Auteur Topic: Ontwikkelingen in het BB-Huis  (gelezen 118945 keer)

Offline gon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontwikkelingen in het BB-Huis
« Reactie #140 Gepost op: 12-09-2005, 08:51:12 »
Nicky,alweer bedankt voor je uitgebreide stukjes! ::bravo::

Ik ben een weekeindje weg geweest en heb weer alles heerlijk bij kunnen lezen!!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #141 Gepost op: 12-09-2005, 13:33:28 »
Alstublieft lieve, Gon  ::bravo:: ::bravo::

Waar is het lawaai?

Waar is het geratel van de Bewoners? Wie staat er al onder de douche en wie lurkt er aan z'n eerste bakkie thee of koffie van de dag? Niemand. Heeft iemand het vertrouwde ochtendbeest al horen kraaien en is er al een licht aangesprongen? Neehoor, nog niemand heeft zelfs maar met zijn ogen geknipperd.

Joost denkt na

Daar is ie weer hoor, de wekker. Het licht springt aan, en Big Brother geeft de opdracht: 'Alle Bewoners moeten hun zender checken.' Rob staat als eerste op, Dido verlaat haar knuffelbeer en Joost blijft nog even op zijn bed zitten. Hij is in gedachten verzonken. Komt het omdat hij nog niet helemaal wakker is, of is hij soms verdrietig?

Weer twee minuten voorbij

Dido vindt het vreselijk als mensen zeggen: "Zo, nu zijn we weer twee minuten verder." Zoiets zei Roel gisteravond ook, vertelt Linda, en dat beschreef meteen de toestand van de avond: veel gebeurde er niet dus. Dido is blij dat ze niets heeft gemist: blijkbaar lag zij al vroeg onder de wol. "Ga jij nog wat leuks doen als je hier uit bent?", vraagt Dido aan Linda. "Mijn rijbewijs halen en werken." Dido kan er niet over uit dat ze al zo'n twintig dagen achter de rug hebben. Linda vindt dat ze gelijk heeft: "Het lijkt wel anderhalve maand!" Als Rob aanschuift, vraagt Dido: "Zo jongens, waar gaan we vandaag heen?" Naar Bobbejaanland in België, en daar lekker patat eten, stelt ze zelf vervolgens voor.

Soaps

Het is half tien volgens de Bewoners. "Nu begint 'As the World Turns', toch?", vraagt Ingrid. Nathalie zou echt graag weer even 'The Bold and the Beautiful' willen kijken. En Linda is benieuwd naar 'Goede Tijden Slechte Tijden', want dat had zo'n spannend einde voor de zomerstop. Ze beginnen over die jongen uit 'Idols' die goed terecht is gekomen in een andere soap: 'Onderweg naar Morgen' (Eric Bouwman, red.). Heette hij nou David? Nee, dat was die jongen uit de eerste 'Idols'. Linda: "Die had zo'n goede baan. Hij was een zingende ober, dat vind ik nou zo leuk." En vanaf dat punt is het nog maar een kleine stap naar een gesprek over restaurants, en de service daar, die je avondje uit kan kraken of maken.

Ralph krijgt kruisverhoor door Rob

Dat Rob erg nieuwsgierig en drammerig kan zijn is al bekend. Al eerder op de dag wilde hij meer van Ralph weten en vannacht was het weer zover. Hij is met Ralph in de tuin gaag zitten en wilde uitgebreid de kant van hem horen hoe hij tegenover zijn ex staat en waarom hij in het BB huis is gegaan. Ralph is echter niet gediend van Rob zijn drammerigheid en houd wijzelijk zijn mond. Het enige wat hij gezegd heeft is dat hij Nathalie niet terug wil winnen en ook geen wraak of wrok voelt in haar richting. Hij heeft gewoon gekozen voor de uitdaging die BB hem bood. Daarna vertrekt hij de tuin uit en gaat het huis in.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #142 Gepost op: 12-09-2005, 14:05:01 »
Voortaan doen we alles anders

Dido: "Als je hier zit, besef je pas wat voor leuke dingen je thuis doet. Alles is eigenlijk leuk. Al ga je maar in het bos wandelen. Normaal denk je: 'Nee, saai, ik heb geen zin.'" Linda: "Thuis kan je een vriendin bellen en haar tien minuten later zien." Nathalie geeft een advies: "Je moet wel oppassen. Ik was in Australië en had allemaal goede voornemens toen ik terugkwam: meer afspreken, vrienden boven werk stellen. Maar als je terugkomt, kom je daar vaak snel weer op terug en doe je weer precies hetzelfde als ervoor." Dido gaat in ieder geval thuis meer goede gesprekken voeren. "Met sommige mensen heb ik wel contact, maar alleen oppervlakkig." Rob weet niet of ze dat echt gaat doen: "In het dagelijks leven is het anders. Daar heb je niet altijd tijd voor een uitgebreid gesprek en loop je weg om weer wat anders te doen. Hier niet."

Oma misschien?

De Bewoners weten nog steeds niet welke familieleden van twee Bewoners iets met elkaar hebben. Het is grappig dat de meeste Bewoners het zoeken in broers en zussen. Nathalie vraagt zich even af of haar oma het misschien is. Nee Nathalie, maar opa heeft het wel heel gezellig met de oma van Roel.

“Nomineren is een hel..”

Chantal zit in haar eentje in de Tuin van een cracker te genieten. Ondertussen zijn Nathalie, Ingrid en Dido aan het zingen in de Serre. “Wa zingen jullie?”,roept Chantal. “We zijn bezig met een Big Brother-lied”, zegt Dido. De dames gaan helemaal op in de tekst. “Nomineren is een hel, maar het is en blijft een spel”, zingen ze. Hebben we hier te maken met een instant-hit?

Ga maar met papa kijken

Nathalie en Ingrid hebben het over de vriend van Nathalie. “Joost wil er gewoon weinig mee te maken hebben. Hij wil niet op tv, maar ik heb wel gezegd dat hij af en toe zijn gezicht moet laten zien.” Nathalie begrijpt dat het nu heel moeilijk voor hem is. ”Wat nou als Joost op televisie verschijnt en zegt dat hij niet blij met de situatie is?”, vraagt Dido.
Nathalie moet daar even over nadenken. “Weet je wat het is. Ik weet dat er niks gebeurt.
Ik doe zo normaal mogelijk dus hij hoeft niet te denken dat er ook maar iets is.” Ook hoopt ze dat hij vooral met haar vader kijkt. “Mijn vader is heel nuchter en die kent me het best. Hij ziet zo dat er niets aan de hand is.” Dat is dus haar tip aan Joost. “Ga maar lekker met papa kijken.”

Haarirritaties

De Bewoners hebben het over het geboortekaartje voor Tanja’s baby. Nathalie denkt dat heel Nederland een kaartje krijgt. “Dan komt er een ooievaar en die brengt bij elk huis een kaartje.”
Ingrid brengt het gesprek weer terug op de ergenissen aan Tanja. Dido vindt het moeilijk. Aan de ene kant wil ze het laten gaan, maar aan de andere kant begint ze zich een beetje te irriteren. Chantal vindt dat het nu het moment is om op Tanja af te stappen, voordat de irritaties erger worden. Roel irriteert zich daarentegen aan zijn kapsel. “Kom ik elke keer op tv met zo’n slaperig hoofd.” Chantal stelt voor om in de Dagboekkamer een tondeuze te vragen.
Roel heeft veel gedroomd vanacht. “En was het lekker? “”Ja”, grinnikt Roel. “En kwamen er nog Bewoners in voor?”, wil Chantal weten. “Ja, meerdere”, lacht Roel.

