Auteur Topic: [MO21] Opdracht 1.4 - Poes, poes, poes, poes, poes....!? [Café Miau - Boekarest]  (gelezen 5738 keer)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Opdracht 1.4 - Poes, poes, poes, poes, poes....!?
« Reactie #100 Gepost op: 6-04-2021, 22:35:04 »
Mijn hemel hoe gaan wij in vredesnaam die laatste locatie vinden??? (sector 4 foto 1)
Kan echt een achterbuurt in een willekeurige stad zijn... totaal geen aanknopingspunten...

 ??? ??? ??? ???

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Dit is mijn officiële antwoord van plaatje 6 van larikoek. Kan niet missen. Goed omschreven.


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Echt Frank wat zijn dit voor basic beschrijvingen ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online belg

  • Forumlid
Dus even om alle katten te verzamelen:

Andrej: 5320, 0003, 5002, 3100 of 2016
Boglarca: 7918, 1893 of 1830
Estera: 1001 of 3247
Ursele: 7719 of 7190

Ben nu wel benieuwd naar jouw gedachten over onze katten @belg.

Andrej
Typisch gevalletje 'Vragende Ogen', al kan het ook een blik van schrik zijn in de koplampen van een naderende vrachtwagen. Deze poes lijkt lief, maar de twinkeling in de ogen doet anders vermoeden
.
Gekozen voor een kat waarbij de ogen duidelijk zichtbaar zijn, en waarvan ik vind dat ze het liefste lijkt.

Boglarca
Rode poes met strepen die donkerder rood zijn. Wit rond de mond en heeft een blik van nieuwslezer. Beetje zoals Philip Freriks altijd kijkt als hij weer ergens het mannetje is.

Gekozen voor een kat met strepen waarbij de blik duidelijk zichtbaar is, en waarvan ik vind dat hij een gespeeld-stoere pose aanneemt.

Estera
De vacht van deze poes is duidelijk een fashion statement, gebaseerd op het begin van de 17e eeuw. Poes lijkt in het algemeen op een kruising van The Lion King en Koning Willem-Alexander.

Gekozen voor een poes met opvallende pluizige vacht, en die mij aan Scar van The Lion King doet denken door de gemene blik.

Ursule
Deze poes is voornamelijk wit van voren, rood van achteren en heeft de oren niet naar voren, maar opzij opzij opzij.

Gekozen voor die ene kat met opzij-staande oren. Voldoet ook aan de kleuren wit/rood.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
@team:

Skender - 1888, 9000, 8917, 3070
Miau - 8917, 4803, 9000
Disco - dikke vacht, 3070, 1940, 9999
Cartita - 1492 meest duidelijke haar bij oren + gele ogen
Lorincz - 5274, 7660, 3499

Ze kunnen eigenlijk allemaal wel op meerdere katten slaan. Welke vinden jullie het meest aannemelijk?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Oei, ik had hier gisteren ook nog iets gepost, maar blijkbaar niet op verzenden geklikt  :-X

Frank heeft erg zijn best gedaan  ::bravo::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Andrej
Typisch gevalletje 'Vragende Ogen', al kan het ook een blik van schrik zijn in de koplampen van een naderende vrachtwagen. Deze poes lijkt lief, maar de twinkeling in de ogen doet anders vermoeden
.
Gekozen voor een kat waarbij de ogen duidelijk zichtbaar zijn, en waarvan ik vind dat ze het liefste lijkt.

Boglarca
Rode poes met strepen die donkerder rood zijn. Wit rond de mond en heeft een blik van nieuwslezer. Beetje zoals Philip Freriks altijd kijkt als hij weer ergens het mannetje is.

Gekozen voor een kat met strepen waarbij de blik duidelijk zichtbaar is, en waarvan ik vind dat hij een gespeeld-stoere pose aanneemt.

Estera
De vacht van deze poes is duidelijk een fashion statement, gebaseerd op het begin van de 17e eeuw. Poes lijkt in het algemeen op een kruising van The Lion King en Koning Willem-Alexander.

Gekozen voor een poes met opvallende pluizige vacht, en die mij aan Scar van The Lion King doet denken door de gemene blik.

Ursule
Deze poes is voornamelijk wit van voren, rood van achteren en heeft de oren niet naar voren, maar opzij opzij opzij.

Gekozen voor die ene kat met opzij-staande oren. Voldoet ook aan de kleuren wit/rood.

Het lastige bij jouw keuze van Andrej is dat alle katten lief kijken voor mijn gevoel  :P Die jij hebt gekozen vind ik niet meteen kijken alsof hij in de koplampen van een vrachtwagen kijkt.

Voor Boglarca en Estera herken ik op zich jouw keuzes, maar 3247 geeft me gewoon Wim-Lex vibes. Met die rechtopstaande statuur.

En Ursule is ook 7190 een kansmaker voor wat mij betreft.

Vandaar dat ik voor alle 4 benieuwd ben wat je van onze katten-keuzes vind. Zijn die voor jou ook opties of ben je al 100% zeker van je zaak?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel

Offline Larikoek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Straffe tante ~
@team:

Skender - 1888, 9000, 8917, 3070
Miau - 8917, 4803, 9000
Disco - dikke vacht, 3070, 1940, 9999
Cartita - 1492 meest duidelijke haar bij oren + gele ogen
Lorincz - 5274, 7660, 3499

Ze kunnen eigenlijk allemaal wel op meerdere katten slaan. Welke vinden jullie het meest aannemelijk?

