Auteur Topic: Ontwikkelingen in het BB-Huis  (gelezen 113659 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #80 Gepost op: 4-09-2005, 23:56:35 »
"Niemand kan me omlullen"

Rikkert laat Linda en Lieske weten dat ze op een tiende van het totaal aantal dagen zitten. Als ze niet worden weggestemd natuurlijk. Rikkert mist het thuisfront niet zo erg, maar daar denken Linda en Lieske anders over. “Dat had ik vanmiddag dus. Al zou ik alleen maar af en toe eens kunnen bellen”, zegt Lieske. Ook Linda mist haar familie en vrienden. “Als ik het niet trek ben ik echt zo weg.” Lieske zou het als falen zien als ze nu het Huis zou verlaten. “Als ik het na een maand nog steeds heb, zou ik het misschien wel doen.” Linda weet het zeker. “Als ik me drie dagen ongelukkig zou voelen ben ik weg. Als ik besluit om iets te doen kan niemand me meer omlullen.”


"Dan was je dus hartstikke dood geweest"

Menno vertelt Ingrid, Joost en Rob die met hem aan de keukentafel zitten over de rampen die hij op zijn reis door Afrika meemaakte. Zo wilde hij in Zuid-Afrika met sportschoenen aan bij een waterval komen. Zijn vriend filmde het. Op een gegeven moment hoorde Menno iemand zeggen: 'Dit gaat niet goed.' Het was toen dat Menno weggleed met één been. Hij kon zich nog net ergens aan vastgrijpen. Was dit niet het geval geweest, dan was hij tien meter naar beneden gevallen en hoogstwaarschijnlijk op zijn hoofd terechtgekomen. Rob: "Dan was je hartstikke dood geweest dus." Menno bevestigt dit. "Ik moest op eigen houtje teruggaan, beentje voor beentje, en trillen joh! Ik ben nog nooit zo bang geweest." En zijn extreme ervaringen bleven niet bij dit ene avontuur. In Namibië sliep hij in een park. "Om half vijf werd ik wakker. Ik was misselijk en moest overgeven. Het bleef maar doorgaan en ik droogde helemaal uit. Toen ik een beetje wegviel, hadden de anderen door dat dit niet helemaal klopte. Ik werd in de bus gezet en naar een privéhospitaal gebracht. We reden in 2,5 uur honderd kilometer door de rimboe. In het hospitaal kreeg ik een prik en lag een dag aan het infuus. Het bleek voedselvergiftiging te zijn. Een verkeerd stuk vlees gegeten."


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #81 Gepost op: 5-09-2005, 12:06:04 »
Dido rouwt om Marcel

Dido vertelt weer over haar ex Marcel. Hij is autospuiter maar verdient veel zwart bij. Ze kon hem niet loslaten, deed van alles om de relatie te redden maar het was een hopeloze zaak. Marcel heeft hun gezamelijke huis in Haarlem inmiddels te koop gezet (zie foto). Marcel's nieuwe vriendin woont niet met hem samen, maar is wel veel bij hem in zijn nieuwe huis. De ouders van Marcel vinden het heel jammer dat het uit is, ze willen Dido niet kwijt. Dido en haar ex hebben nu een 'normaal' contact, ze is absoluut niet wraaklustig. Ze denkt wel dat hij nu veel haar zal worden geconfronteerd omdat ze in het BB-huis zit.


Een tussendoortje voor de afkick

Na Marcel heeft Dido een relatie aangeknoopt met het vriendje van haar zus, zo vertelt ze aan Nathalie. Een knappe jongen die in Nice werkt als model. Maar ook in deze jongen heeft ze zich vergist. Want ze dacht, dat hij ook verliefd was op haar, maar toen ze aan hem vroeg, of hij haar vriendje wilde worden na een romantisch samenzijn, moest ie er over nadenken. Ze werd daarop dus heel kwaad, want ze hadden niet alleen gezoend, maar "het" ook gedaan. Ze komt tot de conclusie, dat hij misschien toch te jong was en zij te volwassen. Het vriendje is intussen weer terug bij Dido's zusje, die over dit alles natuurlijk nog behoorlijk kwaad is.

Tanja werd mishandeld

Tanja heeft vier jaar lang een relatie 'met een gokverslaafde Nederlander' gehad, die de laatste twee jaar zo vreselijk aan de coke zat dat ze constant in elkaar werd gemept. Ze werd zelfs een keer midden op straat door hem in elkaar geschopt. Ze kon niet bij hem weg omdat ze van hem hield en het hem steeds vergaf. Soms mepte ze ook wel terug: "Alleen het nadeel is dat een vrouw nagels heeft dus dan liep hij steeds met krassen rond. En niemand geloofde mij." Nadat ze de relatie verbroken hadden werd hij dakloos en heeft ze hem opnieuw onderdak gegeven. "Toen kreeg hij weer gevoelens voor me, daar kregen we ruzie over en toen is hij weggegaan en is hij nooit meer terug gekomen. Het is al 5 jaar geleden en ze heeft er nog 2 jaar lang last van gehad. Vanwege een burnout zat ze sinds oktober vorig jaar in de ziektewet, maar nu heeft ze die ziektewet opgezegd en heeft ze zwangerschapsverlof opgenomen. Na BB gaat ze de WW in want haar contract is afgelopen en wordt niet verlengd.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #82 Gepost op: 5-09-2005, 12:15:46 »
“Heb je in een koelcel gewerkt?”

