Auteur Topic: Head of Household room  (gelezen 308 keer)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt off topic
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Head of Household room
« Gepost op: 16-09-2022, 15:01:30 »
In deze kamer kan de Head of Household na de winst in alle rust genieten van wat luxe. Hij/Zij/Hun heeft namelijk een belangrijke taak; het nomineren van de medebewoners.....

De eerste HoH is:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
;
Gefeliciteerd  ::bravo::
Uiterlijk zaterdag om 20:00 verwachten wij 3 nominaties van jou!

Je kan de nominaties in dit topic (eventueel met korte toelichting) bekendmaken!
« Laatst bewerkt op: 16-09-2022, 15:06:13 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline wouterv

• Actief Lid
Re: Head of Household room
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2022, 15:12:19 »
even lekker chillen, en dan moet ik eens gaan denken.

Als er mensen zijn die graag hun mening willen geven aan mij: deze deur staat altijd open.
klaar voor de strijd

Offline wouterv

• Actief Lid
« Reactie #2 Gepost op: 16-09-2022, 23:37:19 »
Welkom bij de nominatieceremonie,

Hier maak ik bekend wie ik genomineerd heb.
De eerste nominatie is

de tweede nominatie is

de derde nominatie is

klaar voor de strijd

Offline Nieky

• Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #3 Gepost op: 25-09-2022, 20:16:57 »
Welkom!

Er is deze week al veel gespeculeerd over de betekenis van de groepsindeling...
Hierbij het verlossende woord: Jullie zijn beide HoH deze week en dus beide safe  ::bravo::

We verwachten deze week van ieder van jullie 1 nominatie. Jullie zullen daarvoor moeten overleggen, want jullie mogen niet beiden dezelfde naam noemen. Er moeten dus 2 verschillende nominees zijn.

Deadline: Maandag 20:00
You'll never walk alone

Offline MitchK

• Forumlid
  • Winnaar De Mol onderschriftenspel 2019!
« Reactie #4 Gepost op: 25-09-2022, 21:05:31 »
Moeten we trouwens via PM of hier onze nominatie bekendmaken?

Offline Nieky

• Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #5 Gepost op: 25-09-2022, 21:17:03 »
Mag gewoon hier! Dan kun je het zelf toelichten
You'll never walk alone

Offline MitchK

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 25-09-2022, 21:43:02 »
Hey guys!

Ik kan wel heel lang overleggen met iedereen, maar eigenlijk stond mijn keuze vast. Nadat ik vorige aflevering mijn bondje Ricardo verloor, sta ik er grotendeels alleen voor. Ook al spreek ik verschillende mensen vertrouw ik niemand en dat mogen jullie best weten. Hoe dat komt? Door geheime bondjes die eigenlijk allemaal bekend zijn. Want er wordt veel gepraat.

Er is dus een bondje van vijf en dat kan heel sterk zijn natuurlijk, maar nu ik de macht heb ga ik wel iemand daarvan nomineren. Met als hoofdreden: jullie staan te sterk! Hulde daarvoor maar dit is dus mijn reden.

Wie nomineer ik? Laat ik even mijn gedachte per huisgenoot bespreken:

Jacco: normaal iemand met veel (specifieke) muziekkennis maar komt nog niet echt tot zijn recht. Kan zeker nog diverse spellen winnen. Ik heb een goede band met Jacco maar ik heb hem amper gesproken.
Bjorn: iemand die ik nooit vertrouw. Heeft in zowel ZAP als Sequester laten zien dat ik hem gewoon nooit kan vertrouwen. Is eigenlijk mijn aartsrivaal geworden in de loop van de tijd.
Wouterv: de gedoodverfde favoriet voor de winst. Haalt continu de top 3. Hele sterke speler die je dus graag uit het spel wil spelen als je de kans daarvoor krijgt.
PB: volgens diverse mensen bestaat het groepje van vijf zeker nog. Het vertrouwen is er minder maar het groepje bestaat nog. PB blijft volhouden van niet en is dus niet zo eerlijk. Wilde mij er ook uitwerken nadat ik de groep verliet op Discord.
Chip: Bjorn is misschien nog minder een aartsrivaal dan Chip. Chip en ik hebben altijd tegen elkaar gespeeld en elkaar tegengewerkt. Tot nu toe amper tot geen contact gehad met hem omdat ik toch wel weet dat hij mij sowieso gaat nomineren.

