Auteur Topic: Player Michel was here  (gelezen 33478 keer)

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #40 Gepost op: 7-10-2003, 11:34:20 »
Wel lullig, maar nu ik een aantal dingen van je verduidelijkt heb gekregen, kijk ik opeens wel met heel andere ogen naar de uitzending  ;D..

Vond het gisteren trouwens een goede uitzending, je werd weer vreselijk leuk neergezet (krokodillentranen..). Wat is Peter toch goed!! 8)

Ben het wel eens met Compuart dat de inhoud van het sollicitatie-gesprek een beetje raar was.. Het verliep ook wel een beetje heel vlotjes allemaal. Ben wel nieuwsgierig hoe dit allemaal uitpakt! ;)



Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #41 Gepost op: 7-10-2003, 12:09:32 »
Op wat voor manier bedoel je dat je met andere ogen kijkt?
Ik hoop niet dat ik de lol die je hebt verpest...

Het sollicitatiegesprek leek op tv inderdaad erg kort en makkelijk, in werkelijkheid heb ik daar misschien wel 2 uur binnengezeten. Ik moest mezelf echt verkopen aan die vrouw, omdat ze me te jong vond en te weinig ervaring vond hebben. Ik heb moeten lullen als Brugman om die baan te krijgen...Althans dat dacht ik..

Ik vond de uitzending van gisteren de leukste tot nu toe, jammer alleen dat de kijkcijfers wederom teleurstellend waren. 208.000. Dat is een marktaandeel van 3% en daarmee duidelijk te weinig.

Ik heb Paul Römer trouwens gisteren horen zeggen bij B&vD dat de uitzendfrequentie teruggebracht gaat worden naar 1 keer per week.
Ik hoop dat het uiteindelijk toch nog gaat aanslaan, want het zou jammer zijn als het van de buis gehaald wordt, ook vanwege het eventuele prijzengeld. Dat wordt niet uitbetaald als het van de buis gaat.


Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Player Michel was here
« Reactie #42 Gepost op: 7-10-2003, 12:20:43 »
Het sollicitatiegesprek leek op tv inderdaad erg kort en makkelijk, in werkelijkheid heb ik daar misschien wel 2 uur binnengezeten. Ik moest mezelf echt verkopen aan die vrouw, omdat ze me te jong vond en te weinig ervaring vond hebben. Ik heb moeten lullen als Brugman om die baan te krijgen...Althans dat dacht ik..
haha, ik hoop voor je dat je in het echt ook elke baan in twee uurtjes krijgt :P
Citaat
Ik vond de uitzending van gisteren de leukste tot nu toe, jammer alleen dat de kijkcijfers wederom teleurstellend waren. 208.000. Dat is een marktaandeel van 3% en daarmee duidelijk te weinig.
Ja, daar red het programma het niet mee :(

Citaat
Ik hoop dat het uiteindelijk toch nog gaat aanslaan, want het zou jammer zijn als het van de buis gehaald wordt, ook vanwege het eventuele prijzengeld. Dat wordt niet uitbetaald als het van de buis gaat.
Wat?? Dan voel je je wel aardig opgelicht lijkt me. Alle zeven levels voor niets gehaald  :o
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #43 Gepost op: 7-10-2003, 12:21:17 »
Nee, nee, maak je geen zorgen, ik heb nu alleen meer begrip voor hoe het allemaal in elkaar steekt en de mogelijkheid om je dingen uit de uitzending te kunnen vragen en dat zorgt voor een stukje minder ergernis aan jouw persoon (en trouwens ook aan die van Jordy..).
 ::)
Inderdaad, hoorde het Römer ook zeggen: upspeeden en terug naar 1x per week. Lijkt me overigens niet slecht, maar denk wel dat er meer ruchtbaarheid aan het programma zelf gegeven kan worden. Ik vind de trailers niet echt lokkend. :-X

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #44 Gepost op: 7-10-2003, 12:31:37 »
Ik vond het wel realistisch, die twee uur, ik heb kortere sollicitatiegesprekken gehad....

In het eerste filmpje zei Tuinman dat ik zeg dat ik elke baan kan krijgen. Ik zal dat toch een beetje nuanceren. Ik vertelde in het interview dat ik best veel verschillende banen heb gehad in het verleden en dat ik een aantal keer ben "weggekocht". Ik vertelde hen ook dat ik niet wist hoe de teleurstelling van het niet aangenomen worden voelt, omdat ik dat nog nooit heb hoeven meemaken. Bij alle bedrijven waar ik op gesprek ben geweest tot op heden ben ik ook aangenomen.

Het zou inderdaad rot zijn als het eventuele prijzengeld niet wordt uitbetaald. Daarnaast is het ook jammer als "mijn air-time" wordt afgekapt, zeker met de dingen die ik eigenlijk wil gaan doen na MP. Ik ga daar op dit moment nog niet aan denken, het is toch "out of my hands".