“Ik wil niet dat je mijn billen ziet.”

Nadat Ingrid vannacht al een grap met Menno heeft uitgehaald, wil deze op zijn beurt weer een grap uithalen met Chantal. Als Menno de Tuin in komt rennen vraagt Nathalie: “Wat heb jij uitgespookt?” Menno is in de weer geweest met scheerschuim. Als Chantal niet snel genoeg reageert rent hij weer naar binnen. Om de tijd te doden wil hij een douche nemen. Linda treuzelt te lang en Menno wacht tot ze klaar is. “Ik wil niet dat je mijn blote billen ziet.”

De kip

Dido was van plan een zeskamp op te zetten, maar als ze in de Tuin met Roel zit heeft ze er geen zin meer in. “Gaan we vanavond nog die opmaakwedstrijd houden?”, vraagt Roel. “Ja”, zegt Dido resoluut. Als we vandaag tenminste geen nieuwe Weekopdracht krijgen.” Ook laat Dido aan Roel weten wel een kip als huisdier te willen hebben. “Dan had ik hem op mijn schoot genomen en geaaid.” Roel begrijpt het probleem niet echt. “Dan kopen we er toch eentje.” Ook laat hij weten wel eens een kip ontleed te hebben. Dido zit niet echt op dit verhaal te wachten. “Ik vind een kip levend leuker.”

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #143 Gepost op: 12-09-2005, 15:03:36 »
“Laat mij maar even lekker met rust”

Chantal en Linda zitten in de Tuin. Chantal vindt dat ze het erg goed hebben. “We hebben een mooie Tuin, grote Keuken en een mooie was-droog combinatie. Stelletje verwende nesten zijn we. Het is toch uniek dat we hier zitten van al die mensen in Nederland." Linda is het er mee eens.
Ralph en Joost spitten hun kleren door. Ralph showt zijn mooie shirtjes. Joost zegt: “Ik kan echt geen tachtig euro uitgeven aan één t-shirt. Daar moet ik twee weken van eten.”
Rikkert vraagt of Lieske hulp nodig heeft met het uitzoeken van kleren. Lieske: “Laat mij maar even lekker met rust.” Nathalie vertelt dat ze een kick vindt om kleren in de uitverkoop te kopen. Lieske heeft eindelijk wat kleren verzameld en vertrekt naar de Badkamer.

Blonde sloerie!

“Blonde sloerie”, roept Chantal wanneer ze de Keuken inloopt. “Ik was het niet”, gilt Ingrid. Menno en Ingrid hebben als geintje al het wasgoed aan elkaar vastgeknoopt. Chantal had de eer de vastgeknoopte was uit de droger te halen. Gelukkig kan ze het grapje waarderen. "Ingrid wilde je hele garderobe door de Zitkamer hangen", verklapt Menno. Ingrid en Menno dachten dat ze boos zou worden vanwege haar ochtendhumeur. Joost haakt er op in.
"Joost en Menno in de ochtend", zingt Joost terwijl doet alsof hij een radioprogramma heeft. "Lieve luisteraars, we gaan Chantal weer eens wakker bellen." "Nee, niet leuk", lacht Chantal.

Het Witte Beren-experiment

Waar denk je aan?”, vraagt Dido aan Roel als ze in de Tuin liggen te zonnen. “Ik denk alleen maar aan jou”, zegt Roel. “Wat een slijmbal”, lacht Dido. “Dan moet je daar maar niet aan denken.” Roel legt hierop het ‘Witte Beren-experiment’ aan Dido uit. Het gaat over het averechtse effect dat bereikt wordt als je iemand opdraagt een gedachte te onderdrukken. “Stel, ik wil de verliefdheid voor een meisje onderdrukken, dus ga ik denken aan een potje voetbal. In je hersenen wordt dan onbewust een link gelegd tussen voetbal en verliefdheid. Als ik dan de volgende keer aan voetbal denk wordt ik gelijk weer herinnerd aan die verliefdheid”, legt Roel uit. “Dat gebeurt dus in mijn hersenen.” “Jeetje wat vermoeiend, daar wordt je toch gek van?”, vraagt Dido. Roel weet het zeker: “Ik ben gewoon het slachtoffer van mijn eigen gedachten en dat zal ik altijd blijven.”
« Laatst bewerkt op: 12-09-2005, 15:07:33 door Nîcky »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #144 Gepost op: 12-09-2005, 16:28:21 »
Wat weet je nog niet van me?

“Wat weet je van me?”, vraagt Rob. “Niets Rob, dat is de pest!”, zegt Dido. “Hoeveel broers heb ik?”, vraagt Rob. “Jullie waren met z’n dertienen thuis.” “Nu raak je het een beetje kwijt Dido. Ik heb twee broers en een zus.” Rob is trots op zijn zus. "Ze haalt binnenkort haar diploma als medisch verzorgster. Ze heeft daarvoor op Mallorca gewoond. Daar kreeg ze een dochter van een Spanjaard. Hij had de grootste discotheek op het eiland. Daar is ze zeven, acht jaar mee gegaan. Toen is ze bij ons in het dorp komen wonen en daar ontmoette ze een nieuwe vriend, een autoverkoper. Daar heeft ze een zoon mee gekregen. Ze zijn nu weer gescheiden. Ze woont nu samen met een man in Alkmaar. Ze heeft nu eindelijk haar rust gevonden”, vertelt Rob. “Mijn oudste broer was mijn voorbeeld. Maar die is helemaal aan de drank geraakt. Uit huis gezet, kinderen verwaarloosd. Die kinderen hebben wij af en toe opgevangen. Mijn broer is op een gegeven moment gaan zwerven. Op verjaardagen komt hij niet; hij wordt ook niet uitgenodigd.”

Stoeipartijtje

Dido verzamelt een publiek om zich heen als ze vertelt over haar lesbische moeder. Ze zag het niet aan komen. “Als je me een week van te voren had verteld dat mijn ouders gingen scheiden omdat mijn moeder lesbisch was, had ik je in je gezicht uitgelachen. In het begin had ik er heel erg veel moeite mee als ze met haar vriendin zoende. Maar dit wilde ik niet tegen haar zeggen. Ik gunde haar het geluk.”
Menno en Lieske stoeien met elkaar. Ze geeft hem een ondeugende blik.

Dido de mummie

Joost heeft Dido gemmumiviseerd. Ze is opgerold in een kleed. “Ik vind het een beetje griezelig”, zegt ze. Joost pakt een touw en bind haar vast. “De eerste mummie-moord in Big Brother”, grapt Rob. “Ik ga geen enge dingen doen”, zegt Joost. Hij kriebelt aan Dido’s tenen en ze wordt helemaal gek. Dan maar jonassen. Linda gaat in het kleed liggen en wordt heen en weer geslingerd door Rob en Dido.

