Auteur Topic: Player Michel was here  (gelezen 33472 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Player Michel was here
« Reactie #80 Gepost op: 17-10-2003, 11:52:46 »
Jammer Michel, dat je het niet gehaald heb. Mán (pronounce mén) wat jij allemaal moeten meemaken en dan op zo'n lullige manier af in level 6, dan kun je nog beter in level 1 afvallen. RESPECT! en voor mij ben je ondanks dat je het niet gehaald hebt, toch wel een beetje de winnaar.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #81 Gepost op: 17-10-2003, 12:45:50 »
Thanx Chriz,

Het was ook heel erg vervelend allemaal hoe het gegaan is.

In level 4 moest ik die video aan mijn vrienden en familie laten zien, daar kon ik de humor wel van inzien en deed dat dus zonder al te veel aarzelen.

In level 5 moest ik in een stripclub al mijn kleren uittrekken voor een publiek van zo'n 500 vrouwen, waaronder mijn ex vriendin.

Daarna moest ik 200 posters ophangen waarop ik in een innige pose sta met mijn ex, met daarop de tekst. Wil jij ook je grote liefde terugvinden, mail naar groteliefde@hotmail.com. Die poster hangen nu in de buurt bij mijn ouders, mijn schoonouders, mijn ex, het werk van Andrea, sportclub mijn vrienden en mijn eigen buurt. Ook wel grappig om te doen vond ik.

In level 6 moest ik sollicitatiebrieven versturen naar de 200 grootste bedrijven. Op de achterkant van mijn cv stond een foto van mezelf in mijn blootje met daarop de tekst: "Michel Scheidt, dag en nacht beschikbaar. Zowel zakelijk als privé". Echt lachen vond ik dat. Het enige vervelende was dat ze Andrea daar ook hadden neergezet. Zij had de opdracht om mij op andere gedachten te brengen. Ik vertelde haar dat ze haar mond moest houden omdat ik het toch ging doen. Toen kreeg ik een sms.

Game over, je had Andrea moeten negeren....

Ik heb het geen moment echt moeilijk gehad en vond het echt flauw dat ik zo af ging. Ik wist per slot van rekening niet dat ik haar had moeten negeren. als ze dat hadden gewild, hadden ze me dat even moeten laten weten....

Maar ja

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Player Michel was here
« Reactie #82 Gepost op: 17-10-2003, 12:52:42 »
Da's inderdaad wel erg flauw. Misschien een poging van de redactie om de hand op de knip te houden ofzo.. Op zich is ze dat dan goed gelukt, maar erg vervelend dat je daar het slachtoffer van wordt.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #83 Gepost op: 17-10-2003, 14:46:03 »
Het enige vervelende was dat ze Andrea daar ook hadden neergezet. Zij had de opdracht om mij op andere gedachten te brengen. Ik vertelde haar dat ze haar mond moest houden omdat ik het toch ging doen. Toen kreeg ik een sms.

Game over, je had Andrea moeten negeren....

Ik heb het geen moment echt moeilijk gehad en vond het echt flauw dat ik zo af ging. Ik wist per slot van rekening niet dat ik haar had moeten negeren. als ze dat hadden gewild, hadden ze me dat even moeten laten weten....

In de aflevering op tv (afl. 2?) waarin je je relatie met je vriendin moest verbreken bleek duidelijk dat je op geen enkele manier kontakt meer met haar mocht hebben. Er werd geen tijdslimiet aan verbonden.
Natuurlijk is dit wat ze op tv lieten zien, in hoeverre jij ook écht die opdracht gekregen heb weet ik niet. Maar het is natuurlijk een prachtzet van de Master om de kat zó op het spek te binden...

Natuurlijk begrijp ik je frustratie wel. Ik zou denk ik ook vreselijk balen als ik juist door zoiets kleins eruit zou moeten gaan. Maar dat is het spel en het risiko wat je neemt.

Wat ik me nu afvraag: je bent heel erg ver gegaan in je strijd met de Master om juist van de Master te winnen.
- Heeft dit je leven nu ook definitief veranderd?
- Ben je tot andere inzichten gekomen?
- Heb je ergens spijt van? 
- Zijn jij en je vriendin nu weer bij elkaar?
Ik hoop dat je deze vragen nog wilt beantwoorden Michel.

