Auteur Topic: [MO20] Jij weet BAR weinig  (gelezen 377257 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1720 Gepost op: 11-05-2020, 14:08:49 »
Het delen van testantwoorden nieuw? Nee hoor? Dat deden ze vorig jaar ook, en in ons jaar ook hoor?

Maar we deelden niet letterlijk wat we hadden ingevuld hè, we deelden hoeveel antwoorden we op elk persoon hadden ingevuld. Dus je turft bij elke vraag op welke personen jouw antwoord slaat en zo weet je hoeveel goede antwoorden je hebt als x de mol is.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1721 Gepost op: 11-05-2020, 14:34:15 »
Ik vind het delen van je testantwoorden, en dat betreft dus inderdaad het turven en niet de antwoorden, volledig kunnen. En geloof me als ik zeg dat ik best wel een heilig boontje ben als het op WidMregels aankomt. Je kunt heel makkelijk gewoon hierover liegen en feitelijk is het niet anders dan vertellen wie je het meest verdenkt en wie het minst.



Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1722 Gepost op: 11-05-2020, 14:49:05 »
Ik ben klaar met het lezen van de biechten! Ik heb er rustig mijn tijd voor genomen en er bewust voor gekozen om het ik een paar delen te splitsen, want ik vind het allemaal heel interessant om te lezen. Ik ben blij dat heel veel kandidaten hebben gebiecht!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1723 Gepost op: 13-05-2020, 21:34:14 »
@Lodewijk Backer je hebt inderdaad een hele fijne stem zoals Hans zegt!  ;D en je hebt de R van Nicolette Kluijver.

Vooral de imitatie van de_witte vond ik erg leuk  :P

Overigens wist ik niet dat Chardo geïrriteerd was omdat ik mijn geld uitgaf in de andere bar maar ik voelde me oprecht genegeerd  ::rofl:: like niemand reageerde op mij en als er dan gereageerd werd was het vrij bot, dus tja...

Erg leuke biechten van iedereen!
Frankje Lapi

Online Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1724 Gepost op: 13-05-2020, 22:11:54 »
Met toestemming van de enige echte D'n, even een kort bericht.

In de Discord kwam er kort na de ontknoping al snel naar boven dat er de behoefte was een Discordeditie van WidM. Omdat ik zelf meerdere edities op Facebook heb georganiseerd stelde ik voor om mijn eerste editie te recyclen en de vraag bleek enorm. Van het een komt het ander, en samen met Brent organiseer ik dan ook de Wie is de Discord Mol. Het is in sommige dingen een lighteditie: Niet megaingewikkelde opdrachten, vaak maar twee per aflevering, maar daarom niet minder leuk.
Mocht je je aan willen melden, of gewoon mee kijken, dan kan dat als je op deze link klikt. Inschrijven kan tot en met volgende week zondag en we zullen 31 mei van start gaan.

Liefs!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1725 Gepost op: 13-05-2020, 22:16:23 »
 ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1726 Gepost op: 16-05-2020, 14:21:17 »
Wat fijn om al jullie positieve reacties te lezen op mijn ingesproken biechten! Ik had in het begin niet verwacht dat zoveel mensen ze zouden gaan luisteren, dus mijn dank is groot! ::bravo::

Hoe voelt het voor iedereen dat het nu een week na de ontknoping is? Teruggekeerd naar het normale leven? Ik ben vooral benieuwd hoe het voor D*N is.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1727 Gepost op: 16-05-2020, 19:03:11 »
Hoe voelt het voor iedereen dat het nu een week na de ontknoping is? Teruggekeerd naar het normale leven? Ik ben vooral benieuwd hoe het voor D*N is.

Eerlijk gezegd is het wel een beetje een zwart gat ;D. Ik ben wanhopig mijn tijd aan het opvullen met nieuwe spelideeën, meespelen met spellen en tsja muziek vooral. Ook omdat er door de coronacrisis nog steeds niets te doen is.

Daarvoor ben ik widmonline dan wel dankbaar want hiervoor heb ik niet echt last van verveling gehad ofzo door het spel ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1728 Gepost op: 16-05-2020, 20:23:19 »
D*N op welke opdrachten ben jij het meest trots? Anders gezegd, welke opdrachten zijn gegaan zoals je had gehoopt?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1729 Gepost op: 17-05-2020, 13:08:34 »
D*N op welke opdrachten ben jij het meest trots? Anders gezegd, welke opdrachten zijn gegaan zoals je had gehoopt?

