Auteur Topic: [BBUS22] De finale  (gelezen 1766 keer)

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: BBUS - De finale
« Reactie #100 Gepost op: 27-11-2022, 20:40:45 »
Wauw wauw wauw. Meer dan 3 jaar op het forum qua spellen. Diverse spellen meegedaan, vaak (lees: eigenlijk altijd) de verkeerde tactiek gekozen en zelfs nu leek dat weer het geval te zijn. Gelukkig deed ik het in de spellen fantastisch! ::bravo::

Bjorn, je hebt het geweldig gespeeld. Ondanks dat je weinig qua competities won had je veel invloed op het spel. Sociaal was je sterker aan het spelen en dat heeft de kijkersjury ook bevestigd. Ik wil iedereen bedanken voor de stemmen. Ik vond het leuk en nogmaals sorry voor het harde spel af en toe ::bravo::


Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: BBUS - De finale
« Reactie #101 Gepost op: 27-11-2022, 20:42:22 »
Gefeliciteerd Mitch! Wauw, dit had ik zelf ook niet verwacht. Jammer Bjorrn, goed gespeeld!  ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BBUS - De finale
« Reactie #102 Gepost op: 27-11-2022, 20:44:38 »
Gefeliciteerd Mitch! ::bravo::

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: BBUS - De finale
« Reactie #103 Gepost op: 27-11-2022, 20:45:21 »
Gefeliciteerd Mitch!! Goed gespeeld tijdens het spel, net als Bjorn. 2 mooie finalisten!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: BBUS - De finale
« Reactie #104 Gepost op: 27-11-2022, 20:48:41 »
Alvast een paar feitjes

- Mitch' muziekkennis was ongeëvenaard. Zo had hij in de eerste HoH al meteen alle titels + artiesten goed! Helaas voor hem bleek verbanden leggen wat lastiger die opdracht  ;D

- Zoals inmiddels wel al duidelijk was geworden; De diamond PoV was een verzinsel van Bjorn

- De inhoud van de Tweede doos van Pandora zou zijn geweest dat er die week geen PoV gespeeld zou worden

- Biechten volgen via Minke, die heeft ze mooi gelabeld, met name de eerste weken is er flink gebiecht. De laatste weken niet echt meer  ;)
You'll never walk alone

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [BBUS22] De finale
« Reactie #105 Gepost op: 27-11-2022, 20:58:20 »
Gefeliciteerd Mitch! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [BBUS22] De finale
« Reactie #106 Gepost op: 27-11-2022, 20:59:13 »
Van harte gefeliciteerd Mitch! ::feest::
Keep calm and eat chocolates!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [BBUS22] De finale
« Reactie #107 Gepost op: 27-11-2022, 21:01:33 »
Mitch gefeliciteerd  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Je hebt het verdiend ::love::

En hillo idk waarom je alleen Björn stemt vanwege mijn rant, aangezien het gewoon mijn mening en gevoel is van het spel. Dus beetje raar.
chipsverslaafde <3

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [BBUS22] De finale
« Reactie #108 Gepost op: 27-11-2022, 21:04:10 »
Van harte gefeliciteerd Mitch! ::bravo:: ::feest:: Heel verdiend gewonnen ::ok:: ::hug::

Bjorrn ook supergoed gedaan ::love::

Ik hoop dat de bittere jury met 1 dieptepunt in het bijzonder voor jullie niets wegneemt van dit mooie spel en jullie knappe prestaties :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Insanis

  • Forumlid
Re: [BBUS22] De finale
« Reactie #109 Gepost op: 27-11-2022, 21:10:47 »
Gefeliciteerd Mitch. Ondanks mijn zure jurystem (die ik trouwens vooral bedoelde omdat ik oprecht geen voorkeur had en niet de beslissende stem) vind ik wel dat je het op vlak van opdrachten winnen fantastisch gedaan hebt. Bjorrn zijn
Sociaal spel was ok dus op dat vlak heeft hij het ook goed gespeeld.

Ik wil de feestsfeer verder niet verpesten en houd mijn mond hierna. Ik wil wel even zeggen dat ik gewoon mezelf was en het spel volledig onderschat heb. Ik heb dit nog nooit zo ervaren en heb er mij helemaal in mee laten slepen. Om nu terug te lezen dat mensen mij niet leuk vinden en misschien zelfs haten doet mij wel pijn. Omdat ik gewoon wel de dingen goed bedoel maar slecht formuleer. En nu hoor ik ook dat mensen mij nooit meer hoeven te zien. Dat doet mij echt pijn. Ik heb dit spel gewoon onderschat en ga dan zo'n spel ook niet meer doen. Maar ik wil niet dat dit mij nu gaat verplichten om voor altijd weg te gaan.
Liefs Insanis  ::bravo::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [BBUS22] De finale
« Reactie #110 Gepost op: 27-11-2022, 21:26:14 »
Gefeliciteerd Mitch, zeer verdiende winnaar! Als kijker had ik ook op jou gestemd, maar ik was het vergeten door te geven! ::love::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [BBUS22] De finale
« Reactie #111 Gepost op: 27-11-2022, 21:37:09 »
Gefeliciteerd aan de winnaar! ::bravo::

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [BBUS22] De finale
« Reactie #112 Gepost op: 27-11-2022, 21:43:15 »
Gefeliciteerd Mitch, zeer verdiende winnaar! Als kijker had ik ook op jou gestemd, maar ik was het vergeten door te geven! ::love::

Ja deze heb ik wel gemist inderdaad ::rofl::

Maar dank iedereen voor het volgen en stemmen. En de felicitaties. Ik ga proberen morgen een mooie eindbiecht te schrijven ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] De finale
« Reactie #113 Gepost op: 27-11-2022, 22:48:26 »
Gefeliciteerd Mitch  ::bravo::.

Het was een hele mooie strijd! En ben blij dat ik van jou verloren heb als ik niet zelf mocht winnen.

Bedankt iedereen die op mij gestemd heeft of op Mitch gestemd heeft omdat je vond dat Mitch het spel beter gespeeld heeft  :).

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [BBUS22] De finale
« Reactie #114 Gepost op: 27-11-2022, 23:01:22 »
Gefeliciteerd Mitch! ::bravo:: Echt verdiend!

@chip: ik vind jouw kritiek op Bjorrn volledig onterecht en over de top, en gunde Bjorrn daardoor nóg meer mijn stem, die ik ‘m anders waarschijnlijk ook gegeven had ::jaja::
Nieky grab a life vest!