Je weet: ik heb je kritisch gevolgd en ik kon me in een aantal van je uitspraken en daden (zoals getoond op tv) absoluut niet vinden. Tóch was het voor mij leuk om naar je te kijken. Juist omdat je met je levensfilosofie (althans: zoals getoond op tv) zo ontzettend ver van me af staat.
Ik wens je het allerbeste in de rest van je leven en hoop voor je dat er ooit nog eens een tv-carriere voor je weggelegd is.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #84 Gepost op: 17-10-2003, 19:51:16 »
In elke opdracht is het zo geweest dat aan het begin van de opdracht duidelijk werd verteld wat je wel en vooral wat je niet mocht doen, dat is in dit geval niet zo geweest. Zo'n twee weken daarvoor had ik mijn relatie met Andrea verbroken en kreeg ik het verbod om contact met haar op te nemen opgelegd. In mijn optiek heb ik dat ook niet gedaan, aangezien ze haar voor mijn neus neergezet hebben. Omdat ik, ondanks dat ik met haar aan het praten was, gewoon doorging met mijn opdracht, had ik het chique gevonden als ze me een waarschuwing hadden gegeven, zoals wel vaker gebeurde als ik iets deed dat niet in het plan van de Master paste.

Mijn vriendin en ik zijn natuurlijk weer gewoon bij elkaar. Alles was vooraf besproken en er is ook nooit sprake van geweest dat het eventueel uit zou zijn. Andrea heeft zelfs tijdens de opnames bij mijn ouders ingewoond...

Mijn vrienden namen mij die uitspraken niet echt kwalijk, ze kennen me immers. Natuurlijk hadden zij ook door dat zaken nogal verknipt en verdraaid waren. Op het moment zelf vonden ze het niet geweldig, dat moet ik natuurlijk wel toegeven.

Ik kan niet zeggen dat er ook maar iets in mijn leven definitief veranderd is, ik leidt gewoon weer het leven zoals ik dat deed voor MP. Alleen als ik ga stappen dan merk ik dat ik een "bekende kop" heb. Dat vind ik wel gaaf.

Ik ben niet echt tot nieuwe inzichten gekomen, maar heb wel geleerd dat ik heel ver kan gaan als ik mezelf een doel stel. Ik ben vastberadener dan ik vooraf had gedacht en ben aardig in staat om emoties uit te zetten. Dit heeft echter ook een nadeel. Nu alles achter de rug is, heb ik best moeite om alles een plek te geven en ik heb soms buien die ik niet kan verklaren. Ik was bijvoorbeeld gisteren enorm slecht gehumeurd, terwijl ik dat anders nooit ben. Ik denk dat ik het gevoel van nederlaag nog niet helemaal heb verwerkt.

Ik heb nergens spijt van, dat komt waarschijnlijk omdat ik er heilig in geloof dat je alleen spijt moet hebben van dingen die je niet gedaan hebt. Over dingen die je wel gedaan hebt kun je hooguit zeggen "dat doe ik niet nog een keer". Er is in MP niets gebeurd dat ik niet nog een keer zou willen meemaken. Zelfs wetende wat ik nu weet (verliezen in level 6, geen 100.000,-, programma binnen een maand van de buis) zou ik me zonder twijfel weer opgeven. Het was super om mee te maken.

Dank voor de kritische kijk en opmerkingen,

Michel

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Player Michel was here
« Reactie #85 Gepost op: 17-10-2003, 20:40:04 »
Ha Michel,

Wat een verrassing gisteren zeg! Ik dacht echt dat jij alle 7 levels zou gaan halen. Jij was zo gedreven, had vantevoren een paar goede voorzorgsmaatregelen genomen (door bijv. met Andrea afspraken over jullie relatie te maken) en het leek alsof jij je werkelijk nergens voor schaamde....(Vandaar dat ze jou die stripopdracht hebben laten doen  :P ) Echt hartstikke balen voor je!!!

Uit de berichtjes hier begrijp ik dat je wel contact hebt met Jordy, maar heb je Harry ook wel eens gesproken ofzo? (by the way, je schreef ergens dat je geen geld zou krijgen als het programma voortijdig stopt, maar volgens mij heeft Jordy al zijn gewonnen geld al uitgegeven..hoe zit dat eigenlijk? Maar misschien kan ik hem deze vraag beter voorleggen, ligt bij jou nogal gevoelig lijkt me  :-X )
Ik wens je suc6 met je verdere carriere, misschien zien we je nog eens op tv. (Volgens mij herkende ik je idd van het programma Heartbeat, daar heb je toch wel wat geld gewonnen volgens mij of niet?)
En veel geluk in de liefde  :P
byebye
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #86 Gepost op: 18-10-2003, 15:46:21 »
Hi N@ncy,

Ik heb inderdaad bij Heartbeat 10.000 gewonnen en een paar maanden daarvoor 4.000 bij deelt ie het of deelt ie het niet.

Het is inderdaad balen dat ik het niet heb gehaald, zeker omdat het niet zo is dat ik een opdracht weigerde uit te voeren. Ik ben gestruikeld over een paar zandkorrels...

Beter uitkijken dus in de toekomst

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Player Michel was here
« Reactie #87 Gepost op: 22-11-2003, 19:53:48 »
michel, van harte met je 26e verjaardag!

hiep hiep hoera