Nathalie is nogal in haar nopjes met haar mooi verzorgde nagels en laat ze aan Roel zien. “Aardig gek”, roept hij. “Ik ben alleen niet zo weg van de kleur van je lippen. Het is een beetje blauwgrijs.” Zelf is ze wel heel tevreden met de kleur. Roel houdt meer van rode tinten. Daarop laat Dido weten dat je van een goed seksleven rodere lippen krijgt. Nathalie vertelt dat haar lippen heel rood waren gemaakt toen ze het Huis inkwam. “Dat vond ik een beetje teveel van het goede.” Roel laat, op zijn eigen subtiele manier, nog maar eens weten wat hij van deze kleur vindt. “Het lijkt wel of je in een koelcel hebt gewerkt.” Nathalie laat zich niet uit het veld slaan. “Dit zijn de kleuren van het seizoen.” Roel reageert koeltjes. “Oh, dat is dan allemaal aan me voorbijgegaan.”

Joost onderzoekt gezicht

Joost komt als tweede het bed uit. Ook hij gaat direct door naar de badkamer. Tijdens het douchen onderzoekt Joost, met behulp van een klein spiegeltje, uitgebreid zijn gezicht. Wat hij ziet lijkt hem niet echt te bevallen.

Muizen in het Huis
Er zijn muizen gesignaleerd in het Huis. Roel heeft besloten ze te vangen en besteedt de hele avond aan het knutselen van vier muizenvallen. Geheel volgens een eigen systeem. De muis moet immers blijven leven. Een lege colafles met een gat erin vormt de basis. De colafles balanceert in evenwicht tegenover een gewicht dat er met een aantal draden aan is bevestigd. De bedoeling is dat de muis door middel van kruimels en kaas in de fles gelokt wordt. Door het gewicht van de muis kantelt de colafles en zit de muis gevangen.

Met veel precisie en met behulp van de rest van de Bewoners plaatst Roel de vallen in de tuin. Nu is het afwachten…


Spookverhalen

Lieske, Dido, Nathalie en Ingrid gaan voor de verandering eens vroeg naar bed. Hoewel, vroeg? Het is ondertussen toch alweer bijna 3 uur. Om de slaap te vatten vertelt Dido een spookverhaal over Herman. “Herman is een hele vreemde man, hij is namelijk een kluizenaar. Hij woont in een huis waar de ramen allemaal stuk zijn en spinnenwebben in de kozijnen hangen….”

Muis in de val?


Roel heeft de hele avond geknutseld aan een colafles om deze te veranderen in een muizenval. Een val waarin de muizen blijven leven, want anders is het zielig. Zorgvuldig staat hij opgesteld in de tuin.

Om 3 uur is het dan echt raak. “Er zit een muis bij de val!” Schreeuwt Menno. Rikkert, Roel en Linda drukken hun neuzen tegen het raam aan. Zal de muis in de val lopen?




Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #83 Gepost op: 5-09-2005, 14:45:22 »
Tanja’s kindje wordt gedoopt

Tanja merkt dat haar buik weer gegroeid is. Zelf denkt ze dat het een meisje is. Joost daarentegen is van mening dat het een jongen is. Het maakt Tanja eigenlijk niet zo veel uit. “Heb je dan al meer pukkels gekregen?” wil Chantal weten, want dan wordt het namelijk een meisje, is haar theorie.

“Wie is er gedoopt?”, wordt er gevraagd. Dat zijn er maar weinig. "Mijn kindje zal wél gedoopt worden", laat Tanja weten.

Rara, hoe laat is het?


Het is vandaag de eerste maandag van de maand. Om twaalf uur klinken de sirenes. Dit is de allereerste keer, sinds hun intree in het Huis, dat de Bewoners de tijd op een presenteerblaadje krijgen aangereikt. Normaal is het gissen naar de tijd, aangezien horloges of klokken taboe zijn in het Huis. Rob loopt in de Tuin. Hij is de enige die de loeiende sirenes hoort.

De Bewoners worden een voor een wakker. Ralph gaat in de Tuin ontbijten, terwijl Rob en Joost de keuken nog eens even schoonmaken. Aangezien Rob weet hoe laat het is, vertelt hij aan Joost dat het tien voor half één is. “Hoe.., hoe weet je dat”? vraagt Joost aan Rob. “Dat kan ik aan de zon zien, aan de stand van de zon”, zegt Rob. “Echt waar, dat wist ik niet”, reageert Joost verbaast. Daarna vertelt hij het aan de alle Bewoners hoe laat het is. Ze reageren allemaal verbaast.

Joost; the drill instructor!


“Ik heb zin om te sporten. Zullen we met z’n allen sportoefeningen gaan doen?”, vraagt Dido. Niemand reageert, behalve Joost. Hij wil wel de “drill instructor” zijn. Uiteindelijk wil Lieske ook wel meedoen. Ze spreken af dat ze, voor het avondeten, zodra het begint te schemeren, gaan sporten.

Moet makkelijk kunnen, voor 50.000 euro

Tanja en Menno zitten gezellig in de keuken een eitje te eten. Menno kijkt, nog wat slaperig, om zich heen. "Je zou nu nog maar aan het fietsen zijn", zegt hij opeens. "Dan hadden we vandaag ook nog de hele dag gemoeten." Tanja's reactie is, op zijn minst, opmerkelijk te noemen: "Ach dat had toch makkelijk te doen moeten zijn, voor 50.000 euro. Het was maar 4 daagjes fietsen."

“Word je daar opgewonden van?”

Het gaat weer eens over seks. Joost heeft, volgens eigen zeggen, nog geen opgewonden gevoel gehad in het Huis. Roel ergert zich eraan dat vrouwen altijd denken dat mannen vreemd gaan, vrouwen gaan net zo goed vreemd. Mannen die vreemd gaan moeten het toch ook met vrouwen doen, dan gaan die dus net zo goed vreemd. Menno vindt dat als een vrouw “Ik ook van jou” zegt, de kans groot is dat ze vreemd gaat. Rikkert ziet zijn kans weer schoon en masseert Lieske haar rug. “Word je daar opgewonden van?” wil Linda weten.


