Auteur Topic: Player Michel was here  (gelezen 33476 keer)

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Player Michel was here
« Gepost op: 4-10-2003, 13:53:24 »
Hallo allemaal,

In navolging van Jordy, die eerder een bericht achterliet op dit forum, leek het ook mij wel grappig om wat te schrijven.

De afgelopen week is enorm vreemd geweest voor zowel mij als mijn omgeving. Het gebeurt immers niet elke dag dat je jezelf op tv ziet.
Vooral de manier waarop ik wordt neergezet heeft diepe indruk gemaakt.

Als ik de forums mag geloven, en dat zal ik dan ook maar doen, ben ik met stip de nieuwe "Nationale Klootzak", zonder daarbij mezelf teveel credits te willen geven.

Televisie is een vreemd en machtig medium dat de publieke opinie niet alleen stuurt maar het vermogen heeft mensen te "maken", daar ben ik nu wel achter.

Dit neemt niet weg dat wij met zijn allen ons wel een ongeluk hebben gelachen om al die klote-opmerkingen die ik heb gemaakt. Bij mij staat echter het schaamrood regelmatig dik op de kaken.

Ik hoop dat in de komende uitzendingen mijn "personage" iets menselijker en aardiger wordt neergezet, want zo 1 dimentionaal als ik nu overkom verlang ik als mens echt niet te zijn. Mijn omgeving stelt me hier gelukkig in gerust.

Ik hoop dat jullie genieten van hetgeen Masterplan over mij én natuurlijk ook de andere players gaat tonen in de komende weken en vertrouw erop dat het Nederlandse volk het vermogen heeft om niet louter te oorden op hetgeen getoond wordt na het werk van de regisseur.

Groet,
Michel



Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #1 Gepost op: 4-10-2003, 14:30:27 »
Hoi Michel,

Welkom op het forum!

Leuk dat je hier ook zelf post. Dat getuigt van moed vind ik, want inderdaad: ook hier kom je er niet al te best vanaf (ook ik heb me tot nu toe niet onbetuigd gelaten in mijn voorlopige ideeën omtrent jou zoals je hebt kunnen lezen).

Je post hier toverde in ieder geval een glimlach bij me tevoorschijn. Ik hoop dat het je lukt dit vaker bij me op te wekken, zowel hier op het forum als ook op tv.

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #2 Gepost op: 4-10-2003, 14:39:13 »
Ik ga in ieder geval mijn best doen, al ligt dat natuurlijk in de handen van de regisseur. Ik kan me goed voorstellen dat mensen nogal wat ongezouten kritiek op mij hebben naar aanleiding van vooral de eerste uitzending.

Ik vind het best prettig dat mensen eerlijk zijn over hun mening, ookal betekent het in dit geval dat ik publiekelijk afgeslacht wordt. Ik kan daar best mee leven, zolang de mensen die dicht bij me staan maar echt weten wie ik ben.

Ik moet natuurlijk wel toegeven dat ik het leuker had gevonden als mensen me allemaal een geweldige vent zouden vinden, want dat vindt iedereen leuk om te horen.

Maar.... Wat niet is kan nog komen (slim chance though)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Player Michel was here
« Reactie #3 Gepost op: 4-10-2003, 14:48:32 »
Tja, Michel je zult echt het tegendeel moeten bewijzen, want ik heb ook nogal een uitgesproken mening over je (zoals je hier ergens wel kunt lezen) maar aan de andere kant. Daar moet je toch tegen kunnen als je een echte 'player' bent, tough to the end!

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #4 Gepost op: 4-10-2003, 14:51:04 »
Hallo Michel,

Alleen al het feit dat je het aandurft om je verhaal hier neer te zetten geeft bij mij al het gevoel dat het allemaal best meevalt met jou... Ik vond je in wat ik van je gezien heb een vreselijke engerd, maar om nu in termen van 'Nationale Klootzak' te spreken, gaat me wat ver.. (daar hebben we wel Frequins en Ratelbanden voor  ;D)

Je hebt gelijk als je zegt dat je nu erg 'plat' overkomt, met alle zinssnedes die uit het interview gebruikt worden kom je echt over als een omhooggevallen stuk stront (excusez le mot), die geen respect voor anderen kan opbrengen en volkomen zonder scrupules te werk zal gaan om zijn doel te bereiken..

Nogmaals: je valt me nu al heel erg mee! Gelukkig maar... anders had ik echt medelijden met je omgeving. Lekker zo doorgaan dus!!!

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #5 Gepost op: 4-10-2003, 15:10:10 »
Dank je wel voor het geüpgrade beeld van mij..

Ik vrees echter dat ik het de komende uitzendingen weer redelijk bont zal maken qua daden en uitspraken, echter allemaal in opdracht van....

Nu het allemaal achter de rug is snap ik dingen wel een stuk beter. Gedurende de opdrachten heb ik een schild van onaantastbaarheid voorgehouden omdat ik het me niet kon permitteren NIET te winnen. Ik heb dagelijks geroepen dat ze me niet kapot konden maken omdat ik alles zou doen om te winnen. Ik heb, zoals al eerder aangegeven dermate hoge schulden dat ik MP als enige uitweg zag om er weer bovenop te komen.

Om op geen enkele wijze kwetsbaar te zijn heb ik me afgezet tegen alles wat me lief is en ik moet eerlijk toegeven dat het emotioneel vrij weinig met me deed. Achteraf echter des te meer...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Player Michel was here
« Reactie #6 Gepost op: 4-10-2003, 15:21:23 »
Hmm, ben nu nog benieuwder of je het gehaald hebt, hebben jullie zwijgplicht of ben je nu vrij om er over te praten (aub geen spoilers graag!)  :-X

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #7 Gepost op: 4-10-2003, 15:26:22 »
Ik weet niet wat een spoiler is (ben nogal een internet maagd)

We hebben zwijgplicht hierover.

