Auteur Topic: [Bar] Cava Stars and a Mars  (gelezen 7448 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Bar] Cava Stars and a Mars
« Gepost op: 22-10-2021, 00:36:38 »

Welkom luxepaardjes! De Cava bar is geopend hoor, dus neem een glamoreuze slok van je glas en geniet van de strijd der All-Stars. In deze bar kunnen voornamelijk de kijkers maar eigenlijk iedereen die zin heeft al zijn gedachten kwijt. Verder worden we helemaal niet gesponsord door Mars(tm) hoor  :-X.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #1 Gepost op: 30-10-2021, 13:04:57 »
 ::hyper::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2021, 13:07:10 »
Daar gaan we weer! ::hyper::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2021, 13:10:19 »
Er zijn nog marktkraampjes beschikbaar voor nieuwe initiatieven! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #4 Gepost op: 30-10-2021, 13:10:51 »
Wauw, wat een geweldige groep! Een paar namen die ik ook echt niet verwacht had ::bravo::

Zullen we met zijn allen proosten op een mooi All-Starseizoen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #5 Gepost op: 30-10-2021, 13:38:33 »
Wie is de mol online All-stars: de werelden van twee makers komen samen in ultieme ontmaskeringsstrijd

“De tand des tijds heeft veel doorstaan” en “Morgen 12.00 uur…” Die boodschappen ontvingen wij in onze mailbox. Afzenders? MollenvangR en D*N. Wat zou dat nu weer te betekenen hebben? We namen contact met MollenvangR op, die ons onder embargo een exclusief interview gaf. Ook zijn partner in crime D*N komt nog even aan het woord. Wat schetste onze verbazing? De komende weken komen zij met een tweede (extra) seizoen van Wie is de mol online! Dat moet haast wel een grapje zijn, toch…?

Kennen jullie die mop van die mol en de presentator die samen een tweede molreeks gingen maken? Die gingen niet toch…?
MollenvangR: en toch is het geen grap. Vanaf vandaag is het extra seizoen dat we in het diepste geheim hebben voorbereid, te volgen op Realitynet.   

Maar beste MollenvangR, jij zou toch echt gaan stoppen als mol host na het afgelopen seizoen?
Ja en nee. Officieel heb ik nooit echt afscheid genomen, maar ik had voor mezelf al besloten dat Roemenië (voorlopig) echt het laatste seizoen zou zijn. Seizoen 5 heeft heel veel voorbereiding, energie en tijd gekost. De creativiteit was er ook een beetje uit bij mij. Toch was het maken van dit seizoen met SpacyColours meer dan waard. We hebben een prachtige reeks neergezet en na die serie was ik ook echt even toe aan rust.

En dan ga je zo kort daarop toch weer aan de slag?
Ja… Nog geen week na de opnames van het seizoen in Roemenië stuurde onze mol Dennis mij een bericht:  “Wil je samen een Allstars serie organiseren?” Ik moest daar wel even over nadenken omdat we net die intense serie hebben gemaakt. Uiteindelijk heb ik ja gezegd en zodoende zijn we eigenlijk in vrij korte tijd aan de slag gegaan met de voorbereidingen voor dit extra seizoen.

Wat deed je besluiten om ja te zeggen?
Ik heb altijd gezegd dat ik ooit (geen idee wanneer) een korte (zomer) of lockdown serie wilde maken met oud-kandidaten. Mensen die een tweede kans verdienen, of iets van All-stars. Dat het zo snel zou gebeuren, had ik ook nooit verwacht. Daarnaast zie ik het ook als een mooie afsluiting als host van dit spel. In Roemenië hebben we al talloze verwijzingen naar eerdere seizoenen gestopt, maar dit wordt mijn eigen jubileum en dan is het ook wel leuk om dat te vieren met een extra reeks. Een andere reden om ja te zeggen is Dennis. Dennis en ik hebben dit spel inmiddels in allerlei rollen meegemaakt: host en kandidaat, kandidaat en host, host en mol. Het enige dat nog ontbrak is een samenwerking tussen ons. En die gaat er nu komen. Hij heeft zijn eigen touch aan dit spel gegeven toen ik kandidaat was en dat vond ik erg leuk! Ik heb ook een eigen stijl en die twee werelden gaan nu samenkomen. Dat is erg spannend en ik weet zeker dat we er iets moois van hebben gemaakt.

