Auteur Topic: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)  (gelezen 10909 keer)

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #120 Gepost op: 28-05-2021, 19:43:51 »
...if one only remembers to turn on the light.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #121 Gepost op: 28-05-2021, 20:00:38 »
Beste LuchtManiak, al dagen omrand ik de velen aanwijzingen in mijn mollenboekje. Ik wil graag weten waarom en hoe het mogelijk is dat de Mol een rood scherm krijgt.

Omdat de Mol de test niet goed genoeg heeft ingevuld  ;) #bringback09

Jeeeej een fan! ::cheerleader::



Wat is jouw favoriete scene?



Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #122 Gepost op: 28-05-2021, 20:19:50 »
Even tussendoor een kijktip voor alle fans: de reünie is straks op sbs6 :D



Edit: dat gifje van Hautoa kwam net langs ::hyper:: ::hyper::
« Laatst bewerkt op: 28-05-2021, 21:58:15 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #123 Gepost op: 29-05-2021, 13:52:49 »
Vanzelfsprekend wil ik het leuke gesprek met LuchtManiak niet onderbreken, maar Susdus en ik konden niet langer wachten met het posten van Aflevering 7!







Café de Moltalk: Aflevering 7 - Eieren, Fruit en Witte Eenden



Hyperintelligente luisteraars!

In Aflevering 7 bespreken Susdus en ik natuurlijk de opdrachten van de corresponderende aflevering van Mol Online 2020 (georganiseerd door SpacyColours en MollenvangR) en staan we ook even stil bij de intense ontmoeting met de Mol die deze week plaatsvond.

Ook gaan wij even terug de geschiedenisboeken in en bespreken we hoe onze eerste date was. Ik was me er toen zo van bewust dat ik een goede luisteraar moest zijn, dat ik Susdus onbewust aan een kruisverhoor onderwierp. Het liep toentertijd allemaal niet zo vlotjes, maar het duurde gelukkig niet lang voordat dat volledig veranderde! Wie had toen gedacht dat we later een nabeschouwing over een online WidM/DM-editie zouden opnemen en een miljoenenpubliek zouden bereiken?

Maar genoeg over ons. Deze aflevering krijgen we namelijk een inkijkje in de belevingswereld van één van de overgebleven kandidaten van deze editie. Hij zit namelijk live in onze uitzending om facts te spitten waar ornithologen nog een puntje aan kunnen zuigen. Verder gebeuren er nog allerlei andere dingen, maar ik zou zeggen, kijk en luister om het zelf te ervaren!

Vanzelfsprekend hebben wij weer een prachtige jingle ontvangen van het ijzersterke duo monkeysuncle en MitchK zoals we gewend zijn.





Bij dezen de gebruikelijke vriendelijke reminder dat jullie altijd een vraag of discussiepunt kunnen insturen voor ons. Dit kan via tekst of audio (bijvoorbeeld vocaroo)!
« Laatst bewerkt op: 29-05-2021, 13:55:36 door Lodewijk van Lodenstein »

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #124 Gepost op: 4-06-2021, 18:44:56 »

We hebben het meerdaagse interview met LuchtManiak tot op heden nog niet beëindigd, maar ik denk dat het moment nu wel daar is. LuchtManiak, nogmaals dank voor je komst in dit geweldige topic en hopelijk horen we nog van je! Ook dank aan alle kijkers/luisteraars die vragen aan LuchtManiak hebben gesteld. Wij hoefden bijna niets te doen en dat is ook wel eens fijn ::bravo::









Café de Moltalk: Aflevering 8.1 - Ruzie aan de presentator-desk



Lieve luisteraars,

Aflevering 8.1 heeft even op zich moeten wachten, maar dat heeft een goede reden. Zelf had ik nooit verwacht dat het zou gebeuren, omdat Susdus en ik allebei conflictvermijdend zijn, maar het is wel gebeurd. We hebben ruzie gekregen over iets wat te maken heeft met Café de Moltalk, maar eigenlijk gaat het veel verder dan dat. Uit respect voor Susdus zal ik hier niet zeggen waar het om gaat en heel relevant is het ook niet. De ruzie staat trouwens los van de intense discussie die heeft plaatsgevonden in #widmo-kijkers op Discord over Aflevering 9, maar ik denk dat het wel meegespeeld heeft. Als we de ruzie niet kunnen bijleggen, dan zou onderstaande video misschien wel eens de één-na-laatste kunnen zijn. Het interview met Larikoek zal namelijk binnenkort volgen, want dat was gelukkig al klaar voordat het onheil toesloeg.

