Hoi,
In sommige gevallen zal het absoluut zo zijn geweest dat mensen anders gereageerd hebben omdat er camera's in de buurt waren. Dat was ook een van de dingen waar ik me aan vast dacht te kunnen houden gedurende de opnames. Als mensen heel normaal reageren, dan horen ze bij de Master, als mensen heel opgelaten en vreemd reageren, dan kan het best eens echt zijn. Ook hierin heeft de schijn de werkelijkheid bedrogen en andersom.
Bijvoorbeeld.
De vrouw in de winkel bij het baantje (dat ik zojuist voor mezelf heb geregeld) reageerde heel vreemd op de camera. Ik moest haar echt uitleggen waarom ik gefilmd werd. Ik verzon een smoes en vertelde dat ik meedeed aan een onderzoek van de UvA over communicatie en vocabulair.
Die vrouw blijkt achteraf onderdeel van het spel te zijn.
Die russen in de tweede aflevering filmden mij met verborgen camera's die ik zelf niet kon zien. Hierdoor was het heel moeilijk niet te geloven dat het echt was. Het bleek onderdeel van het spel.
Die mensen van de meterstanden, hebben de camera pas gezien toen ik beneden aankwam. Er werd van grote afstand gefilmd en ik had een verborgen camera in mijn borstzak. Die mensen gingen ook door het lint toen ze de camera's zagen, daarom kwam de politie ook. Ik heb de hele tijd gedacht dat dit nep was, het bleek allemaal echt.
Zo zie je maar. Schijn bedriegt de werkelijkheid én andersom.
Ik denk dat ik door de selectieprocedure ben gekomen omdat ik toch wel een beetje een "typetje" ben. Snelle jongen in driedelig zwart met een goede baan, goed salaris, leuk huis, mooie vriendin etc... Daarnaast heb ik danig grote mond dat het wel errug leuk is om mij een keer flink op mijn muil te laten gaan. Ik heb behoorlijk wat meegemaakt in mijn leven, waardoor ik behalve mentaal sterk ook duidelijke zwakke plekken heb, die door de Master tegen me gebruikt kunnen worden..
Daarnaast heeft Hummie me verteld dat ze me wel een lekkere vent vindt..hahaha. Maar of dat van invloed is geweest?