Nathalie en Linda zijn kwaad op Joost. “We hebben vanmorgen geen ontbijtje van je gehad. Wij hebben namelijk die onwijs grote afwas gedaan.” “Maar we hebben ook nog brood nodig”, merkt Rob wijselijk op. “Dan ga ik toch brood bakken”, zegt Joost, “en dan is alles weer goed.”

Roel spreekt zich uit

Ralph en Roel zijn een spelletje aan het doen. Roel spreekt nu duidelijk zijn voorkeur uit wat betreft de dames. “Lieske is een heel mooi meisje, maar de gesprekstof is anders dan met Dido. Lieske heeft duidelijk minder levenservaring.” Roel vertelt dat hij compleet vergeet dat er camera’s zijn. Ralph kan dat niet en gaat daarom op een andere manier met de vrouwen om.

"Ik trek er gelijk de stekker uit"

Chantal staat tussen de meiden in en voert het hoogste woord op het moment dat het over foute relaties gaat. “Ik heb geen zin meer in spelerijtjes. Ik trek er gelijk de stekker uit als ik merk dat het hem niet gaat worden. Ben veertig, ga mijn tijd niet meer verspillen aan een verkeerde gast.” De jongere meiden luisteren aandachtig en lijken hier meer moeite mee te hebben. Dido: “Soms neem ik het gewoon voor lief, omdat ik niet de kracht heb om de relatie te stoppen. Puur omdat ik er dan teveel verdriet van zou kunnen hebben.” Toch denken Dido en Ingrid nu niet meer zo snel in een foute relatie te stappen. “Twee keer is meer dan zat geweest”, aldus Dido die sinds acht maanden vrijgezel is. “Voor mij is het nu, na drie foute relaties ook echt klaar!”, geeft Ingrid strijdvaardig aan.

« Laatst bewerkt op: 12-09-2005, 17:45:01 door Nîcky »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #145 Gepost op: 12-09-2005, 22:24:31 »
Joost op klerenjacht

Het begint tegen het eind van de middag te lopen voelen de Bewoners. Het wordt wat killer, dus tijd om iets extra’s of anders aan te trekken. Met een lekker drankje verzamelen de Bewoners zich in de Tuin. Dido lijkt alle begrip van tijd kwijt te zijn want ze zingt een Sinterklaasliedje terwijl ze de Tuin inloopt. Het valt Lieske op dat Joost een shirt van Rikkert aanheeft. “Dat klopt”, zeg Joost. “Dat heb ik van samen met een colbert van Rikkert geleend.” Daar heeft Rikkert een ander idee over: “Ik heb je dat Colbert te leen gegeven en nu heb jij het idee dat je de rest van mijn kleren ook kan toe-eigenen.”

Geen animo voor de borsten van Dido

Dido vindt het koud en stelt voor om naar binnen te gaan. Ze voegt zelf de daad bij het woord maar verder lijkt niemand mee te willen. Alleen Nathalie, die, na er even over te hebben nagedacht, ook naar binnen gaat. “Dido laat haar tieten zien!”, roept ze vanuit de Zithoek richting de Tuin in een poging om de rest ook naar binnen te krijgen. Die zijn daar blijkbaar niet van onder de indruk want ze blijven gewoon liggen.

We gaan zo eten!

“Raar he, dat geld hier geen waarde heeft”, zegt Dido. “Ik vind het ook verbazingwekkend dat ik mijn telefoon niet mis.” Dido gaat voor het eten nog even een tukkie doen op de bank.
Chantal heeft wat aardappelen in de gootsteen laten vallen. “Maakt niet uit”, zegt Rob, “gewoon teruggooien. Daar wordt je weerstand hoger van.”
“Als eerste eruit gaan is niet leuk”, zegt Linda. “Denken jullie dat je gaat kijken als je er uit bent?”, vraagt Rikkert. Lieske kijkt niet zoveel tv, maar ze gaat zeker afleveringen terugkijken. Rikkert denkt dat hij over een paar jaar pas gaat kijken.
“Niet weer een zak chips open he, we gaan zo eten!”, roept Rob vanuit zijn luie stoel richting Joost. “Je moet pakken wat je pakken kan, want voor je het weet is het op. Daar ben ik heel eerlijk in”, zegt Tanja. “We gaan er wat van zeggen”, zegt Rob. “Jullie moeten rekening houden met de anderen. Er zijn mensen die wel vier bananen ophebben.”

Rikkert zet voor en schiet over

Rikkert zit achter Lieske en masseert voorzichtig haar nek. “Allemachtig, dat vraagt echt om een blote rug en massageolie”, zegt hij tegen Lieske. Lieske begint direct met het uittrekken van haar shirt “Nee, nee”, zegt Rikkert. “Daar moet bij gelegen worden.” “Nou, dan ga ik toch even liggen”, gaat Lieske verder. “Maar er is geen massageolie”, houdt Rikkert de boot af. “Oh, maar ik heb babyolie, dat werkt ook goed”, blijft Lieske aanhouden. “Nee, ik ben geen goeie masseur”, is Rikkert zijn reactie.
Lieske lijkt niet helemaal te begrijpen waarom Rikkert zo stuntelig zijn eigen voorstel wegwimpelt. Is Rikkert bang voor de gevoelens die zo'n massage bij hem zouden kunnen losmaken?

Zomaar een conversatie

Joost: "Ik stoot mensen erg snel tegen het zere been, daar ben ik zelfs een keer door ontslagen."
Chantal: "Maar ben je wel een beetje tactisch?"
Joost: "Nee, dat mis ik dus juist."
Chantal: "Oh ja, dat is ook wel zo."

Wedstrijd afgelast

Voor vanavond hadden de Bewoners een wedstrijd: 'De mannen moeten de vrouwen opmaken' gepland. Plannen zijn er om te wijzigen, hebben de Bewoners gedacht, want de wedstrijd wordt afgelast. “Dat bewaren we voor als we ons een keer écht vervelen”, besluit Chantal lachend.

Menno wil Chantal helpen

Een groot deel van de Bewoners laat zijn hand lezen door Joost. “Die man kan ook alles”, grapt Chantal. “Lieske heeft een vrolijk kriebellijntje, wat betekent dat je overal een beetje doorheen fladdert. Je liefdeslijn is heel mooi lang, daarin kan ik zien dat je heel lang een liefde zal hebben.” Dido, kan jij zien of Lieske kinderen krijgt”?, vraagt Joost. Volgens Dido krijgt Lieske geen kinderen. “Das mooi”, want ik wil toch geen kinderen. Als er wat van Joost zijn kunsten klopt, zal Chantal drie kinderen krijgen. “Nou, dan moet ik wel behoorlijk op gaan schieten, dat gaat nooit meer.” Menno; “Dan doneer ik je toch mijn sperma?!” Ze gaan er serieus op in en Menno wil er echt over nadenken. Wie weet komt er wel een BB5 baby en dan niet die van Tanja…

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #146 Gepost op: 12-09-2005, 23:49:23 »
'Ik ging als Bambi onderuit"

Verpleegster Dido vertelt haar Mede-Bewoners allemaal ziekenhuisverhalen “Je probeert ze zo goed mogelijk te behandelen, maar toen ik zelf in het ziekenhuis lag merkte ik pas hoe afhankelijk je bent van de verpleging.” Iedereen komt met grote ziekenhuisverhalen, maar Rob spant de kroon. “Op het moment dat mijn onderbeen er net af was, kon ik heel lang niet zelf naar het toilet. Ik had een katheter in, maar na een lange periode moest ik op eigen kracht weer naar het toilet. Alleen had de verpleging niet in de gaten dat de vloer nogal vochtig was. Op het moment dat ik mijn krukken pakte en twee stappen van mijn bed verwijderd was ging ik, doordat de vloer zo nat was, als Bambi onderuit. Nou, ik schreeuwde het hele ziekenhuis bij elkaar, want ik viel precies op mijn ‘stompje’.”