Mijn ideale dag


Roel wordt het liefst wakker op een techno festival. De hele dag dansen en aan het einde van de dag een live show. Joost ligt liever de hele dag in bed. Lieske wordt graag wakker met een leuke jongen en dan rondrijden in een Jaguar, met een picknickmand op de achterbank. Menno’s ultieme dag is gewoon rustig naar zijn werk gaan, en daar staat dan Gaston, die zegt dat hij de loterij gewonnen heeft. Linda slentert het liefst over de boulevard en daarna helemaal los op de dansvloer.

Probeer gelukkig te zijn

Rob vertelt intussen zijn levensverhaal, dit keer aan Chantal. Hij kan van elk dingetje gelukkig worden, Bijvoorbeeld van een lieveheersbeestje. Op een dag belde zijn dochter met het verhaal dat er een vogel tegen haar been gevlogen was. Dat vogeltje achtervolgde haar de hele weg. Daarvan werd zij op dat moment heel erg gelukkig, schreef ze haar vader later in een briefje. Rob vindt dat iedereen iets van zijn leven moet maken en met alle energie moet proberen te genieten. Chantal heeft eens een vriendin gehad die altijd het negatieve opzocht terwijl ze echt een fantastische vrouw was. Gezamenlijk komen ze tot de conclusie: Probeer nu gelukkig te zijn, dat kan toch zeker niet moeilijk zijn!


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #84 Gepost op: 5-09-2005, 17:45:21 »
Vieze vlekken

Chantal ziet foto’s naast het bed van Menno. Chantal mocht haar beschreven kaarten niet mee het Huis in nemen. Ze loopt naar de telefoon en verzoekt Big Brother alsnog de kaarten te geven, want ze zijn een steuntje in de rug voor haar.
Lieske ontdekt iets slijmerigs in het bed van Rikkert en springt op. Dido ziet vieze vlekken. Ze besluiten Rikkert te roepen. “Dat is kwijl”, zegt Rikkert, “ik slaap namelijk altijd zonder hoofdkussen."


Geen trio


Linda vraagt aan Lieske en Roel: “Als wij nu niet in de Slaapkamer geweest waren, hadden jullie dan gaan zoenen?” “Ik denk het wel”, zegt Roel. Het volgende moment springen Linda, Ingrid en Menno op en verlaten de slaapkamer. “Ingrid, jij mag niet gaan”, roept Lieske. “Nee geen trio”, zegt Menno terwijl hij Ingrid met zich meetrekt. Als Linda het licht uit heeft gedaan vraagt Roel serieus aan Lieske: “Zou ik je type kunnen zijn buiten het Huis?” Lieske zou in het normale leven nooit op een type als Roel vallen. “Weet je wat het grappige is. Ik ga altijd met die typische studenten om. Bovendien ben jij al 26. Jij zou de oudste jongen zijn waar ik iets mee zou hebben.”



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #85 Gepost op: 5-09-2005, 23:36:47 »
Hoe zit het nou?
Hoe zit het nou toch met Ingrid en Menno? Ze draaien maar om elkaar heen. Eerst laat Ingrid tijdens een gesprek met Dido weten het helemaal gehad te hebben met Menno, aangezien hij van twee walletjes eet. Het volgende moment liggen ze weer bij elkaar in bed. En toen Menno net op de poef in de Huiskamer lag sprong ze er bovenop. Ze hoort hem uit over zijn voorkeuren bij vrouwen. Hij wil op zijn beurt alles weten over de voorkeuren van Ingrid. Ook bespreken ze de inrichting van ‘hun’ huis. Na een tijdje zijn ze eruit. “We kunnen het Huis nu wel uit”, zegt Menno. “Wat voor rekening openen we samen?” Dat de hormonen de laatste dagen door de lijven van de Bewoners gieren is nu wel bekend. Maar hoe dicht ligt deze grap bij de waarheid?


Ik vind hem niet zo bij je passen"


Ralph is onderwerp van gesprek. Lieske, Nathalie en Linda zitten in de Jacuzzi en doen aan serieuze meidenpraat. Lieske zegt het eerlijk tegen Nathalie: “Ik vind hem niet zo bij je passen.” Nathalie ook niet meer, maar het was een andere tijd toen zij wat met hem had. “Ik was toen zo verschrikkelijk naïef.” Linda: “Hij zal wel merken dat je veranderd bent.” Nathalie: “Ja, ik ben veel te bijdehand geworden. Ik heb hem wel eens duidelijk gemaakt dat ik niet meer het lieve meisje van vroeger was. Zei hij: ‘Oh, wat ben je hard geworden zeg.’ Ik zei: ‘Hard? Ik ben vooruit gegaan, jij bent stil blijven staan.’ Hij moet een meisje hebben dat ‘ja’ en ‘amen’ zegt. Dat leuke kleertjes aantrekt als ze thuiskomt.” Ze ergeren zich alledrie een beetje aan Ralph. Zo denkt Lieske dat hij camerageil is en vond ze het vreselijk dat hij als jongen even stiekem zijn haar deed tijdens de Liveshow. Nathalie verklapt dat hij zich ook wel eens heeft opgegeven voor ‘Temptation Island’, maar dat hij dat heeft afgezegd nadat hij het Nathalie had verteld en zij zei dat ze het maar triest vond. Blijkbaar had zijn zus ook al haar afkeer laten blijken. Nathalie: “Hij commandeert.” Linda herkent het meteen: “Doet ie best vaak.” Lieske: “Hij maakt opmerkingen over jouw kleding op een irritant toontje. Dat zou hij bij mij echt niet moeten doen.” Linda: “En hij fietste langzaam en zat toen ons stom uit te lachen.” Lieske: “Ik heb hem al zo vaak dingen moeten uitleggen.” Nathalie: “Dat is niet erg, ik snap ook niet alles, maar hij kan het alleen niet accepteren als je iets zegt.” Linda: “Nee, gaat hij nog wijs lopen doen ook.”

