Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Hint voor Decoy 2 graag Dennis. Wat betreft de tweede vraag.. ik twijfel hierover, want je kunt je makkelijk vergissen zeker tussen nov en jan. Madagaskar ligt relatief in de zelfde regio als Zuid-Afrika. Tropisch klimaat waar het winter is in onze zomer en zomer in onze winter. Dus ik denk dat HIDM deze redenatie ook wel kan maken, wat jullie?
Ben het hier volledig mee eens, ik denk dat hij die regio van binnen en van buiten kent! Begrijp ik het goed dat we, inclusief deze vraag, nog 5 pogingen hebben en enkel bij deze boom de hint voor decoy 1 kunnen krijgen?
Wanneer jullie dit goed inschatten verdien je een aanwijzing naar Decoy 1 of Decoy 2.
Dit staat in de openingspost:Volgens mij mag je elke keer zelf kiezen van welke decoy je een hint wil.En ik denk dat je met de hint over het sterrenbeeld nu echt niet zoveel kan. Die is echt te vaag en cryptisch.
Muziekboom kandidaten hier is jullie derde afbeelding:
En hoewel ik ook meen dat Spacy een decoy is, vind ik sterrenbeeld bij hem wel echt ver gezocht. Laat staan de tweeling of kreeft.EDIT: Het Chinese sterrenbeeld aap linken met Monkeysuncle lijkt me dan wel meer plausibel.
Het lijkt erop dat Spacy's opmerking over de profielfoto van Misty-Fristi op Discord (een ster) genegeerd wordt. Ik denk steeds meer dat de decoys elkaar aan het beschermen zijn. Natuurlijk kan mijn naam ook aan een sterrenbeeld gelinkt worden, maar het stelselmatig vergeten van een andere hint is wolfs decoysDat maakt Daisy en Brent voor mij veel meer decoy dan Spacy.
Maar dat zou betekenen dat de decoys van elkaar weten dat ze decoy zijn... Zou dat dit spel niet een beetje onmogelijk maken?
Als dat zo is, dan kunnen de decoys zomaar alle kandidaten eruit stemmen. Had MU wel slimmer ingeschat, lijkt me een beginnersfoutje.Decoys weten quasi zeker niet van elkaar wie ze zijn als ik zo redeneer.
Ik denk dat decoys zeker kunnen inschatten wie mogelijk andere decoys zijn. Als ze weten dat er decoys in zitten, dan speur je daar ook naar. Ik had Brent toch slimmer ingeschat
Mad omdat je betrapt bent? :’)
Laten we vandaag inderdaad gebruiken om meer hints te verzamelen.Een deadline is er wel geloof ik (ergens zondagavond)... dus we hebben niet onbeperkt tijd. En in die tijd moet ook deel 2 van de opdracht nog gespeeld worden.Geen idee hoe makkelijk/moeilijk deel 2 wordt maar laten we in elk geval zorgen dat we zaterdag met deel 1 klaar zijn.Dennis schrijft: De gehele opdracht duurt tot Zondag 17 april 20:00. Hoe snel jullie doorgaan naar deel 2 zal van jullie zelf af liggen.
Wie is de Mol? Jubileumseizoen 2025 Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1037 gasten en 3 vaste bezoekers