Dido heeft ook een keer zo’n fout gemaakt. “Ik moest een oudere mevrouw, in een rolstoel, naar het toilet brengen en toen ging het helemaal mis. Ik struikelde en zij ging voorover met haar neus plat op de grond. Blauw hoofd, neus gebroken. Echt dramatisch.” Dan zijn de Bewoners los en het ene verhaal is nog niet klaar als het andere verhaal alweer op tafel ligt. Vermakelijk!

Joost geeft tamponles

Bij gebrek aan ander leesvoer, leestJoost de gebruiksaanwijzing van de tampons voor. "Dames, ik zal jullie wel eens even testen...Stap één; Wat doe je als eerste? Dido; "Handen wassen". "En daarna?" Daar weten de dames geen antwoord op. "Het plasticje eraf halen", zegt Joost trots. Hij is op dreef en doorloopt het hele stappenproces terwijl de dames zich rot lachen.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #147 Gepost op: 13-09-2005, 14:00:06 »
Wie zal donderdag vertrekken?

In het BB huis was gisteravond alweer het onderwerp sex aan de orde. Het lijkt wel of de bewoners niets verder hebben meegemaakt in hun leven waardoor een goed gesprek op gang komt dan alleen maar sexpraat. Verder zijn ze erg bezig met het komende vertrek van een genomineerde op donderdag. Wie zal het zijn? Wie moet er weg volgens jou? Praat met ons mee op het forum over jou keuze.

Opdracht is zwanger zijn

Ze hebben zojuist een nieuwe opdracht gekregen. Er liggen 12 rugzakken klaar die ze op hun buik moeten dragen. Volgens onze watchers moeten ze allemaal voelen hoe het is zwanger te zijn voor een dag of drie. De bewoners krijgen nu te horen dat ze af en toe moeten beseffen hoe zwaar Tanja het heeft en dat ze haar wat meer uit handen moeten nemen. Dit is volgens onze watchers toch volkomen belachelijk. Weer staat Tanja dus in de spotlights, iets wat we eigenlijk wel hebben gehad.

Hijgen en puffen

Na het uitdelen van de 'zakken' liggen ze nu op matjes en moeten meedoen aan zwangerschapsgym. Het gaat per koppel. Eén voor, eén achter. Of dit nu een weekopdracht is is nog even onduidleijk maar het lijkt er wel op. In elk geval is het een gegiechel van jewelste. Ze zijn aan het puffen alsof ze super zwanger zijn.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #148 Gepost op: 13-09-2005, 14:02:28 »
"Wilt u alstublieft ophouden?"

De haan kraait, het is iets over negenen. Een vroegertje vandaag, zou het een drukke dag worden soms?
Wat de Bewoners betreft nog even niet. Behalve Rob en Ingrid, die wel al wakker zijn, lijken ze hun slaap nog even vast proberen te houden. Hoewel, Dido ontwaakt langzaam en vraagt, nog met haar ogen dicht: "Wilt u alstublieft ophouden met die vreselijke haan?"

"Tot vanavond!"

Joost loopt met badjas aan door de Keuken de Tuin in. Hij heeft zijn zonnebril op. Hij loopt langs Dido die aan de tafel een sigaretje rookt en roept "Tot vanavond schat!" "Werkse lieverd", zegt Dido. En daarna: "Heb je wel gegeten Felix?"

Eis = opstaan

Rob: "We krijgen een opdracht." Nathalie: "Jajaja, er gaat weer wat gebeuren!" Ze weten het zeker nu Big Brother de eis heeft uitgesproken dat iedereen moet opstaan en hun zender moet checken. Ingrid kijkt vanuit de Tuin naar de weerspiegeling in het raam. "Zo! Wie is dat mooie meisje in de spiegel? Jeetje, dat ben ik!"

Aan de ontbijttafel

Joost streelt Menno's ego: "Ongelooflijk hoe goed jij er toch altijd uitziet." Menno is het er compleet mee eens. "Goed hè!"
Rob haalt een plaat warme broodjes uit de oven. "Eten!", roept Nathalie. Menno vraagt: "Hoe is het met Dido?" "Goed hoor", antwoordt deze. Linda praat eroverheen: "Ik heb vannacht toch gepraat! Ik trok de hele tijd aan Lieskes voeten. Zij vroeg: "Lin, waarom doe je dat nou?" Toen zei ik: "Sst! Ik ben bijna klaar." Joost heeft een 'lugubere gedachte', zoals hij het zelf noemt. "Er zit nu iemand bij ons aan tafel die er nog maar twee ochtenden bij zal zijn." De enige die niet aan tafel zit, is Tanja. Zij rookt buiten een sigaretje. Even later brengt Joost haar iets te eten.
Allemaal meedoen

Daarna gaat het klasje oefenen op de ademhalingstechniek. De manier van ademen tijdens de bevalling wordt ook wel ‘puffen’ genoemd. Iedereen is druk aan het meedoen…behalve Tanja.
“Je moet wel meedoen hoor Tanja!" zegt Rob tegen haar. Maar ze blijft roerloos zitten. “Ik oefen wel als ik alleen ben”, zegt ze. “Het is belangrijk dat je alleen oefent, maar je kunt ook echt beter nu meedoen", drukt Heidi, de docente zwangerschapsgym, haar op het hart. Hierna doet Tanja voorzichtig mee.

We zullen zien...

De Bewoners worden weer eens opgesloten in de Slaapkamer. En wie Big Brother de afgelopen weken een beetje heeft gevolgd weet dat dit maar één ding kan betekenen. De nieuwe Weekopdracht wordt gereedgemaakt. De bewoners zijn druk aan het speculeren en denken dat het iets met ‘kinderen’ te maken heeft. We zullen zien…

Het winnaressenbed

De Bewoners hebben het over de kwaliteit van de bedden. Chantal slaapt als één van de weinigen wel goed. “Volgens mij heb jij gewoon een ander bed”, roept Rob. “Dat klopt, ik heb een winnaressenbed”, reageert ze gevat. Roel denkt dat een bed zeker effect kan hebben op de sfeer. “Als je niet goed slaapt raak je snel geïrriteerd en dat kan voor conflicten zorgen.”

“Zijn jullie ons vergeten?”

