De twijfel sloeg bij mij al toe toen ik Fred op zijn bed van de suikerhartjes zag snoepen.
Vorige week zetten de rechercheurs Ronnie boven aan het verdachtenlijstje en Birgit vond dat Theresa daar ook op moest. Dat klopte volgens mij al niet, de KG zou zwijgen over Theresa en toen Birgit aan het begin van deze laatste aflevering meteen de cruciale aanwijzing vond kon ze het eigenlijk al niet meer zijn. Toch bleef ik nog hoop houden

Inderdaad maar weinig gezien van de acties. Nou ja, eigenlijk hebben we die tijdens de afleveringen al volop in beeld gezien.

In de helft van de opdrachten kwamen de acties van Fred in sneltreinvaart voorbij.
Volgens mij heeft Fred bij de andere helft ook niet veel invloed gehad.
Bij de sterke verhalen van aflevering 2 werd hij klemgezet door Viggo.
Bij het zoeken naar naam en foto's moest Fred i.o.v Loretta het terras op en hij gaf al snel de juiste naam door. Dit team was het enige team dat de opdracht goed uitgevoerd had.
Wat heeft Fred op de bowlingbaan gedaan?
De test met de drankjes kon Fred geheel aan Birgit overlaten.
Wat deed Fred in het huisje van Johanna?
Zorgde Fred voor slechte communicatie bij het zoeken naar de waszak?
Birgit gaf aan dat ze Fred al snel verdacht, deed ze daarom veel opdrachten met Fred en kon hij daarom niet vrijuit handelen?
Gezien de kijkcijfers is het niet logisch dat er nog een vervolg komt. Jammer want dit seizoen was een verbetering t.o.v. het eerste seizoen. Er zit best potentie in de opzet, de interactie tussen rechercheurs en acteurs is erg leuk.