Hotspot

Eet smakelijk! Tijdens de mie gaat het over aanslagen en hoe je daar op reageert: of je nu de fiets moet nemen in plaats van de tram, na wat er in juli in Londen gebeurde. Roel: “Als je een huis uit een reallifesoap bombardeert, heb je echt een hotspot.” Joost denkt dat zij minder belangrijk zijn als zijzelf misschien denken: “Misschien kijkt niemand. Of heeft iedereen een hekel aan ons.” Rob maakt zich niet druk: “Hier gebeurt echt niets. Kan je beter een vol stadion kapot opblazen.”

Zou je met hem trouwen...?

Ingrid stelt Nathalie voor de keuze: “Als er nu een boodschap van Joost aan een vliegtuig hangt met de tekst: ‘Wil je met me trouwen?’, zou je dat dan doen?” Nathalie zegt van niet: “We kunnen toch ook trouwen als ik uit het Huis ben?"
Joost ziet nog een addertje onder het gras: “Je moet wel zeker weten dat het van Joost is, en niet van één of andere fan. Of van Ralph...” Ralph hoort het aan, maar zwijgt.
Nathalie: “Ik heb wel ‘ns gezegd: “Als je me vraagt, dan op een originele manier.”
Dido: “Maar zou je het doen?” Nathalie denkt van wel

"Ik wil geen lilliputter"


Menno: “Als mijn kind geboren wordt, krijgt ie golfclubs, of het nou een jongen of een meisje is.” Dido wil nog geen kinderen, al weet ze dat ze een leuke moeder zal zijn. Maar nu zit ze midden in een opleiding, en wil ze ‘nog even leven’.
Menno: “Dus je wilt geen kleine van Menno?”
Dido knikt van nee: “Jij bent te klein. Krijg ik een lilliputter.“







Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #86 Gepost op: 5-09-2005, 23:38:02 »
Commando pingelen

Wat hebben de Bewoners toch met spelletjes? Alhoewel het logisch is dat ze alles doen om de tijd te verdrijven. Ze beginnen met ‘Commando pingelen’. “Commando plat, commando vlak, commando pingelen…….eeennn commando monatoetje”, roept Nathalie. Na twee spelletjes zijn de Bewoners het beu. Rikkert wil de stoelendans doen. “Ik wil even een iets actiever spelletje doen hoor.” Niemand lijkt echter enthousiast, maar hij houdt vol. “Stoelendans, stoelendans”, schreeuwt hij over de tafel. Uiteindelijk stemmen de rest van de Bewoners met het plan in. Behalve Tanja. Zij gaat liever even lekker languit op de poef liggen.

"Klotecamera's"

Ralph probeert overduidelijk de aandacht van Nathalie te trekken. “Is er wat?”, vraagt hij aan Nathalie als ze de Keuken binnenkomt. “Nee, hoezo?”, vraagt ze verbaasd. “Nou je was zo chagrijnig vanochtend”, reageert Ralph. “Ja, maar dat was vanochtend. Wat doe ik nu dan?”, vraagt Nathalie weer. “Oh, niets”, zegt Ralph koeltjes. “Ik vroeg het me gewoon af.” Als hij wegloopt begint hij te lachen. “Klotecamera’s.”

"Joke, liefje. Joke?"

Chantal heeft een leuk verhaal over een dronken man. Haar vriendin Joke had zich eens uitgekleed en haar kleren losjes op de overloop van de trap laten liggen. Toen haar man zwaar bezopen thuiskwam, toonde hij zich zeer bezorgd: "Joke", riep hij tegen het hoopje kleren, "Joke! Wat doe je daar nou op de trap liefje? Joke!" Zijn vrouw lag heerlijk in bed te slapen...
Nathalie had eens een ex die bezopen bij haar via de regenpijp het raam binnenklom. Hij lag naast haar en ging knock-out. Ze werd wakker door vreemde geluiden. Bleek hij in zijn verre toestanden toch nog haar hele bed te kunnen besmeuren met alles wat hij daarvoor naar binnen had gewerkt... En ze heeft nog iets ranzigs. Toen ze op stap was geweest in Amsterdam, had haar vriendin alles door elkaar gedronken. Ze reden op de snelweg toen haar vriendin zei: "Ik moet nu overgeven." Omdat Nathalie niet kon stoppen, zei ze dat ze het maar uit het raam moest doen. Alles wat die vriendin vervolgens hangend uit het raampje kotste, kwam helaas ook weer naar binnen. De vriendin in bontjas op de achterbank werd vol geraakt, ze voelde het zelfs op haar lippen en freakte daardoor compleet.


Vroeg uit de veren


Dido moest naar de Dagboekkamer komen. Als ze weer naar buiten komt lopen roept ze: “Ik heb een envelop. Ik heb een envelop.” In de envelop staat dat Big Brother de Bewoners morgen om negen uur wakker zal maken. Maar wel voor hun eigen bestwil. Het is namelijk belangrijk dat de Bewoners in een normaal ritme komen. Er komt namelijk een nieuwe Weekopdracht aan en daarvoor moeten de Bewoners in topvorm zijn. Het bericht wordt opvallend koeltjes ontvangen. “Als ze ons maar wel zachtjes en lief wakker maken”, roept Rikkert. Ook Dido begrijpt de hint. “Ik ga nog even lekker de jacuzzi in en dan naar bed.” Ingrid heeft nog wel even een vraag. “Ik wil best vroeg opstaan, maar dan mogen we toch wel een siësta houden?”