“Mijn vliezen zijn gesprongen”, roept Joost. Hij begint te drummen op zijn buik en zet ‘We Will Rock You’ in. Iedereen doet mee, maar niemand kent het tweede couplet.
“Zijn jullie ons vergeten?”, vraagt Chantal. Ze heeft het nog niet geroepen of de stem van Big Brother galmt door het Huis. Ze rennen naar binnen en zien een loopband staan en de overbekende ‘fiets’lamp. “Nee he, niet weer.”

Roel is iets vergeten

Joost en Dido gaan naar de Dagboekkamer. Ze willen namelijk weten of Tanja ook mee moet doen. Tanja geeft echter al aan dat echt niet te trekken. Als ze de Dagboekkamer uitlopen vertellen Joost en Dido de andere Bewoners dat Tanja inderdaad ook aan deze Weekopdracht niet mee hoeft te doen. Maar Roel heeft de opdracht niet goed voorgelezen. Even later laat hij Tanja weten dat ze vanmiddag wel een vervangende opdracht krijgt. De rest van de Bewoners vindt het vreemd dat Roel precies die ene regel niet heeft voorgelezen. Zou hij weer een geheime missie hebben?

Ze voelen de buik goed hangen

Het lopen valt de Bewoners tot nu toe niet zwaar. De band staat niet te snel afgesteld en ze hebben een schema gemaakt zodat iedereen precies weet wanneer hij of zij moet lopen. Vervelender vinden ze hun nepbuik, die hen beperkt in de bewegingen. Even lui op een stoel ploffen is er niet meer bij, net zoals op de buik slapen.
« Laatst bewerkt op: 13-09-2005, 15:01:00 door Nîcky »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #149 Gepost op: 13-09-2005, 15:47:19 »
Happy zwanger

Roel is niet blij dat Dido tegen hem heeft gezegd dat het misschien niet meer goed komt met z'n ex. "Je hebt het apatisch
vermogen van een broodrooster!", roept hij nu in haar richting. Dido zegt voortaan haar mond te houden. Ze lacht erbij, dus of ze de waarheid spreekt... Nathalie merkt iets op. "Je bent echt happy zwanger hè, je bent blij met zo'n buik!" Ze heeft het tegen Rikkert. Hij ontkent het: "Ik vind het best wel kut dit; met zo'n ding omlopen. En ik wil augurken!"

"Je bent moeilijk te peilen"

"Je bent moeilijk te peilen. Je doet altijd hetzelfde." Dido is verrast. "Ze zeggen altijd dat ik zo open en spontaan ben!" Maar Roel vindt dat ze een betonnen muur om zich heen heeft. "Ik vind mezelf moeilijk te peilen, misschien komt het daar door." Een stilte valt, Dido denkt na. Dan barst ze los. "Zwaar irritant! Dat moet je niet meer zeggen." "Wat?", vraagt Roel. "Dat je zegt dat ik niet te peilen ben enzo. Als je wist... nou laat maar." "Wat dan?", vraagt Roel nog eens. Dido vertelt: "Jij zorgt altijd dat ik over dingen heel lang blijf nadenken." Dat vindt hij een compliment. "Dankjewel." Dido: "Jij bent iemand die het hier wat moelijker voor me maakt." Roel: "Omdat ik je aan het twijfelen maak?" Dido vertelt: "Je prikt er doorheen dat ik niet alles loslaat van mezelf." "En nu heb je spijt zeker van wat je gezegd hebt", Roel schiet raak. "Hoe weet je dat?", vraagt Dido verbaasd. Roel is weer zeker van zijn zaak: "Omdat ik alles van je weet." Dido: "Ik vind je een interessant iemand. Ik heb bij jou een soort aantrekkingskracht waarvan ik niet dacht dat ik deze naar jou toe zou kunnen hebben. Nu vraag ik me af waarom dat zo is." "Bij mij is het simpel", zegt Roel. "Ik vind je gewoon heel erg lief. Je hebt humor, bent één van de slimste hier en je hebt een grappige levensloop. Dat had ik niet van je verwacht. En ik vind je fucking tering lekker. Maar vooral heel lief."

Roel over Lieske tegen Dido

Dido vraagt naar Lieske. Hoe Roel haar nou vindt. Roel zegt dat het met Lieske niet meer is dan dat het lijkt. "Zij houdt van knuffelen en daar hou ik ook wel van. Ik zie jou trouwens ook op de rug van Menno krabben."

36 uur lamp brandend houden

Door op de loopband te lopen met een snelheid van 3,5 km per uur moet de lamp 36 uur brandend gehouden worden, dat is de opdracht van deze week. De 'buik' (rugzak) moet aangehouden worden tijdens het lopen en ze moeten een rode rugzak dragen die tijdens een wissel moet worden overgedragen. Hiervoor hebben de bewoners 30 seconden de tijd, zodat de lamp gaat knipperen. De buiken mogen niet onder de douche gedragen worden en ook niet in de jacuzzi. De bewoners worden geacht om zich op de ouderwetse manier aan de wastafel te wassen. De buiken moeten continu gedragen worden, dus ook 's nachts. Kortom: geen douche en jacuzzi voor de komende 36 uur.
« Laatst bewerkt op: 13-09-2005, 16:16:16 door Nîcky »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #150 Gepost op: 13-09-2005, 17:10:05 »
"Ik ga je ten huwelijk vragen ofzo"

Menno en Ingrid hebben een plekje opgezocht waar ze met elkaar kunnen babbelen. "Ik zal je echt missen Menno, als je eruit moet." "Zal je mij missen?", vraagt Ingrid. "Als ik eruit moet ga ik in elk geval wel een gave actie uithalen, ga ik je ten huwelijk vragen ofzo." "Nee, niet doen hoor", zegt Ingrid. "Je mag me niet in verlegendheid brengen."

"Op wat voor vrouwen val je eigenlijk", vraagt Ingrid serieus. "Het moet lachen zijn met d'r, stoer, grote mond, weten wat ze leuk vindt..." "En dan komt er een Ingrid uit?", zegt de blondine. "Ja, eigenlijk wel en daarom voel ik me ook zo tot je aangetrokken", aldus Menno.

"Was je ook op me gevallen als je me in de kroeg had ontmoet?", vraagt Ingrid. "Ja absoluut." Ingrid is hier verbaasd over. "Ik denk wel dat sommige vrienden verbaasd zijn dat ik zo met jou ben." Ik kan soms best moeilijk zijn hè?", vraagt Ingrid. "Ja dat heb ik van de week gemerkt ja", zegt Menno terwijl hij haar lief aankijkt.

De twee zijn gek op elkaar, maar durven niet te zoenen vanwege de aanwezigheid van de camera's. Zullen ze dit vol blijven houden, of komt er toch een moment dat ze alles om zich heen vergeten?

Een dure terugreis

Joost en Menno delen bizarre vakantieverhalen. Toen Menno in Amerika was, en terugvloog, kreeg hij een idee om in Washington uit te stappen en daar een dag de stad te verkennen en dan de volgende dag terugvliegen. Menno betaalde veel geld voor de kamer en had al zijn plannen voor de volgende dag uitgestippeld. Toen hij de volgende dag wakker werd, zag hij dat het twee uur ‘s middags was in plaats van zeven uur ‘s ochtends. Hij baalde als een stekker. Hij moest rennen om zijn vliegtuig te halen en heeft uiteindelijk de stad niet meer kunnen verkennen. Dat was voor hem een hele dure terugreis.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #151 Gepost op: 13-09-2005, 21:53:28 »
“Mensen uit andere subcultuur zijn niet stom!”

