling: namelijk de salmiakknotsen. Verder zijn er veel te weinig sigaretten meegekomen. Toch zijn ze 76 euro over het budget heengegaan. Gaan de Bewoners het wel redden?



Waar is de shag?
Ingrid bekent aan Rob dat ze een deel van de sigaretten heeft gepikt. Dido denkt ondertussen dat Joost de sigaretten heeft verstopt. Joost zelf verdenkt Rob. Terwijl hij dit zegt valt er een pakje shag uit zijn eigen broek. Prompt tovert hij de rest van de pakjes tevoorschijn. Ingrid gooit nu haar deel van de achterover gedrukte pakjes sigaretten door het huis en alle rookwaar is weer terecht.

Dido wil lekkere man

Menno wil een eerlijk antwoord van Dido: “Op wat voor mannen val jij?”
Dido heeft graag dat ze ‘goodlooking’ zijn, dus er gewoon lekker uitzien. Eigenlijk valt ze op die types waar veel vrouwen op vallen. Vaak zijn het helaas de foute.
Menno: “Wat trekt je daarin aan als je weet dat ze fout zijn?” Dido heeft nog steeds hoop: “Er zal toch ook wel een goede tussenzitten?” Daar is Menno het mee eens. “Ik zal geen namen noemen, maar er zal zeker een goede tussenzitten.”
Doelt hij op zichzelf? Dido: “Soms word ik toch zo moe van jou.” Hij doet of hij verbaasd is. “Wat?” Ze lacht. “Nee, ik vind je lief, ik vind je echt lief.” Maar Menno wil meer horen. “Moet hij sportief zijn?” Dat wil ze wel, ja. Menno: “Wat nog meer: lief?” Nee: Dido heeft liever het onbereikbare.” Flirtende Menno heeft hierop een snelle reactie: “Jij kan alles krijgen wat je wil, dus ze zijn nooit onbereikbaar!” Maar volgens Dido is er wel een manier: “Dan doen ze maar alsof ze onbereikbaar zijn.”
Roel bekent: "Ik ga voor Dido"

Roel bekent wie hij leuk vindt: Dido.

“Maar zij is helaas onbereikbaar.” Hij geeft wel toe dat hij de meisjes thuis nog net iets leuker vindt dan in dit Huis. “Maar ik ben niet het type dat z’n handen drie maanden lang in de broekzak houd.” Linda: “Die meisjes daar gaan dat niet leuk vinden.” Voor Roel geen reden om hier niets met iemand te beginnen. Chantal valt bij: “De eerste dagen moest je aan iemand denken. Misschien moet je er eerst eens achterkomen wat je wilt.” Roel: “Dat weet ik sowieso niet.” Chantal gaat verder: “Volgens mij zit hier niemand in het huis die het voor een avondje zou doen.” Roel: “Je weet toch niet hoe het daarna loopt?” En trouwens, Linda heeft genoeg ‘seks voor een avondje' gehad. Linda: “Ik heb dat vaak gedaan hoor, alleen voor de lust. Ze zeggen dat vrouwen dat niet hebben, maar da’s niet waar.” En wie vindt ze in het Huis wel knap? Qua uiterlijk zou ze voor Menno kunnen gaan, ware het niet dat ze al bezet is







Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #75 Gepost op: 4-09-2005, 10:46:37 »
Arnie is terug

De Bewoners genieten van het avondmaal. Chantal vraagt aan Joost hoe hij over het leven denkt. “Je bent nog vrij jong. Ben je nog veel bezig met jezelf ontdekken?”, wil ze van hem weten. “Ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat ik wil in het leven”, vertelt Joost.
Chantal: “Heb je het idee dat je nog een innerlijke ontwikkeling moet doorstaan?“ Joost weet nog helemaal niet hoe het leven werkt. "Ik ben ook niet bang om mezelf te veranderen.” Chantal laat hem weten dat hij iets in de entertainmentbusiness moet doen.”Ik zie jou als een echte artiest. Je moet gewoon in Goede Tijden Slechte Tijden gaan spelen. Arnie is terug.”

Joost en de salmiakknotsen
Joost is nog steeds zwaar teleurgesteld dat ‘zijn’ salmiakknotsen niet bij de boodschappen zaten. “Volgende keer spreek ik de boodschappenlijst zelf in”, laat hij Lieske weten. “Ik heb hem toch niet ingesproken!”, bijt ze van zich af. Roel gaat verder “Ik laat hem Ralph in ieder geval niet meer inspreken. Ik noem de salmiakknotsen als eerste dan zitten ze er zeker bij. Een biertje meer of minder maakt me namelijk niet uit.”