Niet naar jouw beschrijving gekeken en dit waren mijn gedachten.


Skender: 4803 of 5274 of 9000 of 9999
Miau: Geen flauw idee
Disco: 9999 of 1940
Cartita: 5274 of 2710 of 6828 of 3553 (Ik zie echt geen kat met gele ogen)
Lorincz: 7660 of 8917 of 1492 of 6996


Lmao wat een mess :')

Online belg

  • Forumlid
@LuchtManiak en Aurynn

Ik ben absoluut niet zeker hoor.

Andrej
5320: je hebt gelijk dat mijn keuze te weinig angst uitstraalt. Die is het dus wellicht niet.
0003: daar zie ik geen twinkeling in de ogen.
5002: kan, maar waarom heeft giorgio de unieke blauwe ogen dan niet benoemd? Twijfel.
3100: daar zie ik geen twinkeling in de ogen
2016: de blik van de kat is helemaal niet zichtbaar. Die is het dus wellicht niet.
2797: nieuwe kanshebber wat mij betreft

Boglarca
7918: blijft voor mij de grootste kanshebber
1983: de strepen zijn minder uitgesproken dan bij andere katten, zou het vreemd vinden om die kat dan "strepen" als kenmerk te geven.
1830: enkel de staart heeft strepen. Twijfel.

Estera
1001: opvallende vacht, de andere associaties zijn subjectief. Mogelijk.
3247: opvallende vacht, de andere associaties zijn subjectief. Mogelijk. Hier wil ik gerust meegaan met jou.

Ursule
7719: past heel goed bij de beschrijving, was ook wat Aurynn dacht.
7190: dat is een "lieve pluizenbol met spleetogen". Daar zie ik echt geen opzij-staande oren eerlijk gezegd.
 

Offline Convans

  • Forumlid
Skender: 8917 of 9000. 4803 kon ook nog, maar die ziet e niet levendig uit

Miau 8917 of 5274

Disco 2710 of 1940

Cartita 3553

Lorincz 3499
« Laatst bewerkt op: 7-04-2021, 12:52:06 door Convans »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Even opties verminderen en mogelijkheden voorstellen op basis ook van overeenkomsten:

Skender dan 9000, die heeft rode neusje, witte snorharen, groene ogen en is levendig met z'n grote ogen.
Miau, 4803 heeft echt duidelijk spitse oren.
Disco, 1940 lijkt mij het meest aannemelijk. Andere twee met echt dikke vacht hebben andere onderdelen die je zou beschrijven.
Cartita, 3553 vind ik ook wat voor te zeggen maar 1492 kan net zo goed naar mijn idee
Lorincz, 3499 lijkt mij een goeie optie maar ook hier 7660 kan ook zo

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik vind het lastig.... Wat zijn jouw gedachten bij onze katten Aurynn?


Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
 ::megafoon:: Waldo, waar ben je??

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
https://maps.app.goo.gl/HzNJFvHcACfb7LR88

Wat in hemelsnaam is dit nou weer? Een misvormd paard of is dit omschrijving 2 (van belg)?
Frankje Lapi

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Foto 3 ook van larikoek:



Heel goed beschreven larikoek  ::bravo::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Grapje al gevonden

Foto 2:



Frankje Lapi

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
En deze vond ik ook. Foto 1 (van Jacco)

Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Roomey, KingLennart, JaccoS ook voor jullie is het tijd om op basis van de beschrijvingen van Arno de katten te gaan kiezen (ik zal het zo ook voor het overzicht op pagina 1 zetten) ook. Maar waar was die laatste kat nou? Hebben jullie niet gekeken in de straat van het kattencafé?
https://goo.gl/maps/Zy5gNLvQSK2ENN1T7 

De 4 omschrijvingen van Arno:



Sanda
Je ziet veel witte vacht, heeft op allebei haar twee witte voorpoten één zwarte vlek. Één achterpoot bijna volledig zwart met witte poot. Rug denk ik volledig zwart. Hoofd bovenste helft zwart, onderste helft wit.

Florin
"Onderkant is wit, behalve het buikje. Twee witte voorpoten maar de rechterpoot van ons perspectief heeft twee grote zwarte vlekken. Bovenste helft van hoofd zwart en onderste helft wit. Roze neusje."

Ceausescu
Het bovenste deel van haar onderkant is sowieso wit. Drie poten zeker wit, bovenaan van de poten beetje zwart. Rug volledig zwart. Hoofd bovenaan zwart en onderaan wit met in midden een witte verticale streep.

Flaviu
Deze is bijna volledig zwart, heeft alleen wit aan haar voetjes. En haar hoofd is zwart maar heeft een witte verticale streep in haar gezicht. En een relatief grote witte vlek onder haar hoofd.

Ik wil ook van jullie voor donderdagavond 20.00 uur het volgende van 2 mensen dikgedrukt in het topic hebben:
Naam kat + juiste code
« Laatst bewerkt op: 7-04-2021, 20:24:19 door MollenvangR »