Ingrid en Dido zijn erg blij met de band die ze hebben met elkaar en de andere Bewoners. Ze kunnen elkaar alles vertellen. Ingrid: “Ik weet meer over jullie dan ik van mijn vrienden weet. Ik weet nu dat de onderwerpen die ik bespreek veel oppervlakkiger zijn dan hier.” Roel is ontwaakt uit zijn slaap en komt naast Ingrid en Dido zitten. Voordat hij zijn ogen goed opent, vraagt Ingrid hem: "Wat heb jij geleerd van je tijd hier in het huis?“ Roel: "Mensen uit andere subculturen zijn niet stom!” Ingrid: “Dacht jij dat mensen die naar de skihut gaan stom zijn?” “Ja, dat dacht ik. Nu weet ik beter”, concludeert Roel.

De groep confronteert Tanja vanavond

“Ze heeft veel invloed.” De Bewoners hebben het onderwerp Tanja weer aangesneden. Ingrid: “Ik weet zeker dat iedereen op haar had willen stemmen, maar het niet durfde.” Joost stelt voor om tijdens het eten, met haar te praten. De Bewoners zijn nog een beetje huiverig, maar toch komen ze overeen.
Er kan bij Tanja geen lachje meer af. "Ik vind het stom dat ze deze houding heeft aangenomen", vindt Dido. Ingrid: “ Ze hoopt dat Big Brother een geintje heeft gemaakt en dat de baby toch een jongen is. Dat is haar enige lichtpuntje. Ik vind het knap dat je zo kan denken.” Dido: “Nee joh, ik vind het stom dat je zo denkt! Sowieso praat ze niet meer tegen mij."
Dido: "Wat is nou precies de reden dat zij zich heeft opgegeven voor dit programma? Ik vind het moeilijk om mijzelf in haar in te leven, maar doe het toch. Het is geen spelletje, het is een mensenleven. Roel: "Ze houdt van aandacht. Ze wil gewoon dat wij ons zorgen maken over haar. Daarom zondert zij zich af. "
Dido: "Ik probeer toch het positieve te zien; al is het moeilijk. Kunnen jullie mij alsjeblieft uitleggen wat er aan de hand is met haar? Ik word er zo gefrustreerd van."

Een goeie les

Dido en Joost doen een cursus discussiëren. Rob komt erbij zitten en wil ook meedoen.Tanja komt de Tuin binnen. “Heb jij je opdracht al gehad?”, vraagt Roel. “Nee nog niet”, zegt Tanja. “Ik ben erg benieuwd”, zegt Roel.
Tanja gaat bij Ralph zitten die aan het lopen is. Ze heeft gedrooomd dat ze voor een dagje het Huis uit was. “Het was Pasen en ik ging bij mijn vriendin en haar kinderen langs.” Tanja vertelt over haar vriendin. “Ze is één dag ouder dan ik. Volgende jaar gaan we onze verjaardag denk ik wel samen vieren.” Roel neemt het lopen over van Ralph. “Hoe lang moet ik nog?”, vraagt hij al na twee minuten. “Voor sommigen die commentaar hebben is het een goeie les”, zegt Tanja tegen Ralph. Ze vindt het een leuke opdracht. Lieske ontdooit ondertussen het shoarmavlees voor de maaltijd van vanavond.

"Ik word nu ook kribbig"

Roel vraagt aan de Bewoners waarom vrouwen volgens de evolutietheorie borsten hebben. "Omdat borsten op billen lijken, en dat windt mannen weer op", "geeft Roel als argument aan. Tanja: “Daar geloof ik niks van. Wij hebben gewoon borsten om borstvoeding te geven.” Om van onderwerp te veranderen begint Nathalie ergens ander over en zegt: “Ik moet nu voor twee eten." “Ja en ik ben nu ook kribbig", zegt Roel erachteraan. Tanja kan er gelukkig wel om lachen. “Als jullie er wat langer mee lopen, dan word je echt wel kribbig."

Shoarma-avond

Het is vanavond shoarma-avond. De Bewoners hebben zich erg verheugd op het eten van vanavond. Het is veel, het is lekker en het is vooral lekker vettig. En aangezien de Bewoners bijna geen vettig eten klaarmaken, mag dit beetje er met gemak bij. Ze zitten met z’n twaalven aan tafel. Dus missen ze iemand. Rikkert loopt tijdens het avondmaal door. Er is afgesproken dat hij daarna wordt afgelost. Hij loopt er een beetje verloren bij.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #152 Gepost op: 13-09-2005, 21:54:30 »
een schattig kontje

Nathalie en Dido verhuizen naar buiten en schuiven aan bij Tanja. Gezamenlijk peuzelen ze nog wat stukjes ananas. Tanja staat op om iets op te pakken en Nathalie complimenteert haar: "Joh, Tanja, vergeleken bij je buik heb je nog zo’n schattig kontje!" Tanja wordt wat verlegen van het compliment en reageert maar met een kwinkslag: "Gelukkig zit je niet op een breedbeeldtv te kijken."

Nathalie deelt rake klappen uit

Tanja geeft Roel karate les. Roel heeft een lesje nodig omdat Tanja geen kind aan hem heeft bij een partijtje stoeien. Nathalie doet ook mee en deelt in hurkzit rake klappen uit, maar de kramp in haar bovenbenen komt al snel opzetten. De dikke buiken inspireert Rikkert en Roel tot een soort sumo-worstelen, of ‘buik-boksen’. Lieske wil ook een potje meedoen maar bij haar speelt de shoarma meteen op. Tanja komt met een speciaal vest aanlopen en laat aan Nathalie zien hoe je die het best kunt knopen om je buik te ondersteunen. samen verzinnen ze nog wat opvulling voor de borstpartij. Nathalie bewonderd zichzelf in de spiegel en is zichtbaar onder de indruk van het resultaat.

'Strictly underground'

Nathalie praat over het lokale radiostation Fresh FM. Ze vraagt Roel of hij daar een keer wil komen draaien. Dat ziet hij wel zitten. Maar dan als Roel en niet als ‘Roeland de Machinist’ want die is ‘strictly underground’ en gaat niet commercieel.

Het sprookje van Rob

Het is de beurt aan Lieske om met de boodschappen op stap te gaan. Met een kopje thee in haar hand houdt ze rustig de lamp brandend. Ze heeft duidelijk vaker op zo’n apparaat gestaan. Het eten is gedaan, de afwas ook de bewoners vinden in het huis een lekker plekje om rustig de kop koffie of thee op te drinken. Rob verzint spontaan een sprookje en met veel beleving draagt hij die aan de andere Bewoners voor.

"Kunstgebit als diner"

De Bewoners hebben zich in de Zithoek verzameld. Iedereen hangt lekker in de kussens. Rob, Joost en Dido vertellen alledrie een spontaan verzonnen sprookje. De één overtreft de ander met een rijke fantasie.