Time to play!


Rob, Dido, Nathalie en Joost doen een spel: een zelf in elkaar gezet ‘Triviant’. Het is een muzikaal gebeuren met de vele liedjes die bij het spel worden gezongen. Nathalie krijgt een boerderijvraag van Dido: Heeft een koe haar op zijn uiers? Volgens Nathalie niet. Fout!
Dido tegen Joost: “Maak de volgende tekst af.” Ze begint te zingen: “Hou me vast, leg je hoofd weer op mijn schouder. Hou me vast, streel me zachtjes door mijn haar.” Joost spreidt zijn armen en zingt door: “Hou me vast, soms wordt het allemaal eventjes teveel. En bij jou zijn, is dan alles wat ik wil.” Goed!
Nathalie: “Uit de categorie ‘pittige boerderijvragen’: “Welke twee bekende Nederlanders waren laatst op een varkensboerderij?” Joost heeft weer het antwoord goed. Met een lage bastoon zegt hij vol overgave: “Gerard Joling en Gordon!”

Bewoners: let op!

De Bewoners krijgen een berisping van Big Brother. Ze moeten iets zorgvuldiger met de Regels omgaan. Het zendertje bijvoorbeeld dat ze constant dragen, mag niet zomaar af worden gedaan, alleen als ze gaan douchen of slapen. Even ‘liggen op bed’ valt niet onder slapen. Bij de batterijwissel van het zendertje is het belangrijk dat de lege batterij in het daarvoor bestemde vakje van de box terechtkomt. “Doe de nieuwe onmiddellijk in de zender”, is de opdracht. Zo nu en dan worden oude en nieuwe batterijen per ongeluk door elkaar gehaald en hier moet beter op gelet worden. Verder is de afstand tussen mond en microfoon niet altijd goed afgesteld: het geluid wordt dan onduidelijk. En last but not least: “Fluisteren is voor de kijker absoluut onbeleefd. Doe dat dus liever niet.” Jaja, zelfs in het luxe optrekje van Big Brother zijn nou eenmaal regels…

Wat als je moeder dit hoort?"

Chantal: “Ik haat het om het hier over te hebben.”
Het gaat weer eens over seks. Dit keer over de vraag ‘of je het als vrouw doorslikt of niet’. Lieske heeft het nooit gedaan. Ingrid weet het zeker: 99% van mijn vriendinnen doen er niet aan. Het enige wat Chantal erover kwijt wil: “Ik ken mensen die er een colafles naast hebben staan, omdat ze zonder dat te drinken erna over hun nek gaan.”
Menno vraagt haar: “Slik jij het?” Chantal zwijgt erover. “Ik ga niks zeggen.”
Roel snapt niet waarom dit een beladen gesprek moet worden. Tanja: “Vind je het leuk als je moeder dit hoort?” Roel: “Zit ik absoluut niet mee. Ik heb niets te verbergen en kwets hier niemand mee.” Ingrid vraagt zich af waarom Ralph zoveel zwijgt. Voor Ralph blijkt het allemaal iets te snel te gaan: “Jullie hebben allemaal zoveel informatie!”


Natafelen

Het is lekker natafelen in het Big Brother-Huis. En met wat wijn blijft het een constante melige boel. De één is wat meer uitgelaten dan de ander. Tanja is niet zo van de seksgrapjes en Ralph luistert liever dan te praten. Maar aan het spel in de Keuken doet iedereen mee: fluister de eerste persoon van de rij iets in het oor, die geeft dit door aan de persoon naast zich en dit proces herhaalt zich tot de laatste aan de tafel. Het resultaat is vaak verrassend en ligt mijlenver van de originele zin die bij de eerste persoon werd ingefluisterd. Natuurlijk is dit ook het geval in het Big Brother-Huis. En het zal niemand verbazen dat de meest banale gedachten van de Bewoners naar boven komen drijven...


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #76 Gepost op: 4-09-2005, 11:10:55 »
Een bewogen nacht

Het is vannacht weer laat geworden. Wie maakt wie het hof? En is dat allemaal wel zo serieus? Tot in de vroege uurtjes praatten de Bewoners over het spel der verovering dat gaande is. Ontstaan er nu echt romances binnen het Huis of is er alleen sprake van gierende hormonen? Het was een bewogen nacht. De dertien zijn nog in diepe slaap.