De cornetto’s van Chantal.

Chantal vertelt dat ze, toen ze jonger was, bij een zwembad ooit friet heeft verkocht. “Ik werd echt slecht betaald. En ik moest van mijn baas altijd zware zakken friet uit de vriezer halen, terwijl hij gewoon naast me liep zonder te helpen”, begint ze. “Ik kon dan wel janken. Ik voelde me zo vernederd.” Maar ze dacht haar wraak te hebben. “Ik had een tas van parachutestof en dacht ’s avonds: schijt, ik neem gewoon vier cornetto’s mee.” Ze was echter vergeten dat die stof nogal doorscheen. “Mijn baas kon precies zien wat ik had meegenomen”, schatert Chantal. “En het erge was dat het ook nog mijn buurman was.”





Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #87 Gepost op: 6-09-2005, 10:51:07 »
De haan kraait!

De Bewoners hebben het gisteren al te horen gekregen; vandaag moeten ze op tijd uit de veren. Er staat ze namenlijk een nieuwe Weekopdracht te wachten. Met het toepasselijke gekraai van een haan worden de Bewoners gewekt. Het gekraai wordt met ongeloof en gemopper beantwoord. Nathalie is nog niet helemaal wakker: "Moeten we fietsen?", vraagt ze aan Linda.


Kip zonder kop

De Bewoners komen uit bed en lopen als een kip zonder kop in het rond. Alleen Joost is direct in aktie en zet het ontbijt klaar in de Tuin. "Zon zeker?", vraag Linda als Joost naar binnen loopt. "Wat moet ik nou weer aantrekken?"
Nathalie komt controleren of er echt geen fietsen staan in de Woonkamer. Eerst zien, dan geloven, lijkt ze te denken.

Het hoeft niet eens een muis te zijn

Roel komt de tuin in en controleert meteen de muizenvallen, maar die zijn nog steeds leeg. Nathalie: "Het zou leuk zijn als we wat vangen, het hoeft niet eens een muis te zijn. Een vogel of zo." Rikkert komt er ook bij en waarschuwt de anderen: "Voor twee uur doe ik niet vrolijk." Roel valt hem bij: "Voor vijf uur niets gewichtigs bespreken." "Eén voordeel," zegt Rikkert. "Joost is ook nog niet echt wakker."
Tanja slaapt nog even door

De Bewoners genieten van een heerlijk ontbijt in de tuin. Vers gebakken broodjes, kopje koffie of thee en de scrambled eggs van Chantal. Tanja, die ook keurig uit haar bed is gekomen en met een kop koffie op de bank is gaan zitten, is weer als een blok in slaap gevallen.

Cabrio-rijden

Het lijkt de Bewoners zwaar te vallen om weer in het normale ritme te komen. Ze begonnen met grote verhalen, maar als snel is het weer rustig aan de ontbijttafel. Linda hangt wat, Lieske ligt tegen Menno aan die d’r masseert en Nathalie trekt zich terug in de douche. Alleen Dido lijkt weer op haar praatstoel te zitten en raakt niet uitgepraat over haar cabrio. Vol liefde legt ze uit hoe ‘íe eruit ziet. Lieske luistert aandachtig en lijkt ook een auto- liefhebber. “Later wil ik een echte Engelse auto, maar op dit moment geniet ik van mijn autoritten met vriendjes die al wel zo’n auto hebben.”



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #88 Gepost op: 6-09-2005, 12:53:09 »
"Ik weet wie onze kinderen naar school brengt."

“Ik ben blij dat we wakker zijn, kunnen we weer leuke dingen doen,” zegt Menno cynisch. “Kunnen we lekker praten,” grapt Ingrid. “Ik vind het helemaal niet erg om mijn bed uit te zijn. Hou wel van vroeg opstaan.” Sjansende Menno reageert alert. “Ik weet al wie de kinderen bij ons naar school gaat brengen.” “Ikke,” geeft Ingrid aan. “En dan ga ik weer terug naar bed om ‘The Bold’ te kijken.” Menno ziet het al helemaal voor zich. “En als de ‘Bold’ dan afgelopen is gaan we verder met leuke dingen..


Ralph krijgt geen gehoor


Nathalie ligt alleen in de zon als Ralph aankomt. “Kijk, ik heb een paar foto’s, wil je ze zien?,” vraagt Ralph aan zijn ex. Ze kijkt wat afwezig, maar bekijkt toch de foto’s. “Hee, dat is je zus toch?,” vraagt ze. Hij laat ook een foto van hun zien. “Wat zijn we daar nog een broekies!?” Nathalie lijkt niet zo’n zin te hebben in Ralph, maar hij blijft toch naast haar zitten. Plichtmatig vraagt ze verder naar zijn familie en Ralph reageert gelijk. Hij praat over zijn zus, oude gezamenlijke vrienden en Rijswijk. Nathalie babbelt even mee, maar als ze niet meer antwoordt druipt Ralph af met de smoes dat hij zich even gaat omkleden. “Doe dat maar jongen,” zegt Nathalie als ze zich weer in haar kussen nestelt.

Kom we gaan oefenen"

Nadat de Weekopdracht bekend is bij de Bewoners, bespreken ze hoe zij deze het beste kunnen volbrengen. “Hoe komen ze erop?”, vraagt Chantal. Vervolgens reageert Tanja door te zeggen, “Ze willen gewoon stelletjes vormen”. Niemand reageert hier echter op, vooral Ingrid en Menno niet. Ingrid wil geen ideeën opwekken. “Kom, we gaan oefenen”, roept Joost. Ingrid en Menno hebben zojuist oefensokken gekregen van Big Brother om tot vanmiddag drie uur te oefenen. Ze kregen de sokken in een doos met elastiekjes en eieren.