Dido gaat volledig in haar verhaal over een uitgemergelde hond op. En weet je hoe het kwam dat hij zo uitgemergeld was?", vraagt Dido haar bewonderaars. "Het enige wat hij te eten kreeg was het kunstgebit van zijn baasje." Ze gaat zo in haar verhaal op dat ze haar ogen dicht houdt. Bij wijze van spontane grap sluipen de andere Bewoners één voor één weg. Net wanneer Joost als laatste wil vertrekken opent Dido haar ogen: “Wat gaan jullie nou doen?”, roept ze vol verbazing.

Tanja zoekt Menno op

Menno en Tanja hebben hebben een goed gesprek totdat, jawel, Ingrid naar buiten komt en alleen op de bank gaat liggen. Tanja zegt dat hij haar maar een dikke knuffel moet geven en met lood in zijn schoenen (niet dus) gaat hij naast d’r liggen. Daar praten ze na over het gesprek tusen hem en Tanja. “Het ging met name over de irritaties, het chagrijnige gedrag van Tanja de afgelopen dagen en de groepjes die zich langzaamaan in het Huis vormen”, zegt Menno. Ingrid luistert aandachtig, maar verzoekt Menno dan vriendelijk, doch dwingend op te rotten. Hij druipt stilletjes af naar binnen.

« Laatst bewerkt op: 13-09-2005, 22:44:43 door Nîcky »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #153 Gepost op: 13-09-2005, 23:07:37 »
Typisch vrouwelijk, die Ingrid. Eerst een hele avond (en nacht) lopen paaien en als de arme stumper dan wat vaker contact wil, moet hij maar oprotten.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #154 Gepost op: 13-09-2005, 23:16:58 »
"Hoe heet de man van een naaister?"
Terwijl Joost als een ware scout volbepakt op de loopband zijn minuten verstrijkt, neemt hij weer de rol van quizmaster op zich. Na enkele vragen nemen de anderen het van hem over. Categorie drop: "welke drop gebruikt een man bij het masturberen?'", vraagt Roel. "Trekdrop", gilt Joost. "Hoe heet de man van een naaister?", vraagt Dido. "Een klerenvent," zegt ze er zelf achteraan. Alle categoriëen passeren de revue en het niveau wordt er niet hoger op. Rikkert lijkt zich daar aan te ergeren en wil de diepte in. Op het moment dat hij geschiedenisvragen gaat stellen haken de andere Bewoners af. Hij lijkt echter niet door te hebben dat door hem de hele quiz eindigt.

En dan toch... musica!

Big Brother is echt in een goede bui vandaag. Na de quiz, die de Bewoners erg goed heeft gedaan, gaat dan toch de muziek aan om de goede sfeer eron te houden. De eindscore is::

- Vijftien minuten aftrek van de totale looptijd.
- De oude bal.
- Draagdoeken voor Tanja.
- Sjaals om de buiken van de andere Bewoners te ondersteunen.
- Twee schalen met MM's
- En Dido die 15 minuten zonder buik mag douchen.

Stoelendans

De Bewonersmoeten toch rekening houden met hun zwangere buiken. Daarom hebben ze niet gekozen om in de paal te hangen, een striptease te houden of te hakken, maar voor een heerlijk spelletje Stoelendans.Wat een pret kan je hebben met een paar volwassenen die vechten om een stoel.

Het half uurtje van Linda

“Ik kan mij niet voorstellen dat iedereen vannacht op zijn beurt een half uurtje op de loopband heeft gelopen en vervolgens iemand anders heeft wakker gemaakt.” Zegt Linda terwijl zij de loopband bestijgt. “Zo hadden we het met het fietsen ook moeten doen, dan hadden we die paar dagen langer ook makkelijk vol kunnen houden.” Een onwaarschijnlijke opmerking van Linda, was zij niet de allereerste die de fietsopdracht wilde kappen? Het half uurtje van Linda zit er vervolgens alweer op, Ingrid neemt het nu van haar over.

Rob getuige van Bijlmerramp

Rob vertelt over een herinnering die in zijn geheugen gegrift staat: de Bijlmerramp. Dat gebeurde op de verjaardag van zijn zoon op drie oktober. De hele familie was een voetbalwedstrijd aan het kijken. Op een gegeven moment zag zijn zoontje het rokende vliegtuig. Toen ze naar het raam liepen zagen ze het vliegtuig kantelen en neerstorten met een enorme explosie. Het alarmnummer werd meteen gebeld, alsmede wat familieleden die in de buurt van de getroffen flats woonden. Gelukkig was iedereen ongedeerd.
« Laatst bewerkt op: 14-09-2005, 12:17:01 door Nîcky »

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #155 Gepost op: 14-09-2005, 13:51:44 »
“Wat zijn het het toch rotdingen”

Nathalie is brood aan het maken. Tanja vraagt wie er een gekookt eitje wil. Rikkert komt haar vergezellen in de Keuken. “Absurd, als je mijn haar kort knipt, zit er geen krul meer in.” “Daarom is het lang mooi”, zegt Tanja.
Ralph heeft mazzel. Rikkert merkt op dat de rugtas bijna van zijn rug afglijdt. “Doodeng vind ik het.” “Dan leggen we er toch gewoon een knoopje in”, zegt Ralph.
Nathalie is niet in haar hum. Ze vertelt aan Chantal in de Badkamer dat ze zich snel irriteert. “Hoe krijg jullie die dingen toch zo hoog?”, vraagt Chantal aan Nathalie als ze het heeft over haar nepbuik. “Wat zijn het het toch rotdingen.”
Rikkert staat inmiddels op de loopband. "Als dit in de uitzending komt, wil ik dat er 'Eye of the Tiger' onder komt", zegt hij.

Handlezen met Joost

“Iedereen ligt te pitten”, valt Dido op.
Joost komt met zijn ‘trommel’bij Rikkert zitten die op de loopband staat. Samen zingen ze ‘We Will Rock You’. Joost improviseert een tekst over Rikkert: “Rikkert is een koele gast!”, zingt hij luid.
Joost leest Ralphs hand. “Je kunt met jou lachen, maar je hebt ook een serieuze kant. Je zult niet van relatie naar relatie hoppen, maar je bent wel een flirter. Ook ben je meer een doener dan een denker. Je zult nooit een kantoorbaan hebben.” “Jij gelooft echt in deze onzin?”, vraagt Ralph zich af. “Er zijn mensen jaren later naar me toegekomen die zeiden: Joost, het is waar!” Ralph vraagt zich af waar bepaalde lijntjes voor staan. “Die kun je interpreteren als krassen op je ziel”, legt Joost uit. Ralph wil een second opinion. “Als de tweede hetzelfde zegt, dan geloof ik je wel een beetje.”