Römer gaf inderdaad ook toe dat het mystieke van de leaders een beetje zijn doel is voorbijgeschoten. Ik weet niet of ze hier iets aan gaan veranderen, het klopt immers wel met het programma. Misschien is Nederland hier gewoon niet klaar voor, of zit hier niet op te wachten.
Aan de andere kant vind ik het wel een geweldig format en de uitwerking wordt m.i. steeds beter. Ik zie geen redenen waarom het geen hit zou worden.

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #45 Gepost op: 7-10-2003, 13:09:57 »
 ;D

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Player Michel was here
« Reactie #46 Gepost op: 7-10-2003, 18:52:48 »
Waarom het geen hit gaat worden. Nederland is er a niet klaar voor. Nederland is een land dat massaal naar Idols kijkt en nar big brother.

Verder vind ik dat voor dit spel zeker niet de juiste zender is gekozen. Het marktaandeel van yorin is zo ie zo al kleiner dan van rtl 4. Verder bekijk eens de programma's op de tijden dat masterplan komt.(topfilm, voetbal),. Heel simpel zet het tegenover spelletjes als lingo etc en het marktaandeel stijgt
.

Verder is er idd te weinig over losgelaten om naamsbekendhied te krijgen. Ik denk dat het helaas binnekort over en uit is. of er moet snel een wijziging komen en dat is echt niet 1 keer per week uitzenden.

En ja ik vind het een prachtige format, waar veel meer mensen naar zouden moeten kijken
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #47 Gepost op: 7-10-2003, 22:41:23 »
Leuk om te horen dat je van het programma geniet..

Ben idd ook benieuwd wat de toekomst gaat brengen, uitgaande van het gegeven dat er een toekomst is natuurlijk....

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Player Michel was here
« Reactie #48 Gepost op: 9-10-2003, 00:30:13 »
Wat betreft die kijkcijfers. Ik ben bang dat de eerste aflevering nogal wat mensen heeft afgeschrikt omdat dit een wat slome aflevering was waarna je met veel vragen bleef zitten (vind ik persoonlijk niet erg, maar voor veel mensen moet een programma niet te moeilijk worden).

Ik moet bekennen dat ik na de eerste aflevering ook niet echt enthousiast was maar ik heb het een tweede kans gegeven en moet zeggen dat het een erg boeiend programma is . Het zou doodzonde zijn als het van de buis wordt gehaald.

En Michel, ik hoop dat je gewonnen hebt. Mijn gevoel zegt van wel.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #49 Gepost op: 9-10-2003, 10:24:43 »
Dank je wel voor het vertrouwen.... ;D

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #50 Gepost op: 9-10-2003, 22:36:15 »
He broertje,

Ik vond het vandaag een erg leuke uitzending. Je kwam zowaar menselijk over. Ik ben trots op je.

Kus.  :-*

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Player Michel was here
« Reactie #51 Gepost op: 9-10-2003, 22:44:04 »
Ik vond het vandaag een erg leuke uitzending. Je kwam zowaar menselijk over. Ik ben trots op je.
Absoluut, you saved the day :)

Volgens mij toch wel de makkelijkste opdracht tot nu toe, maar toch goed opgelost allemaal
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #52 Gepost op: 9-10-2003, 23:14:03 »
Het bleek niet helemaal uit de uitzending vond ik, maar het was best pittig. Ik was helemaal gesloopt aan het einde van die dag. Het duurde dan ook wel van 7 uur 's morgens tot 11 uur 's avonds. Het was natuurlijk niet zwaar op het psychologische vlak, maar wel op het financiële. Ik heb dan wel 100 euro fooi gekregen van de (blijkbaar) gelukkige reizigers. Wat minder was is dat die dag me bijna het 8 voudige heeft gekost.

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #53 Gepost op: 9-10-2003, 23:17:58 »
Ach ja, een extra schuld van 800,- kan er ook nog wel bij.  :-\

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #54 Gepost op: 9-10-2003, 23:23:10 »
Als je dingen een beetje in perspectief plaatst is die 800,- eigenlijk maar een toename van 1,6% op mijn totale schuld van 50.000,-. Het valt dus best wel mee... ;D

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #55 Gepost op: 9-10-2003, 23:26:07 »
Dat bedoel ik, valt best mee. Volgende week komen wij ook op de tv, ik zie er een beetje tegenop.  :(

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #56 Gepost op: 9-10-2003, 23:27:09 »
Ach meissie. Ik zal echt degene zijn die de "klappen" te verduren gaat krijgen volgende week..hahaha Arme ik.

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #57 Gepost op: 9-10-2003, 23:28:28 »
Ja, maar jij krijgt er achteraf misschien nog iets leuks voor... ::) ik waarschijnlijk alleen commentaar.
« Laatst bewerkt op: 9-10-2003, 23:30:14 door Patty »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Player Michel was here
« Reactie #58 Gepost op: 9-10-2003, 23:30:18 »
Ik ben benieuwd naar je televisiedebuut Patty :)
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #59 Gepost op: 9-10-2003, 23:31:18 »
Maak je niet "dik"... ;D

Oh, wat ben ik toch weer gemeen hè.... Sorry :-X

We gaan het allemaal wel weer beleven Pep.