Dido en haar banaan

Dido heeft een banaan genomen en is in een banale bui. AanJoost, die tegenover haar zit, heeft ze een aandachtig publiek. Na haar orale act met de banaan ligt Joost onder de tafel van het lachen. Dido pakt nog een banaan. “Nee, nu moet je echt ophouden”, schatert Joost. “Stiekem word je er wel opgewonden van”, zegt Dido. “Gisteren zei ik nog dat ik in het Huis nog geen erectie heb gehad, maar dat kan ik vandaag niet meer zeggen.” De meligheid viert vanavond weer hoogtij in het Huis.

Gefrusteerde mannen

Wie gaat er nou voor wie? Loopt Menno warm voor de blonde Ingrid, of kiest hij toch voor brunette Dido? Ook Roel lijkt van twee walletjes te eten. Hij heeft toegegeven dat hij Dido wel ziet zitten, maar vindt haar te ‘onbereikbaar’. Ondertussen kan hij zijn handen niet van Lieske afhouden. De 19-jarige studente geniet op haar beurt ook alle aandacht van Rikkert.

Het spel van aantrekken en afstoten begint een nare bijsmaak te krijgen. Er broeit iets in het Huis en Ingrid en Dido hebben er schoon genoeg van. Zij willen gewoon ‘maatjes’ zijn met de mannen. “Maar die denken gelijk meer”, aldus de geïrriteerde Ingrid. Dido en Ingrid zijn het met elkaar eens, de mannen zijn gewoon gefrustreerd.




Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #77 Gepost op: 4-09-2005, 19:55:49 »
'ik stop met pesten'

De bewoners zijn op en ze realiseren zich dat de gesprekken van gisteravond en afgelopen nacht onder invloed van drank niet echt top zijn geweest. Ze zijn tever gegaan en proberen voortaan niet zo 'laag' te gaan zegt Joost. Rob en Dido zijn het er ook overeens dat ze de gesprekken over sex wat moeten minderen en ook het pesten naar Lieske moet stoppen. "ik ben helemaal geen pestkop normaal en het is kinderachtig ik stop daarmee", zegt Dido. Ze vinden het allemaal ranzig en onder hun niveau dat zulke gesprekken plaats hebben gevonden, ze beloven met z'n allen beter. Wil je meer weten over hoe de bewoners de dag beleven? Kom, lees en praat met ons mee over het BB gebeuren.

Lieske wil naar huis

Moeilijke middag voor Lieske. Ze barst in de badkamer in tranen uit. Ze wil naar huis. Ze kan zich niet aanpassen zegt ze, en ze heeft zich in geen tijden zo eenzaam gevoeld, alleen bij Joost vind ze aansluiting. Chantal wil haar troosten maar Lieske moet er niets van hebben. Ongetwijfeld zullen de pesterijen van vannacht een rol spelen. Zal Lieske echt de biezen pakken en het huis verlaten of zal iemand haar nog tegen kunnen houden? Volg bij ons de verslagen van minuut tot minuut.


Crisis bezworen
De eerste 'ik wil naar huis'- crisis lijkt al weer te zijn bezworen. Een deel van het probleem is dat Lieske vindt dat zij zich niet anders heeft gedragen dan de rest, maar dat alleen zij erop wordt afgerekend. Vooral de vijandigheid van Tanja neemt hoog op. Menno en Rikkert leggen uit dat Lieske uit een enorm zelfbevestigend studentenwereldje komt en in het BB-huis daarentegen voor zichzelf moet opkomen. Ze merkt zelf op dat ze pas 19 is en dus zeven jaar levenservaring mist ten op zichte van de anderen. Lieske is nu ook bang om terug te moeten naar Groningen. Rikkert en Menno zeggen dat ze niks fouts over haar vrienden of familie heeft gezegd dus dat dat wel goed zit. Lieske lijkt overtuigd. "We zien het wel hoe het gaat..., maar ik vind het wel erg moeilijk allemaal. Ik heb soms gewoon wat bevestiging of een schouder nodig." De anderen zeggen dat ze die kan krijgen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #78 Gepost op: 4-09-2005, 21:08:51 »
Rob valt Joost aan
Rob wordt af en toe een beetje moe van het drukke gedrag van Joost. Wanneer deze dan ook aankondigt een tukje te gaan doen, juicht Rob dat van harte toe. Daarop besluit Joost pesterig om zijn slaapje nog even een uurtje uit te stellen. Rob reageert daarop door hem met een opgeheven vork achterna te rennen. Hierdoor wordt Joost echter alleen maar minder slaperig...