"Ik ook van jou"

“We hebben team catering en team verzorging geregeld, nu de rest nog. Nu blijven we de hele dag bij jullie in de buurt,“ roept Linda. Alle bewoners hebben er zin in. Ze zijn vooral blij dat deze weekopdracht weinig lichamelijke inspanning vergt.
Menno en Ingrid gaan even naar buiten toe om over de opdracht te praten. “Ik ben ook altijd de lul met dit soort dingen, zoals op schoolkamp en met sporten.”
Menno: “Toen ik onze namen hoorde, dacht ik, aha, nu moeten wij een zoenmarathon houden. Dat had ik wel leuk gevonden. En wat betreft het nomineren. Wij krijgen door deze opdracht straks een hele sterke positie, omdat wij dan de groep en het geld hebben gered.” Op dat moment, loopt Ingrid naar Menno toe en legt haar hand op zijn mond. “Nu moet je je mond houden.” Menno: “Sinds je die sokken aan hebt, ben je niet meer zo aardig. Maar toch hou ik van je.” Ingrid: “Wat zeg je ik heb je niet gehoord.” Menno wil die zin wel graag herhalen en roept nog een keer “Ik hou van je”. Hierop reageert Ingrid met een heel voorzichtig: “ik ook van jou.”

Ssst, beste Bewoners

Roel komt met een grote envelop de Dagboekkamer uit. Als iedereen bij elkaar zit leest Roel de 2e weekopdracht voor. "Beste Bewoners, dit wordt jullie tweede weekopdracht. Ingrid en Menno spelen de hoofdrol. Zij mogen namelijk drie dagen op geen enkele manier zich zelfstandig verplaatsen. Zij krijgen sokken met twee rauwe eieren eraan die tot donderdagavond heel moeten blijven. Er zijn echter wel een aantal spelregels aan verbonden. Zo mogen Ingrid en Menno niet kruipen, wiebelen, zich op hun billen verplaatsen of anders. De andere Bewoners moeten ervoor zorgen dat ze onder de mensen blijven en verder moeten jullie allemaal ogenblikkelijk in actie komen als ze een verzoekje hebben."
"Wat erg," roept Ingrid, "dan mag ik twee dagen niet lopen!" Terwijl ze met zijn allen nadenken over hoe ze deze opdracht kunnen aanpakken zitten Menno en Ingrid wat stilletjes op een stoel. "Er mag echt niks breken, want het gaat waarschijnlijk weer om geld, " geeft Roel nog maar eens aan. Als de Bewoners de eerste ideëen hebben verzameld over hoe ze de opdracht het beste kunnen aanpakken, zien ze de 2 'slachtoffers' zitten en vragen wat zij er eigenlijk van vinden. "Ik draag liever zelf mensen. En ik ben ook nog wel het zwaarste meisje." Menno lijkt het niet zoveel te doen en kijkt wat verdwaasd rond.
"Jongens, het gaat helemaal goedkomen. En Ingrid, lieve schat, ik til je makkelijk op, don't worry. Ik loop zo met je weg," zegt Dido vol enthousiasme.

Vanmiddag om 15:00 uur gaat de opdracht beginnen. Tot die tijd mogen ze nog even oefenen.


« Laatst bewerkt op: 6-09-2005, 13:13:52 door Nîcky »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #89 Gepost op: 6-09-2005, 14:07:01 »
Ik lig toch altijd eerst een uur te woelen voor het slapen gaan. Mag dat dan ook niet? Je kan echt niet stil blijven liggen.
Wat een achterlijke opdracht.

En hiervoor hadden ze ècht niet per sé in een 'normaal' ritme hoeven te zitten.
En die Tanja is zeker weer uitgesloten van deelname?
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #90 Gepost op: 6-09-2005, 14:57:40 »
BB-baby maximaal acht dagen op tv

De 'Big-Brother-baby' mag maximaal acht dagen op tv verschijnen. Na die acht dagen mag het kind niet meer in de uitzending van Big Brother verschijnen. Dat heeft de Arbeidsinspectie vandaag besloten. De kans is groot dat ze in het huis gaat bevallen. De Arbeidsinspectie bekeek op verzoek van minister De Geus van Sociale Zaken of een mediacircus rond zo'n kind wel wenselijk is.De baby wordt na de geboorte in een aparte kamer zonder camera's met een verpleegkundige geplaatst. De baby mag per dag maar één keer in beeld.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #91 Gepost op: 6-09-2005, 14:59:54 »
Per dag één keer in beeld? We hebben het hier over een livestream. Dat kind slaapt vast bij Tanja op de kamer, zodra het 's nachts één keer wakker wordt is het uit met de pret en worden kind en moeder de rest van de dag niet meer in beeld gebracht?
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #92 Gepost op: 6-09-2005, 15:01:21 »
Per dag één keer in beeld? We hebben het hier over een livestream. Dat kind slaapt vast bij Tanja op de kamer, zodra het 's nachts één keer wakker wordt is het uit met de pret en worden kind en moeder de rest van de dag niet meer in beeld gebracht?

Génant hé? ::rofl:: ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #93 Gepost op: 6-09-2005, 15:05:43 »
Reden te meer om Tanja zo spoedig mogelijk het huis uit te hebben. Ze doet er toch niks, want is overal van uitgesloten. Noodrantsoen deert haar ook niet, want zij is uitgesloten. Klaagt zich een slag in de rondte. Probeert Lieske weg te pesten (en anderen daarin mee te krijgen).
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #94 Gepost op: 6-09-2005, 15:09:51 »
Reden te meer om Tanja zo spoedig mogelijk het huis uit te hebben. Ze doet er toch niks, want is overal van uitgesloten. Noodrantsoen deert haar ook niet, want zij is uitgesloten. Klaagt zich een slag in de rondte. Probeert Lieske weg te pesten (en anderen daarin mee te krijgen).