Qua bedenken heb ik de vijf al toegelicht in de poll. Qua spelen en ontvangst:
-> Wie is de kandidaat?: Juist omdat ik hier af en toe heb getwijfeld of het "spectaculair" genoeg zou zijn als opener. Maar de reacties hierop waren erg positief.

-> Food Market: Gefrustreerde kandidaten, gierende marktverkopers, dit ging precies zoals het gespeeld moest worden. Ook dat een paar kandidaten wel in de val trapten en de kraampjes af gingen.

-> Koescape: Ik denk hier weer dat het ook komt omdat het een hele lastige opdracht was. Je bent gewoon bang dat je iets bent vergeten in het bedenken of dat iemand met een loophole komt waar je niet aan hebt gedacht, juist door de enorme vrijheid en interpretatie in deze opdracht. Maar uiteindelijk klopte het allemaal en werd het door de kandidaten voluit gespeeld.

-> De Box: Ook hier had ik twijfels, gaat iedereen dit niet gelijk door hebben? Gaat het uberhaupt werken? Maar niet iedereen had het door, en anderen pas best laat, en iedereen speelde het wel mee ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1730 Gepost op: 20-05-2020, 13:08:42 »
Met toestemming van de enige echte D'n, even een kort bericht.

In de Discord kwam er kort na de ontknoping al snel naar boven dat er de behoefte was een Discordeditie van WidM. Omdat ik zelf meerdere edities op Facebook heb georganiseerd stelde ik voor om mijn eerste editie te recyclen en de vraag bleek enorm. Van het een komt het ander, en samen met Brent organiseer ik dan ook de Wie is de Discord Mol. Het is in sommige dingen een lighteditie: Niet megaingewikkelde opdrachten, vaak maar twee per aflevering, maar daarom niet minder leuk.
Mocht je je aan willen melden, of gewoon mee kijken, dan kan dat als je op deze link klikt. Inschrijven kan tot en met volgende week zondag en we zullen 31 mei van start gaan.

Liefs!
Je hebt nog tot zondag om je aan te melden, mocht je dit nog van plan zijn. Toekijken mag uiteraard ook.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1731 Gepost op: 17-06-2020, 00:35:40 »
Nog even iets nostalgisch voor deze editie van Wie is de Mol? Online 2020. Een terugblik naar de allereerste opdracht van deze editie.

« Laatst bewerkt op: 17-06-2020, 00:37:59 door Lödewijk »

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1732 Gepost op: 17-06-2020, 00:56:22 »
G-E-W-E-L-D-I-G!  ::bravo::

Die imitaties zijn goud waard!  ::jaja::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1733 Gepost op: 17-06-2020, 12:41:42 »
 ::bravo:: Spot on!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1734 Gepost op: 17-06-2020, 13:09:35 »
 ::rofl::

Ik zou bijna posten hoe grappig ik het vind, maar dan wordt Brent weer boos.  :-X

Wat doe je die Vlaamse accenten goed!

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1735 Gepost op: 17-06-2020, 13:13:07 »
Ik kijk nu al uit naar "Lodewijk leest voor: Food Market"  ;D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1736 Gepost op: 17-06-2020, 13:26:22 »
Hahaha, zalig dit!! Je imitaties van LdH en Sanmol zijn hilarisch ::rofl:: ::bravo::

Ik kijk nu al uit naar "Lodewijk leest voor: Food Market"  ;D
Jaaaa!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1737 Gepost op: 17-06-2020, 13:49:30 »
Hoe kom je er ook op dit te gaan doen ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1738 Gepost op: 17-06-2020, 13:53:27 »
 ::rofl:: ::rofl:: Lodewijk! Dit is echt hilarisch! ::bravo:: ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #1739 Gepost op: 17-06-2020, 15:33:31 »
Hoe kom je er ook op dit te gaan doen ::rofl::
Haha dat ja, en ik verwacht het hele seizoen nu uiteraard.  ::hypocriet::
Soort van audio book.