Jij wordt een bewaarnummer”

Dido gebruikt het tuinpad als catwalk. Als een professioneel model showt ze haar outfit. Ingrid laat haar weten dat ze zo’n mooie mond heeft. “Waarom heb je nooit iets met je uiterlijk gedaan? Alhoewel het nooit te laat is natuurlijk.” “Nou Dido, de modellenwereld in dus”, roept Joost. “Ik zeg Playboy”, is het enige dat Rikkert uit kan brengen. Joost vertelt Dido dat er een reële kans bestaat dat de Playboy haar belt. “Ga je het dan doen?”, wil hij weten. “Ik weet het niet, misschien wel.” Ook Chantal voegt zich bij het gesprek. “Je moet wel uitkijken”, zegt ze. “Want een maand later zijn ze je alweer vergeten.” Rikkert weet dat zo net nog niet. “Volgens mij word jij een bewaarnummer.”

Aan tafel

Het eten is klaar. “Aan tafel”, roept Rob. “Dat laat ik me geen tweede keer zeggen”, zegt Linda.De Bewoners eten op deze zwoele nazomeravond lekker buiten. Rob heeft duidelijk zijn best gedaan. Vanavond staat er Hollandse pot op het menu. Namelijk stamppot van rauwe andijvie. “Lekker hoor”, zegt Linda weer. “Veel beter dan die Mexicaanse schotels.” En omdat de mond van Joost vandaag weer niet heeft stilgestaan, heeft ze voor hem nog een extra advies. "Doe maar lekker veel eten in je mond."


Joost, haal je vinger uit mijn neus!


Iedereen babbelt door elkaar tijdens het avondeten. Nathalie: "Ze was tien jaar mijn beste vriendin, totdat ze met jongens om begon te gaan. Van de één op de andere dag veranderde ze..." Dido: "Ik had 'Memo' geheten als ik een jongen was geweest." Rikkert: "Zoetzure saus met gerookte worst op pasta is best te eten."
Rob komt naar buiten en roept iets tegen Dido. Joost bemoeit zich ermee, iets wat Rob liever anders had gezien... Rob: "Joost, bemoei je er niet mee! Ik heb hier met Dido een gesprek en jij zit vanaf daar met mijn vinger in mijn neus!" Dido denkt dat Rob echt kwaad is, maar dat is niet zo, zegt deze. Hij gaat nog even verder: "Joost is een ouwehoer." Linda mengt zich in het gesprek: "Rob, ik vind je gemeen." Van dit soort kritiek is Rob niet gediend. "Je weet helemaal niet waar het over gaat Linda!" Zelfs Joost vindt dat. Lachend zegt hij: "Rob heeft gelijk." Weer een reden voor Rob om tegen hem in te gaan: "Mond blijven houden, want je hebt nog steeds je bordje niet leeg." Eindelijk zwijgt Joost. "Kijk, nu kunnen ook andere mensen praten, Joost", zegt Rob die nu de hele tijd het woord heeft. "Alles is gespeeld, dus maak je niet druk. Er moet veel meer drama komen." Dat vindt Ralph ook: "Joost is groot; hij kan wel wat hebben."








Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #79 Gepost op: 4-09-2005, 22:45:44 »
Joost zijn make-up liep door

Dat Joost ijdel is hebben we vandaag al gezien, maar het is erger dan de Bewoners denken. Linda vertelt dat ze hem tijdens de Kick-Off hoorde praten. “Kan de visagiste nog even komen. Mijn haar zit echt niet.” Joost legt uit hoe het zat. “Er zat de hele tijd zo’n pluk omhoog. Dat was echt geen gezicht. En mijn make-up liep ook door.”


De vaat

In het Huis waar dertien mensen leven wordt ook aardig wat vuil gemaakt. En schreven we al over de gezellige avondmaaltijd in de Tuin. De vaat die op de Bewoners stond te wachten willen we jullie ook niet onthouden.

Wie mooi wil zijn…


De Bewoners hebben inmiddels plaatsgenomen in de Huiskamer. De dames houden zich bezig met het vijlen van hun nagels. En de mannen kijken vol verwondering toe hoe de dames toch zo gepassioneerd en vooral zo lang kunnen praten over hun ‘mooie’ nagels. Rikkert waagt ook een poging zijn nagels te vijlen, maar binnen de kortste keren bloedt hij al. “Je moet echt ophouden nu”, zegt Nathalie. “Relax”, reageert Rikkert. “Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.”