Ik denk niet dat Tanja er zo snel uitgaat ze willen die bevalling zien op Tv en de BB bewoners ook die stemmen haar never nooit weg zo gauw al!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #95 Gepost op: 6-09-2005, 15:13:08 »
Joost het slaafje van Ingrid

Ingrid vindt het wel een prettig vooruitzicht. De andere Bewoners zullen de komende dagen naar haar pijpen moeten dansen. Ze heeft alvast besloten dat Joost haar persoonlijke slaafje gaat worden. Rikkert krijgt meteen een goed idee en reikt Ingrid de envelop aan waar de weekopdracht in heeft gezeten: “Je mag alvast beginnen door hem even te ‘bitch-slappen’ met deze envelop.”

Waar zit Tanja met haar gedachten?

Tanja lijkt zich wat afzijdig te houden vandaag. Is ze moe? Denkt ze aan thuis of baalt ze dat zij weer geen rol speelt bij deze weekopdracht? Afgelopen week mopperde ze al dat ze zich verveelt. Wat gaat er allemaal in Tanja om?

De mee-eters van Rob

“Ik vind dit heerlijk,” zegt Nathalie. Ze zit aan Rob te frunniken en mee-eters weg te halen. Als een ware schoonheidsspecialiste zit ze over hem heen gebogen. Mee-eter weg, schoonmaken en op naar de volgende. “Je hebt diepe poriën en daar zitten hele kleintjes in,” zegt Nathalie. Rob lijkt zeer te genieten van het intieme moment met Nathalie en laat haar helemaal d’r gang gaan.

Schudden met die kont

Joost wil over vijf minuten beginnen met zijn sportprogramma. “Dat kan niet”, zegt Rikkert, “We gaan zo eten.” Joost heeft een strak t-shirtje van Nathalie aangetrokken. “Die gozer heeft geen schaamtegevoel”, roept Roel. Joost rent naar de tuin en begint zijn sessie. “Schudden met die heupen!”, roept hij.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #96 Gepost op: 6-09-2005, 17:38:26 »
Operatie prins en prinses voltooid”

Menno en Ingrid worden naar de Tuin verplaatst. Ze worden tegenover elkaar geïnstalleerd. “Operatie prins en prinses is voltooid”, roept Ralph.
“Ik moet niet zoveel lachen anders moet ik plassen”, zegt Menno. Ingrid: “Ik krijg zweetvoeten.” “Bij mij is het ook aan het broeien. Zo direct komen er kuikentjes uit”, grapt Menno.

"We zitten niet in Almere"

“Ik ga even crashen”, zegt Roel. Dido zegt dat ze dat ook van plan is. “Dat kan ik het beste”, grapt Roel. “Wat kan je het beste? Crashen?”, vraagt Dido. “Tja. Als je ’s nachts niet kunt slapen, dan moet het maar ’s middags he”, lacht Roel. Even later heeft Dido het over het Big Brother-Huis. “Ik zou hier best kunnen wonen hoor.” Roel zou het in het Huis ook best uit kunnen houden. “Alleen is in Almere volgens mij niet zoveel te beleven.” “Maar we zitten toch helemaal niet in Almere. We zitten in Aalsmeer”, laat Dido hem weten. Roel lijkt verbaasd. “Meen je dat nou joh?”

Dat ding was duurder dan de kinderkamer

Tanja wil niet weten of ze een jongen of een meisje krijgt. Zeker is dat haar baby in een mooie kinderwagen terechtkomt. Aan Dido vertelt ze: “Hij is simpel, maar in stijl. De stof lijkt een beetje op leer. Zwart aan de buitenkant, met een paar ritsjes en een bakje. De rits is bordeauxrood en de binnenkant is grijs. Het is echt een heel mooie kinderwagen. Maar hier heb je er toch niets aan, kan ik niet wandelen.” Voor de kinderwagen legde ze een aardig bedrag neer. “Dat ding was nog duurder dan de hele kinderkamer bij elkaar. 610 euro ofzo. Maar ja, die anderen vond ik niet mooi.”

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #97 Gepost op: 6-09-2005, 17:44:16 »
Tanja in de gevangenis?

Tanja en Menno zitten een spel (dammen) te spelen, zegt Tanja plots: "Toen ik in de bajes zat heb ik het (spel) veel gedaan". Menno reageert verbaasd en vraagt: "Wat heb je gedaan?", waarop Tanja antwoordt: "Joyriden". Plots realiseert ze zich de honderduizenden meekijkende ogen en voegt er snel aan toe: "Nee hoor, niet echt"...
Bron: Fok.nl
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #98 Gepost op: 6-09-2005, 17:59:01 »
Voorzichtig over nomineren

Linda: “Jij vindt Dido het knapst toch?”
Joost: “Qua karakter staat zij het dichtst bij me, maar qua uiterlijk jij.”
“Ik? Dus het karakter van Dido en het innerlijk van mij is de ideale vrouw.”
Joost denkt aan z’n vriendin: “Misschien is Brenda dat wel.”
Ze speculeren over de nominaties. Beiden hebben ze drie personen in hun hoofd die van hen mogen vertrekken. Joost: “Maar ik noem geen namen.” Linda: “Eentje hebben we er waarschijnlijk wel allebei bij zitten...” Dat denkt Joost ook. Maar over wie ze het hebben? Linda: “Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Misschien op degene op wie ik de vorige keer ook stemde.” Ze vertelt er niet bij dat dit Lieske was.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #99 Gepost op: 6-09-2005, 22:22:07 »
Mijn Bart heeft een perfect koppie