Hoe is de rolverdeling tussen jullie?
Dennis is de man van de creativiteit, eigenlijk het mastermind van deze editie. Hij is in de lead en ik geef samen met hem invulling aan het concept achter deze reeks dat hij bedacht heeft. Ik (de controlfreak van ons) houd de planning een beetje in de gaten, leg de contacten, scout de locaties en heb net als Dennis de helft van alle opdrachten uitgewerkt. En wat heel grappig is, we zijn allebei echte nachtwerkers. Na middernacht brainstormen leidde tot toffe uitwerkingen van de opdrachten. In voetbaltermen gesproken, ik ben de aangever en Dennis is de scorende spits.

Over voetbal gesproken, gaat niet zo goed he met PSV? 5-0 afgedroogd worden door Ajax is niet best...


Au! Sorry... terug naar het spel dan maar. Als dat geen leuk seizoen oplevert met jullie aan het roer, dan weten wij het ook niet meer. Maar goed, nu naar dat seizoen. We horen All-stars, extra seizoen, vertel eens wat meer. Wat is er anders ten opzichte van de vijf eerdere seizoenen?
De naam All-stars zegt het eigenlijk al: er keren 10 oud-kandidaten terug die het spel al eens eerder hebben gespeeld. Uit alle vijf de seizoenen zal de kijker twee bekende gezichten gaan terugzien. Zij zijn allemaal best wel ver geraakt in het spel en zullen onderling gaan uitmaken wie de ultieme mol online speler is. Ze hebben elk een eigen route afgelegd en hun eigen verhaal. Ze zullen allemaal hun eigen motivatie hebben om hun vorige prestatie te verbeteren of evenaren, terwijl de All-star mol er (opnieuw?) alles aan zal doen stokken in de wielen van de kandidaten te steken. Wat er anders is, is dat elke aflevering slechts twee (incidenteel drie) opdrachten zal tellen. Daarnaast is de reeks een stuk korter dan reguliere reeksen.

Zijn de oud-kandidaten de enige verwijzing naar vijf seizoenen Wie is de mol Online?
Nee absoluut niet. Voor de die-hard volgers wordt dit spel een feest der herkenning. Die gaan opdrachten uit vijf seizoenen in een nieuw All-starwaardig jasje zien. Die opdrachten krijgen dus een upgrade. Het gaat om opdrachten die heel goed gewaardeerd werden door kandidaten en kijkers, maar ook opdrachten die qua idee leuk waren, maar in de uitvoering niet zo goed uit de verf kwamen. Deze krijgen een nieuw tweede leven. En natuurlijk hebben Dennis en ik ook een aantal nieuwe opdrachten en twists in petto.

Dat wordt een interessante mix dus. Waar zijn jullie eigenlijk geweest?
He he… ik dacht dat je het nooit zou gaan vragen. Voor dit extra seizoen zijn we naar een prachtige onontdekte parel in Europa gegaan. Wij zijn in het diepste geheim vertrokken naar de Faeröer Eilanden. Deze eilandengroep met 22 eilanden maakt deel uit van het Deense koninkrijk. Het is het land met meer schapen dan inwoners, het land van de papegaaiduikers, eindeloze berglandschappen, vele watervallen en kliffen.

Het is daar behoorlijk koud geweest zeker?
Tijdens de opnames hebben we niet de beste weersomstandigheden gehad nee, maar het landschap maakt zo veel goed.

Wie zijn eigenlijk die 10 kandidaten die de kou moesten trotseren?
Wat zeg je? Of ik het koud heb? * De verbinding valt even weg *

Dan even iets anders. Dit spel loopt tegelijk met de opnames van Survivor, ben je niet bang dat je de All-stars straks naar de eilandraad stuurt en de kandidaten op de eilandraad een scherm laat zien?
Ik niet… misschien moet ik Dennis er even bij halen. Dennis: “hahaha, nee hoor, hoewel dat wel een leuke twist is aangezien we aan eilandhoppen over de 22 eilanden van de Faeröer Eilanden doen. *grijnst *

Tot slot beste MollenvangR, is dit dan echt de laatste keer dat we jou als molhost hebben gesproken of ben je ook al bezig met de reeksen voor 2022, 2023 en 2024?
Ik zeg nooit nooit, maar vooralsnog wel ja. Al blijft het natuurlijk ook wel een leuke gimmick. Wie weet heb ik er over een paar jaar weer zin in, al is dit voor mij een soort einde van een tijdperk. Onthoud echter één ding: als dat wat zeker is, zelfs niet meer zeker is, wat is er dan nog zeker...? De tand destijds heeft veel doorstaan, de toekomst staat in de sterren geschreven...
« Laatst bewerkt op: 30-10-2021, 13:46:56 door MollenvangR »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #6 Gepost op: 30-10-2021, 14:57:38 »
Proost op een mooi seizoen! Ik heb er zo veel zin in. Let the games begin! ::bravo::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #7 Gepost op: 30-10-2021, 15:15:40 »
Proost op een mooi seizoen! Ik heb er zo veel zin in. Let the games begin! ::bravo::
Inderdaad, veel plezier allemaal! ::bravo::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #8 Gepost op: 30-10-2021, 15:33:59 »
Veel plezier allemaal, leuke groep  ::bravo::

Barvrouw nodig?  :D
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #9 Gepost op: 30-10-2021, 16:36:37 »
Jazeker, je bent aangenomen! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #10 Gepost op: 30-10-2021, 16:47:34 »
ooooh, nog meer mensen om drank bij te bestellen  ::hyper::

Heb je ook cocktails Miek?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #11 Gepost op: 30-10-2021, 16:50:41 »
Leuk dit!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #12 Gepost op: 30-10-2021, 17:17:00 »
Jazeker, je bent aangenomen! ::bravo::

 :D

ooooh, nog meer mensen om drank bij te bestellen  ::hyper::

Heb je ook cocktails Miek?

Zeker, heel veel  ;D



So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #13 Gepost op: 30-10-2021, 17:21:00 »
Doe mij maar een old fashioned dan  ::trots::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #14 Gepost op: 30-10-2021, 17:21:22 »
Oehhhhh, mag ik de Cuba Libre ::love::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #15 Gepost op: 30-10-2021, 18:37:18 »
Oehhhhh, mag ik de Cuba Libre ::love::
Die lust ik ook wel :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #16 Gepost op: 30-10-2021, 19:27:10 »
 ::feest:: ::feest:: ::feest:: Rondje voor iedereen! Ik trakteer!  ::feest:: ::feest:: ::feest::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #17 Gepost op: 30-10-2021, 20:15:52 »
Doe mij maar een stevige grog met gin er in... die kou op de Faeroer doet me nu even de das om...

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #18 Gepost op: 30-10-2021, 20:51:04 »
Wat een leuke groep zijn we! ::bravo:: Veel succes en plezier allemaal deze reis! Ik hoop er samen met jullie allemaal een heerlijke tijd van te maken.

Swifty, alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

Doe mij maar een irish coffee a.u.b om te proosten op ons geweldig avontuur! Proost allemaal!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Bar] Cava Stars and a Mars
« Reactie #19 Gepost op: 30-10-2021, 21:04:22 »
Ik wil Nieky wel doen
En wat vindt Dennis daarvan?  ::wenkbrauw::