Auteur Topic: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)  (gelezen 10924 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #100 Gepost op: 22-05-2021, 19:57:00 »
Wat een geweldig interview ::bravo:: en een fantastische jingle ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #101 Gepost op: 25-05-2021, 18:38:37 »
Café de Moltalk - bonusclip: Muziekquiz met een Mystery Guest?





Hallo zeer gewaardeerde luisteraars!

Afgelopen aflevering bestond uit vele opdrachten. De opname duurde dan ook erg lang, waardoor we hebben besloten om een deel
alvast online te gooien voor jullie! In het teken van Eurovision week en opdracht 7.1.1 (Een Traditioneel Roemeens Feestje) zijn wij
ook de kunst van instrumentale muziek in gedoken, om precies te zijn: die van de neusfluit. De bespreking van de overige opdrachten
zal later deze week online komen, evenals het interview met afvaller LuchtManiak.





Veel plezier, en raad vooral zelf mee!  ::dans::


P.s., vergeet niet je vragen voor LuchtManiak bij ons aan te leveren!
Talk less, smile more

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #102 Gepost op: 26-05-2021, 17:58:47 »

Café de Moltalk - Afvaller 7: LuchtManiak


Zeer gewaardeerde luisteraars,


Deze keer vindt ons interview met de afvaller plaats hier, in het topic. Dus laten we hem er snel bij halen: Welkom LuchtManiak!






We hebben je al even kort gesproken tijdens de muziekquiz, maar fijn dat je ook nog even komt aanschuiven met live publiek.
Laten we dan ook maar beginnen met wat vragen over het spel: had je je executie aan zien komen? En hoe heb je het spel ervaren?
Talk less, smile more

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #103 Gepost op: 26-05-2021, 22:59:49 »
Dankjewel  ::bravo::

Eerlijk gezegd had ik mijn executie totaal niet zien aankomen. Ik zat lekker in het spel, had zelfs nog een joker op zak die ik niet ingezet heb, dus ik zat vol vertrouwen. Wel merkte ik dat de testen steeds moeilijker werden. Aan het begin kon je nog op groepjes inzetten, en dan voor het groepje kiezen waar de meeste verdachte kandidaten inzitten. Maar inmiddels gingen de vragen zo ver dat je op 1 of enkele personen moest inzetten. Dan wordt het lastig.

En het spel was geweldig! Enorm van genoten. Met mijn grote vriend Lennart en mijn (iets minder) grote vriend Jacco heb ik het enorm naar mijn zin gehad. Maar juist ook de spelers met wie ik de concurrentie (en de fitties) ben aangegaan maakte het spel voor mij een waanzinnige belevenis. Zo blij dat ik mee heb mogen doen.

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #104 Gepost op: 27-05-2021, 15:24:54 »
Wij hebben ook via meerdere kanalen vernomen dat jij best wel verdacht werd, dus de executie was niet alleen voor jou een schok. Susdus en ik wisten daarentegen natuurlijk al voor de voorbeschouwing wie de Mol zou zijn door onze zonnevlechtchakra's.

Eruit gaan met een joker vind ik persoonlijk altijd een moment om agressief van te worden, maar ik denk dat het bij jou genuanceerder ligt, want je bent volgens mij wel pro-troeven. Je was gewoon van plan je joker op een later moment in te zetten, toch?

Ik wilde ook even naar je test vragen, maar ik denk dat SpacyColours en MollenvangR dit topic dan meteen verbannen naar de diepste krochten van RealityNet, dus die vraag stel ik maar niet. Hopelijk mag ik je wel vragen of je nu denkt te weten wie de Mol is? De naam noemen is natuurlijk uit den boze.

Toen wij de muziekquiz speelden (zeker een aanrader om te kijken, mensen!) noemde je nadien dat je goede verhoudingen had met KingLennart en JaccoS, maar dat die laatste voor jou meer een side chick was. Bovendien zei je dat JaccoS dat waarschijnlijk zelf niet zo zag. Hoe denk je dat die jongen zich nu voelt nu hij dit te weten is gekomen?

Fitties waren er zeker. Welke fittie is jou het meest bijgebleven en zul je voor altijd koesteren?



Een belangrijke oproep aan alle kijkers: jullie mogen zelf ook vragen stellen aan LuchtManiak in dit topic via een tekstbericht of vocaroo! We hebben al van meerdere mensen vragen doorgekregen, dus zeker doen!

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #105 Gepost op: 27-05-2021, 15:34:46 »
Hee LuchtManiak,

Jammer dat je eruit ligt. Ook voor mijn poule  ::)

Je creativiteit in het bedenken van spellen en je organiserend vermogen is groot, dat blijkt heel erg duidelijk uit jouw Miljoenenjacht. Heb je daar ook elders ervaring mee? Heb je er zelf wel eens over nagedacht om Wie is de Mol online te (mede)organiseren? Je kan dat volgens mij echt wel heel goed. En samenwerken met Dennis lijkt me ook geen probleem  ;D

Grt,
MU
My fall will be for you

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #106 Gepost op: 27-05-2021, 16:09:29 »
Ha maatje!!  ::hug::

Balen dat je er uit ligt man!
We spreken elkaar binnenkort zeker weer, maar heb wel alvast een vraag voor je:

We weten inmiddels dat je niet De Mol bent. Wat is dan je reden geweest om een x aantal antwoorden van je Excel-lijst te veranderen, zodat anderen niet de juiste info hadden? Want dat heeft mijns inziens alleen zin als je De Mol bent...

Of had je een andere goede reden ervoor?

Groet,
Your partner in crime Lennart

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #107 Gepost op: 27-05-2021, 16:23:46 »
Je was gewoon van plan je joker op een later moment in te zetten, toch?

Absoluut! Mijn policy was om altijd 1 joker als reserve op zak te houden. Ik heb op drie andere momenten in het spel een joker gehad die ik heb ingezet. Meestal op momenten dat er veel troeven verdiend werden door andere spelers, dus met name om hun troeven te 'neutraliseren'. Die laatste joker wilde ik bewaren tot het laatste moment die ik die kon inzetten.

Hopelijk mag ik je wel vragen of je nu denkt te weten wie de Mol is? De naam noemen is natuurlijk uit den boze.

Ik heb oprecht geen idee. Tijdens het maken van de test was ik overtuigd. Nu twijfel ik weer. Het kan namelijk dat iedereen goed zit, en dat ik te weinig vragen goed heb ingevuld. Maar het kan ook dat ik helemaal fout zit. We'll never know.

Toen wij de muziekquiz speelden (zeker een aanrader om te kijken, mensen!) noemde je nadien dat je goede verhoudingen had met KingLennart en JaccoS, maar dat die laatste voor jou meer een side chick was. Bovendien zei je dat JaccoS dat waarschijnlijk zelf niet zo zag. Hoe denk je dat die jongen zich nu voelt nu hij dit te weten is gekomen?

Eigenlijk had ik vanaf moment 1 een goeie samenwerking met Lennart. Op dat moment had ik ook contact met allerlei andere spelers, en een semi-bondje met Molfreak Arno. Het bleek later dat die vreemdging met Jacco, wat op zich heel logisch is aangezien Jacco zo friendly en lovable is. Eigenlijk ontstond de echte samenwerking tussen Jacco en mij vlak na onze geweldige actie met Giorgio. Lennart, Jacco en ik hadden vanaf toen een soort driehoeksrelatie. Ik vertrouwde hen allebei, maar Lennart is altijd mijn ultieme partner-in-crime geweest. Tot hij afviel uiteraard  :\'( Vanaf dat moment heb ik Jacco volledig vertrouwd als bondgenoot, want hij is een hele toffe mede-kandidaat. Volgens mij ben ik altijd oprecht tegen hem geweest, dus ik heb niets om me voor te schamen.

Fitties waren er zeker. Welke fittie is jou het meest bijgebleven en zul je voor altijd koesteren?

Dan moet ik D*N hier wel echt noemen denk ik, want onze deelname aan WIDMO21 was één grote fittie. Wat dat betreft is hij een van de leukste mede-kandidaten, hij geeft echt kleur aan het spel.

Jammer dat je eruit ligt. Ook voor mijn poule  ::)

Sorry, I tried my best  ::tandpastasmiley::

Je creativiteit in het bedenken van spellen en je organiserend vermogen is groot, dat blijkt heel erg duidelijk uit jouw Miljoenenjacht. Heb je daar ook elders ervaring mee? Heb je er zelf wel eens over nagedacht om Wie is de Mol online te (mede)organiseren? Je kan dat volgens mij echt wel heel goed. En samenwerken met Dennis lijkt me ook geen probleem  ;D

Ik bloos hier achter mijn laptop  ::love:: Dankjewel voor het compliment! Voorlopig moet ik even wat meer tijd aan mijn vriendin gaan besteden, want die voelt zich een beetje tweederangs onderdeel van mijn leven door RN  ::rofl:: Zap, Miljoenenjacht en Widmo was een intensieve periode, wat jullie wellicht gezien hebben aan het speltempo van Miljoenenjacht at the moment.

Voorlopig neem ik dus even een sabbatical qua RN spelletjes organiseren of deelnemen. But never say never. En ik denk persoonlijk dat Dennis en ik een geweldig team zouden zijn als hosts, maar dat moet je bij hem ook maar vragen als hij afvalt  :P (tenzij hij niet afvalt)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #108 Gepost op: 27-05-2021, 16:23:52 »
We weten inmiddels dat je niet De Mol bent. Wat is dan je reden geweest om een x aantal antwoorden van je Excel-lijst te veranderen, zodat anderen niet de juiste info hadden? Want dat heeft mijns inziens alleen zin als je De Mol bent...

Thanks voor de kind words  ::bravo:: En de reden om die antwoorden te veranderen was eigenlijk simpelweg: om te zieken. Mijn strategie was om verwarring te veroorzaken. Om niet meteen alle geheimen bloot te geven. Ik dacht: als er ooit nog een opdracht komt waarbij je troeven kan verdienen op basis van de antwoorden uit de vragenlijst, dan wil ik niet dat alles al op straat ligt. Uiteindelijk weet ik van 5 andere kandidaten dat zij ook gelogen hebben, maar bij mij viel het uiteraard het meest op aangezien ik het meteen blunt gezegd heb. Mocht dat verdenkingen hebben opgeroepen (omdat zoals je zegt: het heeft alleen zin als je de Mol bent) dan is dat alleen maar een bijkomend voordeel  ;D

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #109 Gepost op: 27-05-2021, 16:46:55 »
Beste LuchtManiak,

Ik heb een drietal vraagjes voor je, dus hier komen ze.

1. Wat is jouw relatie tot Patrick Stoof? Ik persoonlijk vond hem niet zo'n hele geweldige Mol, ook niet slecht, maar wel tegen het middelmatige aan.

2. Wat is jouw favoriete aflevering in Avatar. Dan spreken we in jargon dus over TLA en LoK als een geheel.

3. HERSTEL Ik mag deze derde vraag weer eens niet stellen. We worden zo monddood gemaakt op dit anti-reality forum. Nou goed, ik pas me wel weer aan. Alternatieve vraag, wat vind jij nou van kubisme? Graag wil ik een antwoord van minimaal 100 woorden.

Groetjes,

C.H. Ardo
« Laatst bewerkt op: 27-05-2021, 17:10:24 door Chardo »

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #110 Gepost op: 27-05-2021, 17:55:37 »
Wat is je favoriete Pokémon of ben je daar te oud voor?
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #111 Gepost op: 27-05-2021, 18:00:52 »
Beste LuchtManiak,

Ik heb een drietal vraagjes voor je, dus hier komen ze.

1. Wat is jouw relatie tot Patrick Stoof? Ik persoonlijk vond hem niet zo'n hele geweldige Mol, ook niet slecht, maar wel tegen het middelmatige aan.

2. Wat is jouw favoriete aflevering in Avatar. Dan spreken we in jargon dus over TLA en LoK als een geheel.

3. HERSTEL Ik mag deze derde vraag weer eens niet stellen. We worden zo monddood gemaakt op dit anti-reality forum. Nou goed, ik pas me wel weer aan. Alternatieve vraag, wat vind jij nou van kubisme? Graag wil ik een antwoord van minimaal 100 woorden.

Groetjes,

C.H. Ardo

Beste C.H. Ardo,

Dankjewel voor je leuke vragen  ::bravo::

1. Het elfde WIDM seizoen is het eerste hele seizoen dat ik ooit heb gezien. Vandaar dat ik dat hele seizoen tot een soort heilige status heb verheven. Vooral de eerste vijf afleveringen zijn leuk, na het afvallen van Jan, Pepijn en Anna wordt het wat minder, but still  ::tandpastasmiley:: Zeker niet bij de top 5 Mollen inderdaad, maar dus wel een leuke herinnering.

2. Pfoe dat vind ik een lastige. Ik denk dan toch meteen aan TLA, maar dat komt vooral door de jeugdherinneringen. Samen met Roomey ben ik een groot fan van Appa's Last Days, maar ook afleveringen met goeie battle scenes zoals The Earth King, The Crossroads of Destiny, Day of the Black Sun (part 1 the Invasion) en Sozin's Comet (3 & 4) kan ik erg waarderen. En hierbij ook meteen mijn twee minst favorieten: Nightmares & Day Dreams en The Great Divide.

En om dan toch nog even op LoK in te gaan: Beginnings en de finals van seizoen 2 (Harmonic Convergence t/m Light in the Dark) vond ik epic. Change en Balance staan nog op mijn lijst om te kijken, dus daar kan ik nog niks over zeggen.

3. Ik heb per ongeluk op de middelbare geschiedenis kunstgeschiedenis als vak gekozen. Op dit moment wilde ik namelijk geschiedenis docent worden (wat gelukt is  :)), dus ik dacht: kunstgeschiedenis past daar goed bij. Toen moest ik allerlei dingen leren over kunststromingen (zoals het kubisme), waardoor ik er achter ben gekomen dat ik een grondige hekel heb aan kunst. Politieke, sociaaleconomische en militaire geschiedenis interesseren mij toch meer. Dus achteraf gezien had ik beter aardrijkskunde of management & organisatie in mijn pakket kunnen nemen. Maar ja, die tijd ligt achter mij. Om terug te komen op je vraag: meh.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #112 Gepost op: 27-05-2021, 18:14:01 »
Wat is je favoriete Pokémon of ben je daar te oud voor?

Niemand kan ooit te oud zijn voor Pokémon!



Ik ben echter wel afgehaakt na de vijfde generatie. Generatie 1 kan ik waarschijnlijk alle 150 (/151) opnoemen. Generatie 2, 3 en 4 heb ik redelijk goed scherp. Generatie 5 heb ik zijdelings meegekregen. Speciaal voor jou presenteer ik het team waarmee ik zou deelnemen aan de Pokémon League:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar dat was je vraag niet. Dus om nu te komen op mijn favoriete Pokémon. Dat is natuurlijk:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #113 Gepost op: 27-05-2021, 20:11:49 »
Oh ja ik had ook nog een vraagje ;D

Naar welk spel (Zap of WIDMO) kijkt hij met het beste gevoel terug en waarom?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #114 Gepost op: 28-05-2021, 12:25:51 »
Leuke vraag Michael!

Ik vond je een leuke speler LM. Lekker scherp, niet bang om voor wat reuring. Ik ben benieuwd wie je jokermuntwn heeft gekregen en waarom?

En fijn dat je nu alle tijd hebt voor de echte finale van Miljoenenjacht :D je vriendin wacht nog maar even hoor ::hypocriet::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #115 Gepost op: 28-05-2021, 14:24:43 »

Onze patron Claudia heeft ons een vraag gestuurd voor jou, LuchtManiak. Ze is op haar privacy gesteld, dus ze wilde 'm liever niet zelf posten.

https://vocaroo.com/15717Zw9x6lF
« Laatst bewerkt op: 28-05-2021, 14:28:52 door Lodewijk van Lodenstein »

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #116 Gepost op: 28-05-2021, 16:00:12 »
Naar welk spel (Zap of WIDMO) kijkt hij met het beste gevoel terug en waarom?

Oeh lastige vraag! Beide spellen vond ik erg leuk om aan mee te doen. Zap was voor mijn gevoel intenser. Daar moest je echt élke opdracht je volle max geven om te overleven. En met tegenstanders zoals M.O.N. Kiesuncle, D.E. Witte, D.E. Esy en S.U. Sdus was dat erg pittig. Oh ja en jij ook nog natuurlijk  :P Anyway, WIDMO was iets chiller mede dankzij mijn strategie om af en toe de kat uit de boom te kijken. Dan is het juist goed om niet meteen alles op 100% te doen, want dan ben je te fanatiek en niet meer geloofwaardig als Mol. Beide spellen waren natuurlijk een disaster aangezien ik beide keren van Dennis verloren heb, en dan ook nog eens in the Big Puzzle. Dus laten ze zeggen dat ik van beide enorm heb genoten, en dat ik bij beide nog nét ietsje verder had willen komen.

Ik vond je een leuke speler LM. Lekker scherp, niet bang om voor wat reuring. Ik ben benieuwd wie je jokermuntwn heeft gekregen en waarom?

Thanks! Mijn jokermunten heb ik gegeven aan...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Onze patron Claudia heeft ons een vraag gestuurd voor jou, LuchtManiak. Ze is op haar privacy gesteld, dus ze wilde 'm liever niet zelf posten.

Ahh wat een leuk bericht om te horen Claudia! Allereerst heel spijtig om te horen dat het niets is geworden tussen Giorgio en jou. I was rooting for the two of you  ::confettie:: Helaas kan ik niet op je aanbod ingaan, aangezien ik morgen voor mijn werk naar Yemen verhuis. Maar ik zou het leuk vinden om daar post van je te ontvangen. Mijn adres aldaar is 15 Yemen Road, Yemen.

Overigens wil ik je aandacht vestigen op een andere afvaller, dhr. K.I. Nglennart. Het schijnt dat zijn vriendin hem wel eens afgeleid heeft tijdens het maken van een test. En dat dat precies de test was dat hij afviel. Dus misschien valt daar iets te stoken?

Ten slotte beantwoord ik uiteraard graag jouw vraag over wat mijn vriendin van Wie is de Mol, RN, realityseries en de presentatoren van WIDMO vindt, en waarom ze wil dat ik minder op RN zit. Ik kan je verzekeren dat het niet aan de eerste drie ligt. Mijn vriendin kijkt namelijk altijd samen met mij Wie is de Mol, en ook andere series zoals de Verraders volgen wij samen trouw.

Het punt is dat mijn vriendin een historie heeft met MollenvangR. Enkele maanden geleden (voordat wij een relatie hadden), ging zij namelijk op een date. Toen zij op het terras aankwam waar ze had afgesproken met degene die ze online ontmoet had - ene M.O. LlenvangR - bleek dat er twee kerels op het terras zaten. Art Rooijakkers was er ook bij! Het schijnt dat die twee stiekem een relatie hebben gehad vanaf 6 maart 2010. Om die reden is M.O. LlenvangR zich (via RealityNet) gaan verdiepen in Wie is de Mol. Hij wilde namelijk meer van Wie is de Mol weten, zodat hij Arts hart kon vangen.

Terug naar enkele maanden geleden. Het bleek dat Art en M.O. LlenvangR het lastig hadden. Sinds Arts carričre downhill gaat ging het ook tussen hen steeds minder goed. Daarom zochten ze samen een derde persoon om in hun relatie te betrekken. Uit verbazing heeft zij toch maar aan het tafeltje plaatsgenomen, maar de Koude Oorlog die daar aan tafel woedde was voor haar uiteindelijk reden om vrij snel weer te vertrekken.

Flash forward naar nu: om die reden heeft zij liever niet dat ik nu te veel met types zoals M.O. LlenvangR doorbreng op RN. Zelfs niet nu hij - na hun breakup - de naam Art uit zijn naam verwijderd heeft.

Hopelijk heb ik dit op kunnen helderen  ;D
« Laatst bewerkt op: 28-05-2021, 16:02:53 door LuchtManiak »

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #117 Gepost op: 28-05-2021, 17:07:15 »

Ahh wat een leuk bericht om te horen Claudia! Allereerst heel spijtig om te horen dat het niets is geworden tussen Giorgio en jou. I was rooting for the two of you  ::confettie:: Helaas kan ik niet op je aanbod ingaan, aangezien ik morgen voor mijn werk naar Yemen verhuis. Maar ik zou het leuk vinden om daar post van je te ontvangen. Mijn adres aldaar is 15 Yemen Road, Yemen.
  ::love::
Talk less, smile more

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #118 Gepost op: 28-05-2021, 17:50:06 »
Beste LuchtManiak, al dagen omrand ik de velen aanwijzingen in mijn mollenboekje. Ik wil graag weten waarom en hoe het mogelijk is dat de Mol een rood scherm krijgt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #119 Gepost op: 28-05-2021, 19:42:36 »
Helaas kan ik niet op je aanbod ingaan, aangezien ik morgen voor mijn werk naar Yemen verhuis. Maar ik zou het leuk vinden om daar post van je te ontvangen. Mijn adres aldaar is 15 Yemen Road, Yemen.



Jeeeej een fan! ::cheerleader::




Wat is jouw favoriete scene?

Keep calm and eat chocolates!