Ralph zou niet in de Playboy gaan staan, al ziet Joost dat wel voor zich. “Zelfs niet als ze een ton bieden?”, vraagt Joost. Nee, ook dan niet, volgens Ralph. “Daar word ik niet gelukkiger van. Maar ik vind het wel een compliment dat je zegt dat ik er het lichaam voor heb.” Joost beaamt dit: “Ja, je hebt een atletisch lichaam en een bruine kop.” Ralph laat ook nog even zien hoe hij zijn oksels scheert. Hij snijdt bewust niet alles weg, maar laat een streepje over. Linda heeft een betere kandidaat in haar hoofd voor een blootblad: “Mijn Bart heeft een perfect koppie, ik denk dat jij hem wel mooi zal vinden, Joost.” Linda’s nieuwe vriend is twintig, zij 26. “Een jong broekie!”, zegt Linda. Joost: "Jij kan dat hebben hoor, Lin."
Ze hoopt dat hij nog steeds verliefd op haar is als ze uit het Huis komt. “Maar hij wil niet op tv hoor. Speciaal voor mij ging hij me uitzwaaien bij de Kick-Off, dan moet hij me wel leuk vinden of niet?”
Het empathisch vermogen van een broodrooster

Chantal is in gesprek met Roel en Dido. Het onderwerp is het meisje waar Roel nog steeds gevoelens voor heeft. “Het is net een robot”, zegt Roel. Dido moet lachen.”Hoezo, loopt ze de hele tijd achter je aan?” Roel bedoelt het iets anders. “Het is juist een heel intelligent meisje, maar je krijgt er geen emotie uit.”
Chantal vraagt of het een beetje een ijskoningin is. “Ze heeft het empathisch vermogen van een broodrooster”, gaat Roel verder.” “Nou die kan aardig heet worden”, zegt Chantal. “Heetgebakerd in ieder geval.”

Robs missie: Chantal mag niet koken

Chantal vertelt over haar angst voor muizen en ratten. “Laatst hadden mijn collega's mij in de maling genomen. Ze hadden een elastiekje zwart gemaakt en dat uit mijn la laten steken. Ik schrok me een ongeluk.” Menno is nergens bang voor. Ingrid moet bijna plassen. Dat wordt lastig met de eieren onder haar voeten. Ze ziet uit naar het moment dat ze weer mag staan.
Chantal vindt het vervelend dat ze al een tijdje niet heeft gekookt. Ze gaat Rob morgen even apart nemen om hem dat duidelijk maken. Morgen wil ze paella maken. Menno denkt dat Rob een geheime missie heeft. “Rob gaat eruit als jij morgen kookt. Rob mag jou niet laten koken.”

Nu moet je jezelf op de pot hijsen

Ingrid zit in de Tuin op een stoel en moet plassen. Ze kan zelf niet lopen, omdat de Weekopdracht voorschrijft dat zij met rauwe eieren onder haar voeten moet zitten. Dus moet er iets op worden verzonnen. Joost heeft een goed idee vindt hijzelf: "We pakken gewoon een emmer en zetten die onder je. We zullen echt niet kijken." Daar wil Ingrid niet aan, dus treedt het sjouwteam aan. Joost, Lieske, Rikkert en Dido pakken Ingrid op en dragen haar naar de WC.
"Kan iemand een been pakken?!" Dido houdt Ingrid maar net. Ook Ingrid heeft het zwaar: "Ik hou het niet meer aan m'n armen!", roept ze als ze er bijna zijn. Joost zorgt dat de paniek verdwijnt: "Het is goed. Nu moet je jezelf op de pot hijsen. Wil je dat we de deur dicht doen?" Dido antwoordt voor Ingrid: "Dat lijkt me wel!" Maar het gevaar bestaat dat de eieren dan tegen de deur botsen, dus het plan verandert. Ingrid: "Laat maar een meisje voor de deur staan. Ja, zo is het goed."
Als ze klaar is, wordt ze naar een poef gedragen. Rikkert grapt: "Zullen we linksom?" Joost doet mee: "Nee, rechtsom!" Dido: "Geen grapjes jongens, het gaat hier om eten!" Iedereen is blij als Ingrid eindelijk weer op haar billen op de bank zit en ze roepen in koor: "Hèhè!"

Ralph, hou vol!

"Ralph, je bent zo droog met die grote ogen, je werkt gewoon op mijn lachspieren. Je zou echt een stripfiguurtje kunnen zijn, Ik moet nog veel vaker om je lachen dan ik laat zien. Vind je dat gek dat ik dat zeg?", vraagt Dido.
Ralph: Ik hoor het niet vaak. Ik ga om met mensen die ik graag mag en die mij graag mogen. Wij begrijpen elkaar zonder iets te zeggen, da's best wel bijzonder. Maar dan hoor je dat soort dingen niet meer. Wat ik vandaag meemaakte was ook zo mooi." Een vriend van hem riep over de muur: "Ralph, hou vol!"
Het gesprek gaat over op het huishouden. Ralph vindt stofzuigen en boodschappen doen het leukst. "Ramen zemen vind ik niet leuk." Ingrid vraagt of z'n moeder dat dan niet doet. Ralph: "Ik woon al ruim vijf jaar alleen." Ingrid: "Ja, maar moeders komen toch altijd langs?" Chantal vraagt of Ralph ooit samenwoonde met Nathalie. Hij knikt nee. Chantal: "Weet je nog hoe haar ouders heten?" Dat weet hij nog wel: "Ik spreek ze nog heel af en toe, zo eens per half jaar. Ik ben geen lid meer van de tennisbaan waar haar familie ook op zat." Chantal: "Je sloeg alle ballen over het net." Ze lachen