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #8 Gepost op: 4-10-2003, 15:53:41 »
Heb je alleen zwijgplicht over wie de winnaar is of heb je ook zwijgplicht over hoe het verloop van het programma is en of er nog andere players aan bod komen? (Een spoiler zou zijn dat je nu vertelt wat je andere missies waren...  :o met andere woorden: dat je zaken vermeldt die voor ons de spanning van de afleveringen afhaalt)

Wist jij van het bestaan van Jordy als andere player of zijn jullie daarin ook onwetend gehouden?

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #9 Gepost op: 4-10-2003, 16:08:18 »
Ik weet alleen of ik gewonnen heb of niet, Jordy heb ik nooit ontmoet. Ik wist tot de eerste uitzending ook niet van zijn bestaan af. Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat zowel Jordy als ik gewonnen hebben.

Wij mogen behalve over de afloop ook niets vertellen over toekomstige opdrachten, dus geen spoilers van mijn kant......


Offline Gone

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #10 Gepost op: 4-10-2003, 16:15:54 »
Kan me niet voorstellen dat je geen moment stilgestaan hebt bij het idee dat je de mogelijkheid had om te stoppen! Zeker niet als je echt 48 uur daar ondervraagd werd... Had je niet 1 keer een zwak moment??

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #11 Gepost op: 4-10-2003, 16:24:41 »
Ik heb me nooit gerealiseerd dat het zou stoppen als ik MP zou roepen.
Niet echt briljant van een "slimme jongen" als ik.....

Ik ging er wel van uit dat het niet echt was, maar dacht alleen: wat wordt er van mij verwacht, hoe kom ik hier weg. Ik dacht eerst dat het een uur of 3 zou gaan duren, maar ik kwam bedrogen uit.

Ik had wel zwakke momenten, dat ik niet meer helemaal zeker was dat het nep was, maar ik bleef maar herhalen waarom het niet echt kon zijn. Naarmate de eerste 24 uur verstreek en die gasten intimiderender en handtastelijker werden, hoopte ik alleen maar dat het niet veel langer zou duren.

Uiteindelijk dacht ik dat het de bedoeling was dat ik zou ontsnappen, maar dat wist ik niet zeker omdat ze mijn telefoon ook hadden afgepakt en ik dus geen opdrachten meer ontving. Die twijfel was wel verschrikkelijk.

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Player Michel was here
« Reactie #12 Gepost op: 4-10-2003, 16:30:04 »
Had je geen zin om die blonde gozer op zijn smoel te slaan toen hij je op een gegeven moment in je gezicht 'sloeg'?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Michel was here
« Reactie #13 Gepost op: 4-10-2003, 16:54:32 »
ook van mij welkom hier michel!! (later meer)  ;)

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #14 Gepost op: 4-10-2003, 17:39:43 »
Ik schrok heel erg. Ik kan me niet herinneren ooit een klap in mijn gezicht heb gekregen. Mijn eerste gedachte was terugslaan, maar dat deed ik gelukkig niet. Mijn ouders zeiden dat ze de angst in mijn ogen zagen.. Ik twijfelde toen echt even. Het raasde toen allemaal door mijn hoofd: hoe ver het uit de hand zou kunnen lopen en hoe ik zou handelen als het echt mis zou gaan, bijvoorbeeld als ze een pistool op mijn hoofd zouden zetten. Dan was ik echt gek geworden.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Player Michel was here
« Reactie #15 Gepost op: 4-10-2003, 18:31:18 »
He Michel! Welkom op ons forum!  :D

Ik heb je net als Jordy effe 'n mooie passende extra titel gegeven. Ziet iedereen tenminste gelijk dat je 'n echte insider bent.  8)

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #16 Gepost op: 4-10-2003, 18:45:12 »
Dank je wel (ik voel me een hele peer nu)...
Hahaha..

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Player Michel was here
« Reactie #17 Gepost op: 4-10-2003, 19:35:53 »
Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat zowel Jordy als ik gewonnen hebben.


Dit is dus een spoiler  :-[ of doelde je op level 1?

Offline Patty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Player Michel was here
« Reactie #18 Gepost op: 5-10-2003, 12:12:00 »
He broertje,

Ik ben blij dat de mensen op dit forum je nu wat beter kunnen leren kennen. Het is niet leuk om aan alle kanten te horen en te lezen dat je een enorme arrogante klootzak bent die iedereen graag hard op zijn bek wil zien gaan. Maar aan de andere kant... wij weten wel beter he. Ik hoop dat ze je in de volgende aflevering al wat menselijker maken.

Kus.
:-*

Offline Michel

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Truth is in the eye of the beholder
Re:Player Michel was here
« Reactie #19 Gepost op: 5-10-2003, 12:22:07 »
Ik doelde op level 1..... No spoilers here

He Pat,

Grappig dat jij ook hierheen komt.

Ik heb geen idee wat ze in de volgende aflevering met me gaan doen, maar het zou niet heel geloofwaardig zijn als ze me nu ineens als de ideale schoonzoon gaan neerzetten lijkt me. Ik zal dus nog wel veel kritiek krijgen links en rechts. Op zich heeft dat ook wel zijn charme en Endemol heeft wat ze willen: een kandidaat die reacties op straat uitlokt....

 :-*kuxxx