Joost wordt metro

Het kan even pijn doen, zegt Nathalie tegen Joost. “Krijg ik daar niet meer puistjes van?”, wil Joost weten. “Nee”, zegt Nathalie. Het is een rare hobby, maar Nathalie vind het echt leuk om andermans puistjes en meeëters uit te knijpen. Joost heeft zijn eigen huidverzorgingsspecialist en een eigen visagist in het BB-Huis. Dido is dus de visagist en Nathalie huidverzorgingsspecialist en zij hebben met Joost in de badkamer afgesproken. Dido en Nathalie stellen zich aan elkaar voor als 'visagiste' en 'huidverzoger'. Ze gaan zelfs agenda’s met elkaar vergelijken om samen Joost te kunnen behandelen. Joost wil er voor de Live show van dondedag er goed uitzien. Hij zal vandaag een masker op doen en morgen zal hij opgemaakt worden. Joost wordt metro.

De meeste dromen zijn bedrog

Roel is helemaaal in de ban van zijn droom. Hij droomde dat hij in elkaar was geslagen door Ingrid en dat hij zij over hem heen had gespuugd. Hij slaapwandelde in zijn droom en botste tegen Ingrid aan, waarop zij hem sloeg en spuugde. Hij schaamde zich dood en bood zijn excuses aan. Lieske had een "pedofiele droom". Ze droomde dat ze naakt rondrende op een kinderboerderij.
« Laatst bewerkt op: 14-09-2005, 14:22:23 door Nîcky »

Offline JDM

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 14-09-2005, 13:53:41 »
 ::ok::  errug leuke verslagen! je moet er maar tijd voor hebben  ;D
Vind de verslagen eig leuker dan het programma zelf  ::rofl::
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #157 Gepost op: 14-09-2005, 13:58:01 »
::ok::  errug leuke verslagen! je moet er maar tijd voor hebben  ;D
Vind de verslagen eig leuker dan het programma zelf  ::rofl::

Dankje wel  ::rofl:: :) :)

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #158 Gepost op: 14-09-2005, 16:21:10 »
Bescherming van je ingewanden

“Wat een service!”, roept Dido naar Rob. Hij heeft voor iedereen een kopje thee gezet en een schaaltje m&m’s gemaakt. “En, wat vind je nou van het zwangerschap?”, wil Dido van Roel weten. “Dat zal ze leren”, grapt Roel. “Weet je waar de eerste paar pagina’s van de bijbel over gaan? Dat vrouwen gedoomd zijn om te baren en het huishouden te doen.” Hij vertelt het verhaal van Adam en Eva aan Dido. Zij luistert aandachtig alsof ze het verhaal niet kent. “De vrouw is toch geschapen uit een rib van de man?”, vraagt Dido. “Daarom heeft de man een rib minder.” Roel gelooft er niets van. Rob wordt geconsulteerd. Rob weet het niet zeker. “Cher heeft een rib laten weghalen om slankere taille te krijgen”, vertelt Roel. “Dat meen je niet”, gilt Dido. “Bescherming van je ledematen.” “Je ingewanden bedoel je”, lacht Roel.

"Morgen komt er drama"

Chantal heeft een rotdag. Ze mist de echte wereld. “Het gaat aan je vreten”, zegt Roel. Chantal: “Elk uur dat je je ellendig voelt is zonde. Als iemand zin heeft om hard te zingen, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet kan. Maar een dag later ben ik hetzelf. Thuis kan je weglopen.” Ralph heeft vooral het gevoel dat hij zijn energie niet kwijt kan. “En morgen komt er drama”, zegt Ralph. Chantal lijkt het eng om het Huis uit te gaan. “Als je thuis bent wordt je paranoia. Dan ga je kijken of er geen camera’s onder douche staan.”

"Misschien is Madonna wel dood!"

Chantal zit vandaag niet lekker in haar vel. Ze heeft het gevoel dat ze op een tussenstation zit. Dido is het met haar eens. “Het is net alsof we dood zijn. We zijn verstookt van alles wat er om ons eens heen gebeurd.” Chantal: “Er kunnen wel verschrikkelijke dingen gebeurd zijn. Misschien is Madonna wel dood. Stel je voor dat die tsunami nu was gebeurd. Dan hadden we er niks vanaf geweten. Misschien is het Centraal Station wel opgeblazen. Zouden ze ons dat dan laten weten?”

Nominatiespijt

Chantal, Nathalie, Linda en Roel praten in de tuin over de nominaties van vorige week. Zo stellig als ze vorige week waren zijn een aantal niet meer. Roel spreekt hardop uit dat hij nu achteraf spijt heeft van zijn nominatie en dat hij nu iemand anders zou nomineren. Hij vervolgt: “Afgelopen week kon je van iemand wel denken: ‘wat een lul’ en daar zit je dan nu gezellig mee te dammen en denk je, stom van m’n nominatie…” Linda valt hem bij: “Ik heb al meerdere Bewoners horen zeggen dat ze eigenlijk hun stem zouden willen wijzigen.” Nathalie heeft geen enkele spijt van haar nominatie, daar staat ze nog volkomen achter. Ze is het er wel mee eens dat dingen aan het veranderen zijn: “Nu je mensen echt begint te kennen moet je bij sommigen je mening wel herzien.”

"Ik ken totaal geen preutsheid"

Vier dames en Rob zitten lekker in de tuin te babbelen. Als Ralph uitgebreid is geanalyseerd merken ze dat de camera’s worden bijgedraaid. "In het begin werd ik helemaal horendol van die camera’s”, zegt Chantal. “Ik hoorde ze al door.” “Een onderbroek uittrekken blijkt opeens een heidens karwei”, geeft Rob aan. Linda heeft hier helemaal geen last van. “Als ik mijn onderbroek moet verschonen met al mijn collega’s erbij ,doet dat me niks. Ik ken totaal geen preutsheid.” Chantal is thuis behoorlijk preuts opgevoed en is zelf niet graag naakt. “Ik loop nooit naakt in mijn huis”, zegt Chantal. “En toen ik één keer naakt door mijn huis liep, drie hoog midden in Amsterdam, stond er een hoogwerker voor mijn raam. Ik schrok me rot.” Nathalie vraagt zich af of ze wel trots is op haar lichaam. Chantal: “jawel, maar ik vind alles wat onder mijn kleren zit privé en wil dat niet aan de hele wereld laten zien. De overige dames lijken geen echte preutsheid te kennen en zien zichzelf wel in de Playboy staan. “En ik dan?, ik wil ook wel in de Playboy”, zegt Rob moedig. Misschien een BB-portretje?

Dido in de lappenmand

Dido is niet lekker vandaag. “Ik heb vandaag echt al de hele dag geslapen, pijn in mijn kop”, vertrouwt ze Nathalie toe. Arme Dido en dan komen de Joost en Menno ook nog een beetje druk doen. “Gek wordt je ervan!”, zegt de zieke tegen de jongens . Zij weten hun plek en druipen af voor een spelletje Backgammon.

« Laatst bewerkt op: 14-09-2005, 18:20:28 door Nîcky »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #159 Gepost op: 14-09-2005, 18:39:01 »
Roel spreekt hardop uit dat hij nu achteraf spijt heeft van zijn nominatie en dat hij nu iemand anders zou nomineren. (...) Linda valt hem bij: “Ik heb al meerdere Bewoners horen zeggen dat ze eigenlijk hun stem zouden willen wijzigen.”
Ja, nu willen ze Tanja genomineerd hebben!
The British are not impressed.