Als we de ruzie en diens implicaties even buiten beschouwing laten, dan worden in deze aflevering natuurlijk weer de opdrachten van Aflevering 8 besproken. Ook wordt het polyglotisme van Convans aangehaald en wordt zijn enigszins schijnheilige gedrag geëxposeerd. Verder wordt JaccoS zijn hyperintelligentie bewonderd, worden het scherpe analytische vermogen van belg en het mooie taalgebruik van Larikoek gewaardeerd en werkt D*N in de horeca.  Als maatschappelijke discussies worden een casus van positieve discriminatie en een casus van boomers op de (elektrische) fiets bestudeerd.

Gelukkig is er altijd één constante en betrouwbare factor in het hele CDM-verhaal en dat is de jingle van monkeysuncle en MitchK die weer op het eind van de aflevering te horen is. En ik kan verklappen dat deze twee heren ons weer hebben weten te verrassen!





Bij dezen de gebruikelijke vriendelijke reminder dat jullie altijd een vraag of discussiepunt kunnen insturen. Dit kan via tekst of audio (bijvoorbeeld vocaroo)!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #125 Gepost op: 5-06-2021, 12:03:16 »
Heel veel beterschap gewenst, Susdus! Wel vervelend dat jullie nu dikke (is dit ableïsm?) ruzie hebben over wie van jullie twee al dan niet de grootste aambeien heeft. Ik hoop dat jullie snel tot een consensus komen op basis van objectieve metingen, maar op mijn hulp moet je niet rekenen! Ik vroeg me nog af wie deze aflevering gemonteerd heeft, want het is toch algemeen bekend dat Lodewijk zich te goed voelt om dat te doen? Heeft die DOODZIEKE Susdus dat moeten doen, dan?!

Nou even chronologisch doorheen de video mijn train of thoughts uitspuwen: Ik vind het wel mooi dat er sowieso een Belg in de finale gaat zitten! Wij zeggen hier eigenlijk nooit 'mok' en maar sporadisch 'tas', meestal zeggen wij 'zjat' wat dus hetzelfde betekent! Wat betreft de vraag over het souvenirtje probeer ik altijd een magneet mee te nemen met de naam van het (ei)land op waar ik ben geweest. Dat doe ik zelf nog maar zeer kort voor de coronacrisis uitbrak, dus ik heb enkel nog maar Amsterdam, Londen, Gran Canaria en (Disneyland) Parijs. Over die havencontainers gesproken, wist je dat de afmetingen van dergelijke containers als 'TEU' worden aangeduid? Dat staat voor Twenty Foot Equivalent Unit! Ik denk dat het een hint is naar de Mol, misschien heeft deze ook een lichaamsdeel van twenty foot. Over het maatschappelijke onderwerp betreffende beurzen voor opgeleide vluchtelingen of kinderen met een allochtoonse achtergrond die hier naar school zijn gegaan heb ik geen mening! (Lodewijk gilt nu alles bij elkaar, want hij haat mensen die geen mening hebben). Hier zegt hij ook dat hij de aflevering zelf geëdit heeft, maar ik laat de eerste passage lekker staan. Convans wilt met andere mensen een interview omdat jullie twee niks over België weten en dat jullie kennis over ons exotische land te wensen over laat, dat heeft hij mij zelf gezegd! Rond 18:03 zit er een ENORME contaminatie!

Ik voel me wel enorm oppressed dat ik er op vastgepind word dat ik de laatste aflevering van CDM langs zou komen om een gedicht voor te lezen! Ik liet alle opties open en het is volledig jullie schuld dat ik geen gedicht klaar had liggen, het was immers super onduidelijk gecommuniceerd dat iedereen een gedicht zou gaan maken! In ieder geval: We zullen het zien! Mooie aflevering weer, ik heb het daarnet geluisterd tijdens het maken van mijn LA-ontbijt bestaande uit toast, eieren en avocado's.

::bravo::

« Laatst bewerkt op: 5-06-2021, 12:04:58 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #126 Gepost op: 8-06-2021, 12:42:48 »
Heel veel beterschap gewenst, Susdus! Wel vervelend dat jullie nu dikke (is dit ableïsm?) ruzie hebben over wie van jullie twee al dan niet de grootste aambeien heeft. Ik hoop dat jullie snel tot een consensus komen op basis van objectieve metingen, maar op mijn hulp moet je niet rekenen! Ik vroeg me nog af wie deze aflevering gemonteerd heeft, want het is toch algemeen bekend dat Lodewijk zich te goed voelt om dat te doen? Heeft die DOODZIEKE Susdus dat moeten doen, dan?!
Allereerst dank voor je uitgebreide analyse van deze aflevering! We kunnen alleen maar dromen van kijkersinteractie zoals deze. Gelukkig is onze ruzie voor nu bijgelegd. Maar die kan net zoals de aambeien elk moment weer terugkeren!

Nou even chronologisch doorheen de video mijn train of thoughts uitspuwen: Ik vind het wel mooi dat er sowieso een Belg in de finale gaat zitten! Wij zeggen hier eigenlijk nooit 'mok' en maar sporadisch 'tas', meestal zeggen wij 'zjat' wat dus hetzelfde betekent!
Dus Convans wilde gewoon interessant doen met 'tas'? Of misschien wordt het in zijn leefgebied wel veel gezegd en wordt in jouw woonplaats (Aalst) vaak 'zjat' gezet (dat doet me eigenlijk denken aan een dronken iemand die 'zat' probeert te zeggen). 

Wat betreft de vraag over het souvenirtje probeer ik altijd een magneet mee te nemen met de naam van het (ei)land op waar ik ben geweest. Dat doe ik zelf nog maar zeer kort voor de coronacrisis uitbrak, dus ik heb enkel nog maar Amsterdam, Londen, Gran Canaria en (Disneyland) Parijs.
Oh, wat leuk! Ik hoorde dat Londen een leuke stad is om een paar dagen te vertoeven, maar dat het wel erg druk is en dat de mensen onbeleefd vriendelijk zijn.

Over die havencontainers gesproken, wist je dat de afmetingen van dergelijke containers als 'TEU' worden aangeduid? Dat staat voor Twenty Foot Equivalent Unit! Ik denk dat het een hint is naar de Mol, misschien heeft deze ook een lichaamsdeel van twenty foot.
Wat een verbazingwekkend feitje! Ik vermoed dat de Mol inderdaad tenen van zo'n lengte heeft vanwege de vele ruzies.

Over het maatschappelijke onderwerp betreffende beurzen voor opgeleide vluchtelingen of kinderen met een allochtoonse achtergrond die hier naar school zijn gegaan heb ik geen mening! (Lodewijk gilt nu alles bij elkaar, want hij haat mensen die geen mening hebben).
Dit moet ik even rechtzetten, want ik vind het juist goed als je ergens geen mening over hebt als je er geen verstand van hebt! Het probleem van Nederlanders is vaak dat ze overal een mening over hebben ook al hebben ze er de ballen verstand van. Wij wonen bijvoorbeeld in een land met meer dan 17 miljoen experts die weten hoe je de coronacrisis moet aanpakken.
Ik snap de verwarring wel, want misschien dat ik eens gezegd hebt dat je je mening wel moet geven als je er één hebt (en als het van belang is) en niet achteraf moet gaan zitten zeuren als het anders loopt dan je had gewild!

Hier zegt hij ook dat hij de aflevering zelf geëdit heeft, maar ik laat de eerste passage lekker staan.
Zo kennen we je!

Convans wilt met andere mensen een interview omdat jullie twee niks over België weten en dat jullie kennis over ons exotische land te wensen over laat, dat heeft hij mij zelf gezegd!
Kan ik hieruit opmaken dat jij en Sanmol (die kan heel goed Vlaams en is Belgioloog) het even van ons overnemen als Convans en belg geïnterviewd moeten worden? Dank je ::love::



Echt ik moet nu dus dit bericht in tweeën splitsen omdat ik al meer dan 5000 tekens heb gebruikt. Wat IS dit voor forum?!
« Laatst bewerkt op: 8-06-2021, 12:46:36 door Lodewijk van Lodenstein »

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #127 Gepost op: 8-06-2021, 12:43:01 »
Rond 18:03 zit er een ENORME contaminatie!
Ik wilde gillen dat het geen contaminatie is, maar wel een enorme taalfout. Echter heb ik even een half uur naar buiten gestaard om jouw opmerking in mijn hoofd te analyseren, want in principe is het wel een soort contaminatie. 'Wie JaccoS verdenkt vindt' is namelijk een foutieve samentrekking van twee uitdrukkingen ('wie JaccoS verdenkt' en 'wie JaccoS verdacht vindt') tot één. Echter is het geen contaminatie in de gebruikelijke definitie van het woord: duur kosten, uitprinten, optelefoneren, zich beseffen, enzovoort. 

Ik voel me wel enorm oppressed dat ik er op vastgepind word dat ik de laatste aflevering van CDM langs zou komen om een gedicht voor te lezen! Ik liet alle opties open en het is volledig jullie schuld dat ik geen gedicht klaar had liggen, het was immers super onduidelijk gecommuniceerd dat iedereen een gedicht zou gaan maken! In ieder geval: We zullen het zien! Mooie aflevering weer, ik heb het daarnet geluisterd tijdens het maken van mijn LA-ontbijt bestaande uit toast, eieren en avocado's.
We kijken uit naar het gedicht en jouw live voordracht daarvan! ::bravo::
Het lijkt me immers onwaarschijnlijk dat jij mij een tweede keer in de steek laat.
« Laatst bewerkt op: 8-06-2021, 12:48:27 door Lodewijk van Lodenstein »

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #128 Gepost op: 8-06-2021, 12:49:47 »



Aflevering 8.1 heeft even op zich moeten wachten, maar dat heeft een goede reden. Zelf had ik nooit verwacht dat het zou gebeuren, omdat Susdus en ik allebei conflictvermijdend zijn, maar het is wel gebeurd. We hebben ruzie gekregen over iets wat te maken heeft met Café de Moltalk, maar eigenlijk gaat het veel verder dan dat. Uit respect voor Susdus zal ik hier niet zeggen waar het om gaat en heel relevant is het ook niet. De ruzie staat trouwens los van de intense discussie die heeft plaatsgevonden in #widmo-kijkers op Discord over Aflevering 9, maar ik denk dat het wel meegespeeld heeft. Als we de ruzie niet kunnen bijleggen, dan zou onderstaande video misschien wel eens de één-na-laatste kunnen zijn. Het interview met Larikoek zal namelijk binnenkort volgen, want dat was gelukkig al klaar voordat het onheil toesloeg.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Omdat je in de video vroeg om mijn antwoorden bij de vragen, maar ik het na 5 dagen niet meer precies weet wat alle vragen waren, zal ik focussen op de leukste. Namelijk: mijn souvenirs! Net als Brent (dank weer voor je leuke reactie ::love:: ) neem ik ook altijd een magneet mee, die dan op het bord bij m'n ouders belandt. Op bijgaande foto zien jullie een kleine selectie van bestemmingen, die variëren van Spanje en het hoge noorden tot Myanmar/Shan State:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)






Café de Moltalk - Aflevering 8.2: Interview met Larikoek


Lieve luisteraars,


Zoals jullie vorige week al vernomen hebben was er een KNALLENDE ruzie tussen Lodewijk en mijzelf. We hebben veel vragen gekregen wat er dan aan de hand was. Gelukkig ben ik tijdens het editen bewijs tegen gekomen dat Lodewijk fout zat, en heb ik dat speciaal voor jullie in de uitzending verwerkt! Daarnaast praten we met Larikoek over de 8 jokermunten die over waren, is er een dramatische vraag van monkeysuncle, legt Larikoek uit waarom koeienpoten relaxing zijn en blikken we nog kort terug op het Songfestival (helaas heeft Larikoek Gordienko's performance van 'Sugar' de uitzending niet gehaald omdat er maarliefst een half uur teveel aan materiaal was ::nieuwsgierig::


Tot slot introduceren we een nieuwe rubriek genaamd 'de maatschappelijke kwestie van de dag', die deze week in het teken staat van Ableism. Zo blijven wij niet alleen voor het entertainment maar brengen wij ook gewoon informatieve kwaliteit naar jullie kijkers!
Talk less, smile more

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #129 Gepost op: 8-06-2021, 12:54:33 »
P.s. het is misschien wel handig om de link toe te voegen:




En vergeet ook niet je vragen in te sturen voor JaccoS! Dit kan t/m morgen 20u  ::bravo::
Talk less, smile more

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #130 Gepost op: 8-06-2021, 13:04:26 »
Komt eraan, leuk dat jullie in ieder geval verder gaan met posten  ::love::
My fall will be for you

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #131 Gepost op: 8-06-2021, 15:56:20 »
 ::cheerleader::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #132 Gepost op: 10-06-2021, 15:42:31 »
Oeh, toen ik zag dat het over ableism ging moest ik even luisteren, en wat worden er een hoop goede dingen gezegd ::bravo::

Toch even een opmerking: in het Engels is disabled juist wel het "goede" woord! Het verschilt wel licht per community (volgens mij zien bijv. dove mensen zich inderdaad gemiddeld iets minder vaak als disabled), maar in het algemeen is disabled echt prima! In het Nederlands zijn zowel gehandicapt als beperking prima. Hoewel gehandicapt niet het perfecte woord is, is er niet echt een beter alternatief wat je kunt gebruiken als bijvoeglijk naamwoord. Beperking heeft de minste negatieve connotaties, maar dan krijg je weer het omslachtige "persoon met een beperking", terwijl de meeste mensen "identity-first language" (dus "een gehandicapt persoon") prefereren boven "person-first language" (dus "een persoon met een handicap"). Alleen "een beperkt persoon" klinkt ook weer niet zo fijn ;D Dus geen enkel woord is helemaal perfect. Het enige wat je inderdaad niet moet zeggen is invalide of mindervalide, want dat betekent letterlijk "niet/minder waardig" of "niet/minder geldig" ;)

Waar gaat je scriptie precies over Susdus? :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #133 Gepost op: 10-06-2021, 20:01:58 »
Leuk dat je geluisterd hebt Starlight en toch fijn om te horen dat we goede dingen hebben gezegd  ::joehoe::


Mijn scriptie ging over hoe 'inclusief' het hoger onderwijs in Nederland nu eigenlijk is (tov de doelstellingen die een aantal jaren geleden gesteld zijn), en wat de verschillende perspectieven op het woord/concept 'disability' daar aan bijdragen. Ik heb echter zowel bij mij bachelor als master geen vakken gehad die zich op deze onderwerpen focuste, waardoor ik (vooral achteraf gezien) veel meer uit mijn thesis had kunnen halen. Maar op dat moment wilde ik gewoon afgestudeerd zijn  ::rofl:: (de enige reden dat ik voor dit onderwerp had gekozen was mijn succesvolle bachelorscriptie over zeilvakanties voor mensen met een beperking (focus NAH), waarbij ik merkte dat ik disability studies wel erg interessant vond. Niet omdat het bij mijn master Online Culture paste, rip)
Talk less, smile more

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #134 Gepost op: 10-06-2021, 22:17:10 »
Ah nice! :) Als ik zelf niet te disabled was om een tweede master te gaan doen (en als het iets betaalbaarder was :P), zou ik ook wel iets met disability studies willen doen. Nog een specifieke reden dat je het interessant vond?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #135 Gepost op: 11-06-2021, 16:27:36 »


Café de Moltalk: Aflevering 9.1 - Aan Abrupt Einde



Galante luisteraars,

Het is ons gelukkig gelukt om voor de opname de ruzie bij te leggen, waardoor we eindelijk weer samen door één opnamestudiodeur kunnen. De vraag is wel nog of dit de laatste keer is, want er blijkt toch nog wat oud zeer te zitten, maar wat ik hiermee bedoel dat wordt allemaal tijdens de uitzending uitgelegd.

Aflevering 9 van Mol Online 2021 stond in het teken van moeders, zie het als een verlate Moederdagweek. Dit heeft Susdus er ook tot gebracht om eindelijk publiekelijk voor haar mommy-issues uit te komen. Erg knap van haar! Natuurlijk besteden we ook een groot deel van de uitzending aan de vele ruzies van deze aflevering en geven we onze ongezouten mening. Susdus toont ook haar voorleesskills die ze heeft opgebouwd door JaccoS elke avond voor het slapen gaan voor te lezen en mijn admiratie voor haar blijft groeiend.

De strandtenten van de halvefinalisten worden grondig geanalyseerd en zeer toepasselijke verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog worden gemaakt. Ook komen wij door de strandtenten meer te weten van de kandidaten én van bekende forumleden als Chardo, mrchipie en Sanmol. En Susdus geeft mij even een lesje over de LGBTQIA+-letters, maar moet mij daarna toch gelijk geven dat er grote inconsistenties zitten in die benaming. Ook moet Susdus flink door het stof gaan nadat ze bekent dat ze dacht dat Amy Winehouse in O'G3NE zat. Verder is ze woest op JaccoS om de hamburger die hij voor haar gemaakt heeft en heeft ze grote waardering voor de zakelijke communicatiekwaliteiten van Brent.

En er waren nog twee andere opdrachten die natuurlijk erg leuk waren. Ook insinueert Susdus dat ik een alcoholprobleem heb, maar dat valt vanzelfsprekend reuze mee (je moet alles wat zij zegt met een korreltje zout nemen). We wisten al dat zij elke maaltijd twee keer doet, maar blijkbaar combineert ze ook vaak fietsen met eten. Die meid is van alle markten thuis.

Op het eind is het weer eens tijd voor een langverwachte Janpology en sluiten we af zonder jingle van monkeysuncle en MitchK, want er gebeurt iets vreselijks. Daarom zal deze worden uitgezonden in het interview met de legendarische JaccoS.




Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #136 Gepost op: 13-06-2021, 14:48:37 »
Café de Moltalk - Afvaller 9: JaccoS


Lieve finalisten, afvallers, fans, en anderen,


Over ongeveer een uurtje vindt de live ontknoping van WIDMO 2021, georganiseerd door MollenvangR-nietArt en SpacyColours plaats. De apotheose van het leukste Mol-spel op RealityNet dit jaar! Maar niet getreurd: om vast in de stemming te komen kunnen jullie vanaf nu nog even snel het interview met de laatste afvaller JaccoS beluisteren.


We behandelen zoals jullie van ons gewend zijn enkele widmo-gerelateerde zaken maar hebben zeker ook genoeg niet-relevante dingen te bespreken. Het hoogtepunt van de uitzending is toch wel dat JaccoS vertelt wie van zijn reisgenoten hij HAAT! Maar ook de jingle komt voorbij deze aflevering als close second.


Heel veel plezier met luisteren voor nu, en schakel om 16u in naar de ontknoping!  ::bravo::





P.s. grote dank aan de voiceactor die deze aflevering niet alleen de stem van JaccoS wilde zijn, maar ook de edit van de audio heeft gedaan! Mijn dank is groot.
P.p.s. in het begin van de video kunnen jullie zien hoe de opname heeft plaatsgevonden: helaas kostte het los editen van de video teveel tijd en is het bij een paar minuten gebleven!
Talk less, smile more

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #137 Gepost op: 13-06-2021, 20:43:30 »
Al even genoemd in het dankwoord, maar ook nog even hier:

Lodewijk en Saskia, de Carlo en Irene van Moltalkland. Voor jullie even een speciaal dankwoordje. Jullie hebben dit seizoen Moltalk echt naar een nieuw level getrokken. Het is die 30 euro voor al dat slappe geouwehoer meer dan waard. Dit spel organiseren kost veel tijd, maar de tijd die jullie in een hobbyproject als CDM steken mag ook niet worden onderschat. Kletsen, monteren, weer kletsen en weer monteren. En dan die vervelende hosts die alles steeds afkeuren…

Nee wij zijn jullie dankbaar dat jullie onderdeel hebben uitgemaakt van dit seizoen met jullie eigenzinnige, prettige en gezellige manier van bespreken van opdrachten en het interviewen van afvallers. Dat geeft dit seizoen net even wat extra kleur. Heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die jullie hierin hebben gestoken! Daaraan ook nog even toevoegend een bedankje aan MitchK en Monkeysuncle voor de invalpodcasts en het inzingen van de leader!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #138 Gepost op: 14-06-2021, 16:24:48 »
Bedankt voor de lieve woorden MV! Wij zijn er nog niet aan het einde van onze serie, want er komen nog een laatste aflevering ( en niet 4, sorry Swifty) aan. Maar voordat wij daarmee beginnen is het eerst tijd om een hartig woordje met de verliezend finalist te spreken.





Welkom, belg!


Om maar meteen met de deur in huis te vallen: heb je afgelopen nacht nog veel wakker gelegen van die laatste testvraag?
Talk less, smile more

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Café de Moltalk (heel inclusief)
« Reactie #139 Gepost op: 14-06-2021, 16:35:34 »
Zulke zaken kan ik heel snel plaatsen: 5 seconden gevloekt bij het klikken op "verzenden" en het was verwerkt.

Dus ik heb heerlijk geslapen. Zeker in vergelijking met de afgelopen weken, toen ik vaak 's nachts wakker werd, denkend aan het spel en de opdrachten. Zelfs speciaal uit bed gekropen omdat ik plots de ingeving had dat usturoi het Roemeense woord voor eieren is. Nooit nachtelijke ingevingen geloven  ::rofl::