Na kort nog wat informatie opgehaald te hebben, heb ik mijn keuze gemaakt. Bij dezen nomineer ik:

Offline MitchK

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 25-09-2022, 21:44:24 »
Vergeten toe te voegen:

Offline Whatthefrank

• Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Verliezend finalist WIDMO2022
« Reactie #8 Gepost op: 25-09-2022, 23:59:19 »
Hoihoi!  ::zwaai::

Daar waar Mitch zegt dat zijn keuze al vast stond, vond ik het eigenlijk een stuk moeilijker. We zijn nu 2 afleveringen verder en eigenlijk vraag ik me sinds het begin al af, goh, waar baseer je een keuze nou op? Wil je iemand eruit waar je niet zo veel mee praat? Wil je het spel met de sterksten spelen en gooi je degene eruit die het slechtste scoort, speel je tactisch door juist de goed presterende mensen eruit te spelen? Heel eerlijk, ik kan hier oneindig over blijven nadenken maar ik moet gewoon een keuze maken. Best naar eigenlijk, dat winnen  ::)

Het was vorige aflevering het gesprek van de dag, het bondje van 5. Helaas is Ricardo hiervan het slachtoffer geworden, vermoedelijk omdat hij hier niet in zat maar ook omdat hij gewoon een sterke speler was.
Dit bondje zet me wel aan het denken. Ik hoor hierover van alle kanten zoveel verschillende verhalen dat ik steeds meer aan de mensen om me heen ga twijfelen, immers wat is nu nou de echte waarheid? Bestaat hij nog, of juist niet meer?

Ik nomineer mede vanwege deze gedachtespinsels:
Jij bent onderdeel van het bondje van 5. Of dit bondje nou wel of niet echt is, dit is voor mij niet de enige factor. De sociale factor telt voor mij ook mee. Ik ga niet zeggen dat ik je niet mag, want je komt op mij over als een fijn persoon. Je stuurt me vaker de beste wensen via een bericht hier op het forum en hier heb ik zeker waardering voor!! Echter, van iedereen die nog in het spel zit, spreek ik jou gewoon het minste. Dan vind ik het ook lastig om te overleggen als er nood aan de man is o.i.d. Als laatste factor ook; met het wegstemmen van Ricardo vorige aflevering, ga ik een beetje vrezen dat de sterkere spelers kanonnenvoer gaan worden, immers hij presteerde als 1 van de betere. Omdat ik een afslachting van mezelf voor wil zijn, gaat mijn nominatie naar iemand volgens deze zelfde visie, om zo wellicht mezelf in de toekomst te beschermen

Nogmaals, het is niks persoonlijks! Maar ik moet kiezen!  ::hug::
Er is geen Mol meer...

Offline Lucy

• Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
« Reactie #9 Gepost op: 27-09-2022, 18:36:01 »
Mitch, jouw nominatie is geveto’d.
Je moet dus iemand anders kiezen. Het mag NIET B&W, PieterBasje of Whatthefrank zijn.

Je hebt tot woensdag 18:00 uur om je nieuwe nominatie bekend te maken in dit topic, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 27-09-2022, 18:46:12 »
Nou gezellig, daar ben ik dan weer. Ik heb de eer om als eerste een tweede persoon te nomineren.

Uiteraard had ik dat liever niet gedaan. Met de simpele reden dat ik nog steeds achter mijn keuze voor PieterBasje sta. Hij is een gevaarlijke speler die alles doet om te overleven. Zo heeft hij eerder zijn bondje verraden bij Ricardo, is hij gaan lobbyen voor de nominatie van mensen binnen zijn bondje in plaats van hem én is hij nu met B&W gaan praten (waarschijnlijk ten koste van zijn bondje).

Ik wil daarom een voorstel doen voor een ieder die zich in dit bondje bevindt: het bondje bestaat maar niemand vertrouwt elkaar. Waarom zou je niet willen bonden met een sterke speler (tot nu toe enkel nog de top 3 behaald) die eerder al heeft laten zien dat hij 100% voor zijn bondjes gaat. Dat heb ik eerder in ZAP en Sequester laten zien. Dus zit je in dit bondje en vertrouw je het niet? Kom dan zeker met mij kletsen en laten we open en eerlijk kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Ik nomineer Jacco

Reden: