Auteur Topic: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)  (gelezen 10923 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #60 Gepost op: 24-04-2021, 18:49:58 »
Wat een schatje is het toch, die Frank. En wat een bruggetjes van Susdus ::love:: ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #61 Gepost op: 25-04-2021, 16:31:31 »
Ik heb net 2.1 geluisterd, het was weer leuk! ::bravo:: En de snakbar is ook een ijssalon, ik raad ook vooral en alleen de ijssalon aan, mocht je er ooit zijn

Dan ga ik straks 2.2 luisteren, als ik durf ::hypocriet::

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #62 Gepost op: 25-04-2021, 20:53:41 »
"Ah, de zusjes" @Susdus  :-X ::rofl::

En wat was het gezellig  ::bravo::
::rits::


Wat een schatje is het toch, die Frank. En wat een bruggetjes van Susdus ::love:: ::bravo::
Ik heb net 2.1 geluisterd, het was weer leuk! ::bravo:: En de snakbar is ook een ijssalon, ik raad ook vooral en alleen de ijssalon aan, mocht je er ooit zijn

Dan ga ik straks 2.2 luisteren, als ik durf ::hypocriet::
Leuk om dit soort reacties te lezen!  ::bravo::   al zou horen nog leuker zijn natuurlijk. Daarover gesproken......!!!!


CDM(hi) Spin-Off:



Wij hebben bevestigd gekregen dat ook afvaller Giorgio zal aanschuiven in Café de Moltalk!
Heb jij een vraag over zijn deelname aan widmo of een wiskundig probleem, dan kun je die insturen via PM/DM of Vocaroo!
Talk less, smile more

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #63 Gepost op: 25-04-2021, 21:18:06 »
Ik ben superbenieuwd naar het interview met Giorgio! ::bravo::

En nog voordat Kliko ook maar de kans kreeg om de borstzak van Lodewijk te besnuffelen, werd die jongen al besprongen door een kandidaat, die gretig de Jokermunt eruit snaaide en meenam.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #64 Gepost op: 25-04-2021, 22:07:07 »
En nog voordat Kliko ook maar de kans kreeg om de borstzak van Lodewijk te besnuffelen, werd die jongen al besprongen door een kandidaat, die gretig de Jokermunt eruit snaaide en meenam.

Moest je dat niet in het desbetreffende topic of het kandidatencafé melden?
De vinder mag die jokermunt houden hoor, maar het zou interessant zijn om te weten wie die vinder is. Vorige keer is het ook niet bekend gemaakt, dus misschien is dit gewoon hoe het werkt en heb ik het weer verkeerd begrepen.  ::rofl::

Maar met al die opname apparatuur en sets die steeds van hot naar her verplaatst worden, is het natuurlijk niet ondenkbaar dat we wel eens per ongeluk een Jokermunt laten vallen. Dus hopelijk hebben jullie er begrip voor dat dit ons, laten we zeggen, één keer per aflevering kan overkomen. En mochten jullie er toevallig eentje tegen het lijf lopen ergens, en zo vriendelijk willen zijn om deze vondst dik te drukken in het bijbehorende topic of het Kandidatencafé, dan zullen we vast zo vriendelijk zijn om je die Jokermunt te laten houden.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #65 Gepost op: 25-04-2021, 23:27:59 »
Moest je dat niet in het desbetreffende topic of het kandidatencafé melden?
De vinder mag die jokermunt houden hoor, maar het zou interessant zijn om te weten wie die vinder is. Vorige keer is het ook niet bekend gemaakt, dus misschien is dit gewoon hoe het werkt en heb ik het weer verkeerd begrepen.  ::rofl::
Eigenlijk ben je juist één van de weinigen die het goed heeft begrepen, want zo zei ik dat inderdaad. Alleen tot nu toe kregen we alle meldingen van potentiële Jokermunt-vondsten (heel vaak vals alarm ook trouwens) via PM opgestuurd, en besloten we dat ook maar gewoon te accepteren.

Dus bij dezen nog even officieel dan: als je een Jokermunt vindt mag je dat ook via PM naar ons opsturen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #66 Gepost op: 27-04-2021, 16:45:57 »
Supertof dat je mee hebt gedaan met CDM Frank ::bravo::. Ik heb het net geluisterd en het was weer een feest ::feest::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #67 Gepost op: 28-04-2021, 23:35:02 »

Café de Moltalk: Aflevering 3

Hallo, zeer gewaardeerde fans,

Hierbij de nieuwste aflevering van CDM(hi). Onze editor heeft erg hun best gedaan om alles in 1 dag af te krijgen en dit is gelukt!
Bergen werk heeft de editor verzet, want wat is er toch een inhoud!


Zo bespreken wij de forumnaam van Roomey164, speculeren wij over waarom Belg geen profielfoto heeft, en deelt Lodewijk de resultaten van een wel héél bijzonder onderzoek. Oh, en uiteraard gaan wij het ook nog even kort hebben over de opdrachten! Hiervoor hebben wij zelfs een speciale gast geïnterviewd, dus alleen daarvoor zul je al moeten luisteren  ::joehoe::  Volgens een van de WIDMO-presentatoren is dit onze beste aflevering tot nu toe. Kort, bondig, lekker to the point en zeer vermakelijk!





Veel luisterplezier! En voor degenen die nieuwsgierig zijn geworden naar mijn Zoom-filter van deze week:


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 28-04-2021, 23:57:42 door Susdus »
Talk less, smile more

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #68 Gepost op: 30-04-2021, 19:06:51 »



Café de Moltalk: Aflevering 3.2 - Giorgio


Fantastische luisteraars!

Het is ons een genoegen dat Giorgio de reeks van langskomende afvallers heeft voortgezet! Giorgio heeft eens even goed een boekje open gedaan over zijn tijd in WidMO! Niemand blijft gespaard.

Verder vertelt Giorgio ons hoeveel invloed zijn goedlachse buurman op zijn leven heeft gehad en hoe hij door een oranje tompouce bijna met hillo in het huwelijksbootje was gestapt. Daarover gesproken, onze nieuwe patron en babbelkous Claudia, die een subtiel oogje op Giorgio heeft, heeft Giorgio verteld dat Susdus en ik al tijden een relatie hebben, maar dat is niet zo omdat Susdus het liever casual wil houden.
Opvallend is dat Giorgio meent dat hij voor zijn laatste test al wist wie de Mol is. Hoe zou dat kunnen?

Natuurlijk heeft FrankLapidus de traditie voortgezet en Giorgio een zeer kritische kijkersvraag gesteld. Ook ontpopt Susdus zich tot een waar wiskundegenie door het binnen no-time oplossen van de lastige puzzels van JaccoS, die toevallig leerling van Giorgio is. Als laatst vertelt monkeysuncle ons nog een hilarische grap waardoor we alle drie even de opname moesten stoppen om bij te komen van het lachen.



Bij dezen een reminder dat jullie altijd een vraag kunnen insturen voor de vierde afvaller of voor ons. Dit kan via tekst of audio (bijvoorbeeld vocaroo)!
« Laatst bewerkt op: 30-04-2021, 19:12:28 door Lodewijk van Lodenstein »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #69 Gepost op: 1-05-2021, 12:06:29 »
Ik heb vanochtend heerlijk 3.1 en 3.2 gebingeluisterd ::love:: Bedankt voor het antwoord op mijn wiskundevraag Saskia, wat ik overigens geen achterlijke naam vind. En van die wiskundegrap begrijp ik echt helemaal niks :-X

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #70 Gepost op: 1-05-2021, 12:15:18 »
Wat jammer dat je afgevallen bent Giorgio, je klinkt als een leuke enthousiaste gast ::bravo::

En het was wiskundig genoeg inderdaad, dank voor het ingrijpen Susdus ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #71 Gepost op: 1-05-2021, 12:19:48 »
Ik heb net 2.2 en 3.1 beluisterd naar goede gewoonte op zaterdagochtend en kijk al uit om straks naar 3.2 te luisteren naar het interview met Giorgio tijdens het kuisen in de namiddag! Het was weer genieten, super leuk dat FrankLapidus langs kwam! Ik hoorde dat jullie het hadden over Convans die boos zou zijn als hij er op die manier uit zou gaan, dus wou ik nog meedelen dat Convans er op een zéér gelijkaardige manier is uit gebonjourd in Wie is de Discord Mol. Toen ging hij zeer professioneel achter de schermen ragen, dus het klopt wel deels!

Het is zowel een eer als zeer bizar dat jullie mij in plaats van jullie een Moltalk zien doen samen met mijn enige echte rivaal, Chardo! Ik sta bekend als een zeer bescheiden kuikentje terwijl Chardo een luid kraaiende haan is. Die knul zou mij immers helemaal wegblazen in zo'n setting!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #72 Gepost op: 1-05-2021, 14:14:08 »
Wat een eer dat ik als loved one aan had mogen schuiven bij de puzzel challenge.  ::love:: Nu ben ik nog meer in shock dat je niet de mol bent Gio! Of eigenlijk vooral dat je niet gewonnen hebt, want volgens mij heb ik jou letterlijk nog nooit zien afvallen in een Mol Online al die jaren ::rofl::
Nieky grab a life vest!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #73 Gepost op: 1-05-2021, 19:19:12 »
Wat een eer dat ik als loved one aan had mogen schuiven bij de puzzel challenge.  ::love:: Nu ben ik nog meer in shock dat je niet de mol bent Gio! Of eigenlijk vooral dat je niet gewonnen hebt, want volgens mij heb ik jou letterlijk nog nooit zien afvallen in een Mol Online al die jaren ::rofl::

Ja, ik snap er zelf ook nog steeds niets van :p
Eindelijk...

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #74 Gepost op: 3-05-2021, 16:07:32 »
We need you!







Zeer gewaardeerde luisteraars,


Voor de volgende afleveringen hebben wij jullie input nodig! Zoals in vorige afleveringen subtiel te horen was,
verschillen Lodewijk en ondergetekende van mening over de uitspraak van het prachtige woord 'puzzel'.
Maar, wie heeft er gelijk? En hoe spreken jullie het uit? Wij horen dit graag (letterlijk!) van jullie door middel van een voiceclip!
Deze mag via PM of Discord ingestuurd worden.


Maar, dat is niet alles! Ook hebben wij afvaller Roomey164 te gast in de studio deze week. Grijp je kans en stuur al je prangende vragen in uiterlijk dinsdag 19.00u  ::zweep:: 
Talk less, smile more

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #75 Gepost op: 3-05-2021, 20:33:55 »
Leuk gesprek Giorgio! Beetje jammer dat je geen spijt hebt van je keuze maarja  ;D

En @Susdus wat leuk dat het weer over je zusje en de Molfandag ging, hopelijk voor jou wordt dit geen rode draad door de afleveringen heen.  ::wijn:: ;D
Frankje Lapi

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #76 Gepost op: 5-05-2021, 15:50:39 »
Leuk gesprek Giorgio! Beetje jammer dat je geen spijt hebt van je keuze maarja  ;D

Haha, ik had je nog heel veel weken in het spel gegund hoor  ::bravo::
Eindelijk...

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #77 Gepost op: 7-05-2021, 16:18:33 »

(Dit waren Susdus, Swifty en Roomey164 tijdens carnaval twee jaar terug)

Café de Moltalk: Aflevering 4.1 - Puzzelen, Proeven en Profielfoto's


Beeldschone luisteraars!

In deze aflevering gaan we direct van start met een zeer belangrijk vraagstuk: is de uitspraak van puzzel 'puhzel' of 'puuzel'? Na de uitspraak van een aantal luisteraars gehoord te hebben, komen we tot een sluitend eindoordeel. Daarnaast hebben we het ook over een aantal geheime affaires tussen de kandidaten en kijkers. Door dit onderwerp leek het Susdus een goed idee om haar langverwachte contactoproep te doen, omdat ze op zoek is naar een echte hunk van onder de rivieren (helaas voldoe ik dus niet aan haar wensen). Verder overleggen we hoe je onbekende mensen kunt aanspreken en wordt speciale aandacht aan belg gegeven.

O ja, en we bespreken natuurlijk ook de opdrachten van MO21, want daar draait Café de Moltalk (heel inclusief) natuurlijk om! Vanzelfsprekend zijn onze nachtegaaltjes monkeysuncle en MitchK weer op het eind te horen met hun afleveringsspecifieke jingle!





Bij dezen de gebruikelijke vriendelijke reminder dat jullie altijd een vraag of discussiepunt kunnen insturen voor ons. Dit kan via tekst of audio (bijvoorbeeld vocaroo)!
« Laatst bewerkt op: 7-05-2021, 17:47:39 door Lodewijk van Lodenstein »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #78 Gepost op: 7-05-2021, 21:02:20 »
Hij is weer heerlijk ::bravo::


en jullie zijn liev :-*
Keep calm and eat chocolates!

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #79 Gepost op: 8-05-2021, 17:31:30 »





Café de Moltalk: Aflevering 4.2 - Roomey164


Zeer gewaardeerde luisteraars!


Afgelopen week hadden wij de eer om samen met afvaller Roomey164 haar WIDMO avontuur te bespreken. En wat een spraakwaterval is ze!
In deze aflevering bespreken we Avatar, Marvel en Disney, tellen we onze linkerhanden (spoiler: het gemiddelde ligt hoger dan je denkt!) ,
introduceren we een nieuwe patron én leren we de favoriete wiskundige formule van Roomey164. Luister snel nu het nog kan!





Deze aflevering werd mede mogelijk gemaakt door de vele kijkersvragen. Heb jij ook een vraag, of wil je iets insturen? Leuk! Dit kan via of audio (bijv. Vocaroo)
Talk less, smile more